-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #45517 üzenetére
Hát 1.6 turbo még jó hogy elviszi Azzal azért érdemes már repülgetni is ha jól van összetákolva
-
-
haddent
addikt
Hát fura, nem tudom mi lehet, pedig még motorkód is ua. és H Astra telepakolva meg 4 felnőtt szerintem megvan 1500-1600 kiló mégis ugrik egyes-kettesben. Nem egy 3.0 v6 dízel , de simán jó-vállalható. Valamit nagyon elbaxtak akkor
szerk. tudom, megértettem, hogy a J -ét nem ahhoz hasonlítod. Ettől még én a saját H -mat hasonlítom a te V6 -odhoz mert mazohista vagyok
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #45617 üzenetére
Mert te még megedződtél a kemény időkben a kemény vasakon
Nekem/ünk is a H az első klímás autó, de mondok jobbat, a lakásban is csak 1 mobilklíma van az is csak 2 éve Aki nem szokott hozzá a kényeztetéshez az elvan, én is nagyon ritkán kapcsolom be, csak ha a belvárosban kell a betonon állni előre jól láthatóan 30-45 percet, na akkor viszont életmentő szó szerint. -
haddent
addikt
válasz Markizmark #45630 üzenetére
Nekem vadi új Mannfilter szűrővel és 0W-40 olajjal is néha ég kb. 2-3 másodpercig az aladinlámpa, néha fel sem villan annyira gyorsan eltűnik.
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #45634 üzenetére
Engem sem érdekel amíg elalszik indítás után hamar. Hamar akár több is lehet mint most és még mindig hibátlan. Épp ezért írtam, hogy nálam is meg másoknál is van ilyesmi és ez még nem feltétlen hibajelenség. Egyébként kössz, hogy leírtad az olaj útját, ez új volt és hasznos
Más: ma mentem egy Mini Cooper -rel, ugye BMW. A tetszik-nem tetszik szubjektív dolgokba nem mennék bele, kinek mi, de egyébként szép belülről. Egy biztos: aki kitalálta a start/stop rendszert az egy idióta volt. Ilyen idegesítő és szar dolgot még soha nem tapasztaltam. Az egy dolog, hogy leáll a motor és egyszerűen rohadt szar érzés, hogy nincs mögöttem a teljesítmény bármikor kelljen is, de az indulás is pocsék nyilván. És az az érzést átélni amikor "lefullad" meg újrapöccen a motor 100x egy út alatt. Pocsék. Undorító.
A motor pontosan nem tudom milyen volt, de benzines. Megy, jól, mint a többi. Kész, no comment, nincs különbség. A váltó valószínűleg valóban egy finomabb szerkezet, de éppen ezért talán kevesebb gonoszságot tűr el? Nem tudom, igazából nekem a Hastra váltóval sincs bajom, tehát nagyon nem tudok mit mondani róla, azt hiszem, hogy talán valóban egy finomabb szerkezet, ennyi.
Minden más, leszámítva a fullextra elektromos ilyen-olyan hűdekütyü stb dolgokat (mivel pont nem érdekel egyik sem), pont olyan mint bármelyik másik autó.Nehogy félreértés történjen, a véleményem az hogy nagyon fasza kis autó. De nekem vannak benne olyan dolgok amik kifejezetten iszonyatosan negatívak (bár gondolom kikapcsolható), és ár/érték arányban sehol nincs valószínűleg.
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #45638 üzenetére
Én eddig nem hallottam csendes dízelt csak jó szigetelést
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #45645 üzenetére
Nekem hozhatnak bármilyen mérést, ma pl. mentünk 10-20 km -ert, és lefullasztotta meg rottyantotta vagy 10-15-ször. A kopástól eltekintve (bár mégis hogy oldják meg a mérhetetlenül hatványozottan sokszoros alacsony olajnyomással indulást, az indítómotor kopását, az akksi borzalmas terhelését stb..? Sehogy) a fogyasztásra nem hiszem el, hogy jó hatással van. Rendben van, hogy nem hűl ki a motor és ezért talán nem kell dúsított keverék ilyenkor, de... őszintén, egy modern, szép motor mennyit fogyaszt alapjáraton tötyögve? Semmi... nulla... Akinek az a <0.5l/óra nem fér bele, annak bele fog férni majd a szervizelése egy ilyen hótfelesleges és bonyolult szarságnak retek drágán?
Findzs már csak poénból is, mivel közelítek a 200e km-hez, igaz nagyon rendbetartva panaszmentesen, én is átmosnám. Csak attól félek amire Declare hívta fel a figyelmem,hogy ezek a mosófolyadékok mindig bennemaradnak részben utánna, akár több olajcserén keresztül.
Most esetemben én simán el tudom képzelni, hogy csak "mikronvastagságú, kellő" szénréteg, szinte csak "festés" van, semmi lerakódás. Megéri ezt kimosni, 100km után ugyanolyan, cserébe hiába veszem neki a legdrágább olajat ha elcseszem a mosó-maradványokkal
Nagy dilemma ez, azt hiszem, hogy szépen cserélgetem 10e/1évente a legjobb olajra amit találok, amíg nincs semmi panasz, elváltozás addig nem nyúlok hozzá. Soha nem állom ezt meg, de az autó esetében azt hiszem megfogom, talán jobb így.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #45652 üzenetére
én is ott leszek
Más: ma reggel újra tapasztalhattam a jó magyaros budapesti fósvágenes tirpák hozzáállást: 2 sáv, mindkettő halad, csak most épp a bal oldali egy ici-picit jobban, én ebben haladok, tök normális szokásos 50-60 -as tempóval, van előttem kb 40 méter hely. Drága egyetlen fossátaposott gázolajtemető füstölő ócskavasas bunkófa** barátom vár, vár és csak vár, majd amikor 5 méterre vagyok kibas**a az indexet de úgy hogy közen már egyből beletapos abba a retek passatba, az kiköp annyi károsanyagot meg szenet, hogy én egy év alatt nem termelek annyit, és nyilván rántja elém a kormányt.
Az F astrával már nem álltam volna meg, csak benne. Az az egyetlen szerencséje a bunkófasznak hogy a H -ban bitangok a fékek. Semmi köszönöm, semmi kézemelés, semmi villogtatás, de cserébe még nem is gyorsít el előlem a búsba, mert hát nem tud. Villogok dudálok még mindig semmi. Azért elmegy az ilyen a jó büdös édesanyukájába.
Mindenki hibázik, de lehet bocsánotkérni/megköszönni a segítséget, hogy nem toltam meg hátulról. Ha kivágok, akkor alap, hogy úgy vágok ki, hogy ne kelljen fékezni a mögöttem jövőnek. Ha nem tudok mert egy analfabéta fa**nak születtem aki váltani sem tud ráadásul az autóm is egy fos, akkor meg nem vágok ki. Szerintem. De biztos én csak túl jól nevelt vagyok.Na erre mondom azt, hogy ott van rajta neki a "VW" meg a "TDI" és akkor övé az út, akkor biztos gyorsabb és ügyesebb mindenki másnál, biztos megoldja a helyzetet, az csak egy Opel ami ott jön biztos amúgy is ötösben megy 30 -cal, amúgy is ő mijó kis tédéjiben ül tutira legyorsul induláskor. Szánalmas. De nagyobb baj az, hogy kurvára ön és közveszélyes
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #45684 üzenetére
Nekunk az F astra kezifeke kriminalis botranyosan szar. Multkor bealltam a kertbe es egy picit lejt de tenyleg csak annyira hogy nem is latni szemmel. Behuztam ugy ahogy a H -t szoktam sot jobban mert a H -t egy kattanasig huzom ha a budai var falan allok meg logva is na eredmeny az hogy ahogy mentem bezarni a kaput magam mogoyt majdnem jol atmentem sajat magamon
De pl menet kozben tiszta erobol felrantom a kezi-kart es semmi csikorgas semmi blokkolas epp egy kicsit lefekez
Tudom, hogy dobfek es egy szar dolog, meg hogy a Hastran tarcsafek van es nem is kicsik, de azert ott mondom egy kattanas azonnali gyogyir mindenre menet kozben ugy be tudom blokkolni hogy egybol csuszik ..
Van kulonbseg es szerintme nem kene hogy ennyire fos legyen a dobfek :/ -
haddent
addikt
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz BigBlackDog #45739 üzenetére
1000 -es fordulat max arra elég, hogy egyből átlökjön olyan 3000 -hez, egyesben
-
haddent
addikt
válasz BigBlackDog #45743 üzenetére
De nem a múltkor épp veled beszéltük, hogy az 8 szeleps volt? F astrával, 8 szelepes 1.6 moci, én is felszántom a füvet betont mindent mégis köszönőviszonyban sincs a Hastrához amivel ha szántani akarnék akkor fel kéne tolnom 3000ig és úgy kuplungolni. Az F meg csak simán felrug.
Ez nem hiba, ez fícsőr Ez van, alul fűnyíró, felül porsche, "enyhe" túlzással élve mindkét végén.De egyébként ha normális, szépen vezetek, és nem nagypapi üzemmódban, csak forgalmi viszonyoknak megfelelően, felesleges padló-satu nélkül stb., akkor légkondival együtt tök jól kényelmesen tudok menni váltogatni a Z16XER -rel, nekem bőven jó. Ha meg épp elpattan az ér -amit csak akkor engedek meg ha full meleg a motor persze!!- akkor 3000, 3500 -tól, 4000 felett nincs ilyen földbedöngölés hiába tdi meg bármi. Ma is volt egy, induláskor a nyomaték úgy kilőtte, hogy fél kocsihosszal elém ugrott, aztán amikor ő elfogyott 3000nél akkor én még megnyomtam 4000ig és sehol nem volt mire megtalálta a kettest. Kinek mi tetszik / hasznos, nekem ez
Nemt0m12 na ez azért sose tenném az enyémmel... ha nagyon nyugis vagyok és spórolok akkor 60 -al megyek négyesben
-
haddent
addikt
válasz Nemt0m12 #45750 üzenetére
Nem ismerem pontosan a motorkódot amit írtál, de az tuti ugye hogy 1.6 literes szívóbenzin. Nehéz elhinnem, hogy nem erölködik a motor, kizártnak tartom. Illetve nem, csak 2 külön definíciónk van az erölködésre Most lehet, hogy neked van objektíven igazad és nem megy szét és ezt alátámasztod tapasztalattal is, de akkor is
-
haddent
addikt
válasz Nemt0m12 #45752 üzenetére
Szívóbenzint érdemes chippelni? megyek én is
A 8 szelepes azért más tészta, ott elmenne 10 -esben is ha lenne olyanja, de azért az se szép (nekem). EBigBlackDog őő na várj, a te Zafirád is 8-as? Akkor nem szóltam, akkor nagyonis hogy kéne legyen egy kis kraft benne alul is, hiszen úgy nagyon nem létezik "fönnt"
Más: jajjdenemkellnekemsemmimás csak egy brutáljó szívó benya a boldogsághoz.. még ez a sima 116 lovas 16 szeleps vvt -és (bár ez így összerakva nem is rossz kombó átlaghoz képest) is mosolyt csal az arcomra. 4000 felett rug ez is olyat hogy "készvége", 4500 és 5000 közt pedig brutális.
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #45756 üzenetére
"..az évtized végére akár az egész kínálat versenyképessé vállhat, legalább ebből a szempontból."
Elmennek a bús büdösbe.. Annyi igazság van benne, hogy J Astra retek nehéz. Ez tény. Az Insignia is az, de aki nagy és szép Insignia kasztnit akar lófing motorral az meg is érdemli, nem a képmutatásra kell rámenni. Az előző Astrák szerintem sikeresek és jók, súlyuk, ha több is mint kéne, nem annyira gáz.
A K Astra pedig marha jó lesz, pont. -
haddent
addikt
válasz F_Gergely #45859 üzenetére
Pont 1.5x annyi km van benne, ami 240 ezer számosítva. Innentől csak a baj van vele, vagy csak simán rá kell költeni plussz 500 -at, rendberakni a dízel nyűgöket és akkor jó. Na meg ott van az, hogy dízel... Mindegy nem vitatkozni akarok, de egyáltalán nem biztos, hogy jobb vétel.
#45862 AMD Power ennyi
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #45928 üzenetére
De minek új autó? 3-4 évesen megveszed kevesebb mint fele vagy akár negyed áron az újhoz képest, már nincs rá gari ezért nincs iszonyatos szervízköltség, olyan olajat és ott töltessz bele amit akarsz akár otthon, azt cserélsz rajta úgy ahogy akarod, nincs az hogy jajj gyári hiba, be van járatva, ott van készen, megnézed eldöntöd, hogy jó-e vagy mész a következőhöz.
Szerintem, ha az ember ezt okosan csinálja egy kis tapasztalattal / szakértelemmel (akár legyen az külsős vagy saját főből), akkor ezerszer jobb üzletet lehet kötni.A "jajj használt" meg max a sznob faxoknak számít meg aki lusta min. 1x atomjaira szétszedni és kimosni rendesen. Nem nagy történet..
Declare zavarjon is, a H -nak már nem nagyon lenne szabad rozsdásodni egyáltalán..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #45931 üzenetére
1. Baromira nem érdekelnek az extrák, főleg nem +százezrekért hogy aztán még több százast vigyek a szervizbe.
2. Ez jogos, ezért mondtam, hogy elmész megnézed ha nem tetszik akkor következő.
3. Egy 3-4 éves autónál ezeket te sem gondoltad komolyan ugye?Nekem egy szem rozsda nincs, csak a kipufogócsövön, leömlőn és a blokk oldalán felületi de azt is lefújtam. Ja meg a kerékagy felülete, de ennyi. Alul, tengelyek stb semmi
-
haddent
addikt
válasz Declare #45937 üzenetére
Mind a két szomszéd
fosfokszvágenyagenje jó ez duplán szemét volt ugyanígy lyukadt, meg esett szét belülről, ablakemelő centralock stb.. Ez van. Az F astra nekünk 10 éves korában szólt, hogy srácok, kérek egy új hátsó dobot, azóta is azzal megy. Az enyém (H) hátsó dobját megnéztem ahogy cseréltem paragira, hibátlan volt 4 évesen.Nem hiszem hogy teljesen mindegy mit kenegetsz... lehet, hogy az nincs fenn életed végéig csak 1 évig, de nehogymár festék alatt rozsdásodjon, mármint feltéve, hogy leszedted a rozsdát és úgy kented be.
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #45986 üzenetére
Pedig a verseny-autó-traktorokba is tesznek olyasmit De ettől függetlenül én se tölteném bele, csak tovább ronjta helyzetet. Viszkozitás csere sűrűbbre az nem megoldás, sőt, csak a probléma elfedése.
-
haddent
addikt
Z16XER -ről tudok nyilatkozni, 4 éves korában 156 ezer km után került hozzám, most közel 5 éves és 180 ezer km van benne. Egy olajcserényi időt (1 év / 10 ezer km) lazán elmegy utántöltés nélkül. Megbízható, a XER végűek VVT -sek, azaz 116 lovasak, a sima kasztni van nekem (5 ajtó alap csapott), az alá teljesen jó, ha egyedül ülök benne még kis állatkodásra is futja.
Én bátram merem ajánlani, nagyon túl van spirázva az olajfogyasztás, ha nem hibás, akkor nem eszik többet mint bármilyen más 16 szelepes motor.
-
haddent
addikt
válasz realmadrid #46015 üzenetére
Sport hátsó dob, tehát -1 labirintus/tompítás, és nem hogy nem fekete hanem kb. max poros a kezem amikor megfogom A régi F Astra nak meg nagyon picit fekete. De miért egyébként?
realmadrid 8 szelepes van AMD -nek, azt garantálom hogy egy centiliternyit sem fog megenni bármennyit megy agyonpörgetve
Nekem 16 os és vvt -és és szeretm is néha (kb minden nap min 1-2x ) ki is használni azt, hogy benzines és pörgetni, de semmi vészes. Most 2-3 ezer km város alatt, ami a legszarabb mert indítás leállítás stb semmi nem fogyott még46020 pedig mondom a régi F astra a kormos és abban 2 évig ne mcserélsz olajat akkor se fogy el egy fél csík se
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Újgazdag büdös bunkók... Megvan hitelből, adócsalásból, lobbizásból meg seggnyalásból a 20-30 milkás autó ami nem az ő nevén van, nem tudja tankolni nem tudja szervizeni vezetni se tud de legalább lenézi és letiporja az embert. Én a helyedben elrejtenék az ilyeneknek 1-1 meglepi csomagot az ülések alá
trassher nem ismerem a 8 szelepes vw benzin mocit, de a 8 szelepes opel motor is halhatatlan
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #46076 üzenetére
De minek tartó? Egy idejen nekem 2 csavar tartja, át van fúrva. Úgy rakom fel, hogy behajlítom kissebb szögre (hegyesebbre) mint a lökös ezér teljesen ráfeszül/fekszik a lökösre. Legjbob szerintem
AMD Power simán lehet, kicsit kevesebb etanol, picit tisztább benzinn, picit magasabb oktánszám amúgy is, esetleg kis adalék.. azért lehet játszani benzin téren. Bár hogy pont az Agip... helyedben én nem szórnám ilyen szarra Én egy ideje beálltam arra, hogy városban csak Shell V-Power 95 -ös vagy OMV MaxxMotion 95 -ös. Pályára meg V-Power Racing 100 / MaxxMotion 100. Én inkább bízom egy Shell /OMV prémium 95 -ben mint egy Agip 98 -ban tudom, hogy nem minden a látszat, meg csalhat is, de amerre jártam eddig az összes Agip kút egy lelakott hulladéktelep volt..
w333 na mondom én nesze Agip Én még az említett Shell/OMV kutaknál is figyelek, hogy olyan helyre járjak ahol iszonyat forgalom van és hamar elfogy a benzin. Pl. M5 bevezető Tesconál a Shellnél mindig sorállás van, na ott friss benyát kapok az tuti. Biztos ez már hülyeség, de nekem ennyit megér..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #46099 üzenetére
Nekem még festék is van ráfújva amikor a lököst csináltam Baromira nem érdekel, az nem a kocsi része, az csak egy retek cimke amit a hatóság rámeröltet
gban nekem is fúrós, de csak azért mert így még ki is néz valahogy. Fekete műanyagkerettel, főleg ha még van valami reklám is rajta pl "opel gombos" vagy "aaa auto.hu" vagy mittomén, hát az kriminális szerintem.
Mai program eddig: saját (Hastra) kívül belül patyolatba vágva, leszilikonozva. Fastra kívül lemos, a múltkor kimaradt (fele) polír durva, polír magas fény, megint lemos, belül kitakarít, ugyancsak szilikonos cucc... hát jó menet volt
Egyébként Autoglym belső műanyagápolója csodaszer, nagyon szép lesz tőle és kevésbé ragacsos szar mint pl még a turtle wax szilikon is volt
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #46153 üzenetére
Az pedig csak dísz. Nekem is el van törve 1-2 pöcök, még akkor tört el amikor cseréltem insignia fúvókákra a simákat, megkérdeztem profi szélvédőst, az dísz. Hát nem is tudnak tömíteni, nincs is odaragaszva csak úgy feszítve. Ha leszeded és benézel alá ott van a vízelvezetőcsatorna, rendesen festve, kezelve. Ott nem szabad, hogy baj legyen, ha rendben van.
diegho persze de hova? A vízelvezetőbe.. Még ha ki is cseréli akkor nézd meg hova folyik arról? A két oldalára, ami ugyancsak befolyik a vízelvezetőbe, ugyanoda
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz diegho #46156 üzenetére
Nyilván bármi el tud rohadni, de (legalábbis H astránál) az csak dísz. Sőt igazából ha belegondolsz pont feltartja a folyást, anélkül egyenest menne az elvezetőbe ami lejt stb. Évi 1x lehet, hogy nem árt átmosni a dolgokat, pl. én tuti mindent nagynyomásúval lelövök tavasszal majd, de lehet, hogy télen is. Inkább fagyjon rá egy kis víz, ami amúgy is megtörténhetne, mintsem hogy sós szutykos szar rohadjon rajta hónapokig.
gzbotii Osram NightBreaker Unlimited kb. alap xenon de nem bírja sokáig. Ha kicsitk evesebbel is beéred akkor Osram SilverStar nem sokkal gyengébb de sokkal tartósabb és olcsóbb is. Olajszűrőből csakis Mannfilter, olajból néhány: Mobil1 ESP 0W-40, Mobil (egyes nélkül) 5W30 (valami hosszú nevű cucc), Castrol 0w-30, 5w-30, Liqumolly 5w30 (dexos2 -es).
Égőből, szűrőből és olajból is a legjobbak szerintem, nagyon nem lehet belekötni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz gzbotii #46183 üzenetére
0W40 -es simán. A W előtti szám a hidegen mért viszkozitás, a W utánni a meleg. A 40 ugye az "sűrűbb", tehát melegen pont hogy picit sűrűbb. Hidegen meg 0, azaz nincs nagy különbség, nem zanzásodik hidegen. Hát nézd, lehet, hogy ebből beharap egy picit többet, de legalább egyből jó a kenés. Most ne fogyjon az olaj, vagy kopjon tovább, mi a jobb?
De erről mindenkinek más a véleménye. A nagy öreg "szakik" rá fogják vágni hogy "Na persze inkább 40w100 kéne bele már" aztán lövésük sincs róla mit jelent az mert nem olvastak utánna, pedig kb 5 perc.
Szerintem, ha a motor még működik, nem füstöl, nem repedt, nincs nagy és evidens baj vele, akkor egy finom és jó olaj akkor is jobb neki ha 100 éves a motor. Adalékokban meg nyilván köszönőviszonyban nincs egy mára már kommersz 5w30, egy kicsit ósdi 10w-40, meg egy vadiúj 0w-xx szuperhiper mini turbo dízelhez való fejlesztés adalékolása stb..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz gzbotii #46191 üzenetére
10 ezer alatt 4 deci az szerintem normális/átlagos. Gondolom akkor semmi kékes/fehéres/semmilyen füstölés, ez nekem tökre rendben hangzik. Én bele merném önteni ezeket, de tény, hogy a vércsere 10 ezrenként fontosabb, mint a márka. Vagyis együtt, de na, érted. Inkább sokszor és csak simán "jót" mint 1x megveszed a "húdejó" és aztán 80 ezerig bennehagyod mint az az Audi TT tulaj
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #46206 üzenetére
Hát és ott nem kérdéses a dolog remélem Ignis felejtsük már.., Lacetti szép és jó csak nincs hazai Chevy már ugye ami egy kellemetlen érzés lenne számomra pl (na ma már nem nagy téma külföldről az alkatrész stb de akkor is!), marad a Megane II meg a G Astra. Meganet nem ismerem, de valamiért régről belém az ivódott, hogy "francia = dízel", oda-vissza. Azaz franciából dízelt, dízelből franciát. Azt meg nem nagyon akarsz.
Egyébként ilyen Peugeot 406? Csak kérdem, mert pl. szerintem az egy gyönyörű autó, nagy, a formája / alakja örökzöld, egyik kedvencem még ha büdös csigazabáló is
Kedvenc newtimerjeim az ő korabeli (1995) BMW M3, Opel Omega, Opel Calibra és a Pizsi 406Jofi81 & 7Sony7 na, köszi srácok, napfénytetős autót se kérek az életben soha Nem hangzik bolondbiztos örökös megoldásnak
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #46314 üzenetére
Mennyit tudtok ti a "definíciókon" szenvedni Emlékszem régebben előjött az is, hogy márpedig a GTC az nem kupppéé mert van ablakkerete. Vicc... kit érdekel? Hol a hivatalos definíció a kupéhoz? És a sportautóhoz? De főleg, hogy itt sportos autókról beszéltek, nem is sportról. És most kinek mi a sport? 200 lóerős M3 is mehet a sunyiba ha odaállok egy W16 bugattival nem?
Persze vannak dolgok amik nélkül max. a kedves tulaj gondolja magát mad maxnek, ilyen pl. az általam sokat emlegetett drága jó volt csoporttársam, aki egy strandkorlátkék toyota yarisban nyomul hótkomoly arccal, akkora műjjjanyag szpojlerral hogy az egész homastia vásárlóbázis becsinál helyben. Vicc... Ha neki jó hát bánja a halál, de vicc
De egy OPC -ét nem szabad sportosnak, de szerintem akár sportnak is hívni... Csak és kizárólag azért mert nem hátul kapar.. Nagyon nagyon off: emlékszem a múltkor linkelted a BMW reklámját a photoshoppolt lóval, hogy mi lenen ha elől húzna a ló. Az egy nagyon ügyes marketing mert csak nagyon sokkal később esett le, hogy ja hoppá, oké hogy a ló a szállításra befogott jószág, de nézzük már meg az összes nagymacska hol izmos ami ezerszer gyorsabb és agilisebb minden lónál
ló ~ dízel, gepárd/cheetah ~ benzin[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs