-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #47195 üzenetére
Az enyémen meg 175/70 R13, azzal is 10-et csal
Postázást nem vállalok.
-
Findzs
addikt
válasz F_Zolee #47197 üzenetére
ez nem jó
hátha segít
de van aki azt írta, hogy nem tudta kód mellett sem működésre bírni
"Tedd gyujtásra az autót, kapcsold be a rádiót az AS gomb megnyomásával együtt, hallani fogsz egy sipolo hangot, akkor jó vagy, és kiirja a 7 SAFE vagy amennyi probád még van.
Na itt várj 10 percet hagyj ugy mindent, a 10 perc után automatikusan adja a kód beirásának lehetöségét - - - - ha beirtad akkor AS gombot nyomva tartod sipolás rögzitette a kódót ha jó akkor mükszik minden ha nem akkor egy mester kód kell ami felül ir mindent"6 ezerért lehet már venni usb -s, kártyaolvasós rádiókat
[link]F_Zolee:
akkor jó örülök hogy összejött[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #47198 üzenetére
Szép - szép de az omegát mikor hozzák már vissza a calibrával együtt
Más: már jó fél évvel előre a vezérlésen agyalok, hogy miként legyen és milyen. A cél egyszerű: mindenből a lehető legjobb minőséget és biztonságot ár nem számít egy kicsit sem vezérlés terén.
Vezérlés nevezők: Ina, SKF, Conti. Az SKF kieső, mert a fene tudja miből van a szíj, lónyálból vagy miből... Az Ina kieső, mert nem Conti és most mindenki a Contit isteníti. Szóval röviden én Conti szettre gondoltam.
Hosszbordásszíj -szett sajna nem nagyon van, ott majd kell valami görgő (SKF, Ina valami), a szíj tuti, hogy Conti, a vízpumpa meg megint valami jobb, talán az van SKF -ből megint.
javaslat, ellenvetél? Sokan azt mondják hogy mivel nálam külön van a vízpumpa a hosszbordáson, ezért igazából azt nem is kell cserélgetni, majd ha csöpög. És valóban, nem kockáztatok nagyon sok mindent, de nem tudom na... Nekem nem szimpi, hogy ne cseréljem. Tehát újra: külön van, nem a vezérműszíj hajtja.
diegho az kizárt dolog, hogy te mm -re megmondod az olajszintet centire, talán
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #47211 üzenetére
Szerintem csereld a vizpumpaval, ezt mondjak a nagyok ezen en nem sporolnek, több nyüg ha 3 honap mulva ujra szerelni kell szvsz
Tulragozod a kerdest szerintem akarmelyik nevesebb gyarto, nem low costos termeke teljesen jo kell, hogy legyen....nem akarod ugy sem gondolom 300k km t hasznalni, 90 km t akarmelyik elmegy es egyiknek sem lehet baja....ez nem egy müszaki cikk, hogy mit tud vagy mit nem
jah a mm ene en is fennakadtam, csak nem akartam mindig en az okoskodo lenni, inkabb nem szoltam
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #47213 üzenetére
Akkor a vezérlés meg is van, pumpa ruville, hosszbordás is conti, hosszbordás feszítők? Ami van? Ina jó oda is akkor már gondolom Köszi
Declare túl hát. jellemző rám. Max. 100 ezret maradhat benn, többet semmi képp. De 70 ezer, azaz kevesebb mint félúton szerintem midnig cserés lesz, most is. (150k a gyári periódus)
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
válasz haddent #47211 üzenetére
én eredeti opelt rakattam bele, az a tuti (nekem láncos)
vízpumpából a valeot mondta a szerelőm, hittem neki az lettde én is azt mondom bármelyik nevesebb gyártó jó kell, hogy legyen ha megbízható helyről történik a beszerzés
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
trassher
addikt
válasz haddent #47214 üzenetére
Nincs mit. Eddig nekem minden szerelő ezeket ajánlotta. Meg is vettem anno a conti szettet és a ruville pumpát de mondta a szerelőm hogy felesleges kicserélni még. Gates van benne de még a felirat sem volt kopott, szerinte nem rég rakták fel.
Szerk.: Debrecenben tud valaki helyet ahol tudnék venni Sika 710-et vagy más hasonló tömítőt? Az ajtókédert akarom "beragasztani" vele és megnézni hogy továbbra is bejut e víz.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #47216 üzenetére
Debrecen, Óvoda utca! Én ott vettem 3 éve, igaz szélvédőragasztót. Valami mezőgazdasági gépes cég, vagy mi.
Most én kérdezném meg, h te anno a K2 fekete szilikon tömítőt hol vetted a fojtószelepházhoz? -
trassher
addikt
válasz zolikaDB #47218 üzenetére
Köszi, a héten akkor elmegyek majd valamikor.
Az a K2 tömítő elég hétköznapi dolog. Abban az autósboltban vettem ahol vásárolok, vásárosnaményban. Szerintem bármelyik autósboltba bemész lesz nekik. Én a feketét vettem de van belőle piros is. Mindkettőről ugyanezt írják pedig mikor a boltban voltam úgy emlékszem abban tért el a piros hogy magasabb hőmérsékletet bír.Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz Grande Ale #47217 üzenetére
Ami izgalmasabb, hogy 5- el magasabb (65 vs 60) van fennt. A szélesség (195 vs 185) szerintem kevésbé jelentős, max. kicsit masszívabban néz ki, nem is baj, úgyis olyan "magas" az az autó. Bár a futómű nem tudom mit szól hozzá.
Én személy szerint 195-65-R15-ET35 -el kaptam (téli-nyári) az autót, és szerettem volna majd 16" vagy netán 17" -re felkúszni a nyárival, de nem fogok. A 16" nem hiszem, hogy leterhelné, annyival nem is drágább a gumi de nem baj nem zavar. 15" -ös alufelni és dísztárcsa közt ég és föld van, 15" és 16" közt meg "hmmm hát igen jobb lenne de leszarom"
diegho igen, gondoltam. az rendben van hogy te pontosan mértél (tegyük fel..), de a nívó beosztása baromira csak közelítőérték. Nekem amikor hisztis akkor teljes csíkok tűnnek el majd jönnek elő, tér-idő-kontínumot hajlígatva
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #47225 üzenetére
Nem hogy viszonylag, hanem szerintem a legszebb G, H Astrán, de szvsz. sok kissebb termetű BMW -én stb -n is. Én szeretem ha van egy kis gumi is Mindegy jó nekem a 15". Ha meg felmennék 16" -ra akkor már szélesítenék is, 195 marad csak nagyobb, akkor kidobok rengeteg pénzt 100% -ban csak 1" -nyi kinézetre
Télire meg fehérre fújt acél van. Mocskos koszos savas sós utakra jó az
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Grande Ale #47228 üzenetére
Fogalmam sincs. Nekem a nyári Kleber, én szeretem, dehát nyilván nincs viszonyítási alap nagyon, nem is lehet, csak ha 1 órán belül átülsz 5 ugyanolyan autóba másik gumival.
Nem tudom, hogy lehet-e gond, illetve lehet, hogy csak elnéztétek/én a számokat, de nekem úgy tűnik, hogy szélesebb gumival nagyobb kerék van rajta, mint a gyári. (Nagyobb kerék úgy, hogy az egész kerék átmérője, nem csak a felni!) Nyilván szoktak ilyet rengetegen tuning szempontból, hogy jó-e fogalmam sincs. Majd valaki okosabb megválaszolja, vagy kérdezz direkt gumist. -
zolikaDB
veterán
válasz trassher #47226 üzenetére
A hátsó sárvédő, amit látsz, sérült, belémjöttek, akkor lett színrefújva.
Egyébként ez a kinézet mosás után verőfényes, nem szeles, nem poros időben tart ki így, kb 2 napig.
[link]
[link]haddent: amikor én megvettem, volt rajta egy garnitúra szétrepedezett 185/65 R15-ös Kleber, nem rávaló felnin, rázott vele a kocsi... Úh az új gumikkal méretet is léptem, ez még a bőven használható méret, szélesség, és Debrecenben is bőven jó a utakra. Plusz 4 éve ez a méret jó árban volt. De lehet a 17 sem lett volna túlzás, mindegy, tán sose tudjuk meg Lehet legközelebb csak 185-öt vennék.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
F Astra, 1.6i Caravan.
Hibajelenség leírása:
Főleg 3-asban kuplung óvatos felengedésénél, amikor fog, enyhe gázadásra orbitális remegés kezdődik. Ha nem adok gázt, csak teljesen felengedem a kuplungot, akkor nincs probléma, csak úgy nem elég dinamikus a haladás, és érezhető a váltás. Jobban szeretem összhangba hozni, de gondolom ez egyértelmű. Más fokozatokban is csinálja, de abszolút nem ennyire intezíven, mert 3-asban valami eszméletlenül nagy a remegés.
Felhívtam a szerelőm, aki vasárnap tud fogadni (jó ismerős) és így elmondásra féltengely csukló kopást tippel. Nektek ötlet? Lehet ezzel így közlekedni? Minden nap kocsival járok munkába, pár km-t.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz HoaryFox #47232 üzenetére
Dinamikusan vezetek. Nincs fordulatszám mérőm, de akkor váltok 3-ba, ha már legalább 40-et mutat az óra, illetve ha már elkezd kicsit bögedezni a motor. De amúgy minden fokozatban csinálja, főleg a kisebbekben. 3-ban viszont hozzá sem érhetek a gázhoz, amíg teljesen el nem engedem a kuplungot. Eddig 1-ben csinált ilyet, még néha-néha picit 2-ben is, de érezhető volt, hogy kisebb fordulatnál jön elő, viszont 3-ban ha sikít a motor, akkor is csinálja. Tegnap óta van ez, eddig 3-ban meg se röccent.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
I-s rendszámú, németből behozott darab. Kereken 5 éve van meg, azóta kereken 50k km került bele, a többiről semmit sem tudunk. A szerelőm mindig dicséri. Állítólag 125k km-ral vettük, ami szinte biztos, hogy kamu, de ettől függetlenül tényleg eddig a rozsdán kívül semmi baja nem volt (kop-kop), ami szépen ki lett javítva. Olajat mindig megkapja és mindig a legjobbat, vezérlés is lett cserélve a vásárlás után, és 2k km-rel ezelőtt. Elvileg 175k km van benne, de nem hiszek a mesékben. 92-es évjárat amúgy.
Nekem is olyan érzés ez a rezonancia, mintha a kuplung kezdené feladni a küzdelmet. Nem probléma, megérdemel abból is egy új, bitang jó darabot. Tegnap ültem egy 2002-es majdnem full extrás stiftben, hát ég és föld, a 10 évvel öregebb Astra javára. Ezt is csak tankolni kell kb, és gombokért van minden hozzá. 25k volt a fullos vezérlés+vízpumpa.
Nekem csak az a lényeg, hogy amíg nem tudok elmenni a szerelőhöz, addig ne legyen életveszélyes állapotú. Nem vagyok túl tapasztalt, és remélem az ilyen remegés nem túl veszélyes, ha óvatosabban vezetek.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
gban
Közösségépítő
válasz vzsryl #47235 üzenetére
Nekem 250k van benne, és gyári a kuplung, igaz, nem ez a jellemző.
Azt mondták, ha a mechanika szétesik, az nagyon nem egészséges, mert azért én is érdeklődtem hogy mire számítsak, elvégre már így is erősen túlteljesítette a normáját.
Nagyon óvatosan használd.
Pont ma láttam egy I-s szép kék kombit, a cégnél a mélygarázsban, sárga indexszel, mondtam is, ez behozott[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
beg
veterán
234k, szintén még a gyári kuplung. Azt hittem ez csak egyedi eset de ezek szerint feature.
Akkor kapok sikítófrászt, mikor a hahun kiemeli az amőba, hogy azért ennyi, mert most volt kuplung csere. 107e km-nél...
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Skizz
addikt
Beolvashatatlan QR-kódú olaj az utalhat hamisítványra vajon? Ti szoktatok ezzel szórakozni?
-
Declare
őstag
ok, ez esetben: Ha van egy termek, amin a QR kod nem olvashato, az a megdönthetetlen bizonyitek, hogy eredeti....en nem is vennek olyan termeket, amin olvashato a qr kod
minden, ami szokatlan, elterö az gyanussa tesz egy termeket....kupak zaras/cimke/hologram....minden...
-
F_Gergely
őstag
Srácok mikor lesz az opel tali? Dobjatok már pm-et ha lesz mert mindent elfelejtek
-
beg
veterán
válasz deicide #47245 üzenetére
Hát ha hétezres fordulatnál leugranék kétszáz paci hátáról, hogy kotorjon, akkor nem csodálkoznék
Bár ugyanennyi idő alatt a szomszéd ház matizos nénije is megöli. Üveghangon üvölt a 3 henger, majd szépen lassan 100 méter múlva sikerül lekeveredni a bal szélső pedálról. Addig csúszik végig.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
concret_hp
addikt
olyat látott valaki, hogy a kesztyűtartó alatti "polc" beázik, de a kesztyűtartó nem? vajon honnan került oda a víz? B corsa az áldozat
vagy fullba vagy sehogy :D