-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AmunRa
aktív tag
Hali!
Tudnátok ajánlani Bp. környékén egy jó autóvillamosságost. Rángat az G Astrám, vagy esetleg egy jó szerelőt akinek van rendes diagnosztikája. ÉK Pest megyébe lakom.
[ Szerkesztve ]
-
berek21
senior tag
Sziasztok. Szerintetek mennyire teljesít jól egy zafira tourer-ben egy 131 lovas dízel? 3 éves a kocsi, 130000 km. Vagy érdemesebb egy 165 lovast keresni? Átlag használatra kellene, főleg város országút, pálya csak ritkán. Évi kb. 15000 km. lenne a penzum.
LG Velvet eladó!
-
Skizz
addikt
válasz deicide #45954 üzenetére
Én oda ingáztam míg ott volt meló, nem nagy kaland. (tót határ mellől)
berek21: kurvanehéz az az autó (is), a motor meg rettenetes turbólyukkal küszköd (ha az öreg két literesről beszélünk, nem az új egyhatosról). 2000től tudsz vele előzni, amúgy sehol semmi erő. Viszont egy családiba elég így is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz berek21 #45955 üzenetére
Biztos kellemesebb a 165 lovas, de ki kell probalni, szerintem atlagos dinamikus autozashoz eleg a kisebb is.
Viszont mivel varosban fogod föleg hasznalni, illetve nem mesz sokat egy evben, jön a szokasos kerdes: kell a dizel? Üzemanyagon 15k km/ev alatt olyan sokat nem fogsz sporolni, ellenben ez a 130k km az ahol jön elö elsökörben altalaban a problema a dizeleknel (turbo, kettöstömegü, valto...egy uj kettöstömegü 200-300k huf kb, turbo felujitas 100k huf/uj turbo 150-300k huf). Nyilvan ezek lehet meg a következö 5 evben sem jönnek elö, de erdemes eszben tartani ezeket a költsegeket is. (az en 110 lovas H astramban 150k km nel adta meg magat a kettöstömegü aminek csereje otthon is 200k huf körüli penz)
Ezenkivül ha jobbara varosban lesz hasznalva, akkor reszecskeszürö/egr szelep tömödes az egy valos problema lesz....pucolas/csere sem filleres. Dizelnek kell az egyenletes haladas hoszabb uton, hogy ne koszolodjon el.
Ha ezekkel tisztaban vagy, nem gond, ha ezeket ra kell tolni a szervizre, akkor egyertelmüen dizel. Ha problemas a kocsi vasarlasa utan egy esetleges par 100 ezres szerviz szamla, akkor inkabb benzinest lenne erdemes venni, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz Declare #45957 üzenetére
Egr csak akkor nem tömődik el, ha rendszeresen ki van autobahnozva. De amúgy ja.
Mondjuk egy turbós benyás se jobb semmivel, kéttömegű meg turbó ott is lekönyököl, szívó benzinnel meg egy ilyen 1.6-1.8 tonnás zafira csak úgy megy, ha alul hajtod lábbal. Van egyáltalán még szívó benzines?
[ Szerkesztve ]
-
honda 1993
senior tag
Sziasztok.
Opel astra f 1.6 16v
1998Miért lehet az hogy az elektromos ablakemelő valamikor működik, valamikor pedig nem?
Volt már olyan hogy elég volt simán csak erősebben nyomnom a gombot, de ma egész nap nem működött, aztán csak úgy simán nekiálltam kitakarítani a kocsit, aztán mentem vele egy kört hogy beálljak a helyemre, közben megpróbáltam lehuzni, mert baromi meleg volt és meglepődtem de ismét működött.
Azt már megfigyeltem h amikor esik az eső és vizes az ablak akkor erőlködve húzza le/fel, de ennek nem hiszem hogy köze van ehhez mert már teljesen száraz állapotban csinálja ezt.
[ Szerkesztve ]
XD alias IKSZDé
-
berek21
senior tag
válasz Declare #45957 üzenetére
Vectránk van, és a kopó alkatrészeken kívü még nem volt cserélve rajta semmi. 277000 km van benn, igaz hogy a legjobb olajat, és szűrőt teszem bele 10000 ezrenként, és mindig magam cserélem. Csak dízel jöhet szóba mert az ingyen van. Azsztriában dolgozom, és ott nekem állják. Vacillálok nagyon a zafira meg az s-max között. Mióta mindkettőt megnéztem, azóta csak a kérdőjelek gyűlnek. Jól kell dönteni mert hosszútávra kéne.
LG Velvet eladó!
-
AmunRa
aktív tag
Az lenne a legjobb, ha lenne próbára egy gyújtósor. Cserélték már egy utánagyártottra, de azzal is rángatott. Bár az elején egész jó volt. Nem is értem miért nem a Delphit hozatták, 5e lett volna több kb. Aztán visszaadták a pénzt. Ismerős vizsgáztat ebbe a szervizbe, de lusták megoldani az ilyen hibákat. 30e-ért nem szeretném megvenni a gyújtósort, mert lehet hogy nem az lesz a baja és nem fogják visszavenni.
-
AmunRa
aktív tag
novothauto.hu esetleg még. Elég jónak tűnik.
-
AmunRa
aktív tag
válasz tboy93 #45967 üzenetére
Köszi neked is. Esetleg egy telefont megér. Nem szeretnék üres köröket futni, anyagilag se mindegy. Ez olyan hiba szerintem amivel jól fel lehet ülni a szopórollerre.
(#45968) Nemt0m12 Akkor nem egy kutyaütő csapat. Itt nálunk agyon nézem nincsenek normális műszerei a villamosságinak. Pécelibe voltál?
[ Szerkesztve ]
-
honda 1993
senior tag
Esetleg valaki megtenné hogy nekem is megprobal segíteni?
XD alias IKSZDé
-
AmunRa
aktív tag
válasz honda 1993 #45970 üzenetére
Lehet hibás a kapcsoló és a motor is. Meg kellene bontanod, ez kontakt hibának tűnik. Itt könnyű egy olcsó multival is méregetni.
-
BigBlackDog
veterán
"A" Zafirához létezik tolatókamera? Valaki esetleg használ ilyen "mágiát"? Mennyire érdemes beszerelni?
-
Declare
őstag
válasz berek21 #45960 üzenetére
Akkor vilagos, hogy dizel kell. Attol függetlenül, amit irtam fenntartom, azokat a költsegeket szem elött kell tartani. Többen esnek abba a hibaba, hogy a regi technikahoz hasonlitjak az ujat. Ezekben az elmult 5-10 evben kikerült dizeleknel (lassan a turbos benzineseknel is) a nagyobb teljesitmeny es szigorubb környezetvedelmi normak miatt, szamolni kell ezekkel, amit irtam. Nem biztos, hogy elöjön akarmi is persze, de nem szabad, hogy az embert varatlanul erje, ha azt mondjak, kedves uram ez a szerviz most 250k huf lesz.
Mindenkepp, valami szakival nezesd at! Csodat azok se tudnak tenni, de ha valami mar a veget jarja, azt megmondja. Kettöstömegü/turbo a ket legfontosabb talan amire koncentralni kell.
Ezen kivül 3 ev es 130k km eseten teli/nyari garnitura aktualis lehet, fekek, akkumlator is akár. Ezekkel is kalkulalj azert, mint esetleges költseg.
Tovabbra is azt mondom, hogy szerintem a gyengebb moci is vallalhato kell legyen szvsz. Probald ki
(#45958) Skizz teljesen jogos, ebbe, hirtelen nem gondoltam bele
(#45979) Calogero 1.4 H astra a legdurvabb vezetesi elmeny az eletemben a gazpedal nyomkodasara semmit nem reagal
-
F_Gergely
őstag
válasz AmunRa #45952 üzenetére
kettőt is tudok ebből az egyik Pécelen van a másik 17. kerület péceli út.
ők vannak pécelen eredetileg opel szervizesek voltak, aztán a képviselet megszünt a szervizes srácok meg nyitottak egy saját szervizt. Profik! De nagyon, diagnosztikában szerintem a legjobbak. Viszont időpontot kérni kötelező, csak úgy az utcáról bemenni nem tudsz. Őket bátran merem ajánlani!
ők vannak a péceli úton érdemes előtte odaszólni telefonon, jó fej srácok, van náluk is minden. (egyébként ha elektromos nyűgje van valakinek és nem tudják megoldani ők is a péceli srácokhoz irányítják a delikvenst)
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #45986 üzenetére
Pedig a verseny-autó-traktorokba is tesznek olyasmit De ettől függetlenül én se tölteném bele, csak tovább ronjta helyzetet. Viszkozitás csere sűrűbbre az nem megoldás, sőt, csak a probléma elfedése.
-
AmunRa
aktív tag
válasz haddent #45987 üzenetére
Ezek a motorok új korukba is sokszor ették az olajat. Volt aki addig verte az asztalt a szervizbe amíg meg nem csinálták neki gariba. Kicsit idegesítő a dolog, de együtt kell élni vele. Rakodik le a korom, meg a fojtónál is szokott lenni olaj. Magasabb fordulaton kell pörgetni a motort elvileg, amit én se szoktam betartani. Lehet, hogy a rángatásom is a lerakódás miatt lesz. Majd hétfőn kiderül.
-
Pitu
aktív tag
Lemaradtam a "99-es g astra-ról is (foglalózták). Annyira nem bánom az évjárat miatt, de szívesen megnéztem volna.
A h astra-ba szerelt 1.6-os ecotec motorok mennyire problémásak (olaj, vezérlés..stb.)? Van ez pl. diesel helyett: [link]
-
Diniboy
aktív tag
Hali, F Astrám alól csörgő hangot hallok (mintha bádogdobozban egy vasdarab csörögne) bizonyos fordulatszámokon- alánéztem és kb középen van egy takaró lemez amihez egy, -a kézifék bowdenen lógó- vasdarab hozzá ütődik. Gondolom valami felfogató konzolocska lehetett csak levált, nem tudja valaki az csavarozva volt vagy hegesztve ? Alámenni nem tudtam még , nincs akna. Ha hegesztve volt kapásból szerelőhöz vinném, de ha csak egy csavart kellene visszarakni, akkor valahogy alámerülök én
-
Declare
őstag
Easytronic valto, kuplunggal? Nagyon ugy nez ki, a tulajnak nem sok fogalma van rola, mit arul...
(#45991) Findzs attol függ mikor adtad el annyiert ez fiatalabb, nagyobb motoros es kombi....irnam, hogy jobban felszerelt, de ez az easytronic valto kuplunggal elbizonytalanit
(#45995) Calogero : gyorsabban kapcsoltal
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Z16XER -ről tudok nyilatkozni, 4 éves korában 156 ezer km után került hozzám, most közel 5 éves és 180 ezer km van benne. Egy olajcserényi időt (1 év / 10 ezer km) lazán elmegy utántöltés nélkül. Megbízható, a XER végűek VVT -sek, azaz 116 lovasak, a sima kasztni van nekem (5 ajtó alap csapott), az alá teljesen jó, ha egyedül ülök benne még kis állatkodásra is futja.
Én bátram merem ajánlani, nagyon túl van spirázva az olajfogyasztás, ha nem hibás, akkor nem eszik többet mint bármilyen más 16 szelepes motor.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- PlayStation 5
- Láncfűrész topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!