Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz B-L-A-C-K #82187 üzenetére

    Szerkezeti törést "normálisan" megcsinálni nem tudnak, úgy hogy ne legyen gtk., mivel gyári technológiával nagyszilárdságú acéllemezek prés alatt vannak hegesztve egymáshoz. Tehát általában belehajlítanak egy lemezt, rányomnak fél kiló gittet, és ha szerencséd van, mérsz rajta 500-600 mikront. Poén hogy márkakereskedésbe bevitt használt H Astra-nál a kereskedő erre azt mondta hogy a kapu csapódott a hátsó ajtónak. Közben az alváz is fel volt ütve, mert kilincstől-kilincsig lehetett 500-700 mikront mérni. A motor meg ha tönkremegy, mindegyikben drága (bár ezért kerestem szívó benzinest, mert az talán kevesebb pénzt emészt fel). Mondjuk itt se lehet okosat mondani, mert elvileg 30 ezer km-enként van benne olajcsere, (ha elvégzik), nálam lesz 10 ezer km-enként, tehát papíron tartósnak kéne lennie.

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák