-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Markizmark #107731 üzenetére
A "volt valami olyan sztori" az álltalában kicsit fel van fújva. Állítólag a feltüntetett sepcifikációert nem fizettek, de egy másik szinte lefedte. Jogilag le is lett zárva az ügy. Mannol is elveszíti már az előnyét, mikor más márkákkal szinte egy árban van. Bár vannak vicces dolgok, mikor megverte a Castrol Edge-t, de reálisan nézve az ügyet, a Mannol felső kat. olajai jók, adott korlátokon belül (max. 10 ezer km-nél csere). Nálam az agyonhypeolt LM sem igazán jött át. A Top Tec semmivel sem volt jobb vagy rosszabb mint az Energy Formula PD.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bul07 #107738 üzenetére
Ez márkától függetlenül is fordult már elő, egy ilyen hibából nem vonnék le messzemenő következtetést. Ahogy az alap GM/Mannol/Total/Castrol/Fuchs/LM/stb. adalékokról és olajokról sem. Ez olyan mint a Lemförder lengőkar szett ismerős autójában ami kb. 20 ezer km után feladta a harcot.
Másrészt viszont én is nézegetek más márkák után, mivel szeretnék "feljebb" lépni, tapasztalni. De ennek 90% inkább csak a tudat hogy papíron jobb kenőanyagot használok, és az jobb a motornak. Egy öregsl szakival beszéltem, aki pár rallyautót összerakott már, és szerinte a specifikációnak megfelelő gyakori olajcsere és a minőségi szűrők a fontosak, utóbbi hangsúlyosabb. De itt is a kíméletes használaton múlik a legtöbb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz body007 #107759 üzenetére
Miért pont 5W30? 0-W-40 között bármi lehet. Témára visszatérve szívó motorok vannak otthon, kíméletes használattal, tehát ár/érték arányban szoktam válogatni. Mivel 5-6 ezer km-enként ledobom az olajat amúgy szinte mindegy lenne mit rakok bele.
#107762 bul07: Ebben igazat kell hogy adjak. De ezen a vonalon elindulva mindegyik tesztben találhatok hibát.
...részemről az az olaj és szűrők téma off, megvan ennek is a topikja...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz bul07 #107845 üzenetére
"olyan fénnyel megvilágítani hogy a halott is lássa" - Ez csak feltételezés, a LED fényét lehet dimmelni is. Másrészt a fő cél a fehér fény és a fogyasztáscsökkentés volt. Esetemben helyzetjelző/nappali fény, rendszámvilágítás, tolatólámpa és teljes belső tér szinte mindig LED fényforrást kap.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz pető bá' #107955 üzenetére
1 - 90 ezer a felújítás, vagy bontott részegység.
2 - 1.4T (92 és 110KW is) vehető. Dexos 2-ről 1 gen 2-re volt váltás, nagy gond a korábbi évjáratokkal sem volt. Én az 1.2T-t elengedném, hamarabb vennék 1.4 szívót.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz pető bá' #107970 üzenetére
Vegyél 1.4T-t, barátomnak ajánlottam pár éve, 2018-as flottás lett. Ridegtartásban, sokszor 15 ezerbe belecsúszó olajcserével már 200k km körül jár, de nagyon elégedett vele. Ha nem kell nagy dinamika akkor az 1.4 szívó sem elvetendő lehetőség.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz Markizmark #108091 üzenetére
Ez olyan mint a karikatúra, erős túlzásokkal tarkított.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Markizmark #108093 üzenetére
Szerintem ő nem tudta hogy verseny van.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz Findzs #108284 üzenetére
Olvass vissza a hozzászolásaim között. Nagyjából három éve ilyet használok menetfényben, hibakódot nem jelez. Az árukkal kapcsolatban hogy ezek a halogén T20-as izzók fél évet bírtak, és így, azok elég drágának tűnnek hosszútávon.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Findzs #108339 üzenetére
Tolatólámpa H21W/Bay9s a kombiban és talán hatchback-ban, a sedán T15/W16W. Természetesen erre is van megoldás.
108336 Markizmark: Azért egy nem ennyire egyszerű. Z14XEP aránylag faék, láncos, twinport, olajra figyelni kell (0-5W30-40). Az XER-nél viszont a vezérlés módosító kerekek áraira is less rá. Továbbá ott az olajhűtő tömítés, ami szereti a vizet engedni az olajhoz. Az pedig hogy több a kakaó, megint ki az aki észreveszi hogy 90le helyett 100le a talicska!?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Markizmark #108367 üzenetére
Van egy kis kavarodás a térben és időben. Z14XEP - 90le/125nm. A14XER - 100-101le/130nm. Amiről te írsz az a Z/A/B16XER, ami 115-116le/155nm, ennek ugye elődje a Z16XEP -105le/150nm (de ezt én sem pártolom). Tehát adott ccm esetén nekem sehogy nem jön ki az említett +30% különbség.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Markizmark #108382 üzenetére
Kapásból teljesen más kávéház, minden szempontból. Ennyi erővel akár egy R32-t is lehetne javasolni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen