-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #70694 üzenetére
Rendbe lesz téve akkor, a "fülétől a farkáig" .
Ha rendszeresen,hosszabb távon használod az autót,akkor valóban szinte semmi nem gyűlik össze.
Én csak városban,rövid 4-8km távon hidegben,kb 1200km-en bő 2,5 decit kicsapattam.(épp most tettem tisztába)
Ennyit számít a rendszeres rövid táv.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz javorszky #70722 üzenetére
Volna egy pár kérdésem,és ha válaszolsz rá,megmondom miért kérdeztem.
"… Igen hidrotőkés az Opel szervizbe mondták…."
1 - Autószervizek motordiagnosztikája azonnal jelzi ezt a hibát.Csináltak ilyen mérést,vagy csak mondták?
"…Lánc nem lehet mivel vezérlés csere megvolt…"
2 - A vezérlést az eladó cseréltette,vagy már az új tulaj. (Te) ?
3 - Komplett vezérlés csere volt?(ha nem láttad,semmi nem biztos)
4 - A kipufogó erőssebben füstöl?
5 - Olajat nem eszi jobban?
6 - Üzemanyag fogyasztás nem nőtt meg?Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #70726 üzenetére
Ez az igazság. Viszont nagyon régóta mindig is bütykölgettem a saját,ill a családban lévő motorokat,autókat,oszt ragadt rám valami.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz HoaryFox #70710 üzenetére
Gyönyörű is lenne,ha már egy fél év után megunnád.
Nekem 17 éve van veki,de még mindíg tetszik.
Ha legközelebb képet nyomsz a gépről, előtte azt a nyamvadt törlőkendőt vedd le,elsőre azt hittem összetörted a motorháztetőt.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz h3lios #70718 üzenetére
"...Otthon próbálkoztam más csavarral, mintha a burkolat után nem lenne semmi aminek menete van, kb. 1 lyuk tátong odafent. Kíváncsi vagyok, mert jó lenne ha meg lehetne oldani..."
Eredetileg nem tudom hogy van kialakítva,Valszeg előzőleg már szétbarmolták azt a részt amibe a rögzítő csavart lehetett behajtani,ezért annak már csak a helye van meg,egy nagy lyuk.Ha tudsz ilyet beszerezni,(ez nem biztos,csak ötlet..)
lehet megoldja a gondod[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Zsolt!! #70767 üzenetére
"...Mindig menetirány szerinti bal illetve jobb oldalról beszèlünk..."
Mindenkitől bocsi,tőled még külön is,ha az általam leírt ”..szemből,baloldalon, a motorháztető…” helymeghatározás nem egyértelmű,félreérthető.
Látom szakmailag igencsak otthon vagy
”.. Kèpröl nem lehet eldönteni sablont szoktak használni hogy az A oszlopot kèpest feljebb vagy lentebb van a motorháztetö. Egy vonalzóval azèrt nagyjából megtudod nèzni …”
Szerintem a képről is,és a valóságban is simán ránézéssel meg lehet állapítani,hogy helyén van e a motorháztető,vagy nem.Nem kell hozzá holmi csoda sablon,hisz nincs mihez mérni. (Az A oszlopnál már a visszapillancs van) Minek a vonalzó,ha nincs sík felület? A képen látszik,hogy az A oszlopnak semmi köze a motorháztető szintjéhez. Sőt a "baloldali,vezető oldali első ajtó” teljesen takarja.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz javorszky #70762 üzenetére
Azért kérdeztem mert nincs személyes tapasztalatom a csattogós hidrotőkés motor viselkedésével kapcsolatban.Ezért gondoltam,megkérdezem akinek van,mit tapasztalt,mi ebből az igaz:
"…A hidrotőke hibát a következő tünetek jelezhetik: Olajfogyás (sűrűn kell a motorolajat utántölteni), megugró fogyasztás, motorerő látványos csökkenése,a kipufogó erősebben füstöl.A jó fülűeket pedig figyelmezteti a hidrotőke kopogás is…"
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ufonauta #70783 üzenetére
Nem a diaggal van bajom,az tiszta sor.Akitől kérdeztem,neki be van állva,hidegen,melegen csattog,de őt ez nem zavarja,mert a kocsiba ülve alig hallja,hogy csattog.Jól van az úgy,majd a nyáron meggyógyítják.Ezért kérdeztem rá,hogy igazak e az állítások,mit tapasztalt:valóban nagyobb e az olaj,üa fogyi,füstölés,stb.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Zsolt!! #70787 üzenetére
Nincs mit állítgatnom.Nem az én gépemről van szó.Úgy látom nem ismered az előzményeket.
Így kezdődött
válaszoltam
viszontválasz
itt a végeMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz becsitibi #70768 üzenetére
Valszeg azért nincsen hamar válasz,mert azt se tudni tul képpen,mit is keresel.Ha azt ami a képen van,az egy elektrohidraulikus vezérlőegység,ami egybe van építve az integrált elektronikus vezérlőegységgel.Mivel ez komplett egység,más tipusra nem cserélhető,
Több féle van belőlük,és nem motor tipustól függ,hogy milyen van beszerelve.
Ha viszont az abs jeladókra gondoltál,amik az első kerekeknél vannak,(milyen motorkódú ABS kockák jók az autómhoz) abból csak újnak van értelme[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz becsitibi #70827 üzenetére
Még jó,hogy időnként ide is benézel,és kérdezel. Én mást mondok,mint mások,máshol.Én azt mondom,nem kell keresgélned azt a HD-s kockát,nincs annak semmi baja. Még jó,hogy a végén ezt írtad,mert itt a bibi:
"...A kilóméteróra nem számól,nem mutatja mennyivel megyek,ABS világít folyamat..."Ez pedig egyértelműen azt jelenti,hogy az ABS/ESP jeladó a gond. (a benne lévő forgásérzékelő nem érzékeli a jeleket,ezért nem tudja tovább küldeni a km órának,ezért nem is mutat semmit.Mivel hiba van,jelez az ABS lámpa)
Jelenleg Doggy dog-nak is ez a dond
Általában a baloldali döglődik,próbaképp cseréld meg a két oldalt,hátha változik a helyzet.Okos műszer meg tudja mondani,hogy a bal,vagy a jobb oldali e a rossz.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz AMD Power #70806 üzenetére
Mutatós darab De ezt már végre fel is teszed ugye?
Már korábban is többször rendeltél mert zavart a fekete felni
Arra kíváncsi lennék, hogy merev,törékeny e,vagy elég masszív,mégis rugalmas,mint az eredeti gyári.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz #45553408 #70856 üzenetére
Aki eddig nem tudta,most megtudhatja.Igaz,hogy vótmá
Vezérműszíjcsere intervallumokMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz #45553408 #70862 üzenetére
Még a két évben se legyél biztos.Ha beütne a balhé a motorral,simán rád vernék,hogy a nem rendeltetésszerű használat miatt lett a hiba.Hogyan tudnád bebizonyítani,hogy pl:betolással,vontatással soha nem indítottad be az autót,nem pörgetted agyon versenyszerűen,nem gyilkolásztad?Ügyvédeik, szakértőik simán lenyomnának,mint a bélyeget.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Szada85 #70821 üzenetére
Szerintem kütyü nélkül nem fog menni.LaciCRM 1.6 B vekijének,és egy B corsának is ugyan ilyen a lábkiosztás,nekik se sikerült.Hibakód nélkül meg nincs értelme ötletelni,különösen akkor,ha a gép hiba nélkül üzemel,csak jelez.A lábkiosztásról van itt némi infó,
[link] (de csak ha érdekel)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #70872 üzenetére
Megnéztem még egyszer a képeket.Ezek miatt komolyan sárvédő iveket akarsz cseréltetni?Téged ismerve,Te is meg tudod gyógyítani,hisz a jól látható,kényes részek épek.Jön a jó idő,négy nap szabi (szabadidő hasznos eltöltése) Én is most támadtam meg a ragyát,és győzött az erőszak.(Semmi nem fog látszani)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz becsitibi #70891 üzenetére
Ha azt mondták,hogy az a rossz,akkor azt kell venni,és csak az a tipus tehető bele.Az elektronikus része egy zárt doboz,könnyen cserélhető.Nekem is megadta magát,de a km óra működött,mert a keréknél lévő abs jeladó jó volt.Azért írtam,hogy elsőre cseréld meg a két oldalit,az még nem kerül pénzbe.Ha a helyzet változatlan,egyértelmű az elektromos vezérlővel van gond.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Feenyx #71412 üzenetére
"..."Szegényes üzemanyag keverék" hibát olvasták ki a hibatárolóból..."
Az a baj,hogy semmi közelebbit nem tudtak kiszedni belőle,igy csak találgatni lehet.Többségében nem az üzemanyag kevés,hanem a levegő sok. Át kellene nézni,hogy a vezetékeknél nem tud e valahol fals levegőt beszívni,nincs e valahol elrepedve,elöregedve.
A nem megfelelő üzemanyag/levegő arányt többek között az alábbi "cuccok" is befolyásolhatják:Beszívott levegő hőmérséklet érzékelő
Az ECU a beszívott levegő hőmérsékletének ismeretében tudja megfelelően vezérelni az előgyujtást,és a üzemanyag/levegő-arányt.
Lambdaszonda (Oxigénszenzor)
Adatot ad az ECU-nak,amelyből kiderül, hogy milyen a kipufogógáz oxigénszintje. Ha ez magas, akkor szegény üzemanyag/levegő keverék jutott a motor égésterébe
MAP szenzor
Az ECU ennek segítségével befolyásolja a gyújtás és a befecskendezés egyes paramétereit.A szívócsatorna-nyomást értékeli, és megfelelően beállítja a levegő/üzemanyag-arányt.
Ha hibás, a motor gyorsításkor, ill. motorfék üzemmódban rángathatjut eszembe:ha jól tudom,a H astrák már dobják a hibakódot,ha nyügjük van
Ha ez igaz,akkor minek ehhez szervíz?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ufonauta #71443 üzenetére
"...Igen pici gázadásnál majdnem mindig ugyanazon a fordulaton és ugyanannál az éppen csak lenyomott pedálállásnál jelentkezik..."
Ha már szerelőhöz viszed,nézesd meg vele ezt is,mert ettől is "bedadoghat"
"...Az ECU képes az üzemanyag-ellátást a fojtószelep szögének (azaz a vezető igénylésének) megfelelően meghatározni.A fojtószelep helyzetérzékelő (potméter) meghibásodása,(Pl:nincs megfelelő kontakt),vagy a fojtószelep tengelyén a fojtószelep kilazulása rendszertelen befecskendezést eredményezhet, mivel az ECU tévesen úgy érzékeli, hogy változik a fojtószelep helyzete.(ezért bedadoghat).."
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Feenyx #71424 üzenetére
"...A középső kipufogódobom korrodált valamelyest. Megeshet hogy így a rendszer nincs tömítve rendesen, nem megfelelő az áramlás, és a lambda szonda rosszat mér? Úgy értem, hogy több oxigént mérhet a kipufogógázban?..."
Ha lyukas a középdob attól még nem lesz oxigén visszaáramlás a katalizátor,lambdaszonda,leömlő,kipuf szelepek felé.(jól néznénk miki )Ennyi erővel a hátsó kipuf dob vastag csövén is szívhatna kedvére.Mivel a rendszerben túlnyomás van,a csőben úgy megy ki a kipuf gáz,mint a golyó.Ha közben lyukat talál ott is tűz kifelé.
Még az is lehet,hogy a (#71444) (#71446) hozzászólásokban leírtak neked is segítene.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz forintuser #71467 üzenetére
P0335 Főtengely helyzet szenzor A áramkör
Főtengely jeladó (A főtengely helyzetérzékelője )
"...Ez a közvetlen gyújtásrendszer mágneses főtengely-helyzetérzékelőt használ. Az érzékelő a tartójából kiemelkedve kb. 0,05 in. (1,3 mm) távolságra közelíti meg a főtengely mágneses ellenállását. A mágneses ellenállás olyan tárcsa, amely a főtengelyre vagy a főtengely szíjtárcsájára van erősítve, és 58 réssel rendelkezik, ezek közül 57 egymástól azonos, 6°-os távolságra van. Az utolsó rés szélesebb, és egy "szinkronizáló impulzus" gerjesztésére szolgál. A főtengely forgása révén a mágneses ellenállás rései változtatják az érzékelő mágneses terét, és feszültségimpulzust indukálnak. Az 58. rés hosszabb impulzusa a főtengely speciális helyzetét jelzi, lehetővé téve, hogy a motor-szabályozó modul (ECU) a főtengely helyzetét bármikor megállapítsa. Az így nyert információt az ECU arra használja, hogy megfelelően időzített gyújtó és befecskendező impulzusokat közvetítsen a gyújtótekercsekhez és a tüzelőanyag-befecskendező szelepekhez..."Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Így szokott kezdődni.Eleinte csak hébe-hóba jön elő,ahogy melegszik az idő egyre sűrűbben,(nekem legalább is),a végén meg már állandóan jelez:Műszerrel pontosan ki tudják olvasni,hogy hol a hiba.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Az autó tipus ismerete nélkül ,csak tippelgetni tudunk,mivel vannak olyan tipusok, ahol a jeladó egybe van építve a csapágyházzal,és külön nem cserélhetö,Ha neked külön van a jeladó(bal,jobb oldalon egy-egy)akkor igen: "...Csak leveszem a kereket és a jeladót széthúzom, megtisztítom?..."
A nyillal jelölt rész szétszedhető,azt kell megtisztítani.Ha szerencséd van,csak koszos,ha nem lehet hogy valamelyik abs jeladó rossz,de lehet hogy az elektronikus vezérlőegység haldoklik.Műszerrel egyértelműen megállapítható,hol a hiba.
A pedál teszttel nem leszel beljebb,mert ez abs hibát az ecu nem jelzi (tudom,mert próbáltam )
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz bercsi #71600 üzenetére
"...egyszer csak elfolyt az olaj a féktartályból, így kuplungolni és váltani sem tudtam..."
Még szerencséd,hogy a fék nem levegősödött be
.
"...melyik kuplungszettet lenne érdemes megvennem hozzá?.."
Miből gondolod,hogy a kuplung a rossz?Elsőre azt kellene kideríteni,hogy hol tudott eltünni ennyi fékolaj a tartályból.Nem lesz nehéz,mert ennek nyoma van.
Vagy valamelyik fék engedi a fékolajat,és mivel már nem jut fékolaj a kuplung felső munkahengerébe,igy nem is tudja a kuplungot működtetni,vagy a kuplung felső munkahenger engedi el a fékolajat,és ezért nem tud kiemelni.(szerintem ő lesz a bűnös)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #71609 üzenetére
Az egészben az a vicc,hogy amit feltettél képet,azokon az izzó foglalat vége négyszög alakú,zöld,és fekete színű.(alakra,színre ilyen)
Ezekből a zöld 2.0 W-os,a fekete 1.2 W-os.A hatszögletű narancssárgát nem tudom.Ehhez képest a cromax kínálata alakra,színre teljesen más,köszönő viszonyba nincsenek a fotón látható izzókkal.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz bercsi #71608 üzenetére
Ilyen fémesen csattogó,kelepelő hangot a beragadt,nem működő hidrotőke okozhatja.A felvételen se csak alapjáraton hallani,hanem ahogy emelkedik a fordulat,úgy sűrűsödik a csattogás is.
"...Régebben én is néztem, hogy a váltó és a blokk alja olajos, de mivel a motorból nem fogyott így nem is foglalkoztam vele..."
Ha már ott régebb óta olajos,akkor azért,mert a főtengely szimmering már nem tömít rendesen. Decemberben,olajcserekor a szerelőd erre hívhatta fel a figyelmet.Ha már akkor is rossz lett volna a kinyomócsapágy,akkor a fékfolyadéknak már akkor is fogyni kellett volna.Ha se az utastérben a pedáloknál,se se sehol máshol nem látható bő olajfolyás,marad a kuplung szétszedés.Ott majd lehet látni,hogy a kinyomócsapágy,vagy csak a menetes csatlakozás,esetleg maga a cső engedi e el az olajat.Ha a kinyomócsapágyat kell cserélni,célszerűbb komplett mindent szerintem.Sőt,ha már ennyire szét lesz kapva,célszerű a főtengely szimmeringet is kicserélni.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Az X1.6XEL tipusbetegsége,hogy idővel jobban eszi az olajat.Ez azért van mert a dugattyúgyűrűk puhább anyagból vannak,ezért jobban kopnak,viszont cserébe kevésbé koptatják a hengerek falát,ez meg az előnye.A dugattyúgyűrűk cseréje sokat javít a helyzeten.
Aki viszont azt állította,(másik topik)hogy a hengerfej levételével ki lehet cseréli a dugattyúgyűrűket,az nem szerelő,de varázsló. ("..Meg gyűrűzni a dugattyúkat, hogyha lent van a hengerfej. Semmi komoly dolog.")Komplett hidrotőke csere,és megszünik a csattogás.Az is lehet,hogy a szelepek még jók,csak be kell csiszolni,és csak a szelepvezetőket,és a szelepszár szimmeringeket kell cserélni,és bízni benne,hogy a főtengellyel,hajtókar csapágyakkal nincs különösebb gond.Mivel hosszabb távra tervezel,ezeket mindenképp meg kell csináltatni.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Domi1957 #71629 üzenetére
"...amiben kérném a segítséget megnéztem a gépkocsin 4 lyukas és mivel nincs ABS nem kéne hogy vezetékes legyen . De nálam a jobb oldalon vezetékes, bal oldalon meg nem .."
Engem meglepett,hogy nincs benne abs.Szerintem abban az esetben tehető bele a sima csapágyház, ha a km számláló,sebesség mérő óra spirál meghajtású.Ezt neked kell tudni.
Ha nincs spirál,se abs,akkor is kell a kerék fordulatszámérzékelő,mivel ez működteti a km számlálót,és a sebesség mérő órát.Ez az érzékelő pedig elektromos működtetésű,ezért vezetékes.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz odorgg #71679 üzenetére
"...00017- No Engine RPM Signal
Hibára mi lehet a megoldás, illetve mi a hiba ilyenkor? Merre keresem a hiba okát?.."Majd jönnek a szakik,és megmondják a tutit.
Addig is, hogy ne ülj tétlenül,keresd meg a főtengely helyzet szenzort,abban van áramköri hiba.Többnyire csak a csere segít.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz odorgg #71691 üzenetére
Lehet méregetni,de dobta a kódot,( főtengely helyzetszenzor A áramkör).A méréssel max megerősíted a dobott hibakódot,a szenzort javítani nem lehet.Szerencsés eset,ha a csatinál csak sima kontakt hiba van.(kicsi az esély rá)
Ilyen csatit kell keresned a kocsi alá feküdve(ha nincs akna)Ez az érzékelő több helyen is lehet,legvalószínűbb,hogy neked a lendkerék felőli résznél lesz.(8)
Egy csavarral van felfogatva.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz bobalazs #71701 üzenetére
Nagy valószínűséggel hűtőkörből kezdi el engedni a vizet,de még csak pár cseppet pötyög.Ez a kis veszteség a tágulási tartályban szemre még nem látható.Neked akkor kezd el csepegni,ha a motort beindítod,(beindul a hűtővíz keringés,elkezd melegedni,nő a térfogata,nő a nyomás)
Attól még,hogy a motort beindítod,a tartályban az ablakmosó szivattyú magától nem indul be,vizet is csak akkor szív,ha sprickolsz. A víz meg magától nem megy hegynek fel.A műszerfal rész,(ha egyáltalán arra van elvezetve)ahonnan neked csepeg a víz meg magasabban van mint az ablakmosó szivattyú a tartályban.Ha az ablakmosó csöve engedi a vizet,az engedi ha jár a motor,és akkor is ha nem.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Chesterfield #71712 üzenetére
Mivel a motorvezérlő rendszer,ecu cicózik,valszeg van "tárolt hibakód" akkor is,ha a lámpácska nem világít.Te is ki tudod villogtatni,ahhoz még nem kell szerelőhöz vinni.[link] Az obd csatid a kézifékkar alatt van.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs