-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz
grizlisandor #202519 üzenetére
Szerintem ez nem eredeti gyári. Lehet, h gyári beszállító, de nem VAG-os dobozos cucc. A másik meg az, h a Kauffer-nél már vásároltam eredeti echte gyári cuccot, azt csak úgy lehetett megrendelni, h előleget kellett fizetnem, és felhívták a figyelmem, h ha nem jó, nincs lehetőség a visszavásárlásra. Akkor mondták, h gyárit csak egyéni rendelésre a fent leírt metódus alapján, nincs gyári termék a webes felületen.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
focvis #202527 üzenetére
Én már pár hónapja áttértem a fékmester-ékhez. Jelenlegi állapotban most ők a legjobbak a piacon. Jól kommunikálnak, hívnak ha van valami anomália a rendelés bármely részével, nagy a választék és az áruk is nagyon jó. A TLX is elQ...vult már, sajnos, és a készletük sem olyan brutál jó mint pl. 10 évvel ezelőtt. A filtertől már csak az olajokat rendelem, abban továbbra is verhetetlenek, soxor nem is az árak, mint a készlet miatt. LM Toptec 4200-as a CC-be, és a gyári Ecstar a nejem Suzuki-jába csak ott tudom megvenni. Sajnos egyszer egy tőlük vásárolt gyári olajszűrővel megszívtam. Csere után pár héttel felkeményedett a tömítőgyűrűje és indulás után spriccelt az olaj a kocsi aljából, volt pánik!!
Ha bemelegedett, akkor már jó volt. A szerelő nekikészült egy pár filléres tömítőgyűrű cseréjéhez, amihez állítólag szarrá kellett volna szedni a blokkot, de reggel amikor beindította, hívott, h megvan a hiba. Biztos egyedi eset, de soha többet gyári szűrőt. Ami aukcióban sokszor olcsóbb mint a MANN, amit évtizedek óta használok minden autónkhoz. Nem mellesleg a gyári olajszűrő is MANN volt aminek a gyűrűje beadta a kulcsot.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
imyourfriend #202581 üzenetére
...cserélni kell a relét is ha LED-et teszel az irányjelző helyére. Ha valamelyik oldalon kiég a hagyományos izzó, akkor is gyorsan fog villogni, ezzel "jelzi", h valamelyik izzó azon az oldalon xar.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
K Norbi #202586 üzenetére
Óvatosan kell és nem az ötforintos kategóriát betenni! A rendszámtáblavilágítást is kicseréltem a CC-be. A xar fos sárga temetői világítás helyett kapott egy hidegfényű LED-et, annak fényét meg "leszabályoztam", h valóban ne az utat világítsa.
Ez került a dinamikus "kanyarfénybe":
[link]
Ez pedig a ködbe:
[link]
A menetfényben (az volt amit legelőször kidobtam belőle)
pedig ez:
[link]
Hidd el nekem, h a gyári wolframszálas izzók a fasorba sincsenek ezekhez képest.
Ja és már úton van a xenon cseredarabja is.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
imyourfriend #202593 üzenetére
Ez jön most:
[link]
Majd referálok róla.
K Norbi
addikt
..ezt melyik izzó helyére??Fogsz vele jól látni, és nem lesz probléma a szembejövőknek??
Vagy csak dobálózni kell??
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
imyourfriend #202599 üzenetére
Természetesen ha valami ellenőrzésen borul a bili vállalnom kell és vállalom is a következményeket, de mint írtad ennek, kicsi az esélye. A nejem Splash-ében mindent LED-re cseréltem, kívül-belül. Ott szinte sivalkodik a nagy H4-es LED, volt már rendőri ellenőrzése, nem foglalkoztak vel, sőt, pár hónapja a műszakin se. Szerintem magasról szarnak erre.
Joe
-
simonjoe
őstag
Urak!!
A "négykerekes" Passat-ban van valami haldex, abba olaj is köll. Mennyi időnként kell azt cserélni benne, és mennyi kell bele??
Átnyálaztam az ELSA-t, de rohadtul nem találok róla semmit.Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz
rasotamas #202631 üzenetére
Jó reggelt!!
Nem az én autóm. Pár héttel ezelőtt egy kedves barátom vásárolt egy CC-t, az övé 2012-es, automata és négykerekes. Próbáljuk összeszedni az infókat hozzá, ezért próbálom körbejárni. Én azt érzem, h az enyémhez képest az az autó nem volt megbecsülve, nem igazán kapott törődést. Most igyekszik mindent kicserélni és pár apróságot megcsináltatni, h egyben legyen és olyan amilyen az Ő elvárása.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
imyourfriend #202678 üzenetére
Nem kell lekérned, hisz az izzóból már látod, pontosabban vissza tudod számolni.
A CANbus az autó ezen részét hiba szempontból a teljesítmény alapján számolja. Helyzetünkben nem beszélhetünk arról, h egy fogyasztó mennyi áramot kap, sokkal inkább arról, h mekkora a teljesítménye és ehhez mekkora áramra van szüksége. Ezt az "elfogyasztott" áramot figyeli. Ezért van az, h egy 21W-os izzót cserélünk egy LED-re aminek teljesítménye 3W, azon nem folyik már akkora áram, ez hibának számít és küldi is azt. Azt nem tudom, h tudod-e VCDS-el korlátozni ennek a hibának a küszöbértékét.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!
Találtam valamit:
[link]
..esetleg valaki tett már fel??Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
rasotamas #202883 üzenetére
..nem nagyon kell ezt túlmisztifikálni! Vedd le az egyik sarut, ha reggelre kifexik, akkor szinte biztos, h celladefektes az akkud. Ha meg esetleg valami "túlfogyaszt" azt is meg tudod keresni. Rákötni egy műszert és biztik kivételével figyelni, melyik körön van az esetleges többlet.
Én ezért a hibafeltárásért egy gombot sem fizetnék.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
imyourfriend #202896 üzenetére
Csak óvatosan a Kínából, külföldről rendelt Osram-mal. Az a helyzet, h a doboz oldalalán van egy kód amit az Osram oldalán lehet ellenőrizni, és az alapján azonosítani. Pontosan megmutatja, h mi van a dobozban. Ha nem eredeti akkor azt is megtudod onnan. Azért írom, mert Én sajnos jártam már így, h az Osram visszaigazolta, h nem az ő termékük. Ennyi pénzért én inkább valami hivatalos, hiteles itthoni forrást keresnék a helyedben, h könnyebben tudj esetleg lépni, ha kell.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
yodamester10 #202900 üzenetére
Nálam is beépítésre vár!
Kicseréltem a ködöt is nagy teljesítményű H11-es LED-re, a hatás több mint meglepő! Egyszerűen elvész a xenon fénye mellette. Valami sárgás pamacs látható ha együtt van bekapcsolva. Betettem a dinamikus kanyarba is egy H7-est. Az sajnos nem jött be.Rohadt jól világít, ellenben kikapcsoláskor amikor a rendszer csökkenti a feszültséget, ez normál wolframszálas izzónál elhalványulással majd végén a kikapcsolással jár. A LED-nél egy zavaró vibrálásba megy át ahogy csökken a feszültség. Sajnálom, mert betyár jó bevilágít oldalra. Keresnem kell valami megoldást, vagy olyan LED-et ami a csökkenő feszültségre nem produkál ilyen hibát. A xenont a jövő héten tesszük be, megy a gép vezérléscserére majd akkor. Egy kicsit azért tartok tőle, remélem nem tesz semmi kárt a rendszerben.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
yodamester10 #202909 üzenetére
Köszi!!
Jelzem a szerelőmnek, h óvatjával vele.
Nem hiszem, h lesz kép róla, de egy before-aftereset lehet, h csinálok.
Az a helyzet, h úgy fog kinézni a procedúra, h egy délután elviszem a talicskát minden cuccal ami kell a vezérléscserés nagy szervizhez. Ő akkor kiveszi a generátort és önindítót. Azokat elviszem, másnap reggel nyitásra generáloztatni és délután viszem csak a szerelőhöz vissza. Remélem addig lesz ideje kicserélni.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
imyourfriend #202912 üzenetére
Működik még rendben mindkettő, de csak 13 éves és 320k-t futott vasról beszélünk. Mivel ez nem egy boltba járós autó nem szeretném ha valahol a messzi-messzi galaxisban letérdelne. Sokat gondolkodtam, h új vagy felújított, itt azt mondtátok, h az utóbbi. Találtam egy korrektnek tűnő céget, reggel nyitásra viszem és délután mehetek érte. A legdrágább javítás 100eHUF lehet, ez a teteje. Így voltam a négy teleszkóppal, a kézifékmotorokkal, a DPF-el, az EGR-el is, nem vártam meg, h összeszarják magukat.
MunezXBK
nagyúr:
Keress valami tisztességes teljesítményűt!
[link]
Ebből is a 90W-osat vedd!!
Egy kicsit én is tartok tőle, de visszaolvasgatva, nem ír senki rosszat csak pozitív kommenteket ezekről, de olvass bele amit linkeltem.
Számomra már a ködlámpába kicserélt is döbbenet volt. Nagyon nagyot világít!!
Mi bajunk lehet??
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
focvis #202928 üzenetére
Én vagy négy éve cseréltem, Osram, egy picit emelt fényű, már nem találom, de nem is emlékszem pontosan a típusára. Arra viszont igen, h itthon üzletben vettem és valami xar volt a dobozban. Ellenőriztem az Osram oldalán, ott jelezték, h náluk nem szerepel az a termék. Visszavittem, szó nélkül kicserélték, az már dedikált izzó volt. Működik még, rendben van, csak ezek a LED-el felb@..ták a Zagyam, így kicserélem. Remélem minden rendben lesz vele.
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz
macilaci78 #202936 üzenetére
...töröljük le gyorsan a vért az agyarakról! Hol olvastad, h kötelezném én vagy bárki itt a LED-es megoldást. Arról írtam, h mit tapasztalok. Mindenki felnőtt, (nem csak biológiailag) és tudja, h mit csinál, annak mik a következményei.
Az itthoni szabályzást meg hagyjuk, nem igazán nevezném jónak, de ez csak az én véleményem.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
macilaci78 #202940 üzenetére
Majd jövőre ha kapunk ismét meghívást, megbeszéljük személyesen!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
imyourfriend #202951 üzenetére
Tavaly július végén csinálták:
[link]
Nem tudom miért Ők, nekem szimpatikus volt a tulaj, itt csinálták a Budafoki úton. Ráadásul minden máshol 30eHUF volt akkor, náluk 52-őt fizettem.
Nem érzek különbséget, hisz előtte sem volt baj vele, csak már az olajmassza kezdett benne a kritikus érték felé közeledni. Tisztítás előtt is 1200-1400km enként regenerált, most sincs ez másként. Csak most még tényleg üres, pontosabban remélem.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
kisharsany #203020 üzenetére
7000 ezer km az Q...va sok. Az enyém 2009-es, igaz kétezres motor van benne, de használattól függően 1100-1400km között szokott regenerálni. Csak hosszú utakra van használva, a minimum az 200km.
A kipu vége fémtiszta, egyszer, valamikor régen talán egy kicsi kormot találtam az egyik csőben, a másikban semmi, de valami leheletnyi volt a fehér papírzsepin. Azóta is figyelem rendszeresen de semmi. A DPF volt már tisztítva tavaly júliusban. Nem volt gond vele, csak a kora és a futás miatt, azóta mentem vele 40k-t, most kezdte írogatni az olajhamu tömeget. Ja, és átesett egy optimalizáláson is a rendszer, kicsit fel lett húzva a teljesítménye a motornak. Szóval szerintem nem szabadna kormosnak lennie a csőnek.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
kisharsany #203030 üzenetére
...vásárláskor nem néztétek meg, h "egyben" van-e az autó??
Pontosabban valami szoftveres vizsgálat nem volt, esetleges hibák, részecskeszűrő állapot stb. ??
Joe
-
simonjoe
őstag
Hazahoztam a CC-t a Q..va nagy szervizelésből.
- vezérléscsere + vízpumpa
- hosszbordásszíj, feszítő + görgők
- váltóolaj
- minden szűrő + olaj
- hűtőfolyadék
- generátor + önindító felújítás
- új akku
Minden alkatrész gyári, fagyálló, hajtóműolaj szintén gyári. Szűrők MANN, olaj LM Top Tec 4200. Akku Exide Prémium, sajnos Rocket nem volt az üzletben.
Az alkatrészek és a felújítás össz. ára kereken: 500e HUF
Munkadíj: 70e HUF
Lett volna még LED beépítés, de sajnos a kicsi sárga xar LED-et küldött, az egyik kuka, nem műxik, így annak cseréje várat még magára.
Átnéztem a kiszerelt alkatrészeket, a bordásszíj szerintem még nagyon jó állapotban volt, semmi sérülés, repedés 5év és közel 180k km után. A görgők állapotát nem tudtam megítélni, a vízpumpán csak annyit éreztem, h könnyebben forog mint az új.
A generátor kommutátorán épen, h volt anyag, a szénkefe is csak néhány mm volt már, szóval beigazolódott az érzésem, h a 320k km és a 13 év megtette a hatását.
Most egy kicsit hátra dőlök, nem tudom meddig, a kettőstömegű + kombó nem volt még cserélve.Joe
-
simonjoe
őstag
Vannak még sztorik:
[link]Joe
-
simonjoe
őstag
Hajlongós bocsánat az OFF-ért!
De, ezen összefostam magam!
[link]Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
grizlisandor #203387 üzenetére
A jófogáson van gyári G13 koncentrátum 3500HUF-ért. G12 EVO meg 2000HUF-ért.
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
1kis segítség kellene.
A barátom négyes golfjában gyújtáskapcsoló felső részt ( ahova a kulcsot dugják)kellett cserélni mert a régivel nem indult csak tekert. Az újjal azonnal beindul de szinte rögtön le is áll, és villog a sárga kulcs a műszerfalon. Kell ezt tanítani, vagy b@...ni vele valamit??
THX!!
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
A karika is és a kulcs is új, ezért nem értem, h miért nem indul.
ez:
[link]Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
molnarpeter #203419 üzenetére
Azt mondjátok, h a régi kulcsból tegyük át azt a kis fekete valamit??
Vagy még az jutott eszembe, h a régi kulcsot mellé tenni indításkor a gyűrűhöz??[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
molnarpeter #203424 üzenetére
Lassan összeáll a kép.Az a kicsi "bigyó" nem volt az új kulcsban. Viszont a régiből kivéve, átrakva az újba, a hiba maradt. Az autó egy pillanatra beindul, majd leáll. Anno VCDS-el a hibát kiolvastam és időszakos immobilizer hibát írt. Az volt az alapjelenség, h időnként de már egyre sűrűbben nem indult az autó, tekerni tekert de nem indult. Ekkor a műszerfalon nincs immo hiba. Szo, az új gyújtáskapcsoló külső része az immo gyűrűvel cserélve, az autó azonnal indul, de mint írtam, le is áll, hiába kerül át a jeladó azzal is ez a jelenség. Vissza a régi motyó, és továbbra sem indul.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
Mágus2 #203433 üzenetére
Jóóó reggelt!! Te itt??
Köszönöm szépen a segítséget, akkor a zöld-feketét elvágom a gyűrűnél és az óránál, forrasztok be két másik szálat, oszt ha így se jó akkor verje bele a gazdája!
imyourfriend
őstag
...nem az enyém az autó!!A szomszédomé, Ő cserélte le, én csak megpróbálok segíteni neki, pontosabban már itt az egész közösség, amiért rendkívül hálás vagyok!!
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy A50 - minden, ami kell
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...