-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #46800 üzenetére
Engem ma reggel majdnem ledarált egy rohadt román
geci(már elnézést) kamionos. Valakinek biztos mond valamit ha így írom le: Gyömrői út (Kőbánya, Sárkány center stb..) az egyik helyen el van húzva a 2 sáv jobbra, mivel a bal oldali meg van csinálva ilyen becsatlakozó sávnak a busznak, fel a gyorsforgalmira (Ferihegyi Reptérre vezető út vagy mi a teljes neve).
Mellettem haladt a kamion, na kit mit tippel, születéskor lebarnult mocskos tetves román kisbarátom vajon követte a sárga záróvonalat vagy leszarta és átment rajta? Ha nem fékezek akkor ledarál mint a szart.
Én is általában nyugodt típus vagyok, nem "orosz tempóban" tolom a félreértéseket , de gondoltam hogy lefotózom levideózom beállok elé és hívom a rendőrséget, kicsit nézzék át mit szállít, hátha van 1-2 szír is, hátha egy kis illegális cucc ez az amaz De nem mertem, ezeknél a szarháziaknál sose tudni mi van...[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
válasz haddent #46787 üzenetére
nincs kedvem keresni őket de egy idevágó GM -eset azért linkelek:
[link](#46792) Declare:
na ja igazuk van (mármint az usának hogy keménykedik)
kicsit más nem autók, de nálunk mi volt a vörös iszap úgy kapcsán? egymásra mutogatás meg eltusolás pedig ott is meghalt 10 ember
meg tönkrement jó pár család élete és vagyona[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
válasz Findzs #46804 üzenetére
hat meg el tudjatok azt kepzelni, hogy a vw dizelmotorjai 40x több karosanyagot pufognak ki, mint a többi dizel? Szvsz elkepzelhetetlen....ki hogy trükközik meg csal az egy dolog, de lehet, hogy ez a botrany sokmindent meg fog valtoztatni..... vagy egyszerüen mindenki atirja a szamait 20-30x többre aztan pont letojja mindenki
-
kollona
újonc
sziasztok!
Nem tudná valamelyikőtök megmondani mikorra szállít le az Opel egy személy autót,mondjuk Astrát?
Mármint ha veszek az kb mikor kapom meg,ha olyat választok ami nincs raktárkészleten?Nem a papírforma szerint,hanem az valóságban.
-
beg
veterán
válasz kollona #46810 üzenetére
Az attól függ mennyire cicomázod. Szín, extrák stb. Kollégám konkrétan 4 hónapot várt, mert a büdös burzsuj (bocs Zsolti ) sokat zongorázott a konfigurátorral. Még magyarországon sem volt olyan készleten, meg kellett várnia a külföldi beszállítást, vámot mindenfélét.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #46809 üzenetére
En eddig meg mindig lattam feknyomot, ha probalgattam, de akkor lehet, hogy bizonyos körülmenyek között, pl ha az aszfalt vizes, nem latszik...
(#46810) kollona szerintem ezt nehez most megmondani. Ha az uj K astrara gondolsz, de mivel a J gyartasat meg fokozatosan leallitjak az sem egyszerü kerdes. Lehet 2-3 honap vagy fel ev is szvsz. Kereskedesben erdeklödj, ott lesz az igazsag
-
Declare
őstag
válasz kollona #46813 üzenetére
J astrat a nemeteknel mar mondjuk nem is lehet konfiguralni, csak a K-t. Amugy lehet erdemes lenne elgondolkozni a K astran. Itt most nem rancfelvarrasrol van szo, teljesen uj autot epitett az opel. A J nagyon sok mindenben el volt mar maradva a konkurenseitöl is.
Vagy raktarkeszletröl valasztanek en uj J astrat, valami komolyabb kedvezmennyel, de ujat nem konfiguralnek mar, ha lehetne akkor sem. Nezz utanna ha gondolod, klassz lett az uj astra biztos lesz kedvezmeny a megjelenese miatt
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz Declare #46814 üzenetére
Én éppen fordítva gondolom , szerintem viszonylag drága lesz még az elején. Eddig legalábbis így szokott lenni.
Amúgy meg érdekes ez az elmaradás....mindenki pl. a súlyával jön, de ha ez mondjuk a biztonság terén jótékony hatású akkor talán nem is akkora gond. Nem annyira korszerű motorok....de ha ez egy bevált hosszú élettartamú motor nagyon kevés problémával esetleg egy kicsit kisebb teljesítménnyel akkor még mindig sokan választhatják, mint pl én is (J sedan 1,6XER). Mert nem vagyok már egy Fittipaldi Ezen kívül pedig szerintem nem csúnya autó sem kívül, sem belül.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Borokafa #46815 üzenetére
Menet közben nem igazan gondolom, hogy barmilyen auto ara is valtozna. Ellenben bevezeteskor szoktak lenni vevöcsabito akciok, plane most, mivel az opelnek fontos, egy jo kick-off. Plane ha jol sikerült valoban az auto, akkor valahogy fel kell pezsditeni a dolgot, mert az opel elegge le volt kokadva azert eddig. Szoval szvsz a startnal olcsobban nem fogod megvenni a K astrat, max majd ha kifut.
A sulynak a biztonsaghoz nem sok köze van (ilyen szinten) Ezt mar beszeltük regebben....a modern ötvözetek sokkal könnyebbek es sokkal ellenallobak, mint egy sima vas darab. Ezen kivül az energiaelnyelö zonak stb....par 100 kg ide-oda semmit nem jelent a biztonsag tekinteteben...söt ha modern szenszalas anyagra csereltek a sima femet, pont ellenkezöleg. Allitolag ezt tettek.
Uj alvazat, uj futomüvet kapott, a fogyasztast meg alapvetöen befolyasolja a suly. Ezen kivül uj extrakat is nem tudjuk neki mik az igenyei.
Uj autot akar venni, 0 km, el, tök mind1 a motor elettartama neki. Nem fogja 250k km ig hajtani 10+ evesen. Ezen kivül is tovabbra is azt gondolom, ha normalisan van hasznalva es karbantartva, nem lehet gond a kis turbosokkal sem. Leszarom/nem törödöm hasznalattal, 30+k km olajcsere periodussal alairom, hogy hamarabb kinyirhato
Kinezet....ez szubjektiv, biztos van akinek jobban tetszik a J, mint a K.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Tegnap kigyulladt az olajszint jelzőm. Pár óra múlva megnéztem, max alatt 2mm-el a szint. Elindítom a kocsit, nem jelez. Nem tudom mi lehetett ez, de öntöttem bele kb 1 decit, ne nyihogjon miatt.
Ma kaptam meg az Astra-tól a levelet. Járt valaki úgy, mint még sokan mások? Most nézegetem a biztosításokat (netrisk és biztositas.hu) van különbség az árak között. Legolcsóbbnak a Köbe-t hozza, de ott van tagdíj is. Másodiknak a biztositas.hu a K&H-t, ez szimpatikus is. Elgondolkodtam még olyan kiegészítőn, mint a vadkár, vagy bázis casco, netrisken így 40 lenne az éves díjam, valaki kötött már ilyen bázis casco-t és volt, hogy szüksége volt rá? Normálisan fizetnek?
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #46803 üzenetére
Hát szerencsére én is eddzett vagyok a dilettáns és teljes mértékben tehetségtelen de cserébe agresszív és bosszúálló gyökerekkel szemben, budapesti lennék Figyelek én is mindig mindenre nagyon, most is már láttam, hogy kamion, nem néz semmit, óó és még román is a drága, jobb lesz figyelni.
Findzs szerencsére ez azért nem igazán érint minket
Borokafa egyetértek. A J viszont nagyon nehéz, sajnos ez tény Az általad említett 1.6XER -t nyúzom én is és nagyon kellemes. Elmaradottnak sem mondanám, 16 szelepes DOHC VVT, ezután már csak turbó jöhetne rá, de az nem a motor része, nagyon sok mindent már nem lehet tudtommal ezen fejleszteni. És ecotec eszi nem eszi az olajat de mennek a 16V F astrák is még mindig
diegho olajszűrő mikor volt cserélve és milyen minőségű? Nincs eldugulva? Az olajkör máshol nincs eldugulva / nem koszos-kokszos nagyon? Ilyesmikre tudok gondolni, nem az olaj mennyiségével lehet gond, hanem annak eljuttatásával.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz haddent #46822 üzenetére
Astra esetén: Az autó meg jött, szóltak hogy át lehet venni. Megnéztem hogy nincs-e rajta sérülés, minden extra benne van amit kértem (egyesével végig próbálva). Minden OK mehet az első"műszaki vizsga". Közölték hogy 1 hét múlva tudják itt Debrecenben le papírozni. De nekem 2 nap múlva már kellett az autó (esküvői kocsinak) így Derecskei Okmányirodán megoldották forgalomba helyezést.
Volvo esetén:Előre szóltak hogy mikor jön az autó, így már ott voltam amikor legurult a szállítóról. Megnéztem hogy nincs-e rajta sérülés, minden extra benne van amit kértem (egyesével végig próbálva). Minden OK mehet az első"műszaki vizsga". Kaptam egy listát hogy milyen rendszámok közül választhatok. Kifizettem az autót. Másnap délután vihettem az autót el , azzal a feltétellel hogy KGFB meg van kötve. Ha ott kötöttem volna (a velük szerződött biztosítóval) a biztosítást már aznap elhozhattam volna az autót.
[ Szerkesztve ]
-
morist
csendes tag
válasz Declare #46791 üzenetére
Eddig nem volt vele problémám, egy éve van nálam az autó, kb. 800-1000 km-enként megtörtént a tisztítás. Valamikor augusztusban cserélték a kipufogókönyököt, azóta volt egy tisztítás, és hozzávetőlegesen akkor kellett volna elindulni a következő tisztításnak, amikor átkapcsolt szervíz üzemmódba. Lehet, hogy összefüggés van a kipufogó megbontása és a szervízüzemmód között?!
Mindenesetre, ha legközelebb megint probléma lesz, akkor befizetem egy vegyszeres tisztításra, nem igazán lenne jó, ha komolyabb baja lenne! Az adalékot pedig ki fogom próbálni! -
kollona
újonc
válasz haddent #46822 üzenetére
Ezen csodálkozok én is.Hogy a számítógépek korszakában ahol a rendelés 3 másodperc és nem 3 nap míg a posta befut.CNC nem a szaki szemmértékére bízva,hanem komoly vezérlésre kötve, és még mennyi technológia amiről sejtésünk nincs de a gyártási ideje töredékére csökkentve a régi technikához képest.
Igen,még így is ennyit kell várni egy fogyasztói társadalomban.
Pedig ennyi pénzért már simán...........
nem csak egy kávéval kellene megkínálni.
Bár szerintem már ez is kedves gesztus,csak ez az eladó részéről van és nem a gyártóétól[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz Declare #46817 üzenetére
Egy astra j népítélet vége :
2014. 06.
Fejlemények vannak, amik teljesen, alapjaiban újraértékelik a kapcsolatunkat.
180.000 km. A halotti lepel.
Az Astra tk lett. Belém rombolt bal-hátulról egy teherautó lakott területen úgy 100-zal. Kimászva a roncsból (kiszakadtak a kerekei. A teherautónak is. Nem volt szép látvány.) a baleset után azonnal láttam, hol is lehet az az 1300+ kg ami a forgalmiban szerepel. Az utascella merevítéseiben. Gyakorlatilag szinte semmit sem torzult a cella, karc nélkül szálltam ki belőle. Most is csak ámulok, mennyire masszív. Minden folyadékját elvesztette, mozgásképtelen lett, porrá tört, de megvédett. Most, hogy nincs meg, hiányzik. Kényelmetlen volt, sokat zabált, fájt benne a csípőm, nem is volt valami megbízható, bosszantó apróságokkal kínozott, állandóan kiégette az égőit, de most komolyan hiányzik. Egy automata TDi Insignia van helyette, azzal meg nem merünk menni, úgyhogy a saját kocsinkkal dolgozunk. (10+ MFt-s csereautó CASCO nélkül???!!!)
Ezért módosítom a végső értékelést. Megérdemli! Nyugodjék békében.
(I)Még valami - Az utolsó szerviz után a fogyasztása lezuhant 6.5 - 7.1 közé, s mintha jobban is ment volna. Valószínűleg az új szoftver...(/I)
(I)Hibalista(/I)
(I)- Igazából csak a kötelező szervizeket kapja. Néha a hátsó ajtó zárja vacakol, nem lehet bezárni, nem törődöm vele. - -(/I)
AMD: Terveim szerint -bár nem tudom megvárom-e a 4 év garancia végét- egy kis optimalizálást fog kapni a motor, 124LE/169Nm
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Borokafa #46827 üzenetére
Na, azt a kis optimalizálást oszdd csak meg velem izibe ha nem gond
Hol csinálnak belőle annyit? Meg hogy? Turbós autóval lehet játszani 200 lovasból 1200 -ast csinálni, de szívót hogy mennyiért és bírja-e hosszú távon?A garanciát szerintem felejtsd el, arra jó hogy jó sokat fizess Te, ők meg kötözkedjenek addig amíg semmit nem kapsz vissza baj esetén
-
Borokafa
őstag
válasz haddent #46831 üzenetére
Nem tudom megéri-e, akinek van a kocsijában az azt mondja igen. Van aki viszont teljesen hülyeségnek tartja. Van mnég időm meggondolni 5 hónapos az autó és 4 év (vagy 120e km gari) van rá. Ez a kb. 8% nem hinném, hogy nagy gondot okozhat. Mint írtam a cég ahol dolgozom hengerfejek (csúcskategória is) gyártásával foglalkozik és én a fejlesztésen dolgozom. Ismerem a tartalékokat és a gyártók módszereit a teljesítmény növelésre.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diegho #46818 üzenetére
Az olajnyomás normál esetben min 1.7 bar,magasabb fordulaton még több.A műszerfali, olajnyomás meglétét visszajelző lámpa akkor izzik fel a motor járása közben, ha az olajnyomás 0,33-0,5 bar alá esik.
Szerintem az olajnyomásszabályozó szelep kezd rakoncátlankodni,beszorulni.Érdemes odafigyelni.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
diegho
nagyúr
válasz mohabá 007 #46836 üzenetére
Ez nem az olajnyomásjelző volt, az a piros, hanem a narancs, az olajszintjelző, vagy ez egy és ugyanaz?
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diegho #46837 üzenetére
Nem ugyanaz,bocs.A B vekim nem urizál, Neki csak piros van,ez jelez,ha bármi gond van.Elég ebből egy is.Mi a francnak a sok visszajelző,ha közbe meg hazudik. Én nem öntöttem volna bele azt az 1 decit.Ha a max fölött van,nem egészséges a mocinak.(az olaj könnyebben habosodik,az pedig nem jó)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #46838 üzenetére
Bazzeg ha vekin minden szarnak külön lámpája lenne, előre látom nekem villogna az összes minden reggel mint a karácsonyfaégő. XD
-
Declare
őstag
válasz Borokafa #46827 üzenetére
Azaz? valamit megcafolni vagy igazolni szerettel volna ezzel, abbol amit leirtam?
Ezen az "ami nehez az jo" dolgon meg tul kell lepni, ezek az idök a zsiguli vs trabant korszakkal együtt elmultak...kompozit anyagok=> könnyebb es erösebb, ezt a kort eljük ma
Nem azt irtam, hogy a J nem jo auto. Viszont a K egy modernebb, jobb. Erre irtam, hogy uj J astrat en ma mar, amikor jön a K, nem vennek.
Nyilvan az en velemenyem, mindenki olyan autot valaszt, ami tetszik neki.
-
honda 1993
senior tag
Sziasztok.
Opel astra f kocsiról lenne szó.
Bal oldalt lehet kapcsolni a fényszórót, ez ugye 2 fokozatban állítható.
Tegnap óta valamiért nem engedi lekapcsolni magát, (olyan mintha egy rugó mindig visszarántaná felkapcsolt állapotba a kapcsolót,)
De eközben a fényszórók meg mégsem világítanak.
Viszont amikor kinyitom az ajtót, akkor meg ugye elkezd sípolni hogy figyelmeztessen, ne felejtsem úgy a kapcsolót.
Mi lehet a baja a kapcsolónak?
XD alias IKSZDé
-
gban
Közösségépítő
válasz honda 1993 #46841 üzenetére
Szétesett a bele, tipikus betegsége.
Cserés, utángyártott kb. 3k.Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz haddent #46834 üzenetére
Neked a kocsi milyen messziröl veszi a kulcs jelet? Nekem sokszor a kocsi hatuljatol 2-3m re mar nem igazan müködik, csak ha magasabban tartom. elemet csereltem, semmit nem valtozott a helyzet, a masik kulccsal ugyan ez van. Picit lehetne combosabb a vetel
Hol van az antenna vagy vevö egysege a kulcs taviranyitojanak vajon?
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Findzs
addikt
válasz AMD Power #46846 üzenetére
ez nem semmi:
opel mokka
"A népszerű autó megérkezésére e heti foglalózás után is 2016 márciusáig kellene várni."hogy milyen ronda az a nissan juke, az egy joke
az egyik legrondább kocsi amit most kapni lehet szerintem, ingyen se kéne"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
AMD Power
titán
Lementünk most vásárolni. Észre is vettem ,hogy valami nem stim.. hát persze. Nincsenek meg a diszktárcsák a gépen. "Szerencsére" nem kaptam rajta a kedves delikvenst. Mert ha rajtakapom akkor szarrá verem a köcsög fejét és mind a két kezét szilánkosra törőm! A seggét nem tudta volna soha többé egyedül kitörölni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Battlefield 2042
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt