Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz fecus #3201 üzenetére

    Amerikai autók alkatrészeivel foglalkozom, arrafelé is van pár problémásabb típus, sűrűn találkozom ilyesmivel. Ez a vezérlés szerintem ugyanúgy épül fel, mint minden más ilyen beteg láncos vezérlés, a fő probléma, hogy a lánc is nyúlik, a fogaskerék árkai is kopnak, tehát maga a lánc is lötyög a keréken, plusz a hossza is nyúlik, ergo a feszítőnek egyre többet kell dolgoznia, de a normál működési tartományban nincs benne az, hogy egy bizonyos pontnál többet tudjon feszíteni, tehát a végén már nem tud majd tovább feszíteni, vagyis egyszer meg fog történni, hogy a nyúlt lánc egy terhelésváltás miatt a tehetetlenségéből adódóan fel fog ugrani a kerékre, elpattan, és kakukk... Ezt tetézi az, hogy a láncvezetőkön egy műanyag réteg van, ami zajcsillapító hatású, amennyiben ez a réteg egy rosszabb olajzás miatt elkopik, és az acél lánc az alu ötvözet feszítő anyagát kezdni nyaldosni, nem csak csörgő hang lesz hidegen ( amikor a feszítő még nem tud feszíteni) hanem azzal a ledarált alu ötvözet anyaggal tolja tele a motort is. A csapágyak, hengerek annyira nem szeretik, az olajpumpa sincs különösebben oda érte...

    Én azt mondom, cserélj mindent, ez a motor sajnos ilyen. Be kell vállalni.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák