Új hozzászólás Aktív témák
-
fecus
őstag
Holnap nézek meg egy Peugeot 308 1.6 THP-t. Benzines, 2014/10-es. Meg szeretném venni ha jó az állapota.
Mit nézzek rajta? Mik a tipikus hibái?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz echterion #2324 üzenetére
Akkor megszívtam, mert jó karban lévőnek tűnt és megvettem.
Van valami amivel megelőzhető ha figyelnek rá? (pl. a régi renault meganoknál hamarabb kellett cserélni a vezérmű szíjat mint a gyári előírás)
Még garis 2019/10-ig."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz molnarpeter #2331 üzenetére
Phüü A próféta szóljon belőled. Leveled elteszem 2019-re.
Más: Akinek ilyesmi kocsija van, milyen bluetooth kihangosító, és milyen mobil tartó vált be?
[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Peugeot 308 Access 1.6 THP
Reggel, indításkor kiírta, hogy engine fault és pittyegett, valamint világít a motordiagnosztika jele amit a kézikönyv szerint a környezetvédelmi rendszer
meghibásodása okoz.
Ez benzines, nincs benne adalék. Mi baja lehet?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Köszi, akkor irány a szerelő.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Sziasztok!
Peugeot 308 1.6 THP-t. Benzines, 2014/10-esnek hol van az OBD csatlakozója?
Elvittem egy állítólag jó szervizbe. Nem találta meg a csatlakozót, aztán azzal a felkiáltással, hogy ez a világ legrosszabb motorja és úgysem tudná megcsinálni, nem vállalta el.Szóval ha legközelebb valahová vinni kell, akkor jobb ha meg tudom mutatni a csatlakozót.
Ja, és megszűnt a hibajelzés.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz nagyfejü #2372 üzenetére
Ott leszedte az egész műanyag borítást, de nem találta. Láttam a sok drótot. Lehet ott volt valami kontaktos attól "gyógyult" meg.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz molnarpeter #2374 üzenetére
Hogyne lenne, az lesz a végső megoldás, de az rohadt drága.
Megvan kinyomtatva a teljes, előzőleg a márkaszervizben elvégzett javítás listája. Sajnos csak azután találtam meg a kesztyűtartóban hogy megvettem. Egyik sem állt meg 40-50e alatt.Amúgy most nem világít a motorhiba lámpa.
Az előző hibákat is ki tudja olvasni a szerkezet?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz molnarpeter #2376 üzenetére
Köszönöm!
Közben találtam egy videót. Megvan hol van!
Meg egy képet is. Lehetnék autószerelő is!!
[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Még mindig a Peugeot 308 1.6 THP. A 2. henger gyújtás probléma volt és magától elmúlt. A szerelő kiolvasta, törölte és azt mondta ha újra jelez, és ugyanez a hiba akkor gyertya csere, stb. A kiolvasás ugyebár pénzbe került.
A kérdésem: ha vennék olyan kínai, bluetooth-os odb olvasót, a mobil progival ki tudnám olvasni az ilyen kódokat és meg tudnám különböztetni?
Ha igen melyiket vegyem ehhez a kocsihoz?Csak azért gondoltam, mert a motorhiba minden francot jelezhet, de pl. nyúlott lánccal nem illik továbbmenni.
Az előbb említett hibát - már ha nem hamis jel volt - meg nem is éreztem. Nem rángatott vagy hagyott ki. Szóval simán hajtottam a hibával együtt.[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
"Még mindig a Peugeot 308 1.6 THP.
A kérdésem: ha vennék olyan kínai, bluetooth-os odb olvasót, a mobil progival ki tudnám olvasni az ilyen kódokat és meg tudnám különböztetni?
Ha igen melyiket vegyem ehhez a kocsihoz?"Erre valaki?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
-
fecus
őstag
Peugeot 308 1.6 THP-t. Benzines, 2014/10
Honnan lehet tudni, hogy mikor kell olajat cserélni?
Eddig a papírjai szerint minden éves felülvizsgálaton (kb. 10ekm-enként) lecserélték.
A karbantartási lapocskán nincs az olaj. Minden más van.
A használatiban csak az olaj minősége van."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Peugeot 308 1.6 THP-t. Benzines, 2014/10
Eltekintve a "veszélytől" hogy a vezérlés megmakkan nagyon jó kis kocsi.
Beszélgettem a márkaszervíz szerelőjével és azt mondta, hogy kb. 60e km-enként kell cserélni a láncot vezetési stílustól függően. De azt nem volt hajlandó kifejteni, hogy mi árt neki. Magas fordulat, rángatás, gyorsítás. Mire kellene ügyelni?[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Peugeot 308 1.6 THP-t. Benzines, 2014/10
Ennek még nem érintőképernyős, kijelzője van, hanem "hagyományos". Azt olvasom a doksijába, hogy ebből is van bluetooth kihangosítós, de az enyémben nincs olyan menüpont.
A kérdésem, hogy ebben is benne van a bluetooth kihangosító és szoftveresen előcsalható vagy csak másik központi egységgel lehetne megoldani?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Peugeot 308 1.6 THP 2014.
Látott valaki olyat, hogy a vezető feletti kapaszkodót ki lehet cserélni szemüvegtartóra?
Láttam kínai eladónál ilyesmit, de nem tudom jó lesz-e bele. Olyan kínais volt a leírása. Hogyan/hol keressek rá?
Vagy szabványos a furattávolság és mindegy milyen autóba keresem?[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Valaki próbált már ilyen gumit felrakni a csomagtartó elé?
Ott maradt? Nem bántja a dukkózást?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz molnarpeter #2892 üzenetére
Majd körbekérdezek Szegeden hol van olyan cég és mennyiért tennének rá. Nekem olyan fehér ezüst a kocsi és amúgy - szerintem - nem nézne ki rosszul a fekete sem rajta.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Még egy kérdés: Egy ilyen szemüvegtartóra cserélném a vezető feletti kapaszkodót.
Ugye nem kell szétkapni a kocsit a le és felszereléshez? Nem kell semmit megfogni a túloldalon?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Peugeot 308 (2014).
A betöltésnél vettem észre, hogy elrepedt az ablakmosó tartályának kupakja. Még egy-két töltés és szét fog esni.
Hol lehet ilyen apróságot venni? (esetleg Szegeden hol?)"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Peugeot 308 II. THP motor. Tudom, hogy típushibás a vezérműlánc.
Mostanság hidegen indítva csörög, ha gázt adok (már 9 fok is hideg). 53 200 km van most benne. 30kkm-nél volt cserélve gariban a teljes lánc+fogaskerekek (gyári papírok szerint). A szakszerviz szerint csak 60k-nál kellene.
Találtam egy oldalt ahol (angolul) szépen felsorolják mi bánata lehet ennek a motornak. Ott azt írja, hogy a hideg csörgés esetén ezt kell cserélni de azonnal: Hydraulic chain tensioner. Gondolom ez a láncfeszítő.
Szakértő tanácsa kellene, hogy ezt lehet-e, érdemes-e külön cserélni vagy csak a komplett lánc + fogaskerekek? Gondolom az első verzió ára kisebb.
Esetleg Szegeden melyik szerviz hozzáértő, hová kellene vinnem?[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
OK. Értem. Kösz.
[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Sikerült. Gariban cserélték márkaszervizben gyári alkatrészekkel.
Most kellene tudni előre, hogy meddig megy el az új cuccal...[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz molnarpeter #3242 üzenetére
Bocs, kissé flood-olok örömömben. Az autós topikban írtam.
Semeddig. Egy kis elírás volt a garanciafüzetben és gyári külön engedéllyel kicserélték. A füzetben (2019.10-ig) 5 év volt a központi rendszerben csak 2. Gondolom elhasználtam a "jószándék" krediteimet.
(#3241) Rick4: Szolnok Peugeot Qualité. Azt mondják eszi az olajat és arra érzékeny, úgyhogy évente olajcsere.
Rengeteget olvastam és semmi jót."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Peugeot 308 1.6 THP 2014-es.
2 hónapja cserélték a vezérmű elemeit, láncot, kerekeket.
A hétvégi úton az indulás után 80 km-rel elment az ereje. Szépen elmegy tempomattal, de nem ugrik, gyorsul úgy. A hegyen vissza kell váltani és úgy szól a motor, mintha túl alacsony fordulaton járatnám, morog, de a kijelzőn írja, hogy váltsak fel. Nincs többletfogyasztás, csak a vezetési élmény rosszabb és nem lehet rá számítani pl. előzésnél.
Van valakinek ötlete mi lehet a gond?
Hibajelzés nincs.Egy ismerős eltűnő vákuumról beszélt.
Két nap múlva, visszaindulva minden jó és 20 km-rel arrébb megint kezdi.
És még egy: Araszolás dugóban és a vízhőmérséklet lefelé megy. Ha felgyorsulok visszaemelkedik.
[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Na ilyet még nem hallottam. Be akartam jelentkezni a szegedi Márkaszervízbe, hogy diagnosztizálják és adjanak árajánlatot.
Elküldtek, hogy menjek vissza Szolnokra mert legutoljára ott javították.
Remélem éhen halnak kuncsaft nélkül![ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Peugeot 308 II. THP 1.6 2014.
Keresek hozzáértő szerelőt Szeged környékén.
Van valakinek tapasztalata?
Jelzi az 5. éves szerviz szükségét.
Olajcsere biztosan kell és van egy kis alapjárati ingadozás hidegen."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Peugeot 308 THP 1.6.
Tavaly októberben volt 4 éves szerviz a márkaszervizben. Azóta kerek 4000km-et mentem vele. A jövőre várható futás 5-6000km.
Kibírja az olaj a következő évet, vagy muszáj cserélni csak a javasolt éves periódus miatt?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz Feketelaszlo #3496 üzenetére
Elfogadom. Sajnos nem értek hozzá, de érdekelne hogy mitől függ, hogy cserélni kell-e? Az előírt periódus 20000km vagy 1év.
Az olaj megdöglik álltában is?
Mindig élek a gyanúval, hogy csak a bevétel miatt zavarnak be a szervizbe évente. Ha elmehetnék 1 év alatt 20000 km-t is, mi változik, ha ezt 2 vagy 3 év alatt zavarom le?(#3497) molnarpeter: 60% hosszú, 40% rövid.
[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Egy újabb kérdés: A rádió mellett bal oldalon lévő szellőző egyik lamellája vagy eltört vagy kiakadt a fránya csíptetős telefontartó miatt.
Hol tudok valami robbantott ábrát megnézni, vagy videót, hogy szétszedjem és megnézzem?
Van ilyen linketek?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz molnarpeter #3504 üzenetére
Peugeot 308 THP 1.6. 2014.
Olyan mint a mai infotainment, csak ebbe még sima fedélzeti cucc van nem érintős."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Az előző kérdésemmel kapcsolatban még egy: Ha csíptetős telefontartó ilyen erőszakos, vennem kellene egy tapadókorongost. Van olyan tapadókorongos ami megáll a műszerfal borításán? A kínai áruházak fényképein van ilyen, de vajon tényleg megáll-e?
Van valakinek gyakorlati tapasztalata?
Az ablak olyan messzinek tűnik, félek rezegni, lengeni fog az egész.[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz ecchphoto #3690 üzenetére
Nekem 2014-es 1.6 THP van. Azt mondják gondoskodva rendben van, de nekem így is gondjaim vannak vele. Ha van más alternatíva én inkább azt venném.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Tudom kevés info, de hátha valaki már tapasztalt ilyet:
Peugeot 1.6 THP 2014.
Az anyósülésen hallható egy finom kis magas hang mint amikor kavics van a féknél és a guruláskor néha beér. (cikk-cikk-... )
De ez nem hallatszik álló helyzetben ha helyben jár a motor és akkor sem ha felpörgetem. Nem hallatszik, ha akármennyivel gurulok üresben.
Csak akkor hallom ha sebességben van (már a kuplung felengedése közben is) és adok neki gázt. (nem bőgetem)
Valami ötlet? Féltengely? Valami kapcsolata van a nyomatékkal!?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz MC Pite #4288 üzenetére
Nem tudom. Hogyan tudom megnézni? Szerviz?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz zsoltip #4313 üzenetére
A szálhoz kapcsolódva: tudtok linket adni 2014-es Peugeot 1.6 THP-val biztosan, jól együttműködő ODB2-es, bluetooth-os eszközhöz? Nem szeretném "kisütni" az elektronikát.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz Viperator #4318 üzenetére
Ez csak 10eF. Szerintem mindegy, hogy BtV4 vagy V3.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Bekapott egy követ a drága a szélvédőre. Valaki az UNO GLASS-t javasolta. Neki mindent elintéztek a biztosítóval is.
Van konkrét tapasztalatotok a céggel? (Szeged)"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz MC Pite #4550 üzenetére
2014-es Prince esetében azt lehet-e tudni a motor vagy alvázszámból, hogy már a javított konstrukció?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Ilyen fejegységről van valakinek gyakorlati tapasztalata? Ha igen, megosztaná velem?
Peugeot 308 2014-es éppen a teli kijelzős fejegység előtti rádióval.
Az érdekelne, hogy ami eddig a rádión jelent meg (pill. fogyasztás stb.), és a kormány bajuszról volt vezérelhető, az valahogy látható marad ezen a cuccon is?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
A múltkor kérdeztem az androidos fejegységről Peugeot 308-hoz. Tudtok Szegeden kipróbált beszerelőt?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz z0d1@Ku$ #4943 üzenetére
Valahol a Neten láttam, hogy a legtöbb esetben nem munkahenger, hanem 2 kis műanyag alkatrész amit sokan maguk kicseréltek otthon. Sajnos nem derékkímélő a folyamat, mert a be kell bújni a pedálokhoz.
Facebook-on láttam valamelyik Peugeot csoportban. Nekem is ugrik, meg bent ragad. Majd írd meg mi volt és mennyiért!A Szilva műhely nagyon elfoglalt. Én csalódtam, mert egyeztetés után sohasem hívott vissza és a facebook-on sem válaszolt többet. Nekem nem jött be. Máshová kellett vinnem.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz z0d1@Ku$ #4947 üzenetére
Papa Szaki Autószerviz. Gödöllő
Én Szegeden vagyok. Mindegy volt hová viszem ha már itthon nincs senki.De jó lenne egy szegedi profi szerviz!!!
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
2014-es 1.6 THP. Kell ebbe váltóolajat cserélni valaha?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Peugeot 308 II. 2014. Kiégett az egyik tompított izzó. Szeretnék emeltebb fényerejű, de nem olyan "kék" izzót bele. Gondolom kicsit más lesz a színe meg a fényereje. Ugye, nincs olyan szabály, hogy tök egyformának kell lennie, tehát párba kell cserélnem?
Amúgy mi a tapasztalat az ilyen +30%, +50% stb. izzókkal?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz MC Pite #5402 üzenetére
Ezt még 3300K-esnek írja. Jó lehet?
A nappal, a városon kívül nem elég a DRL vagy csak én nem követem a KRESZ-t?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Elsőre kifogott rajtam a tompított izzó cseréje a Peugeot 308 II.-ben. Van esetleg linketek róla?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Peugeot 308 2014 THP 1.6
Szervizben volt vizsgára. Ez normális?
[kép]
[kép]
[kép]
Olyan mintha nem lenne rögzítve az egyik felén."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Peugeot 308 2014-es THP 1.6. Ősszel a rendszeres szervíz során utántöltötték a hűtőfolyadékot. (mondta a mester) Most néztem, de megint nem látom a kiegyenlítő tartályban a szintet. Mivel töltsem utána, és hogyan lehet levenni a tetejét? Kicsavartam, de akkor sem engedett. Amúgy szines a folyadék, mert akkor tuti nincs a tartályban?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
El van repedve a kiegyenlítő tartály kupakja oldalt. Attól fogyhat az anyag?
Hol tudok venni ilyen kupakot?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Motoros topic
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- LEGO klub
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest