-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Az enyém tök hamar, pár perc...
marci06p: 6 év kellett, h elszakadjon / elkopjon / eltörjön az a membrán (vagy bármi). Még fél év és elszakad / elkopik / eltörik egy másik akármi ami oda lett csak ragasztva vhova...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Erősített rugó kellene nekem hátra (2001 vectra b sedan)
Hogyan keressem? Caravan-hoz?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Még mindig a rugókérdésen rugózok
Szal kezd összeállni mi / honnan kellene nekem. Viszont a márkákat nem ismerem ebben kérnék segítséget (melyiket válasszam)
KYB / KAYABA / Lesjöfors / KILEN
Mindről olvastam - van itt japán, német de attól nem tudom eldönteni
Az áruk egyébként a felsorolt sorrendben, hátsó erősített rugó: 11 - 19k közöttMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz ArthurShelby #95646 üzenetére
Nem kamuznak. Gondolj bele az egyiket süti évekig a nap a másik meg garázsban állt - a fényezés fakulni fog különböző mértékben.
De majd szépen összeködölik, megoldjákMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz ArthurShelby #95649 üzenetére
Ezekbe egyetértünk. Visszatérve a kérdésedre:
Pl ha fiatalabb a kocsi, és a színkód stimmel, akkor azért nagyobb az esély nem, hogy stimmel, mint öregen?
Igen, jó az elmélet - főleg ha még az évjárat is stimmel / közeli.
De majd a puding próbája fogja ezt is megválaszolniMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
2 tanulságos videó (aki nem látta / tudta volna):
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Elkezdtem "tisztogatni" az autó kokszolódó alkatrészeit. A két legegyszerűbb pipa: egr szelep, fojtószelep Ezeken kívül mit tudok / érdemes otthon megcsinálni?
Egyébként nagyon jól sikerült a műtét hidegen váltás közti apró rángatás megszűnt, alapjára is "stabilabb" hidegen - szóval büszke vagyok magamraMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
addikt
válasz Drótszamár #96106 üzenetére
Mondjuk ha mozog a lapát akkor nembiztos
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
torx t 20-as szárat keresek aminek a rövidebbik vége ~30 mm (ami nekem van annak ~20 mm) ABS dobozt szeretném leszedni de az istennek nem férek hozzá az utolsó csavarhoz Aki ezt így kitalálta azzal szedetném le 7/24-ben a dobozokat...
Honnan tudnék rendelni?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz ArthurShelby #96114 üzenetére
Én kib@sztam a szivartöltő csatit (nem cigizek, főleg nem a kocsiban) és betettem egy 2 portos usb töltőt a helyére. De, h legyen szivarcsati is tettem egyet az anyósülés felől a kardánboxra (arra dugom az ülésfűtést ha kell)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mindthecrap #96144 üzenetére
Engem nem szívatnak meg, már úton van egy kiskrovára rakható "dugófej" aminek jónak kell lennie
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #96150 üzenetére
Igen, ilyesmi érkezik. Konkrétan ez.
Fel-fel villan (vagyis leállításig világit) néha az abs visszajelző. Elsőkörben szétkapnám a dobozt és átforrasztgatnámMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
addikt
válasz Luck Dragon #96320 üzenetére
A motortetőnek van riasztója? Mit riaszt? Ha nyitva marad?
És hova csatlakozik?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz ArthurShelby #96323 üzenetére
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #96330 üzenetére
Akkor az "felesleges", megnyugodtam
Nagyon kösziMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Napi noob kérdés
Szedném le a szívósort. Úgy gondolom mindent (is) lekötöttem, de megse mozdul...Kérdésem. Hol a hiba? Mi tartja még?
A manuálban olvasom, h le kell venni a szíjat - de ahhoz nem nyúlnék. Esetleg a generátor "füle" tartaná?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #96373 üzenetére
Köszi
Azért van itt mégegy kérdés:
Szóval ebbe a cuccliba bele volt ragasztva egy másik bigyó - lehet nem ez a pontos nevük
Ragaszoljam vissza? MAx. sziló lenne itthon (fischer, -40 - +120 fok van ráírva)Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #96375 üzenetére
Jelentem a terelőlemez mint az új
Visszaragasztom (had száradjon) és nyomatom a többi egység takarítását
Már csak az összeszerelésre leszek kíváncsi, van ott annyi kábel / cső...Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #96379 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #96387 üzenetére
Szép lista, este átnézem őket. Ami tuti, h szívósor tömítés (a papír) az új a másik az nem (de az fém).
A szívósor alsó, felső része rendesen van tömítve?[
Végig van benne gumi tömítés. Vagy össze is kell ragasztani?
Az biztos, h nem lóg úgy ki a tömítés mint a képeden.És kimaradt két dolog amiket nem tudom hova mennek:
Egy rövidebb csavar (menet, fej ugyanaz mint ami a szívósort tartja össze de rövidebb) és az a fekete tartó...[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #96390 üzenetére
Csak ez a 2 tömítésem volt:
tömítés fojtószelepház és szívócső közé Opel 1.4, 1.6
szívósor tömítés Opel 1.4, 1.6 hengerfejhez
zárófedél EGR lezáráshoz Opelaz ucsó nem tömítés
Lehet a lezáró alá se ártana tömítés?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #96395 üzenetére
De tömör, ilyen:
de nem kaptam hozzá tömítést.
Az egr-t elfordítva az egyik csavarral rögzítettem (~90 fokkal el van fordítva a helyéről)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #96403 üzenetére
Úgyúgy
Délután hozom a 2 kimaradt tömítést (egr alá meg a szívócsonkhoz a fémet).
Tegnap még összeragasztottam a szívósorházat, mostmár nem fog levegőzniMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
addikt
Szeretnék klub tag lenni a cromax-nál.
Nyomom lent a klub tag menüt ->
bejön egy oldal, h Cromax Club TagságClub tagsággal még olcsóbb! (fasza) itt 2 lehetőség ->
1. Ha már Cromax Club tag, akkor lépjen be a regisztrációkor megadott adataival.
2. Ha még nem Cromax Club tag, regisztráljon most !Bármelyikre nyomok bejön, h Vásárlói fiók karbantartása (itt az adataimat tudom módosítani)
Mit nem nyomok jól?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
addikt
-
addikt
Szóval a motor "jár". 2000 - 2500 között ingadozik, de jár Ezek a hibakódok születtek így hirtelen.A speed sensor (0500) és a abs (0571) azért van mert nincs rajta az abs kocka - azt még hekkelem (még vágom szétfelé mikor kezemügyébe akad - nem zavar, h nincs km számláló / abs).
Mohabákapítány mit szól ehhez?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #96509 üzenetére
- Az elektromos csatik nincsenek normálisan a helyükön,
összes csati átnézve, wd40-el leápolva
- kíváncsiságból lepattintottad a védőburkolatot a fojtószelepegység elektromos részéről, lehet bele is matattál,lehet hogy nem,de az biztos, hogy magától csak úgy nem dob ennyi hibakódot.
nem matattam bele és nem tudom, h lehet szétszedni
most láttam egy módszert, h tudom ellenőrizni a jeladó állását, azt este megnézemMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Oké, hazafele veszek valahol
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Kicsit diagnosztizáltam mivel a csati takarítás nem jött be.
Gyújtás az autón, nincs beindítva, odb-vel nézem a gázpedál állást (vagy, h mondják, mennyi gázt adok)
14% a gázpedál lenyomás alapból (valójában nem nyomom a gázt)
lappantyút tekergetem szépen követi az állás 100%ig majd visszaesik 14%ra
gázpedált nyomom követi ÉS leesik 6%-ra (pár mp. sípolás a fojtószelep felől) majd visszaáll 14%HA lekötöm a fojtószelepet akkor 12%on áll
És még egy teszt volt. Ügye úgy jár a motor, h 2000 - 2500 között ingadozik de ha lehúzom a MAF csatiját leesik úgy, h majdnem leáll de küzd mint malac a jégen (látszik hogy vezérli a lappantyút) és életben tartja. Ilyenkor gázadásra tökéletesen veszi a lapot de ha elengedem a gázt úgyanúgy visszaesik a fordulat és majd leáll.
Szóval itt tartok
Szerk.: na és akkor sztem meg is van a probléma. Jár a motor, befogom a fojtószelepház szívó lukát, odaszívja a tenyerem mint állat DE nem áll le! Le kéne neki, nem? Valahol levegőzik?
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!