-
Fototrend
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbertoth
senior tag
válasz lajbii #60343 üzenetére
Akkor nálam a halványan megjelent függőleges csík is pixelcsík lehet?! Vertical Banding. Szomorú hogy ez old-nél is jelen van, eleget szívtam vele a Led tv-nél anno, és most itt is visszatér.
• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S
-
lajbii
tag
válasz salapp #60347 üzenetére
A 3 év garancia 250.e.ft felett 2021.01.01 utáni vásárlásokra van törvényileg szabályozva!
Azaz 2020.12.31 -ig vásárlásokra a tavalyi garanciális feltételek érvényesek!
Ami 2 évet biztosított a 2021 előtti vásárlásokra.
Pont emiatt hívtam az LG ügyfél szolgálatát.
Ha a OLED KIJELZŐ beégne a 2.év garancia letelte után akkor a vásárlás napjától számított 3 éven belül a kijelzőt díjmentesen javítják azaz cserélik.lajbii felhasználónak 52 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + A Mostani.
-
lajbii
tag
válasz norbertoth #60351 üzenetére
Ezt látni kéne, hogy mi is az a csík ami megjelent.
Azaz ha látható akkor az bizony hiba.
De mielőbb hívd fel az LG szervizt a hibát jelezd feléjük.
Szerintem ahogy írtam már ez valószínű OLED panel hiba amit a vásárlástól számított 3 éven belül díjmentesen cserélnek. A lényeg hogy a számla és a garancia levél meglegyen!lajbii felhasználónak 52 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + A Mostani.
-
sakal83
addikt
válasz ForRedGlory #60349 üzenetére
Igen ez full beton. En is neztem itt keglit.
-
alaves
addikt
-
Abel-0101
aktív tag
válasz lajbii #60358 üzenetére
Reméljük nem az lesz mint a Samsung szervíznél, akik azt mondták hogy beallitásba állítson be minden képbeállitást amivel orvosolni lehet a kijelző hibát...
A segítőkészség, illetve az, hogy garanciára kicseréljenek valamit annyira csekély az esély...
A lehető leghamarabb lekoptatnak és a végén az egész cserét saját pénztárcából kell intézni...(Tisztelet a kivételnek) -
alaves
addikt
Jz2000 vs. OLED806 [link]
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
lajbii
tag
válasz Abel-0101 #60360 üzenetére
A samsung hozzá állása gusztustalan ahogy írod .... hát inkább hagyjuk
Az LG nálam nagyon korrekt volt.
Az én B9 -esem Vertical banding hibás volt azaz a sötét részeknél volt "sejtelmesen" de egyben zavaróan látható.
Bejelentettem az LG -nek.
Másnap hívott a szerelő hogy megrendelte az új OLED panelt
Ki sem jött megnézni a hibát!
kb 7nap múlva hívott hogy mikor jöhet megkapta a csere panelt.
Le egyeztettük az időpontot.
Pontosan Kijött , megnézte, lefotózta a hibát.
Semmi mellébeszélés nem volt a szerelő részéről!!!
Kb fél óra alatt kicserélte az otthonomba a magával hozott új gyári fóliás OLED panelt
Bejegyezte a jótállási jegyre a panel cserét, ami tökéletes azóta is
Ez a korrekt hozzá állás az LG részéről valós dolog !!![ Szerkesztve ]
lajbii felhasználónak 52 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + A Mostani.
-
alaves
addikt
Philips összeszerelő üzem (OLED is): [link] ... az a legjobb, amikor egy 65"-es OLED hátoldalát gumikalapáccsal megkopogtatja (ambilight minőségellenőrzés)
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
alaves
addikt
válasz Pro Koryak #60366 üzenetére
Erről többször is írtam: a Philips nem vágja a kontrasztot, ezért veszhetnek el részletek, különösen a nagyon világos tartományban, valamit, valamiért.
Amúgy érdekes, hogy az új modellek megjelenése párokban történik: először LG-Sony, utána Panasonic-Philips.Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
Abel-0101
aktív tag
válasz lajbii #60363 üzenetére
Nah.. bárcsak lenne ilyen a samsung-nál, nem tudom elképzelni, hogy attól mert ők gyártják a paicon levő eszközöknek a 60%át, ennyire önteltek legyenek az ott dolgozok, fejesek...
Kiváncsi vagyok, de ahogy olvastam tiedből, meg fentebb is vannak márkaszervízek, ahol kifejezetten kedvesek, korrektek... pl nekem ez a szervízes dolog elintézte, hogy több samsung Tv-t ne vegyek.
Az ilyen "apró" dolgokra kellene figyelniük, hogy visszatérő vásárlókat szerezzenek... -
wallace 234
őstag
válasz Abel-0101 #60368 üzenetére
Nekem volt dolgom, samsunggal és sajnos tényleg nagy a kontraszt a szervizek közt. Egyik hihetetlen mennyire az alja! Míg a másik szerviz elképesztően korrekt módon jártak el! Így akinek rossz a tapasztalat egy adott márkánál eléggé el tudja dönteni, hogy a jövőbe mit is vesz!
[ Szerkesztve ]
-
Abel-0101
aktív tag
válasz wallace 234 #60369 üzenetére
hát annyi szent , hogy samsung TV-t/Telefont nem fogok venni, (tizen rendszer élén).
A kijelző minősége egyik top, de strapabírósága 0val egyenlő... -
Kratos75
csendes újonc
válasz Skyhunter #60371 üzenetére
A JZ2000 külföldi oldalakon is 3900 euró, az bizony meg alsó hangon is másfél millió....a JZ1500 3200 euró az átszámolva is Milla fölött van... én HZ2000 felé hajlok mert azt már láttam, hallottam, de a Sonyt is csekkolom majd ..amúgy Panasonic fan vagyok, de majd meglátjuk... csak a képminőség számít semmi más, ebbe szerintem nehéz lesz megverni a panát....
-
Abel-0101
aktív tag
válasz Celtis #60373 üzenetére
Mind2 be vannak merev, k*csög ügyfélszolgálatisak, bár nem pont samsung/LG-nél hanem telekomnál, de kitapasztaltam, hogy nekik le van írva egy eljárási sorrend, ami alapján kell beszélniük, segíteniük, szerintem a márkaszervízeknél sincs máshogy, Samsungnál pl kifejezetten tirpák szerencsétlenek vannak(többségben, tisztelet a kívételnek), hallottam már LG ről is érdekes dolgokat, de ott inkább többségben van a segítőkész, kedves ügyfélszolgálatis.
(Telekomnál is pl, nem azt a k*rva Vanda robot genyót kellene frissíteni, hanem hozzáértő munkatársakat kellene felvenniük, mint ahogyan a Samsungnál is...
-
Müszi
senior tag
Plusz egy fő a Samu gyűlölők táborához. Második lapos TV-m tőlük jött. 25 hónaposan nem tudtam bekapcsolni ezért próbálkoztam a hivatalos supportjuknál de kapásból lepasszoltak egy szerződött szerelő kontaktjával.
Ez a szerelő akkor (kb.10 éve) 10k ft-ért jött volna el amit kétszer kellett volna megfizetni mert elvitte volna a TV-t (35km). Ráadásul a javítási költséget 40-50k ft-ban határozta meg (telefonon). Ment is ki a sufniba és azóta nem is vettem semmilyen Samsung terméket.Egy LG LA szériás LCD re esett a következő választás amit még két LG követett, majd nemrégiben egy LG Oled. A három LG LCD-ből egytől megváltam már, egy a családban, egy pedig továbbra is nálam működik és a mai napig mind hibátlanok.
LG Oleddel vásárlás után volt egy kis problémám.
Mivel nem találtam megoldást felhívtam a márkaszervizt ahol, bár nem hallottak ilyesmiről azért elsőre felajánlottak egy alaplap cserét amit a kollégájuk pár nappal később a megbeszélt időpontban precízen meg is ejtett.
Sajnos nem hozott javulást a beavatkozás és a szerelő szerint szoftveres lesz a gond amit továbbított és megnyugtatott, hogy a közeli jövőben valamelyik frissítés biztosan megoldja.
Így is történt.
A legutóbbi frissítés óta rendben minden.[ Szerkesztve ]
-
Migee
tag
Kinek mi a véleménye?
Panasonic HZ2000 vs SONY A8H,A83J,A90JBFI, IFC (Motion Flow) mozgásmegjelenítés 24fsp stutter
-
Pro Koryak
addikt
-
-
attila7981
csendes újonc
válasz wallace 234 #60369 üzenetére
Igen a SAMU bekaphatja 4 ével ezelőtt vettem 250000ft-os tv-t 4 nappal később 3 pixelhiba jött elő.Felhívtam és a R...ANC azt mondta várjak míg összesen 7 pixel nem hibásodik meg és akkor garanciába kicserélik.Na itt füstöltem le.Elvittem samsung boltba ahol meg is csinálták ingyen 12 napot vártam rá és azt mondta a csávó,hogy 85000ft lett volna ha nem garanciás pedig 102cm fos volt. Haver most akar venni Samsung q800t 8k-t probálom lebeszélni oledet vegyél mert nagyon rábaszol.
-
HdRew
őstag
LG-nek +1 piros pont.
Még régebben (4-5 éve) vettem náluk egy nagyon gagyi tv-t, valami 72-73 ezer Ft volt, 1,5 év alatt a brutális mennyiségű PS-sel a hátsó világítás felmondta a szolgálatot. Szó nélkül kijöttek házhoz és olyan volt, mint a régi, nulla Ft-ért.
-
wallace 234
őstag
válasz attila7981 #60379 üzenetére
Lehet, hogy nyitni kéne egy topikot, hogy kinek mik a tapasztalatok, samsung, Sony, Lg szervizekkel, aztán aki olvassa dönthet belevág az adott márkába! Mert tényleg hatalmas különbségek vannak. Az se mindegy, hogy az ország melyik részén él az ember ha gondja akad.
-
ReFleXx
addikt
LG OLEDeknel hogy van a pixelgarancia , vagja valaki?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
-
ReFleXx
addikt
A frissen vasarolt CXen 1db halott zöld pixelt talaltam alul.
Igazából nem zavar annyira, 1 meterrol mar eszre sem venni a zold tesztkepen sem plane nem tartalom alatt, de orulok hogy akkor LGnel ennyire komolyan veszik a dolgot.
Amugy van valami hatarido, hogy a vasarlastol szamitva hany napig elhetek cserevel pixelhiba eseten?2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Peace
nagyúr
válasz wallace 234 #60381 üzenetére
Én világgá kürtölném, hogy milyen gusztustalanul undorító, amit művelnek. Minél több fórumon kellene eljuttatni az emberekhez, mert a Samsung telibe**arja a vásárlót. 450k-s 2019-es Qled tv inverse ghostingol játék alatt. Békéltető testülettel kellett kiharcolni, hogy egyáltalán méltóztassanak elvinni szervizbe, ahol közölték, hogy a Samsung belső videóival tesztelték és a tv hibátlan, nem jelentkezett a hiba. És mellékesen levélben közölte a Samsung, hogy semmiféle felelősséget nem vállalnak külső eszközzel való kompatibilitási problémára vagy ebből adódó képmegjelenítési gondra. De a tv hivatalos oldalán ott van teljes képernyőn promózva, hogy tökéletes minden játékos számára, mert fantasztikusan lehengerlő képmegjelenítést biztosít konzolokkal......anyátok, azt! Most fut a második kör a Békéltetőnél, amiben követelem, hogy vásárolják tőlem vissza a szarjukat. Gyanítom amúgy, hogy mi lesz a válaszuk....... de ez is egy olyan jelenség basszus, hogy amíg nem látod, nem zavar. De amint először feltűnt tavaly, onnantól kezdve sajnos mindenhol észreveszem. Bizonyos játékoknál kevésbé, de van, ahol nagyon. Most toltam végig RE Village-et, ott folyamatosan minden zölden volt elkenődve.....
-
CptAdamica
veterán
válasz ReFleXx #60385 üzenetére
Nekem is van 2 zöld alpixel hibám, viszont ettől eltekintve a panelem jó és 99% nem is látom őket, pedig 1 méterre ülök kb. Szóval, ha jó a panel, akkor én nem cseréltetném, ha esetleg később valami baja lesz, akkor cserélik úgy is egyben az egészet.
Amúgy jött új firmware 03.23.15 verzióval, lehet javítás lesz sokaknak, akik várták.
Ezek változtak:
3. Changes ⓐ HDMI4 no signal improvement (03.00.35) ⓑ Improved HDMI No signal issue in eARC On state (03.00.45) ⓒ Some bug fixes (03.00.60) - in a particular set-top connected to improving not power down -Airplay improved app when the transmission of video in the iPhone TV noise -low volume, the set-top box (1-2) setting improved volume attenuated symptoms - Screen Saver execution error improvement - Improvement of pop-up message that Bluetooth service needs to be initialized ⓓ New model name added_OLED55_65_77CXFNA ⓔ Specific eARC equipment works as ARC improvement (03.00.70) ⓔ Voice mode, output mode, improvement of lip sync distortion when using the voice recognition button on the magic remote control / improvement of no video when switching IP channels (03.00.75) ⓖ Function correspondence (03.10.43) Improved Apple Airplay function
AMD FreeSync support (only OLED CX and GX supported) Improved sports alert function ⓗ Improvement of the issue of icons and text not being displayed properly or being output in a block shape (03.11.10) ⓘ New NVIDIA GeForce RTX 30 series compatibility issues improved (03.11.25) ⓙ HDMI 2.1 compatibility issue improvement (03.11.30) → Improved VRR performance so that there is no interruption in PC and console games ⓚ MR Minor 2 compatible (03.21.09) - Improved home launcher design - Listen to TV sound on mobile through ThinQ App - Added number keys/color keys for screen remote control according to the development of new magic remote control ⓛ Image quality improvement reflected (03.21.16) ⓜ Improvement of minor issues related to software (03.21.21) ⓝ Improvement of minor issues related to software (03.23.10) ⓞ Improvement of minor issues related to software (03.23.15)[ Szerkesztve ]
Megyen!
-
ReFleXx
addikt
válasz CptAdamica #60387 üzenetére
lehet van tobb is amugy, direkt ilyen iszonyatosan feluletesen neztem at , mert 55os meretben 4ks felbontasban eleg pici egy alpixel ahhoz hogy normal korulmenyek kozott ne legyen zavaro.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
GalaHU
őstag
válasz CptAdamica #60387 üzenetére
Ez a “No signals” probléma az, hogy hiába küldöd rá a jelet az adott bemenetre, nincs kép? Mert akkor ez a frissítést feltenném, ugyanis hébe-hóba olyat játszik a TV, hogy az alaplapi boot-nál még van kép PC-ről, de mire bejönne a winfos, már csak a képkereteket lehet nézegetni…
Csak eddig ódzkodtam a frissítésektől a hdr mizéria miatt, de ez jobban idegesít.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Bilux
veterán
válasz CptAdamica #60387 üzenetére
Cx
Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
wallace 234
őstag
Az a baj, hogy a békéltető testületi ajánlást se kötelező elfogadni. Békéltető testület is egy vicc ebbe a formában! Meg van a véleményem róluk! Remélem sikerül valamit ki harcolni! Nincs egy rendes fogyasztói védelem, gyakorlatilag azt tesznek amit akarnak! Szerintem nincs még egy ilyen ország ahol ennyire semmibe veszik a vevők, jogait! Igen ha az ember észre vesz egy hibát, onnantól kezdve annyi,rá áll a szeme és vége.
-
Peace
nagyúr
válasz wallace 234 #60393 üzenetére
És nincs már ilyen, hogy fogyasztóvédelem. Édesanyámat is átirányította az oldal a békéltetőhöz. Neki szerencséje volt. A 4. hibás kávéfőző után nem akarta a kereskedő visszaadni a vételárat, de a békéltető határozatát elfogadta és visszautalta anyunak. De ehhez miért kell testülethez fordulni és hónapokat várni??!!!!! Elképesztő! Megveszed a majd fél millás tv-t. Közlöd, hogy **ar játék alatt, alátámasztod videókkal és képekkel , majd a szakszervíz közli, hogy hibátlan a tv, mert a beépített videókkal minden rendben. WTF? De persze bíróságra nem fogod vinni az ügyet, mert a kisember nem tudja finanszírozni a jogi csatát a mamutvállalattal. És pontosan erre számítanak.......
[ Szerkesztve ]
-
wallace 234
őstag
Igen sajnos teljesen szétszedték a fogyasztó védelmet. Vicc, hogyha gondod van a kereskedő elhajt, ahelyett, hogy arra gondolna ha most korrekt lesz akkor legközelebb is ott vásárolsz. De nem inkább a pillanatnyi hasznot lesik, tisztelet a kivételnek! Fél millás tv ma már csak az áruk az a beltartalmom már közelében nincs.
-
Peace
nagyúr
Nem. Nincs rá hatással. Bekapcsolhatod az összes játékjavítót vagy ki. HDR-t is ki-be kapcsolhatod. Igazából minden beállítást kipróbáltam már, minden esetben marad az inverse ghosting. [link] Sajnos ezeket a topikokat már csak akkor találtam meg, amikor megláttam a hibát otthon a játékok alatt.
[ Szerkesztve ]
-
alaves
addikt
válasz ReFleXx #60388 üzenetére
Ha 14 napon belül vagy küldd vissza, ha már lejárt akkor kijelzőcsere a 2-3 éves gyári garancián belül bármikor, bármennyi pixelhiba esetén.
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
Bilux
veterán
válasz CptAdamica #60392 üzenetére
Arra még nem érkezett meg. Koreai oldalon még nem néztem
Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
- Star Wars - The Last Jedi - 4K UltraHD Steelbook kiadás
- Star Wars - The Force Awakens - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest