Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz gyáliSanyi #3164 üzenetére

    Az ACEA C-s olaj nem csak dízelbe való, csupán azt jelenti hogy katalizátor/DPF/GPF kímélő összetételű azaz alacsonyabb a szulfáthamu tartalma mint az A/B-s olajoknak, így kevésbé tömíti el ezeket a szűrőket.

    Katalizátorbarát olajok :

    C1 low SAPS tartalmú olaj csökkentett HTHS-viszkozitással ( < 2,9 mPa*s
    ), kis viszkozitás ( 0W-X, 5W-X ), a teljesítmény olyan, mint az A5/B5 esetén, de behatárolt szulfáthamu, foszfor és kéntartalom mellett.

    C2 mid SAPS tartalmú olaj csökkentett HTHS-viszkozitással ( < 2,9 mPa*s ), kis
    viszkozitás ( 0W-X, 5W-X ), a teljesítmény olyan, mint az A5/B5 esetén növelt
    szulfáthamu, foszfor és kéntartalom mellett, mint a a C1-04 esetében.

    C3 mid SAPS tartalmú olaj magas HTHS-viszkozitással ( > 3,5 mPa*s ), kis
    viszkozitás ( 0W-X, 5W-X ), a teljesítmény olyan, mint az A3/B4 esetén növelt
    szulfáthamu, foszfor és kéntartalom mellett, mint a C1-04 esetében.

    C4 low SAPS tartalmú olaj magas HTHS-viszkozitással ( > 3,5 mPa*s ), DPF és TWC esetén, azok működképességét meghosszabbítva.
    ACEA szabvány benzines motorok gázolajos motorok alsó szint ACEA A1 ACEA B1, ACEA A2, ACEA B2
    közepes szint ACEA A3, ACEA B3,
    ACEA A4, ACEA B4, ACEA C3,
    magas szint ACEA A5, ACEA B5, ACEA C1, ACEA C2.

    [link]

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák