Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz Dluinet #8538 üzenetére

    És ugye mindig a misztikus autópálya. Ahol üzemmeleg a motor, üzemmeleg ideális (állandó) 'hőmérsékletű' és viszkozitású az olaj(a teljes töltet átlagát figyelve) , elpárolgott belőle minden hidegen belekerült víz és üzemanyag 'szennyezés', stabilan maximum az olajnyomás és az olaj térfogatáram, kb a nyomatékmaximum körül közel állandó fordulaton pörög a motor, folyamatos a hűtőlevegő áramlása, vagyis jó műszaki állapotú motor esetében ideálisak a körülmények.
    Igazából minden ami ettől eltérő állapot, az valamilyen mértékben rosszabb mint ez.
    Ha megyek nyáron egyszerre 1000 km-t autópályán, az töredék terhelés ahhoz képest, hogy télen - 7 fokban megyek 4 km-t a gyerekkel az iskolába, aztán még 3 km-t melóba, aztán meg este vissza ugyanez. Vagy megyek a belvárosban lámpától lámpáig, esetleg dugótól dugóig. És ezt 3 hónap alatt 1000 km.
    Nem véletlen a két véglet a doktorüzem és az autópálya.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák