Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz AMD Power #45645 üzenetére

    Nekem hozhatnak bármilyen mérést, ma pl. mentünk 10-20 km -ert, és lefullasztotta meg rottyantotta vagy 10-15-ször. A kopástól eltekintve (bár mégis hogy oldják meg a mérhetetlenül hatványozottan sokszoros alacsony olajnyomással indulást, az indítómotor kopását, az akksi borzalmas terhelését stb..? Sehogy) a fogyasztásra nem hiszem el, hogy jó hatással van. Rendben van, hogy nem hűl ki a motor és ezért talán nem kell dúsított keverék ilyenkor, de... őszintén, egy modern, szép motor mennyit fogyaszt alapjáraton tötyögve? Semmi... nulla... Akinek az a <0.5l/óra nem fér bele, annak bele fog férni majd a szervizelése egy ilyen hótfelesleges és bonyolult szarságnak retek drágán?

    Findzs már csak poénból is, mivel közelítek a 200e km-hez, igaz nagyon rendbetartva panaszmentesen, én is átmosnám. Csak attól félek amire Declare hívta fel a figyelmem,hogy ezek a mosófolyadékok mindig bennemaradnak részben utánna, akár több olajcserén keresztül.
    Most esetemben én simán el tudom képzelni, hogy csak "mikronvastagságú, kellő" szénréteg, szinte csak "festés" van, semmi lerakódás. Megéri ezt kimosni, 100km után ugyanolyan, cserébe hiába veszem neki a legdrágább olajat ha elcseszem a mosó-maradványokkal :F
    Nagy dilemma ez, azt hiszem, hogy szépen cserélgetem 10e/1évente a legjobb olajra amit találok, amíg nincs semmi panasz, elváltozás addig nem nyúlok hozzá. Soha nem állom ezt meg, de az autó esetében azt hiszem megfogom, talán jobb így. :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák