-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
válasz Micsurin #108009 üzenetére
Nem gyári fejegységhez kelleni szokott canbus adapter amit a rádió mögé kell tenni. A rádiókon pedig van erre való app, ami emulálja a gyári rádió gombjait és onnantól be lehet állítani az órát valamint be lehet lépni a rejtett menübe és még a multikormánnyal is lehet vezérelni a fejegységet. Szóval nem mindegy, hogy 30k az a nem gyári fejegység, vagy 120k.
De tény, hogy a gyári megoldások utólagos beépítése igényesebb hatást kelt. Viszont a droidos fejegységeknek van más egyéb előnyük, mivel azok kvázi tabletek.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Micsurin #108018 üzenetére
Hallottad a tutit? Problémád van azzal, hogy felsoroltam a lehetőségeket?
Mit vártál? Nem droidos, de valamire való fejegység ami tud android autot vagy carplayt az még ennél is jóval több (200 körüli) és hiába van hozzájuk canbus adapter attól még csak max a kormányvezérlése lesz megoldva a fejegységnek.
A köztes út meg a >100k droidos fejegység, ami szól is és szolgáltatása is van, a megmaradó gyári funkciók (rejtett menü, órabeállítás stb.) mellett.
Lehet ezzel vitázni, de ez van, a 60k-s piohoz képest másik lépték az igaz.
Gyári navis fejegységekre pedig tudtommal lassan 10 éve nincs térkép frissítés, ha netán valaki arra akarna fejleszteni.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Micsurin #108026 üzenetére
Sajnos ez van, én a 2 DIN android autos fejegységeket nézem egy ideje, de ennyit nem ér. Csak lehetőség.
Csak azt mondom feleslegesen túlbonyolítottnak érzem az Opelt BC és elektronika terén.
Valószínűleg sokan rosszul képzelik el ezeknek az opeleknek a felépítését. Az a középső kijelző nem csak egy kijelző, abban van maga a BC és abban van a rejtett menü, tehát nem csak ténylegesen egy kijelző. Ráadásul a fejegység, a kijelző és még a klímavezérlő is szorosan összedolgoznak. Ha egy tájidegen fejegységet beteszünk akkor több vezérlőben is lesz hibakód, hogy nincs kommunikáció a fejegységgel.De ha ennyire azt mondod a ~100-120 ezres droidos ftw konkrétan mit? Junsunt végig futottam meg az Eonont de nem látok olyat ami kerettel jönne és ne kéne faragni.
Facebookon Cardroid műhelyre keress rá.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Markizmark #108027 üzenetére
Lejárt a szerk időm:
Ha egy tájidegen fejegységet beteszünk akkor több vezérlőben is lesz hibakód, hogy nincs kommunikáció a fejegységgel.
Ezen még a droidos sem segít, de legalább minden gyári funkciót pótol a gomb emulálással.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Micsurin #108028 üzenetére
Cardroidos srácokkal dumálj, elmondod mit szeretnél és megmondják mit tudnak nyújtani, eléggé ajánlott társaság. Persze ha csak zenézni szeretnél, akkor felesleges a csilivili meg a navi. Akkor persze jó a sima 2din pio vagy a CD70 CDC40 stb.
Én egyébként most egy nem droidos 2din-es andoid autós fejegységet vennék egy nagy gyártótól. Csak az már 2-essel kezdődik. Pl Pioneer SPH-DA250DAB. De még arra is figyelni kell, hogy ne csak vezetékes android autot tudjon.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Micsurin #108038 üzenetére
Nem tudom megmondani, nekem canbus adapterrel összekapcsolt androidos fejegységen van jelenleeg digitklímával, tökéletesen működik.
Egyébként a CDC40 nem usb-s? Rémlik ilyesmi, csak nem tudom vinne-e lossless zenéket. Akkor már a CD írással jobban jársz.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Micsurin #108049 üzenetére
GID-CID között az érdemi különbség csak a színesség meg a méret, amúgy semmi. GID-re még navis fejegységet is tettek gyárilag.
Húh, elég sokmindent tud az LWPM.
Arra alkalmas ABS kockával DDS funkciók, vízhőfok, töltés, csak a digitklímának sokféle értékét lehet megnézni, pl befúvott levegő hőfok, gáznyomás, kabin hőfok, stb, ECU élő adatok. Dízelnél látható elvileg a DPF telígtettség is szeriintem, legalábbis van rá külön DPF licenszcsomag úgy láttam.
Akkor létre lehet hozni sebesség vagy egyéb függő történéseket, pl menetfény felkapcs 65km/h felett, vagy akárhány km/h felett kb akármi, gyújtásra mit csináljon, járó motorra mit csináljon...
Tényleg csilió dolgot tud amit PC-n tudsz konfigurálni és aztán ahogy az autóra dugod teszi a dolgát, ha pedig lehúzod akkor mintha ott se lett volna, mint az OCM.Ezen felül meg akármilyen lámpa animációt létre lehet hozni akár távirányító gombhoz kötve is. Ez már csak ilyen látvány funkció, de jópofa.
A csoportból származó leírás:
Aki nem ismerné az eszközt: ez egy Opel Zafira B/Vectra C/Corsa D és Astra H modellekkel kompatibilis komfort modul.Működését konyhanyelven nagyjából úgy tudnám elmagyarázni, hogy az átlag autó használó számára elérhetővé tesz olyan dolgokat, amire az autó alapvetően képes lenne, mert minden műszaki feltétel adott, de valamiért a gyárban úgy gondolták hogy erre nincs szükség. Mondok pár példát a könnyebb érthetőség kedvéért: az autó az elektromos ablakemelő segítségével mozgatja az ablakokat fel és le. Egyes modellek képesek arra, hogy a távirányító nyitó/záró gombjainak folyamatos nyomva tartásával nyissák vagy zárják az ablakokat. Viszont arra nem képes, hogy a távirányító egy gombjának egyszeri megnyomával működéssék az ablakokat. Ez a modul lehetővé teszi ezt. Egy másik példa: az autó tisztában van a szenzorai által mért adatokkal, úgy mint hűtővíz hőmérséklet, töltési feszültség, turbó nyomás, EGR pozíció, lambda jelek, stb, mégsem írja azt ki sehol. Ezzel a modullal ez is lehetséges.Amiket tud a modul:💻 Hibakódot olvas/töröl💡Első és hátsó lámpa animációk lejátszása💻 Motor és egyéb vezérlőkből történő kiolvasás/kijelzőre kiírás⬆️⬇️ Ablakok gombnyomásra nyitása/zárása🚙 OPC tűsöprés🖲️ Kormány vagy rádió gombokról végrehajtható bármilyen művelet💡 Tolatáskor villogó pótféklámpa (igény szerint bármi más) és/vagy lehallkuló rádió💡 Hazakísérő fény tetszőleges hosszúságban🚬 Hozzáférés a DPF vezérlőhöz. Regenerálás manuális indítása, szűrő telítettségének kijelzése, legutolsó regenerálás óta megtett távolság🚪 Nyitott ajtókról visszajelzés📐 Tolató radar által mért távolságok kijelzése🇭🇺 Magyar nyelvű modul menüÉs még számos egyéb funkció...[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz lezso6 #108076 üzenetére
"Astra H-val se nagyon lehet gyorsulni"
Ezért vettem az asszonynak csapott seggű Z16XER H astrát. Egyébként ezekben is változik a szívócső hossz (kb 4500nál kapcsol rövid útra), ráadásul benne van a sátán fattya okoskerék is. 2 hete az emelkedőn 4 emberrel és klímával negyedikben megkajázott egy smokencsarm audit, pedig abba nagyon folyott belefelé a gázolaj, aztán csak ki kellett mennie a kapaszkodóba.
Magamnak ugyanezzel a motorral (XER) csak egynyócasba zafirát vettem. Nem versenygép, de néha olyat lép hogy megijedek.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Tothgera30 #108092 üzenetére
Én nem mondom, hogy tökéletes állapotban volt az a ódi, de nehezen vette észre, hogy mások viszont haladnának...
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Tothgera30 #108094 üzenetére
Ja én nem versenyeztem, csak mentem előre. De gondolom a korom azért dől belőle ilyenkor, mert nyomják neki, nem? Majdnem ködfényszóró kellett.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz lezso6 #108098 üzenetére
Igen, B zafi, 140 ló. Benzinesek közül talán a legjobb motornak mondanám, annak ellenére, hogy holnap lesz benne okoskerék cserélve, meg akkor már minden más azon a tájékon.
Kíváncsi vagyok fickósabb lesz-e az újakkal. Üzemmeleg 5w30-cal már hibát dobott, 5w40-nel nem, de hallható volt a hiba.
Az astra a csere után jobban ment, de abban csak INA került, nem pedig GM INA. Ennek hála folyamatosan van egy halk ketyegése ... egyszerűen szarok a sima INA kerekek, ezt sok helyen olvastam azóta.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz lezso6 #108116 üzenetére
Had ugassak bele, úgyis jó a hangulat.
Szóval, igen, a régi 8v motorok lent jobban mennek, ezért is akarták lemásolni a hatást.
És nyilván érezhető, mivel a nép nem a görbét nézegeti hanem a seggét figyeli és nem érdekli mennyi az annyi.
Nekem is bőven feltűnt, hogy kisebb gázpedálmozdításra városi tempóban elég jól reagál a 1.2 8v corsa, míg a sima X14XE após féle f astra alul sehol nincs. Az is igaz, hogy a 8V felül kifingik, a 16V pedig megérkezik. Mondjuk nem véletlenül tettek arra olyan váltót amivel az annyit pörög ötödikben, mint az én megboldogult X14NZ astrám és a az 1.2 8v corsa negyedikben.Egyébként itt folyamatosan a szívócső hosszát emlegetitek, holott tudtommal az örvénylést befolyásolja a twinport. Az örvényelve (fú de szép szó, van erre jobb?) beáramló keverék miatt nyomatékosabb alul.
Viszont XER motoroknál tényleg a szívócső hossza változik drasztikusan, azok elég nagy bumszli szívósorok. Meg persze ott a VVT, amivel szerintem szép morgós hangja is van.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz mephi666 #108133 üzenetére
A héten én is találtam a zafira orra alatt rózsaszín tócsát. Elkezdtem agyvérzést kapni, szétszedtem félig már az autót, sehol nem láttam szivárgást, úgyhogy gondoltam maga a hűtő lyukadt ki, de nem láttam semmit a klímahűtő miatt. Aztán jobban behajoltam .... mellétöltöttem egy kis ablakmosót, ami pont rózsaszín ....
Pont okoskerék műtéten van, egyre nehezebben viselem a várakozást.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
+1
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz mephi666 #108193 üzenetére
Nem vagyok dízeles, de valamennyit tudok róluk.
Ez az a szelep, ami a rail szivattyún van és a nyomásszabályzást végzi? Vagy az egy másik?
Mert ha ez az, akkor pl apám fordja esetében a tökéletes járáshoz egyszer ki kellett törölni a tanult értékeket, de nála ment a motor a csere után is, csak hibakódot dobott amíg nem resetelték.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Micsurin #108197 üzenetére
Egyébként nem muszáj hozzá opcom, szerintem egy bármilyen környékbeli szerviz delphi műszere elég kéne, hogy legyen. Nálam pl abs kocka csere után delphi műszerrel lett tesztelve a kocka, ráadásul nem is eredetivel.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz pigsty #108203 üzenetére
Melyik 1.4-es? Volt abból 16 és 8 szelepes hengerenkénti illetve központi injektoros, a 16 szelepesnél és a 8v hengerenkéntisnél a benzinhíd végén van egy kis szelep, azt benyomva indítózáskor spriccelnie kell a benyának, a központist nehezebben lehet ellenőrizni.
Esetleg a benzinszűrőt le kéne venni és kicserélni, jobb hátsó ajtó vonalában van a küszöb belső felénél.
Ha teker az indítómotor akkor az akksi nyilván rendben van. Vagy szikra vagy benzin nincs.
Gyújtókábelek állapotát se árt ellenőrizni, hátha megkajálta a menyhért ( ).[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest