-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz bajaki #34915 üzenetére
Nekem gyanús, hogy kilukadt a hűtője, elment a vize, picit megfőtt a motorja, de nem annyira hogy elsőre mindenki kiszúrja, szerelő mondta, adja el mielőbb - és így is tett.
Vagyis előtte valóban minden oké volt, csak közbejött a hűtő kilukadása.
De simán lehet hogy nincs igazam, és lehet, sosem derül ki az élettörténete, hacsak le nem itatod az eladót, és el nem meséli véletlenül[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Kickass #34917 üzenetére
Igen, ez is lehet, bennem is motoszkált valami, hogy a csere előtt nem jelentkezett a gond, az is árulkodó lehet, csak ennyire nem vagyok nagy májer hogy ezt tudtam volna így pontosan
Bár az olajos tartalék gyertyák lehet hogy másról árulkodnak.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #34923 üzenetére
Gyertyakábelt legjobb sima multiméterrel bemérni, ellenállásilag.
Ha az egyik kilóg a sorból, az cserés.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #34940 üzenetére
Szerintem akkora számot mi itt nem ismmerünk
Meg azt sem hiszem, hogy felelősségteljesen bevállalják ez önmagában.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz 7Sony7 #34992 üzenetére
Vagyis ha 1.6-os van neki, akkor pont jó.
Akkor viszont csak annyi a gáz, hogy a szerelő ha ért hozzá, akkor tudja is (meg a csomagoláson rajta is van talán), hogy 105 foknál nyit, és ezt közli is feketén-fehéren, az ügyfél meg megnyugszik.
De egy "jó lesz az úgy"-tól én sem lennék nyugodtPostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz manoo983 #35006 üzenetére
Áramelosztó???
Gyújtáselosztóra gondolsz?
Cserés, de nézz bele.
Nem tudjuk milyen modelled és milyen motorod van, így elég nehéz - de gondolom rotoros - elosztófedeles a megoldás. Vagy legalábbis bízzunk benne.
Ha ilyen, akkor valószínű a rotor zöröghet, lehet, elég azt is cserélni, a fedél maradhat.
Ez esetben nem árt alaposan átnézni a fedelet, és az érintkezőket átpucolni.
Ha valamiben nem jól tippeltem, vagy lenne még kérdésed, írj modellt, motort, mert így vaktában lövöldözni nem sok értelme van.
Ha meg dízeled van (azt sem nagyon tudjuk hogy benzinesről beszélünk-e ), akkor végképp nem tudom[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz manoo983 #35008 üzenetére
Nem lehet hogy áthúz valamelyik gyertyakábel, és az "csattog"?
Ezeket nem nagyon tudom így elképzelni:
"cserszegésnek vélem mint zörgetésnek"
"A motor is relantinban rötyötöl",
így inkább tipp lenne a kábel
Amúgy érdemes még a rotor közepét is megnézni, apámnak is volt olyan gondja hogy elgyengült a rúgója.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #35057 üzenetére
Unixból háromszor vásároltam, egyszer, először és utoljára...
Lecseréltem a gyertyakábeleket, utángyártottra. Senki ne tegye, 2 hónap múlva ment vissza a régi gyári.
Télen mentünk anyósékhoz, karácsonyra, erre Nyíregy előtt, a puszta közepén (pálya még nem volt) megállt az autó, péntek éjjel 11-kor.
Bekukkantottam a motorhoz, nézem, a gyújtótrafóból jövő kábel simán lógott!
Egyszerűen kettévált, elszakadt, megadta magát.
Szerencse, hogy lusta voltam, meg nem volt fogó nálam amikor cseréltem, ugyanis a gyári oda volt kötegelőzve, így ott hagytam lógva csak úgy. Na ez akkor nagyon jól jött, átdugtam, és mentem is tovább, hátul a 2 gyerekkel, a kisebb kb. 2 éves volt.
Amikor hazaértünk, az első dolgom volt az összeset levenni, és visszarakni a régieket.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz petyametyo #35061 üzenetére
Szerintem nem jársz vele jobban anyagilag mint egy 250-350 körüli, jó állapotú benzines F Astrával - nem hinném hogy olyat találsz, amire nem kell bőven rákölteni.
Valamint, volt Kadettom, az gyakorlatilag az említett Corsák tesója volt, az a technológia sokkal hamarabb öregszik, ez is a ráköltést valószínűsíti.
Az 220e-nél olyan volt, hogy nem voltam biztos benne hogy elmegy még 10e-t, az F-em meg 230-nál olyan, hogy biztos vagyok benne hogy még minimum 100-at elmegy.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #35094 üzenetére
Korábban írtam, a 3,5 éves nagynevű Winny betegeskedett.
Én is aggódtam ma, állt pár napot, meg hideg is volt rendesen.
Szerencsére jól viselkedett, úgy tűnik túlélte a "szomjaztatást".Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz 7Sony7 #35164 üzenetére
Az a 200 nem az a 200 - ha a Kamaz jön szembe, akkor az egymáshoz viszonyított sebesség valóban 200, de akkor nem egy totál fixen lerögzített cuccnak mész.
Vagyis tuti nem lenne ekkora a zsugorodás.
Nem mondom hogy túlélhető lenne úgy, de nagyobb sanszod lenne, az tuti.
Szemléletesebben, a kamaz ki tudna fordulni oldalra / vissza tudna pattanni picit az erőhatástól, ezáltal az erők iránya mindjárt nem annyira állandó lenne, és az összenyomódás mellett az erők egy része irányváltozást eredményezne. Vagyis kisebb erő jutna a "préselésre".Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz 7Sony7 #35166 üzenetére
Nekem is valami olyasmi ugrott be hogy nem kap elég naftát, és ilyen hidegben lecsapódik a nagy része, a keverék meg nem lesz elég dús.
Szerintetek ez 50-nel ment?
Még ha nem is ő volt a hibás (bár nem hiszem hogy a buszos nem figyelt a nap mint nap megtett úton) forgalmilag, sebességileg viszont eléggé úgy tűnik.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #35169 üzenetére
120+80-ról volt szó.
Viszont való igaz, ha becsúszok alá, az sem kellemes. De akkor meg pláne nem lapul ennyire az autó (mármint nem ilyen irányban) - és csak erre akartam kitérni, hogy azért a forgalomban nem lapulna ennyire ki, 200-as összeadott sebességnél, mert ott nem fixen rögzített amivel összemegy az autó.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Jodanovich #35191 üzenetére
Én is azt mondom, mondja meg a szerelő hogy mi a baja.
Viszont ha eddig hibátlam volt, akkor minek kellett hozzányúlni?
Akkor csak volt valami nyűgje.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #35255 üzenetére
A kézifék legfontosabb szerepe a vizsgán jön elő - igen ritka a jó és a pedálra teljesen szimmetrikusan reagáló dobfék.
A műszernek pedig jó értéket kell mutatnia
Én amúgy parkoláskor csak kéziféket használok, de azt automatikusan és mindig, de nekem jó is volt mindig is.
Tudom, különösen télen lehet megszívni, ha befagy, de ez még sosem történt meg velem.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #35347 üzenetére
Én meg biztos vagyok benne, hogy nincs 2-3 liter eltérés 2 alkalom között, amikor a mutató pont elhagyja a feles vonalat
Ennek az az egy hátránya van, ha pont nem figyelek oda, de akkor is max. 10-20 km-rel később nullázom le, de azt bele tudom kalkulálni.
Plusz a tank mutatója mindig ugyanaz, a kúton kapott mennyiség meg csak akkor ugyanannyi (mármint a 10 liter mindig 10 vagy 9 vagy 9,5 liter), ha mindig azonos kúton, azonos kútfejen tankolsz.
De nem akarok senkit meggyőzni, csak elemezgetem a módszereket.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #35404 üzenetére
Én ilyennel jártam Bécsbe dolgozni fél évig
Örök érvényű igazság, sokkal nagyobb a különbség a Trabant és az esernyő / vonat / bkv között, mint a Trabant és a Merci között.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #35412 üzenetére
Nekem is.
Mert úgy adnám el mint a huzat, ha mondjuk kapnék egyet ajándékba, mert hogy venni nem vennék ilyet az tuti
Simán nem tudnék aludni miközben a lakótelepi parkolóban pihenne - hogy hány marha húzza-zúzza meg, meg hogy reggel megvan-e még.
Mondjuk más lenne a helyzet ha "fejlettebb közlekedési kultúrájú" és még a mienknél is nagyobb közbiztonságú (ha van olyan ) országban élnék, pláne ha kertesházam lenne.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
December eleje óta, benne a nagy hidegekkel, plusz karácsonykor 2 hétig csak rövid utakkal, a fogyasztásom így alakult (60 LE F Astra):
60,34 liter 839 km-re, az 7,19 / 100 km
Az nekem is meglepően jó, de az is igaz, hogy ebből több mint 700 km az munkábajárás.
Az meg napi 2x20 km, ebből (a 20-ból) 10 város, de lazább, a többi meg nullás és környéki külső(bb) utak.
Ha tisztán rövid távok lettek volna, ismerve az autót, meg amilyen hidegek voltak, a 10-en sem lepődnék meg.
Azért az sem semmi, hogy nemrég még 23 litert kaptam egy tízesért, ma meg már 31 liter fölött.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #35462 üzenetére
Nem, persze.
Nekem amikor városban használtam, ráadásul erős forgalomban (munkába járás volt szintén), nem nagyon állt meg 8 alatt, de inkább 8,5 volt.
Ez a vicc amúgy ebben a motorban, a 60 lóerejével inkább városi autó, de ott meg botrány a fogyasztása.
Pályán jó a fogyasztás, csak ott meg ugye eléggé hátrányos helyzetű szegénykém képességileg.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz haddent #35466 üzenetére
Én ezt úgy gondoltam, hogy azért tartós, mert gyenge, nem azért mert sokat eszik
De amúgy igazad van, én is így gondolom, hogy inkább legyen tartós mint erős.
Lassan 15 éves lesz, lassan 12 éve nálam van, de apróságoktól eltekintve semmi baja nem volt.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #35469 üzenetére
Szerintem az hogy egyszerű, az segíti ugyan a tartósságot, nem is kicsit, de más teljesen, mint az hogy gyenge, és nincs kihegyezve.
A 60 LE-s az mondjuk mindkettő egyben, tartós is.
De ha pl. ugyanez az egyszerű motor ki lenne hegyezve, tuti nem lenne ennyire tartós.
Erre legjobb példa a Kadettom volt, az ugyanennyinél (220e) már totál szívbeteg volt, a motorja igencsak felújítás-érett volt. Az 75 lóerős volt, 1,3 karbis motorral, de az is ilyen egyszerű motor volt.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #35484 üzenetére
Az a nem mindegy hogy milyen városi körülmények vannak.
Ha folyamatosan a reggeli dugóban mész, és többet állsz mint mész, akkor felmegy az 10-re is, a legkönnyebb láb mellett is.
Amerre most járok, laza a városi forgalom is, mindig pont szembe megyek a dugókkal, ezért is tud az összkép ilyen jó lenni.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #35607 üzenetére
Te magad írtad le a lényeget - egyszerűen nem bír annyit pörögni, mert nem bírja.
Vagyis nyomhatod neki, nem tudod szétpörgetni, a 60 LE annyira kevés a pörgetéshez.
Máshogy fogalmazva, üresben lehet hogy felpörög 6000-ig, de terhelve képtelen felmenni odáig - te írtad, padlógázon pörgött 4000-et.
Akkor hogy akarod 4000 fölé vinni, milyen gázon?Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #35651 üzenetére
Garral kapcsolatban hajszálpontosan erre gondoltam, kiegészítve azzal, hogy amíg él a gar, viheted 3-4-szeres áron minden karbantartásra, különben buktad a gart.
Általános vélekedés, többe kerül a garancia, mint ha nincs, ha nincs gond akkor sokkal többe, ha van, akkor csak kicsit többe.
Kivéve a nagyon ritka eseteket, amikor valami drága fődarab megy tönkre, de jellemzően nem Opellal kapcsolatban hallani ilyen eseteket.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #35709 üzenetére
Ez is csak pszichológia meg "alkalmazkodás" a vevőkhöz.
Azért adnak meg ennyit, mert a fele sincs valójában, és egyrészt örülsz hogy milyen jó is az Opeled, másrészt nem viszed garanciális szervizre minden héten hogy többet eszik olajból, kérsz egy új motort azonnal.
És ha mégis sokat enne, akkor is a gyári értéken belül marad, így nincs dolguk vele - mire oda jut a motor, hogy tényleg hozzá kell nyúlni, addigra meg lejár a gar.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz the_blu36 #35730 üzenetére
Hackelés nem valószínű, záras ajtóval ügyködnek szerintem, zár nélkülivel mit tennének?
Szerintem így látatlanban csak le lehet szedni valamennyire a kárpitot, ajtót ekkor már talán ki lehet nyitni, utána meg folytatódhat az érdemi munka.
De mondom, látatlanban, nem ismerem a H-t, lehet hogy hülyeséget beszélek.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Dorian #35758 üzenetére
Igen, konkrét értékek, de idővel változhat (műszer, csatlakozók ellenállása, kontakt, stb.).
Másrészt, ha a teletankolásból akarnád kiszámolni,akkor egyszer 3 liter lesz az eredmény, máskor meg 12.
Két módon tudhatod meg: valaki megmondja tutira, vagy tényleg kipróbálod, kiürítéssel.
Az F-nél AMD Power-nek leírtam már itt a topicban, hogy melyik osztásköz mennyi, 12 év tapasztalatán alapulóan, itt lámpa nincs, de ha leül a mutató, az még 6 liter.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
F-Astra utód is lehet akár.
Az az 1 literes 2,7M-ért olcsó, gyenge, és talán nem is rossz minőség, esküszöm, bejön.
Adatok
Az a dízel meg 3,1 - 4 liter fogyasztással nem gyenge, de a legolcsóbb benzinesé is több mint elfogadható.
Tudom, a gyári adatot még szorozni kell, de akkor is.
A csomagtartó 330 liter, az már majdnem F Astra (360 liter).Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen