-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz AmunRa #46400 üzenetére
Ilyen elektronikai dolgokra nem ruházok be, elég nekem a próbalámpa. Annyi elég hogy lássam kijut e az áram vagy sem, a többihez már nem nyúlok.
Szerintem itt elég lenne egy normális forrasztás + zsugorcsövezés mert nem volt hibakód míg el nem toltam anno az ülést. A lényegesebb kérdés hogy a patronok jók e.
Az mondjuk tényleg érdekes mikor az ember szeme láttára barmolnak valamit. Lehet kiosztottam volna 1-2 pofont, főleg ha az én autómon tanulnak szerelni.Redmi Note 7
-
AmunRa
aktív tag
válasz 7Sony7 #46402 üzenetére
Ezek nem olyan stabil kötést adnak, mint a roppantósok.
#46401 trassher Blankolta már a a vezetékeket és nem akartam elmenni, hogy lóg minden a levegőbe. Mondtam neki, hogy műszerész vagyok. De szerintem nem jutott az agyáig. Még szigszallaguk is alig volt. Nagyon gáz a dolog. Meg először amit mondott mit fog csinálni az okés volt. Csak nem azt csinálta, mert sietett. Azért is hülyék, mert a neten találtam őket. Itt ajánlotta 2 srác, ha meg az ember netről jön az is benne van, hogy a szar munkát kiposztolják!
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz AMD Power #46367 üzenetére
Szép a kombija
Kíváncsiságból összeraktam egyet magamnak egy 5 ajtósat 8,7 millióra jött ki az ára. 1,6 automata Dynamic+
A benzines 1 millával lenne olcsóbb.
Túl sok motor választék nincs
Benzin:
1.0 (105LE) 3 henger 5 seb manuál vagy easytronic
1.4 (100LE) 5 seb manuál (csak első két felszereltséghez)
1.4(125LE) 6 seb manuál
1.4(125LE) 6 seb manuál START/STOP
1.4 (150LE) 6 seb manuál
1.4 (150LE) 6 seb manuál START/STOPDiesel
1.6 (95LE) 6 seb manuál (csak első két felszereltséghez)
1.6 (110LE) 6 seb manuál
1.6 (110LE) 6 seb manuál START/STOP
1.6 (135LE) 6 seb manuál vagy automataAz a bizonyos LED lámpák se olyan drágák 400 00 Ft, csomagban pedig 540 000 Ft.
-
Pitu
aktív tag
Szerintetek ez mennyire veszedelem?
5 percre van tőlem gyalog, így megnéztem. Külsőre annyira nem veszedelem. A bal első sárvédő peremén kevés felületi rozsda van, ill. a képen látható dolgok, amik élőben kevésbé mutatnak rosszul. A 270K km-től kicsit fázom viszont... -
Pitu
aktív tag
válasz Findzs #46408 üzenetére
Nem a legjobbak a képek (nem is egy helyen készültek). Nem először hirdeti, már láttam a hahu-n korábban is.
A garázsom mellett szokott állni, ezért volt ismerős. Fura hogy a dudagombok még nincsenek szétporladva. Ezzel az autóval max 3 évre terveznék előre, persze az átvizsgáltatás alap lenne, csak a km rémiszt kicsit...[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Érdekes ,hogy TC cikkben minden szarnak elhordták az autót. Itt érdekes módon megállta a helyét. Pedig nem mai darab ő sem.
Eljárt felette az idő, de az anyukák még mindig imádják
Teszt: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTIEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
-
AMD Power
titán
Új Meriva is úton van már.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Markizmark
addikt
-
AMD Power
titán
-
Kickass
őstag
Bár még nincs egy éve nálam az autó, de egy kis visszatekintés az elmúlt lassan 15ezer km-re, forintosítva:
Hibák:
- Klíma kondenzvíz befolyt az utastérbe, egy darab elvezető pipa és beszerelés - 4k
- fentihez kapcsolódó szőnyegkiszárítás előre láthatólag - 0k
- turbónyomás vezérlő vákumszelep, hibafeltárás+bontott hibátlan alkatrész - 12k
- izzításvezérlés hibakód (izzítórelé vagy valamelyik gyertya - eddig megoldatlan, még nem nézettem rá
- hűtőfolyadék csöpögés, lyukas hűtő - eddig megoldatlan, de már van időpontomSzervíz:
- olajcsere (összes szűrővel) vásárláskor illetve idén augusztusban ~11k km után - 17k/csere=34k
- klímatöltés - 6k
- féltengely gumiharang - ~3,5k anyaggal együttEgyéb:
- műszaki - 25k
- új nyári garnitúra - 49k
- könyöklő - 15k
- JVC fejegység - 18k -
7Sony7
addikt
válasz Markizmark #46417 üzenetére
Tudom mi ez, én is használom csak azért írtam, hogy hasonló, mert ez ha jól tudom 1,5 mm2 től használható, és nem tudom, az autó vezeléke mekkora.
-
-
AMD Power
titán
Ezekben segíti a vezetőt az új Opel Astra
Számos hasznos vezetéstámogató rendszert hoz az Opel Astra KEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
lolka1980
aktív tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek az "Autostop" rendszerről?
Megéri-e használni?
Nem megy-e az üzemanyagtakarékosság az önindító és az akkumulátor kárára?
Valóban kevesebb lesz-e a fogyasztás pl városban? -
AMD Power
titán
válasz lolka1980 #46424 üzenetére
Én biztos nem vennék olyan autót amiben van start-stop rendszer. Nem tudom elképzelni ,hogy ez hosszú távon nem káros az autóra nézve.
Biztos csökken valamennyivel a fogyasztás. Párd dl számít ez biztos. De hosszú távon szerintem a szerviz költségeken gyorsan "elmegy" a megspórolt pár deci.[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
lolka1980
aktív tag
válasz AMD Power #46425 üzenetére
Ki is lehet azt kapcsolni.
Városban sem éri meg?Mármint ott jóval több a lámpa,egyéb forgalmi helyzet ahol ki lehetne használni jobban.Ezek ellenére se éri meg?Vagyis nem okoz nagyobb üzemanyagtakarékosságot mint kopási,szerviz költséget?
Vagy csak a környezetvédelem miatt találták inkább ki?Még úgy is ha az autó kárára megyen?[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
tsigalko87 Nekem akkor sem kéne.
Biztos jó lesz ez az Astra de ez a reklám kicsit erős lett azért...
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gban
Közösségépítő
válasz lolka1980 #46426 üzenetére
Ki lehet számolni hogy mennyit nyersz vele.
Ha van fedélzeti computer, az kiírja az alapjárati fogyasztást általában, órában, az ha jól emlékszem motorfüggően 1 - 1,2 - 1,5 liter körül mozog.
Vagyis ha egy órát leállítod összesen, akkor talán megspórolsz 400 Ft-ot.
Az fél perces leállításokkal 120 leállítás.
Az annyit tesz, hogy ha naponta használod, és naponta 4x beindítod, akkor 400 Ft-ért cserébe 30-szorosára növeled az önindító elhasználását. Így ha jó esetben bírná 30 évig, napi használat mellett, akkor így 1 évig fogja bírni.
De ez sarkított, elméleti számolás.
A valóságban egyrészt nem állítod le 120-szor egy úton, de akkor nem is spórolsz 400 Ft-ot sem.
De a lényeg gondolom érthető.Postázást nem vállalok.
-
lolka1980
aktív tag
Én is hasonló véleményen vagyok.
Na de hát az okos mérnökök csak kitalálták valamiért.Erre a valamire lennék inkább kíváncsi.
Az önindítóba például fogalmam nincs miért kell még mindig szénkefe.Nem hiszem el,hogy nem lehet valami inverteres megoldás helyette.
Vagy csak az a lényege hogy fogyasztói társadalmat élünk? -
gzbotii
veterán
válasz lolka1980 #46432 üzenetére
1. A start-stop rendszert használó autók önindítója már nem szénkefés.
2. Az egyre szigorúbb emisziós normák miatt mindent ki kell találni a fogyasztás, hengerürtartam, stb csökkentésére.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
lolka1980
aktív tag
válasz gzbotii #46435 üzenetére
Na de hát ha nem szénkefés(hál Istennek) akkor miért is nem jó a autostart rendszer?
az önindítóban "nincs" kopó alkatrész akkor elvileg örök. vagyis nem is olyan rossz ez a rendszer.
Na jó talán az aksi gyilkolása még szóvá tehető de biztos erre is van valami védelme.nem? -
diablo1984
veterán
válasz lolka1980 #46438 üzenetére
egy kondiról indít ilyenkor, tehát nem az akkut szívja le. akksiról akkor indít mint minden normál kocsi, ha annyi ideig áll, hogy a kondiból kifogy a kakaó(napok-hetek), egyéb esetben nem használja és ha az akkud gyenge, akkor pl automatikusan nem állítja le magát és elvileg hideg motornál sem!
-
lolka1980
aktív tag
válasz diablo1984 #46439 üzenetére
Na tehát akkor az aksit nem amortizálja mert pufferból indít,az önindítóban nincs szénkefe ami kopjon,
már csak a bendixre vagyok kíváncsi azt hogyan hidalták ki illetve még a mágneskapcsolóra ami az önindító tengelyét "rángatja" az indítás közben hogy létrejöjjön a kapcsolat a fogaskoszorúk közt?A csapágyazás kopását nem véletlen hagytam ki gondolom a kerekekben is van csapágy ami forog,forog,forog,forog,forog,.... szóval jó sokat bír.Szerintem
-
7Sony7
addikt
Üdv. Gondoltam, kéne az F be tükörfűtés. Csinált már valaki? Van a kábelkötegbe erre használható kábel, vagy be kell húzni? Lehet erre kapni spec fűtőszálat, vagy maradjak a szofitás megoldásnál?
-
-
Findzs
addikt
jó ez a start stop rendszer de azért nem vagyok teljesen meggyőzve
ahogy olvasom bonyolultabb az indítási folyamat mint egyébként és a kenés miatt a csapágyak is speciálisak
tehát bonyolultabb több alkatrész kell a kocsiba miatta és az akksi is nagyobbmi lesz ha meghibásodik valami ezek közül?
több ezer forintos javítás és plusz alkatrészek legyártásaaz egészet azért találták ki, hogy zöldebbek legyünk
de ez, hogy valósulhat meg ha egyszerűen a több alkatrész legyártása és a romló alkatrészek újrahasznosítsa szintén környezet romboló?meg ez is:
" Ha a várakozás csak egy-két másodperc, és várhatóan fél órán belül százszor megismétlődik, tényleg nem érdemes kínozni a motort és járulékos berendezéseit."pont ez történik egy dugóban, gurulsz pár másodpercre megállsz aztán megint gurulsz ...
én azt mondtam mindig is, hogy a hosszútávú megoldás az elektromos autó lenne
rengeteg ember használja városon belül a kocsit pár km -es szakaszokra vagy két város között ingázik stb.
a kocsik mellé egy pufferaksival rendelkező napelem vagy kis szélerőmű és mehet a töltés(#46442) 7Sony7
lehet kapni cromaxnál is fűthető f astra tükörlapot 2-3 ezer ft[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
szivárgott az lpg a kocsiból az utastérbe, az ember meg rágyújtott: [link] szépet robbant
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."