-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz !Overdose! #79117 üzenetére
Gumin, féken (futóművön) sosem szabad spórolni szvsz. Ha van pénz nagy motorra meg csipszre akkor legyen pénz gumira is meg fékre.
Mennyi nagy batár autót látok slickre kopott gumikkal, mert ugye kell a nagy / erős autó csicsás kerekekkel, de gumicserekor már kopog a szem. Aztán ha csattan, akkor általában az szívja meg akinek nem kellene.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Magyarországon ez az általános felfogás. Mindent mindenki jobban tud mint a másik, és senkinek ne mondja meg senki, hogy mit csináljon.
Ha egyszer van jogosítványod, amivel úgymond elfogadtad a KRESZ-t, azaz a közlekedési szabályokat, akkor azt biza be kell tartanod. Ha éjjel 3kor érsz oda egy stop táblához, ami azt jelenti hogy állj, akkor is meg kell állnod. Ennyi ... aki ezeket nem tudja betartani, az ne vezessen szvsz. Ha pedig nem tartja be, akkor nyelje be a büntetést. Pont.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #79345 üzenetére
Na ebben azért érzek némi túlzást. A dísztárcsát nem nagy dolog lepattintani és bizonyítani hogy nem alu. Illetve azt is nehéz kissé elhinni, hogy egy ember nem tudja megkülönböztetni az alut a dísztárcsától. Nekem ez kissé legenda mesének hallatszik.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Morris #80279 üzenetére
Álló autó esetén alulról nem fog beázni. Nincs véletlen napfény tetőd?
Illetve mondok még jobbat. Az én autóm (nem konszern) a küszöbön keresztül ázott be. A küszöb belül megtelt vízzel, és átcsordogált az utastérbe. Nálad esetleg ez nem játszhat?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Bubee82 #80618 üzenetére
Akkor nagyon jó a szellőztetése a kocsinak. Nekem is ázott be már a kocsim, de nekem párásodott tőle az ablak mint a franc. Illetve lehetett érezni az illatot is ...
Én javaslom, hogy beleld ki a kocsit, és szedd ki az egész kárpitot. Majd szárítsd ki + takarítás, és ha megvan a hiba, utána visszarakhatod. Elvágni szerintem nem a legszebb megoldás.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #81728 üzenetére
Egér és katalizátor kiiktatás után ne felejtsétek el bevezetni a kipufogót az utastérbe!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #81736 üzenetére
Több millió légy sem téved ugye ...
Az EGR és a katalizátor pont azért van, hogy az amúgy is káros kipufogó gázokat valamennyire is megszűrje. Nem ezek kiirtásán kellene plusz 1-2 lóerőt nyerni, hanem alapból nagyobb motort kell venni ha nem elég a gyári. Csak ugye Mo-n az a menő ha TDi-d van és mellé még füstöl is a "csipp"től.
Én nem akarok veled kipufogót szívatni, de Te se akarj másokkal. Így korrekt.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Nem kiabálok én semmit. De az emberek nemtörődömsége sokszor kiakaszt. Engem nem zavar, ha valaki otthon a saját légterét szennyezi. De ha azt szennyezi amit nekem muszáj miatta szívnom akkor igen is mérges leszek.
(#81745) bitpork
Jogos. A BKV az egy külön történet. De azért ritkán látok olyan "tunerolt" dízel autót, ami nem okádja a füstöt maga után.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #81766 üzenetére
hisz mindenki így "kezdi" a tdizést
Engem ez a mondat akaszt ki. Miért kellene rögtön az összes TDi-s autóról leszerelni a kat. + EGR-t? Csak mert van 1-2 pék, nőgyógyász (ha Dr.Zoo szavaival élek) akik iskolát szerintem csak TV-ben láttak de mérnöki szinten értenek az összes motorhoz és szerintük úgy kell lóerőt nyerni egy motoron, hogy kiszedjük belőle azt, ami megvédi valamelyest a környezetet a káros gázoktól? Nem, nem vagyok környezetvédő. De van annyi eszem, hogy nem szarok a saját szobám közepére.
De az egész történetet úgy kellene kezdeni szvsz, hogy erősebb motort kell megfizetni a "kasszánál" és nem kell ilyeneken utólag gondolkodni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #81787 üzenetére
Én ezeknek a "hozzáértőknek" a szakértelmét erősen megkérdőjelezném.
A csiptől pedig nem fogja a géped termelni a gázolajat, az csak a mesében van. Sőt nekem az is kissé mese, hogy egyáltalán kevesebbet fog enni. De hát ki miben hisz. Ebbe nincs beleszólásom.
ui.: De tényleg zárom az elmélkedést. Erre szokás mondani, hogy egy fecske nem csinál nyarat sajna. ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz freaghill #81797 üzenetére
Mármint mivel kapcsolatban?
Szerk.:
Benzines autóm van / volt / lesz, nem csippeltetem.Szer2.:
Egyszerűen egy bizonyos teljesítményhez szükséges egy bizonyos mennyiségű / minőségű üzemanyag. Illetve szerintem a gyárban sem "ráhagyással" írják meg a vezérlőket főleg úgy, hogy minden deci üzemanyag csökkenés fontos számukra. De ezt már egyszer leírtam. Akkor is megkaptam, hogy a Józsibácsi a sarkon okosabb a motor tervezőjétől. Akkor is abbahagytam, most is abbahagyom.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Dr.Zoo #81805 üzenetére
Gyári TDi van a családban, hajtottam már párszor. Azzal is el lehet ketyegni 5-5.5l körül. Gondolom ha meg lenne csippelve akkor meg enne 4-4.5l nem? Hát akkor már a gyárból úgy jönne ki ... De tudom .. optimalizálás.
Testvérem autója is csippelve volt, Ő sem fejtette át hétvégente a tartályát hogy elférjen benne a többlet üzemanyag. De cserébe legalább 150k-nél megfeküdt neki a kettős-tömegűje + a motor is beadta a kulcsot. (Nem, nem TDi volt, szar Rönó DCi).
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #81825 üzenetére
De ezt már egyszer leírtam. Akkor is megkaptam, hogy a Józsibácsi a sarkon okosabb a motor tervezőjétől. Akkor is abbahagytam, most is abbahagyom. [link]
ui.: Hétfőn munkahelyen felkeresem a Győri motorgyár egyik motor tervezőmérnökét, és komolyan rákérdezek ezekre.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #81829 üzenetére
Igen a VIN kóddal kapcsolatban igaz az, hogy más más országnál különbözik. Minden autónak megvan a cél országa. (De többet ne akarj tudni. )
(#81828) Mágus2
Igen gondolom. Sőt ha egyáltalán fogok választ kapni, mert gondolom ezek nem éppen a nagyközönségnek szánt infók./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
-
atos19881101
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Alan Wake II - Több mint 1,3 milliót adtak el belőle eddig
- Videó stream letöltése
- Linux - haladóknak
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- EA Play - Napokon belül elérhető lesz a Star Wars Jedi: Survivor
- Ford topik
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen