-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz trassher #47340 üzenetére
Fogok csináltatni. De addig valakit megkérek majd ,hogy kérdezze le ezt nekem.
Findzs Ez az igazi! Ez való nekem! Amúgy a kis Karl sem rossz , csak családi autónak kicsi lenne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #47353 üzenetére
Ja hát nekem ilyen nincs rajta mivel ez még bowdenes. Ezt a leírást találtam:
Első lépésként nem árt áramtalanítani
a légszűrőház és a fojtószelep ház közötti cső levétele. 1-1 bilincs fogja. A szenzor csatlakozóját is le kell venni. A cső aljához hozzá van pattintva 2 kisebb cső, azokat ki kell pattintani belőle mielőtt levennéd. (A vízcsöveket kombinált fogóval vettem le. Csavarsz rajta kicsit, bilincset meglazít, és már jön is. A kartergáz csővel is ez a helyzet.)
Az elektromos csatlakozása a fojtószelepnek nagyon jól rajta van! Én egy szöget hajlítottam meg L alakra, a rövidebb oldalát (az volt a hegyes) laposra csiszoltam, h beférjen a csati alá, ott fogja egy fül. Kb. olyan, mint az AGR szelep esetében, csak itt nem lehet hozzáférni.
Magát a szelepet 4 torx csavar fogja, nem voltak nagyon meghúzva. Hát igazából ennyi volt a levétel.
A tisztításhoz nitro-hígítót használtam, de nem áztattam be, hanem ecsettel, később egy régebbi fogkefével kisikáltam belőle a retket.
Visszarakni ugyanaz, csak visszafelé!AMD Power: Elég körülményes mivel személyesen be kell menned okmányirodába és igazolni magad hogy Te vagy Te.
Redmi Note 7
-
lolka1980
aktív tag
válasz trassher #47354 üzenetére
Az ok hogy be kell menni na de nem hetente,hanem csak egyszer
No meg persze sok mindenre lehetősége adódik ezáltal amit akár otthonról is tud majd intézni.
PL: TAJ ellenőrzés,útlevél pótlás,stbvagyis annyira nem körülményes sőt ügyes kis találmány szerintem
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Findzs #47346 üzenetére
"enyémben nincs gyárilag, z12xe"
Akkor most ezmegmi?
egr szelep z12xe
Mihez jó?
Motor: 1.2
Motorkód: z12xe
Astra G, Corsa C, Agila A. ....[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #47351 üzenetére
Én is kérdeztem, hogy ilyenkor mi van, mert a KM állása nálam 347 ezer, viszont a kocsi motorcserés volt, a motorban meg van 220 ezer. Most volt műszakin a verda, de nem mertem átírni a KM-t nehogy az legyen a gáz hogy jóval kevesebb mint 2 éve. De ilyenkor mi van? Meg mivel nálam a forgalmiban csak motorkód van, motorszám nincs, elvileg akár hétvégente cserélgethetném a motort. Műszakin ha rákérdeznek a km eltérésre mit mondok? Vagy ilyenkor mi van?
Más:
Vettem egy pár Bosoko ablaktörlőt, hát az egyik csíkoz, de nem is vagyok vele elégedett. Valahogy nem az igazi. Inkább maradok a gyári opelnél, hiába az nem areo, meg hyper, de semmi bajom nem volt vele.
A boltban a srác azt mondta még csodálkozik is mert a gyári szokott bírni 1 évet, az után gyártott meg fél évet, nálam meg 2 évet bírt a gyári -
-
AMD Power
titán
Mikor nem éri meg a német használt autó?
Romok és jó német használt autókRácz Tamás kollégám nagyon jól megfogta a Corsa, mint jelenség lényegét: "Ha van egy Insigniád, az azért nem egy Passat. Ha egy Astrád van, az nem egészen ugyanaz, mintha egy Golfod volna. De ha van egy Corsád, azt a Polo nem tudja leárnyékolni."
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Egyhapsi
csendes tag
Kb. 1 hónapja vettem a Csergö-ben termosztátot a "C" corsamba.. Gyárit természetesen.
Most megint ott tartok, a fűtés kb. felesen megy, a venti 1-es fokozaton, és éppen csak 80 fokos a víz.
Normális ez szerintetek?"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
F_Gergely
őstag
válasz Egyhapsi #47367 üzenetére
különböző termosztátok (ez lehet gyári is) más hőfokon nyitnak nálam a vectránál van 82-85-92-95 amikről én tudok és mindegyik gyári. Ugyan úgy néz ki csak más hőmérsékleten nyit.
Fütés előtétellenállásnál szokott ez a hiba lenni hogy nincsen fűtésed, ez szabályozza a fütés fokozatát. HA bedöglik általában két véglet van, vagy nincsen fűtés, vagy télen nyáron csak meleget fúj majdnem a legerősebb venti fokozaton. Opciós lenne még a dugulás, de ha a vizhőfokod jó, és beáll rendes értékre akkor nincsen dugulás - szerintem. -
Egyhapsi
csendes tag
válasz F_Gergely #47368 üzenetére
Írtam, a ventim 1-es fokozaton megy, és kb. úgy is nyomja a levegőt.
Ha felkapcsolom 2-es-re. vagy 3-ra, még jobban nyomja a levegőt.
Még jobban visszahűl a víz:-(
Szóval, szerintem az előtétellenállás jó."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
beg
veterán
Gyújtáskor 12.1V, indítózáskor 9.8V, menet közben 14.1V töltés normálisnak mondható?
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
gban
Közösségépítő
Töltés igen, de a 12,1 kevésnek tűnik.
Gyújtás nélkül mennyi?
Info:
A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt. Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
beg
veterán
Ez ilyen szivargyújtós csoda, csak gyújtás után működik. Ha lesz a közelemben multiméter, rálesek. Kicsit régi az akksi, azért gyanakodtam a gyér gyújtás utánira.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
F_Gergely
őstag
ennek ne higgy, az elején nekem is jó volt aztán elkezdett baromságokat kiirni.
Pl azt irta ki a töltés 13,4-13,2 közben meg vígan töltött a generátor 14-et. ki is dobtam a kocsiból mert hol jól mér hol nem.
Indításnál nekem is 12,1-et dob ki, de ez hamis érték rámértem multival és 12,5 volt...[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #47359 üzenetére
Szerintem nem köthetnek bele. Ha nincs motorszámod akkor nincs mit nézegessenek, nem tudják beazonosítani hogy melyik motor melyik. Km óra cserénél is átszokták állítani a futott km-t a valósra. Ezt ott kellett volna megkérdezni ahol vizsgázott hogy most akkor mégis mi a jó megoldás.
Redmi Note 7
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz mohabá 007 #47376 üzenetére
A kiáramló levegő langyos..
Egész addig nem volt gond, amíg be nem jött a fűtési szezon az autóval.
No meg az elején, a termosztátcsere után. Akkor még 2 km után már fönn volt 80 fokon..
Bezzeg most..
Azon gondolkodok, veszek egy nem gyárit. Mondjuk Hans Pries márkát."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
zolikaDB
veterán
Urak!
G Astra Z14XE olajleereszto csavarja hala Istennek belso kulcsnyilasu, raadasul torx... Meg tudja vki mondani, h pontosan hanyas? Jol tippelem, h T45? -
kutyman
aktív tag
válasz Egyhapsi #47380 üzenetére
Lehet hogy az új termosztát nyitott állapotban beragadt. Ezt úgy tudod ellenőrizni, hogy hidegen beindítod a motort, majd megfogod a termosztát után a csövet. Normál esetben pár perc után kezd el melegedni. Ha viszont szinte azonnal el kezd langyosodni, akkor rossz a termosztát (állandóan nyitva van).
-
Egyhapsi
csendes tag
Tudom, nem kérdezte senki:-)
Tegnapelőtt cseréltem olajat a Corsaban.
Izéééé.. Mobil1 ESP 0w40-et kapott. Aranyáron volt. Úgy érzem, ver eddig bármilyen mást
Csak hogy Mantec is örüljön:-))"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
zolikaDB
veterán
trassher, egyhapsi, amargo: köszi! Ti emeltek a kocsin olajcserekor, vagy akna, vagy nem?
-
haddent
addikt
válasz Egyhapsi #47387 üzenetére
Na, akkor már nem csak egyedül használom azt az aranyporral megszórt pezsgőt motorolajként
zolikaDB simán csak akna, anélkül el sem tudom képzelni, mazohizmus lehet... (nyilván ha van profi emelő mint egy műhelyben az más, de itt most ilyen kis otthoni szarra gondolok amivel épp hogy beférsz alá ha épp nem ebédeltél be jól )
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz zolikaDB #47391 üzenetére
Én nem emelek a kocsin.
A munkahelyemen szoktam, ahol parkolok.
Van egy árokszerű bemélyedés a két keréknyom között, arra ráállva, alóla pont elérem a leeresztőcsavart.
Közel vízszintesen áll az autó így."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz sasa58 #47397 üzenetére
Az enyémben mindössze 145 ezer van.
Butaság a km függő olajfajta.
Az olaj viszkozitása nem km függő.
Másik fórumon leírtam már humorizálva, hogy 300 ezer fölött 20w40, 400 ezer fölött meg zsírozás ??:-))"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Egyhapsi #47378 üzenetére
Az a baj,hogy már a gyári eredeti cuccban se lehet megbízni.Én egy éve a legolcsóbb utángyártottat tettem bele.(cromaxnál 3800Ft, unixnál 8700Ft )Eddig még jó.Neked valszeg nyitott állapotban beragadt.
(elengedte a viaszt,másnéven gyertyafaggyút,ami működteti a termosztátot)Nekem se százas a rendszer,mert a hűtőventillátor kapcsoló hamar,már 90 foknál bekapcsol.Esett az eső,mást nem tudtam csinálni,hát szétszedtem a vekim elejét.Estére tiszta ideg lettem,de csakazért is folytatom...[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )