-
Fototrend
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ch0b
tag
válasz nonsen5e #206 üzenetére
Igen , amikor ma láttam a tweetet, csak lestem. Nagyon tetszik ez az ötlet, főleg hogy Code S ligás játékosként be is rakták WCS játékosok közé. Ahogy elolvastam a rövid történetét, egyből megkedveltem.
-
Ch0b
tag
válasz nonsen5e #219 üzenetére
Ez azért nem ilyen egyszerű. A WoW-nál az aktív játékosok száma nagyon ingadozó lett. Új kiegészítő érkezésénél egyértelműen sokan visszatérnek, de azért a Blizzard azt nem tudhatja, hogy mégis mennyien fognak. Nem lehet végtelen számú szervert csatasorba állítani csak úgy, hogy kitudja mi lesz, ez sok pénz.
Ugyanez volt a helyzet a Diablo-nál is. -
-
warcat
veterán
válasz nonsen5e #327 üzenetére
Nem 10 az,hanem 10990 még most is,bár aláírom,hogy nem tudom volt-e valahol akció megjelenéskor,továbbra is tartom viszont,hogy ez csak azoknak spórolási opció,akik helyben át is tudják venni - rádobod az ezrest és 12k
(bár kétlem,hogy a helyi közlekedésnek ne lenne pénz és időigény vonzata)
Az Origin kiadás is 51.25€ +szállítás ha tartják az árat,ezt nem nevezném best buynak (vs kattintasz 3at a shopban)[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
zola09
aktív tag
válasz nonsen5e #615 üzenetére
Nem vitatom, viszont ha azt veszed, hogy a HS és a HotS nem rendelkezik alapárral, ha beleölöd azt a pénzt, máris van egy elég szép kezdésed. Plusz az 5-6 játékot 3 naponta írtam, nem naponta.
Itt pedig tartalomról volt szó, a kozmetika meg nem az, így azt nem hiszem hogy ide kéne most keverni.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz nonsen5e #871 üzenetére
Szerintem nem azon volt a hangsúly, hogy szexista/nem szexista (szerintem sem az), hanem azon, hogy megy-e a karakterhez. Kaplan 10+ éve RPG-ken dolgozik, ő tökéletesen tisztában van azzal, hogy egy Uthert nem lehet favágó ruciban, egy Anub'arakot pedig katicabogárként ábrázolni, mert elveszti a hitelességét a szereplő (kivéve ha pont az a cél, hogy parodizálják). Persze lehetne valósághűbb, összetettebb jellemeket is kreálni, de ez egy agyatlan online lövölde lesz. Még ha úgy is néz ki, hogy a háttérsztoriból nincs hiány, azért igyekeznek olyan kőegyszerű, tipizált arcokkal feltölteni a világot, akiket pár szóban össze lehet foglalni (falábú robbantásmániás pszichopata, mesterlövész Mata-hari, vadnyugati cowboy, nasi-függő tudós gorilla, stb.). Tracer ráfaragott, mert neki az a szerep jutott, hogy szexuálisan semleges legyen. Aranyos fiatal brit lány idő manipulációs képességgel és ennyi - se több, se kevesebb. Nem szántak neki más tulajdonságot. Szóval ha többektől azt a feedbacket kapja a dev, hogy milyen jó a segge, akkor elrontottak valamit (vagy a tesztelőknek van olyan hormontúltengése, hogy már egy tál almáspitétől is beindulnak).
Másrészt az "Over the Shoulder" egy olyan előre beállított póz, amit egy rakat hős megkapott - modellezték a saját kis programjukban egy minta hősre, aztán copy-paste-el átrakták a többire - nincs benne sok fantázia, kis rosszindulattal akár placeholdernek is mondhatnánk, amit így legalább kiszórtak.Ettől még persze 1st world problem ilyenek miatt írogatni (én is szégyellem magam, hogy már ennyi leütésnél tartok), de aki floodolja a fórumokat miatta meg visszamondja az előrendelést az már betegség szintjén van. Na mindegy, legalább kaptunk egy pár mémet amin lehet egyet kacagni, de amúgy fel lett ez fújva nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
prokxy
veterán
válasz nonsen5e #2959 üzenetére
Az biztos, naon nem mindegy, h pl. a törpével hová rakod a turretet, honnan számíthatsz az ellenre, sorolhatnám, szóval a tapasztalat az naon kell ide...egy csapat wipe, mert a tank nem jól helyezkedett vagy a healer meghalt, stb bukta is csapat a kört...
Origin/Uplay/RSC/XBOX: Pr0kxY ; BattleTag: Pr0kxY#2203 ; PSN: x_Pr0kxY_x ; YT channel: Pr0kxY_Gaming_HD
-
Mister_X
nagyúr
válasz nonsen5e #3241 üzenetére
A hét milliót emlékeim szerint a Blizzard tette közzé és az global, mindenestül. Egyébiránt "legrosszabb" esetben is ugyan annyian játszanak boxon, mint PC-n.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
BandiHUN
veterán
válasz nonsen5e #3857 üzenetére
Nekem is ilyen van most...ráadásul csupa 25+ ellenfeleket és társakat ad be,hát piszok nehéz lvl14-el,1napos gémmel érvényesülni.Nem tudom,mi alapján sorsolja ezt ki,de fura,az biztos.Örülök,ha tankkal vagy mediccel megvan az 1 gold,bár az a blokkra/gyógyításra mindig megvan.Több goldom van sokkal,mint ezüst és bronz összesen.Lehet ezért van,hogy durvák közé sorol?Olyan mozgásokat tolnak be mindkét oldalon,mintha valami tyúb oktatóvideóban lennék
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
zola09
aktív tag
válasz nonsen5e #3862 üzenetére
A 79-es szint is a semmi kategória, és az 580 órától baromi messze van. Ugyan akkora barmok azok, akik most 100-150 között szórakoznak, annyi tudás beli különbséget hős és pályaismeret tekintetében ki lehet váltani 2 óra videózással. Engem is berak 130as szintem ellenére lvl5ös mellé. Na most akkor mivan? Ez ranked? Nem. Szóval kit érdekel? Az számít, hogy te fejlődj, vagy az hogy szebbek legyenek a számok a profilodban? Mert fejlődni akkor lehet a legjobban, ha nálad jobbakkal játszol. A trükköket is azoktól fogod el lesni. Ha meg fél óra esti puffogtatásban kimerül a lendület, menni kell botozni, az megadja az e-hátbaveregetést.
Nem feltétlen csak neked szól, sajnos elég sokan pörögnek itt a szinteken teljesen feleslegesen. A játékosok 95%-a ugyan akkora vakvágányon fog járni 1000 óra után, mint most.
-
saen
veterán
válasz nonsen5e #6011 üzenetére
Rengeteg gond van a statisztikákkal. Ma reggel játszottam Tracerrel, KOTH-n és jól ment, 60% kill participation, jó damage és csak 2x haltam meg. Gondoltam megnézem az átlagaimat, hát totál hülyeség van bennt. Ha az igaz lenne akkor top csapatok környékeznének az tuti
Szóval egyelőre sajnos túl sok okosat nem lehet kivenni a statokból, sok a bug. -
kwzatz
őstag
válasz nonsen5e #6417 üzenetére
Variancia, nem kell ezt túlmisztifikálni. Majd lesz 10-es winstreaked is. És lehet carry-elni, iszonyatosan, még egyedül is, ha sokkal jobb vagy, mint a szinteden lévő játékosok.
Régen játszottam quickplay-t, össze-vissza próbálgattam a hősöket, nem figyeltem role-okra, nem ismertem a pályákat, kb. 40% lehetett a winrate. Megtanultam Mccree-t, Zenyattát úgy ahogy, játszottam öcsémékkel rankedeket, de ők 2800 pont környékén voltak, mert régebb óta játszottak. Engem bedobott 2200-ra, 5W-5L után. Most is kb. ugyanitt vagyunk, de sok ranked ment le viszonylag, és lementünk 400 pontot, azt hoztuk most fel. Kb. 2500 pont a team átlag így, szóval ilyenekkel játszottam folyamatosan. Na ezután visszamentem quickplayre egyedül szórakozni, és gyanítom, hogy itt külön rejtett pontot használ a rendszer, mert minden game 30 feletti elimination és 3-5 halállal végződik, és 90%-ban nyerek, olyan, mintha botok ellen tolnám.[ Szerkesztve ]
-
Pocok256
veterán
válasz nonsen5e #6420 üzenetére
Egyik sem vagyok és igen én is béna vagyok legalábbis Seagulhoz képest tuti Mindenkinek belövi a rendszer az mmr szintjét én most 2800 körül vagyok de a vége kb 3k lenne ha megszakadnék, de a fölé sehogy sem tudnék menni mert nincsenek olyan fizikai adottságaim, hogy jobb játékos legyek. Te is be fogsz állni arra a szintre ahova való vagy ha 1k az a szint és ott tudod hozni a meccseket akkor az a te szinted nincs ezen mit szégyelni legalább látod, hogy van hova fejlődni. Engem a rendszer ugyancsak besorolás után 10 game 9 lose 2200 körülre rakott majd 2 hét alatt elértem a 2500 és és onnan még 1 hónap volt a 2700 és utána kis szenvedéssel most a 2800 környéke. Minél többet játszol annál pontosabban tud besorolni a rendszer. (100+ game után már többségére beállsz egy +-150 mmr re, plusz ugye a fejlődés vagy butulás ) Sok ismerősöm van akit bedobott 2500 vagy 2600 ra és most 50+ game után 2200 körül vannak mert egyszerűen ténylegesen oda valók és ott tudnak szoros meccset játszani.
Az pedig a legrosszabb ha nem tudod felismerni, hoyg béna vagy ezzel mindenkinek tisztában kell lennie, hogy BÉNA, hogy vannak nála jobbak és, hogy egy meccs alatt számtalant hibázik.. nem azt kell nézni, hogy a csapattársad mennyire rossz hanem azt, hoyg te mit rontottál el miért nem 100% a tüzelési pontosságod miért haltál meg 1 sec alatt miért nemtél 1v6 ba és miért nem vártad meg a csapattársaid, vagy éppen mit hozhattál volna counterbe ami sokkal nagyobb impact lehetett volna. Soha ne azt nézd és soha ne azon gyötörd magad amin nem tudsz változtatni... a csapattársak adottak egyetlen változó van a csapatba amin tudsz változtatni az pedig te magad vagy.
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
őstag
válasz nonsen5e #8418 üzenetére
A twitch vagy flick shootert nagyon szeretik az emberek, pláne ha egy lövés - egy halál működik.
Quick Guide: How to play & improve your aim as Widowmaker || Overwatch Ep #8
Egyszerűen ha felépül az izommemória, amikor már reflex szintjére süllyed a célzás, akkor az egy nagyon gyors pozitív visszacsatolást eredményez. A Call of Duty, CS:GO és más alacsony TTK (time to kill)-s játékokban is a nagyon gyors pozitív visszacsatolás a vonzó nagyon sokaknak. Egyszerűen kimarad a véletlen szerepe a legtöbb esetben.
Magas TTK esetén, amikor sok idő kell valaki lelövéséhez, szóval ilyen tunkolós játéknál a kezdeti lövés és a kimenetel közé beékelődik a bizonytalanság. Szóval meglátsz valakit, elkezded lőni, majd elkezdődik egy véletlen kimenetelű esemény. A fegyvered kiszámíthatatlanul szór, az ellen össze vissza ugrál, mindenféle zavaró vizuális effekteket kapsz a monitorodra és a végén lesz egy bizonytalan kimenetel, több másodperc múlva.
Sniper esetén ez nincs. Pillanatok alatt kell reagálni és nagyon gyors a visszacsatolás. Fejlövés - kill, ennyi. Teljesen más idegpályák jönnek működésbe, mint tudatos gondolkodást igénylő helyezkedés, stratégia kialakítása, újratöltés időzítése, szóval "lassan ható" hősök használata esetén.
-
brumi1024
veterán
-
f3rdzs0
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest