Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz haddent #39398 üzenetére

    Köszi :) , majd jöhet kép onnan is ;)

    Nézd meg ezt a két diagramot. A kék a 320d a piros a 320i. Egy turbó nélküli benzines (jelen esetben amiről meséltem bmw), lead egy egyenletes teljesítményt, relatíve nagy fordulatszám tartományba. 1000 es fordulaton majdnem ugyan annyi a forgatónyomaték, mint 4000 en. Ha mgnézed a turbó dízelt, ott látszik, hogy ugyan akkora köbcentis motor mennyivel nagyobb nyomatékot ad le és ami még érdekesebb, mekkorát ugrik 2000 nél. Na ez az amikor egy turbó beindul és belenyom az ülésbe. És akkor ez grafikon a 320i a 170 lóerős erősebb verzió, amit én vezettem az 140 ló volt 150nm nyomatékkal. Az astram csak 110 ló, de 260 nm nyomaték van 3000 körül, szóval érzésre, ha odalépek az astrának jobban húz, mint a 320i. Persze aztán az astra ereje elfogy, míg a 320i még megy, így jobban megy, 1-2 másodperccel előbb éri el a 100 at, de nem ezt vártam. Egyszerűen csak ennyi. :)) Erre írtam, hogy hiányzott az a lepadlózom és wow érzés (gondolom ezen a padló és wow érzésen, most milyen jót mosolyoghat decide :P :DDD )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák