-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
Engem csak CNG érdekelne, azt hivatalosan is beengedik, meg biztonságosabb és komolyabb rendszer elvileg. Na meg 2x olyan drága kiépíteni. De így fél milkából megállna. Számoltam gyorsan és elszörnyülködtem hogy az 20-25 telitank benzin, ami nem olyan sok Nem tudom.. tudom én hogy mire képes az olajlobbi hogy ki ne derüljön az igazság ha jobb valami, de félek hogy ártana a mocinak..
-
haddent
addikt
Kösz mindkettőtöknek a részletes, kielégítő választ. Nem rossz, és talán anyám által használt F astrában el lehetne gondolkodni, de az meg 8 szelepes és annyit megy, hogy kb. olcsóbb mintha busz bérletet venne. Az életbe nem térülne meg és csak a plusz nyűg lenne ráakasztva egy amúgy szószerint örökéletű dögre.
A CNG akkor egész biztos kilőve, Az LPG meg jól hangzik, de Te nem tudod, hogy én aztán csak milyen szőrszálhasogató vagyok. Egyből kiszúrok és megérzek mindent, persze főleg azért mert napiszinten használom. Éppen azt szeretem benne hogy agilis és baromi gyorsan reagáló jó kis szerkezet, tuti "nem rontom meg" szegényt akkor. De jó volt első kézből olvasni, hosszútávó, egyöntetű és személyes tapasztalatokat, legalább a rémhírek szertefoszlottakDeclare dízelhez azt hiszem CNG -ét szoktak vegyes üzemre, Totalcaron volt cikk régebben, működik és jót is tesz neki, Ausztriai kamionosok imádják elvileg. Ja látom már linkelték is azóta
TasiA 600 ezren túli az Áudi? milyen motor az? az is gázos?
-
haddent
addikt
Paragi kb. 20 ezer km-re később. Mondjuk tény, hogy garázsban van és nyitott ajtó (tehát kb. lehúzott ablak). Nem hangos, ez nem zavarhat senki, viszont full felhúzott üvegeknél csukva minden haladva, érezni ha odalépek neki, és 3-4 ezer körül érezni hogy kezd morcosodni. De nem fuldokló hangja van mint a gyári szutyokkal, imádom, gyárit többet soha
-
haddent
addikt
Ez azért milyet rughat a vesébe hátulról ha 100 fölött ilyen rug a kasztniba... beteg..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Gergőke88 #44454 üzenetére
Eleg durva hogy 3/4 tank benzinen sporolunk adasvetelkor... Nem akarok paraszt lenni de remelem az eletben nem hoz ossze a sors olyan uzlettarssal aki mege ezen is sporol... Mert akkor mire kovetkeztetek, biztos mindig premium benyat tankolt es karbantartotta mindig idoben cseret olajat mindent ..? Hat nem, arra gondolnek hogy mindenbol kisporolta amit lehet.
Mellesleg markakereskedesbol en fel tankkal hoztam el kozelebe nem volt a vilagitasnak ahonnan meg a villogas tobb tiz km majd a cillogas utan is ..
INMOTEP hat ez is vasbol van mint a tobbi mind elrohad a gyari is
-
haddent
addikt
válasz #TOTTI #44474 üzenetére
Szerintem az is sóher köcsögség.. Most hiába nem kötelezik őket, ha nekem lenne kereskedésem az újakba beletöltenék egy 20 -asért mindegyikbe egy teli tankot, mert olyan jogszabály nincs, hogy nem adhatod mellé. És biztos, hogy megjegyeznék hogy "de jófej telivel kaptuk tök jó". De más tészta, új autó, ott annyin kell izgulni hogy szar-e a széria stb.. Más..
Gergőke88 na ja.. nem várom el, hogy 0 napos polírozva kívül belül patyolatra tisztítva telitankolva 105 -ös mogyoródi versenybenzinnel adjanak át mindent térdencsúszva, de azért ki se kéne centizni.
Csak fel kell feszegetni ezt az egész panelt aztán mehet be az új
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #44480 üzenetére
Egy időben apa hozott haza ilyet a munkahelyéről (Veki). Hát sajna más kategória a korabeli Astrákhoz képest akkor még ugye elég komolyan elválasztották a választható motorokat is stb. Emlékszem hogy automata volt de volt a váltón (?) egy sport gomb és megindult vele mintha valami nitró lett volna
Dodi72 törött ablakemelővel? nem kössz (vicc nyugi)
AMD Power ezek az egyterűek olyan esetlenek nekem.. Motor nincs alá, futómű az hogy is lehetne olyan mint egy normál személyautóé.. Biztos baromi kényelmes hogy magas és űrállomás méretű, meg fullextra de nemtom.. Nekem ilyenből a Chrisler Voyager az ami "tetszik", de azon is kiakadok amikor anyukák ezzel járnak bevásárolni, tök egyedül. Minek ekkora dög nem értem..
-
haddent
addikt
válasz haddent #44486 üzenetére
Boccs kimaradt: 367 ezret futott benzin ecotech, nincs több kérdésem a benzinmotorok tartósságáról sem Meg TasiA Audi turbós motorja gázzal is, nincs itt gond, csak nem kell szétb***ni akarattal, és itt nem a pörgetésről meg a hajtásról van szó. Na meg kell rá költeni szép folyamatosan karbantartás céljából.
Mondjuk a vezérléskészletre aki 30 ezer HUF -ot írt a cikkbe annak jó rávágnék a körmére annyiszor amennyivel több mint 30 ...szerk. ez a kép ez jobb. Gondolom ez az ilyen-olyan tourer amit a multkor említettél. Nagycsaládnak persze, de valahogy nagcsaládot én inkább egy bitang óriási terepjáróban szállítanám, fél méter magasan hogy ha ütközünk akkor (minden morbidságot félretéve) átúthengerelünk a másikon és kiszállunk, megigazítva a dögtolót elöl aztán irány tovább a Balaton Persze pénz pénz és pénz...
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #44490 üzenetére
Mennyi? nem hallottam jól Akkor viszont 1.8 -as motorral (ami gondolom még nem VVT ergó kb. a mostani 1.6 erejével bír és talán még rosszabb dinamikával) bátor vállalkozás, szegény moci nagyon meg lehetett gyűrve akkor és még élvezte is. Ezek a német motorok igencsak mazohisták úgy tűnik minnél jobban kínzod annál jobban megköszönni Biztos jó kis autók, de még "szerencse" hogy úgysincs pénz olyan hosszú túrákra ahol gáz lenne a sima 5fős pl Astra
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #44494 üzenetére
Chipbox-szal kb az utca sarkáig és még veszt is a menetdinamikából és füstöl mint a szar, lásd passatos surmók Ez az amikor egy kész dobozt bepattintanak neked 40 ezerért.
Chiptuninggal sokáig, mert akkor szépen ráálltok a dyno-ra és folyamatos mér és átprogramozza a lehető legoptimálisabbra, csak Neked, csak a Te autódra. Meg is van az ára.TasiA Ja, és 100 milliós nepper nyerészkedés helyett lesz 99 millió 800 ezer. Boccs
INMOTEP meglátjuk. 20 alatt volt, nem nagyon zavar ha 2-3 év múlva lehullik. Bár akkor ha úgy lesz, elgondolkodom egy teljes króm-acél rozsdamentes dobon, az örök darab.
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #44529 üzenetére
Két autó súlya (közel) azonos? Váltó? Úgy emlékszem te azt mondtad a tiedben (Laguna) rövid, övé? Itt sem lehet ekkora eltérés? Egyébként ha arról van szó simán megetetek sima szívó 1.6 -al én is 10 litert minden további nélkül. A fennt említett 12 léter valóban érdekes és nem tudom hogy lehetséges, mert nekem ez a 10-max 11 úgy jön ki hogy kipörgi az 5 ezret indulásnál, 3000 alá nem igen esik és a többi. Ennél jobban "kínozni" a fogyasztást nem tudom hogy lehet-e, még nem sikerült
Ma is volt egy kőbunkó valami kis mazdás, mx5? de nem az mert kissebb és laposabb volt. Nagyon erölködött csakúgy szlalomozott, pirosnál úgy állt hogy már gurult be, én álltam a vonalon, ő meg teljes autóhosszal előrébb tehát teljesen bennt ahol nem kéne. Na a váltás/indulás már nem ment csórinak mert már egyes végén úgy lemaradt mint a borravaló. Aztán utánna persze a megengedett 70 helyett (én mentem 80 -al) elhúzott vagy 110 -el hogy megmutassa ki a legény a gáton! Imádom az ilyeneket, kész esettanulmány. -
haddent
addikt
Kimentem kicsit az F astrával (1.6 8szelep). Bizonyos értelemben olyan mintha egy tüdőrákos asztmás 80 éves faszi nyakában akarom lefutni a maratont, de más értelemben az a sima járás amit a benzin tud párosulva elég jó kis erővel a maga kategóriájában és a hang... na a 8 szelepes benzin hang utánozhatatlan. Erős, mély, iszonyat hangos ,beleremeg az egész kasztni, de nem dízel traktor módra hanem szépen csak óvatoskán és egyenletesen rezonál. Valami isteni. Imádom. Mindez full gyári kipuffal. Te jó ég. És hát ugye többek közt pl. az Opel 8 szelepes benzin motorja elnyűhetetlen, direkt nem lehet hazavágni ez mindent kibír és otthon a konyhapulton megszereled kb. Üzemanyagot meg nem kéri, pont úgy köpi vissza mint a levegőt meg minden mást utál pörögni, köszöni szépen, viszont ha valaki megpörgeti olyan szépen bőg Azt kell mondjam, hogy aki 99% -ban csak városban rohangál szerintem nincs jobb választás egy 8 szelepes benzin mocinál.
Nyilván nem azt mondom hogy a 16 szelep az szar mert teljesen világos hogy ha azzal odalépek akkor az öreg papa fuldokolva ottmarad, de ez a 8 szelep egy életérzés
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #44548 üzenetére
Rendes versenyeken miért nem indulnak soha? Nem mintha számítana parasztvakítás az egész az ottani autókból a hétköznapi semmit nem lát, tök más az egész, lényegtelen,hogy nyer a Merci attól még a te otthoni Mercid ugyanolyan 40 éves szar marad Csak kérdem, kiváncsi lennék miért nem indulnak.
-
haddent
addikt
válasz oliwire #44555 üzenetére
Ha én keresnék akkor mindenképpen NEM ecotec, hanem sima 8 szelepes motorral néznék 1.4 de inkább 1.6 példányt. 2 légzsákkal, abs -szel és 4 manuális ablakkal, sima manuális és nem központi zárral, lehetőleg szervóval.
Ez a kombó szerintem ad a biztonságra annyit ami elvárható (szvsz. még ma se kell sokkal több), a motorja elnyűhetetlen hacsak nem sikerült az előző tulajnak már de ez hamar kiderül, és ezen kívül a sok manuális dolog miatt nincs ami elromoljon benne konkrétan. Nyerő gép -
haddent
addikt
válasz F_Gergely #44560 üzenetére
Hát te tényleg "kicsit" sokat költessz arra a B Vekire
Kábelezés hogy lesz, bírni fogja?oliwire ilyen korú és futású dögöket mindenképp élőben! De nekem a 2. tetszik azon még talán a polír is fasza De megtévesztő, lehet, hogy az 1. jobb. Ránézésre nem rohad egyik se, de a tanksapba alá nézz be, hátsó sárvédő ívekbe nyúlj be belülről rángasd meg, és a tanksapkás oldalon a sárvédőtől, tehát a keréktől, felfelfe a betöltő fele kalandozz el ott kb. 5 kiló sár meg tud ülni és rohadni.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz INMOTEP #44563 üzenetére
Ugyanúgy azért messze nem megy, főleg ha már DOHC -os a 16 szelepes (VVT) akkor azért ott komoly bajban van bármi más egy bizonyos fordulatszám felett. De az biztos, hogy gondtalanabb a 8 szelep és nincs mit szégyellnie. Ha tehetném akkor azzal a mocival járnék amivel néhai Calibrákat is kellették ritkán: V6 2.5 liter 8 szelep.
-
haddent
addikt
na megvolt életem első polírozása. Az enyémen (H, fehér) a motorháztető valahogy szutykos volt nagyon (lakkon belül érdes) ezért egy kicsit rámentem, de a fő projekt az F volt, csórikám metál zöld abból is egy kényes darab és fogadni mernék, hogy a gyári lakk volt/van rajta. Tető, motorháztető és első sárvédőig jutottam ma, szerintem szép lett
Ja, a kis piszkok a zöldön azok csak bárányszőr cafatok amiket nagy örömömre megint visszafujt rá a szél, de amúgy nincs ott semmi higyjétek el
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
trassher is: köszi. Attól azért messze van. Illetve még talán a munka maga az lehet hogy jó is, viszont hát amilyen hülye maximalista vagyok mit vártam? Hát hogy eltűnik minden karc, sőt gyárira fújja magát egyúttal az autó Na, hát ez azért elmaradt. "Nagyítóval nézve" azért vannak még bajok. Aminek örülök hogy "hologrammok" nem maradtak, meg hát eleve hogy nem égettem le fémig nem csesztem szét, ez így elsőre mindenképp jó.
Viszont minden tiszteletem a hivatásos fényezőké, nehéz fizikai szakma ez. A hátam beszakadta végére a karom meg görcsbenállt mert folyton ki akarja tépni magát az ember kezei közül -
haddent
addikt
válasz AMD Power #44628 üzenetére
De az enyémbe se! Egyébként is megvan a véleményem a finnyáskodó alakokról, de inkább megtartom magamnak, joban járok Persze más ha egy 17 éves csajról vagy egy 75 éves mamiról van szó.
F_Gergely de miért? A teletankolás a legkönnyebb, benyomod, kiakasztod a kis pöcköt aztán megy a világba Azt az ablakmosót meg max. akkor veszem igénybe ha autopályán vagyok és már nem látok ki a bogár-béltől, amúgy nem szoktam mások szaros levével mosni a sajátomat
HWSW ha-ha Nem olyan családbú' származom én! A disznót is a ház előtt vágjuk és a vonohorogra akasztva perzseljük
tresh ez így van. Lényeg hogy be kell fáradni és nem elmenni onnan amíg vagy vissza nem fizetik, vagy nem hoznak elém egy olyan hintót amibe szívesen teszem be a hátsóm Én már azt sem fogadnám el, hogy ezt az autót javítják meg. Tákolja meg aztán használja a kedves felmenője, ne én.
A lényeg, hogy nem szabad káromkodni meg csapkodni üvöltözni mert akkor jogosan fogják mondani hogy egy hülyével nem foglalkoznak. Higgadtan, de elbizonytalaníthatatlanul ott kell szépen tárgyalni amíg be nem adják a derekukat. Lehet, hogy én vinném a készreírt aláírott leveleket megcímezve az összes újságnak, fogyasztóvédelemnek és bíróságnak. Hogy akkor most átmegyünk a bankba és ti adtok nekem valamit vagy a postára megyünk feladni néhány levelet
Ők akarják szopatni a népet, de egy talpraesett húzással le fogják nyelni mert úgyis majd lehúzzák a következő szerencsétlenen.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #44636 üzenetére
280 ezer km -rel inkább max. korrekt vétel volt mint bestbuy szvsz..
későbbi hsz.: nyilván hülyeségből találták ki az egyest akkor te rakétázz kettesbőlDeclare nem akarok belefolyni és megint újabb vitát indítani, de ez pont így van a benzinnél is. Indításkor van egy kis gáz, de utánna, főleg pályán, teljesen holt mindegy hogy mi és mennyi van benne és rákötve. A fogyasztás meg nyilván egy százalékos dolog, nem mindegy hogy 9 literes benzinre dobsz rá 20% -ot vagy 5 literes dízelre
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #44659 üzenetére
Hát épp ezaz, a fizika. Ezt én mindig mondtam, hogy indulásnál biztosan sokkal kevésbé viseli meg a dízelt a sok fogyasztó és súly, tehát alacsony fordulaton. De felül meg már ugyanaz, sőt. Én továbbra is így gondolom, te mondtad, hogy indulásnál azért Ti is megérzitek, feljebb viszont nem.
-
haddent
addikt
válasz trassher #44661 üzenetére
Nem csodálom... nem csak ez a kompresszor hanem a vén gennyláda sok mókolása
ha az nem a Te autód akkor boccs ennyi tellik újabb 3 óra tűző napon való polírozás utánstb.. elég kiábrándító tud lenni. De ha amúg egy szépen és jól működő autó, megbízható, akkor szerintem ne add fel, majdcsak egyben lesz már. Örülj neki, hogy nem a motorral meg társaival szívsz. Igen tudom, szívás, sok pénz és kibaszott idegesítő, de mégis jobb, nem? Declare neked ugyanez, hányan szeretnék, hogy a legnagyobb bajuk egy kiégett Xenon meg egy lemerült akksi legyen -
haddent
addikt
válasz HoaryFox #44675 üzenetére
Azért irigyellek Titeket Én azért vagyok bátor mert nekimegyek polírgéppel úgy hogy sose csináltam de hol van az ahhoz hogy check engine-nel még tovább munkába majd még 65 km utólag levezetésképp
Declare na ezért nem kell xenon látod Vagy kell mellé egy jó löket bátorság hogy otthon cseréld (na jó azért ennyire nem veszélyes az na ) Értem egyébként persze, és szerencsére nem tudhatom milyen érzés egyelőre, de azért képzeld el itt aki most vett új autót és 100km után a motor azt mondja hogy reccs. Hát lehet hogy a mentő vinne el engem ilyen helyzetben... a zártosztályra, a kedves nepperbácsit meg a köztemetőbe
tresh de miért? hát nem tudod 3000 körül tartani a benzint? Jogos, hogy kényelmesebb hogy nem kell semmire figyelni mert mindenhol pont ugyanolyan nyomatékos. De szerintem ha már megindultak (és itt a dízelnek komoly előnye van nagy terhelésnél ez teljesen világos szerintem), akkor onnantól úgy váltok és ott tartom a fordulatot ahol az éppen annak a motornak kell. Legyen az 200 egy ikarus busszal, 1700 egy kis modern tdi -vel, 3000-3500 egy szívó benzinnel vagy 12000 egy 1.0 -ás dajhacsúval
-
haddent
addikt
válasz Declare #44682 üzenetére
Az enyém új? Egy sima DOHC szívó benzin? Hát a japóknál már vagy 30 éve van szerintem Ott vagy korban is szerintem
Most lehet, hogy elbeszélünk egymás mellett, de egyik és másik. Azonos 0-100, azonos lóerő (végteljesítmény). Akkor hogy lehet óriási eltérés? Feltételezve, hogy NEM érzésekről (hátbarugás meg üveghang meg miegyéb) beszélünk, hanem fizikáról és optimális meghajtásról. Nem értem hogy lehet különbség a kettő közt, akkor a gyári gyorsulás és teljesítmény ezt miért nem mutatja? Vagy mire gondolsz akkor..?Boccs tényleg nem kötekedni szeretnék, csak végre érteni hogy akkor mire gondoltok.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #44698 üzenetére
Hát az a nagyon nem mindegy (szerintem), hogy egy faék egyszerűségű motor óriási lökettérfogatból hozza ki a teljesítményt, így még ha van is egy kevés koksz vagy miegyéb az évek alatt, netalán már a kompresszió sem igazi (sose vót' ) stb.. akkor sincs semmi, mert ott egy bitang méret. Szóval ebben nagyon egyetértek, kétségtelen, hogy sokkal jobban "öregszenek" az egyszerű de nagyszerű óriások. Most itt nyilván én méginkább olyan 5 lityóra gondolok Viszont hozzá kell tenni, hogy szerintem az új kütyük is bírják, ha megkapják a törődést. Csak hát nem szokás...
tresh de amit írtál az számomra megint nem magyarázat. A turbo dízel szélesebb tartományban tudja ezt a rugalmasságot, a benzinre meg figyelni kell, váltogatni, pörgetni. Ettől függetlenül ha mindkettő az optimális tartományban van tartva, vezetve (és mégegyszer a dízelnél konkrétan ez a "bárhol", szívó benzinnél meg a "3-4 ezer") akkor valahogy még mindig nem tiszta
Tehát mégegyszer: nem érdekel sem cm3, sem fogyasztás, sem hátbarugás, sem üveghang, sem az hogy vissza kell-e váltani vagy csak lepadlózni. Ebben mindben egyetértünk. Én annyiban nem értek egyet (egyelőre legalábbis) veletek, hogy ha van 2 azonos autó, azonos össz/végteljesítménnyle (pl 100 ló, nem érdekel hány cm3 -ből, turbó-val vagy sem), azonos 0-100 gyorsulással, akkor hogy lehet rávágni, hogy az egyik dinamikusabb sokkal mint a másik? És nagyon fontos kihangsúlyozni amit az előbb mondtam, hogy tegyük fel, hogy mindkettőt a lehető legoptimálisabb, csakis teljesítményorientált módon váltják, vezetik stb..Én egyelőre ezt nem tudom felfogni/elfogadni. Lehet, hogy igazatok van és akkor nyilván be is fogom látni, de egyelőre nekem ez hibádzik valahol.. Egyelőre nekem annyi jön le, hogy egy turbodízelt sokkal egyszerűbb könnyebb ilyen módon vezetni, a szívó benzint meg akár k**a nehéz is lehet ebben az állapotban tartani nem beszélve a fogyasztásról stb., de nem lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz #81556480 #44734 üzenetére
Na, akkor fordítsunk, mostmár nem mondok semmit, csak kérdezek:
Teljesen labor körülmények között, elméleti síkon, életszerűtlen és nem hétköznapi helyzetben, miért nem mindegy, hogy honnan és milyen áron nyered ki az (azonos) max. teljesítményt ha azt valóban közetítetni tudod az út felé?
Életszerűtlen, csomó praktikai és kényelmi szempont (váltás, fogyasztás, élettartam, szenvedés stb..) figyelmen kívül maradt.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #44736 üzenetére
Hát éppen ezaz, onnan indult ez az egész, ha emlékszel, hogy Ti kijelentettétek, hogy kb. csak a nyomaték számít, erre mondtam, hogy azért nemár? Elolvasom az oldalt amit küldtél, érdekel
És amit most írtál, az már most sokkal elfogadhatóbb számomra. Mostmár legalább volt szó áttételezési különbségekről, futóműről meg miegyébről. De alapvetően annyi, hogy "több nyomaték, szélesebb tartományban" nekem még nem mond(ott) semmit, ez így máris jobban hangziktsigalko87 igen ez számomra még mindig kérdéses, mindezzel együtt.. nem bizonygatni akarok én, nevetséges lenne. Egyszerűen érteni.. és ahogy mondod, szerintem megmássza ez is a himaláját csak nem alapjáraton gázadás nélkül kuplung felengedéssel hanem mondjuk 5000 fölött. És őszinte leszek, ez az én személyes tapasztalatom is (mind úgy, hogy én ültem a sajátomban és jöttek a dízelek mellettem, mind fordított helyzetben). A kényelmes vezetési stílus / praktikusság / hasznos tartomány nem kérdéses viszont
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz amargo #44777 üzenetére
Jók az olyanok. Fater egy ideig vezetett a munkahelyen egy transitot. Na most az nem ijesztő nem aggresszív csak nagy. Csak ki kellet csapni az indexet már mindenki taposta féket és rántotta el előle ami csak volt Egyébként ezek az új bmw -ék szerintem egyáltalán nem tekintélyparancsolóak. Számomra egy komoly nagy terepjáró (de nem ilyen hobbista bevásárlókocsinak indult X5 meg X6) hanem valami nagy micsu-nissan-ford miegyéb, az igen
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #44784 üzenetére
Most az ülés meg a kormány kopását azt hagy ne vegyük már az autó részeként, baromira nem mindegy hogy egy 120 kilós férfi futár kászálódik és igazodik ki-be napi 100x vagy egy 40 kilós nő 1x beül meg 1x kiszáll
Egyébként maga a kuplung tud recsegni? Nem a váltó recseg, mert nem fog a kuplung? Ettől függetlenül jó nagy állat gyökér lehetett aki taposta ezt a 140 ezres autót, vagy csak szimplán fakezü, nekem lassan 180 ezernél még feszes a váltó.mohabá 007 pont ez, igen
trassher Nekem nem.. Ne értsd félre, nagyon szép dög és ha enyém lenne imádnám, de ettől függetlenül csak egy elegáns szép sportlimó nekem. Úgy értem, nekem ez nem az a kategória, hogy ha kivágja az indexet vagy villant akkor "húbakker el kéne takarodni", hanem inkább a "jóvan mit akar a pénzeszsák csak azé me ajudi? maj' vár mint a többiek is" De tudom, gonosz és irigy vagyok
-
haddent
addikt
válasz Declare #44801 üzenetére
Visszaterve a multkorira, siman leirom a tapasztalatokst ma lejottunk balcsira fel napra:
4 felnott es nem kicsik siman lehet atla 5 szemelyre szamolni, csomagok tele cuccal, legkondi, tompitott es kodlampa (meraz meno ). Indulaskor nagyon megerzem alapbol kilovi magat kuplunggal rs ugy hogy a gazt csak eppba cipom sulya tolja. Na most elobv kell egy aprongaz es utanna kuplunggal egyutt szepen. Semmi esetre sem felszantani a betont mint irta itt valaki az egy vicc Beigazolodott smit mondtam ha mar megy akkor megy 3000 tol tok korrekt 4000tol ugyanolyan vad mint eddig. A palyab az érdi emelkedõ meg se kottyan toltam le mindenkit a sunyiba (amint at van huzva a sebessegkorlatozas en elkezdem tolni 140 elott tuti nem veszem le a labam a gazrol), a vegen ora szerint 160 valosagbam 150 el ertunk fel de folyamat visszafogtak.. Aztan nyilvan megesett hogy lassultba sor aztan megindult. Legtobbszor semmi kulonbseg vagy hatrant nem ert. Ha emelkedon lassultunk be es olyan 3500 alat leesett a fordulat akkor a dizelek egy kicsit kozelebb kerultek hatulrol/ elol megnoveltek a tavolsagt egy 25 meterrel amikor odakeptek neki. Aztan felment a fordulatom 4000ig es toltam oket le ...
Ami eselytelen kategora anikor az A6 3.0tdi odataposott dehat kerem szepen azerSzoval a lenyeg hogy biztos igazatok van sok dologban, a gyakorlatban viszont en nem erzem oriasi hatranyat a dolognak. Az biztos hogy ha leesik a fordulat akkor indulaskor van egy erezheto kulonbseg "dinamikaban" de utanna ha eszhez ter a forudlat es felmaszik jo magasra akkor vege a dalnak
-
haddent
addikt
válasz Declare #44809 üzenetére
A "tol" az tol marad szvsz., hat a tdinaz hatbabasz a peklapattal az konkret
A vadsagrs nem tudok mit mondani, nekem az uveghang es az 5000es fordulat dobogtatja meg a szivem nem az aszfaltot helybol feltepo rakoncatlan nyersseg, es nekem egesz elvezheto egy bizonyos fordulat felett rgy szutyok kis 1.6 is, egyelore
Mindegy nem ujabb temainditonak szantam tenyleg, csak tapasztalat, hogy van elet turbo nelkul, szukosebb es sivarabb de kategorian belul igenis van letjogosultsag es elet.
Csak azt remelem hogy ki lesz szolgalva az onsanyargato hulyek (en/mi) tabora is[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Hú emberek, hazafele mi volt az M7 -sen... nem tudom pontosan honnantól de kb. Siófoktól állt végig, csak nagyon a végén Pest előtt lehetett menni de akkor is elég telített volt minden.. De több tíz km keresztül borzalom araszolás volt hogy konkrétan álltunk. Leállósávban volt is pár szerencsétlen mókus, biztos nem bírták a gépsárkányok a meleget.. nem csodálom, én is féltem nagyon nehogy gond legyen.
Ezzel egyetemben újra meggyőződhettem róla, hogy hány embernek kéne azonnali hatállyal bevonni a jogsiját.
1. Látja, hogy nem halad a sor, de azért tolakodik, ide-oda balra jobbra váltja a sávokat de min. 10x 2 perc alatt, nem nyugszik. Vén f*sz, H Astrában (csak hogy örüljetek, hogy nem csak más márkát tudok szídni ).
2. Már halad a sor, csak mondjuk 60 -al döcögünk, de szépen megyünk, és akkor a nyomorult 80 -al elhúz félig a leállósávban, félig a külső sávban hogy azé a bokor nehogymá' megkarcolja, akkor kinyílik a bicska...
3. Valami egyterű szarral próbál letolni az útról, mert volt pofám a belső sávban menni és hagyni 50 métert magam előtt. De nem tartottam fel senkit, mivel ismétlem, lassan, döcögve haladt a sor minden sávban, csak nem volt kedvem belvárosiast játszani és fék, padló, visszakető padló, fék, hanem szépen haladtam "tempomat lábbal". És tol, és told, és nem hagy 1 métert a 2 autó közt, nem viccelek. Családos ember, ott ült a család mellette. Ennek a kezébe se való egy vagyon meg a felelősség a családja iránt...
4. Érd előtt nem sokkal, már kezdtünk gyorsulni, 140 körül már tudtam gurulni a belső sávban, szépen kiegyensúlyozottan. Dugó már nem volt, de jó telített volt minden. A szlovák rendszámos audi meg a román bmw össze vissza mint az ökörhugyozás a 3 sávon ide-oda kacsázva próbálja lenyomni egymást mert egyik nagyobb patkány mint a másik és nem bírja elviselni, hogy leelőzték, akkor még normálisan ,szabályosan.
5. Beérve Pestre, a Rákóczi híd felé elkanyarodó úton megyek a megengedett 70 -el a jobb oldali sávban nyugisan, óriási szerencsémre mindig figyelek mindenfelé, látom hogy jobbról jön mint az állat egy gyökérge**i taxis, kb. kerékcsikorgatva nem bírja bevenni a kanyart, kicsit már átlóg a bevezető sávból a jobb oldaliba (enyémbe), majd akkor már azért jól ráfékez hogy tutira beleszálljanak (ahelyett hogy akkor már padlózna..), és kicseszi magát, be, a rendes jobb oldali sávba.Ez megint egy napi, sőt szűk 3 órán belüli tapasztalat. Offba rakom, boccs ha untatlak titeket ezzel, de ez botrányos, hogy mi folyik az utakon.. Mad max bakker...
Findzs semmi gond, csak mondom magamról, hogy nem kell ám komolyan venni a legtöbbször ha ilyesmit mondok
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
ezt láttátok? Nem tudom milyen Opel lesz,ha lesz, de ez baromi jól néz ki, olyasmi mint a quattro allroad, nekem tetszik ez a normál autóforma csak kicsit nagyobb kerekeken komolyabb magasságban. -
haddent
addikt
válasz AMD Power #44864 üzenetére
Fogalmam sincs, 8 és 9. oldal /kép itt: Opel Astra K képekre kerestem rá
Egyébként komolyan egy jól megválasztott kerékméret (nem felni, az is, de konkrétan kerék) az mindent visz. Tegnap a pályán mentem egy X5 -el együtt / vagyis mögötte törte nekem a jeget Na és az is ugye azért olyan robosztus mert rajta van 4 traktorkerék. Letolt egy X3 -at, hát úgy nézett ki mint egy játékautó mellette, nem viccelek. Mint egy Ignis kb
Aztán ma is, nem tudom mi a különbség, de láttam 3db A6 -ost. Egyiken akkora kerék volt hogy nem hittem a szememnek én még ilyet nem nagyon láttam, óriási, az utasok válláig tuti felért a teteje... Brutális. Mondjuk valami 4.0 TDI volt asszem Na aztán a következő A6 sima olyasmi kerékmérettel ami nem tűnik fel.
Ezekre élmény lehet gumit meg felnitvásárolni, és tuti ócsógban te, hallod te, milyen ferrári? mi az a ferrári, mi köze a piroshoz?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz BigBlackDog #44913 üzenetére
Ha kifúj akkor már belül is rohad valszeg, akkor meg igen zajos fémes zörej jön ha jól megpörgeti az ember
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
- BestBuy ruhás topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PHP programozás
- Futás, futópályák
- OTP Bank topic
- Külpolitika
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen