-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
Napokban vettem észre először, hogy random időközönként, de most már majdnem állandó jelleggel a kuplung pedál nem vajpuhán működik, hanem érdekes akadós. Nem nehezebb, inkább olyan, mintha valamibe akadna, darálna. De csak a pedál, maga a folyamatot nem befolyásolja.
MI lehet? Bowden csere? Fújjam be valamivel?
1.4 TSIKöszi
havri
-
havri1
félisten
B7 passatnal a klíma belső radiátorához valahogy hozzá lehet férni, hogy kitisztítsam, fertőtlenítsem? Marha büdös, és nincs időpont klímáshoz (bár ő csak a gázt cseréli).
Jobb első ülésnél a lábnál van? A pollenszűrő miatt gondolom, csak ha nem férek hozzá, szét se szedem.havri
-
havri1
félisten
válasz K Norbi #154506 üzenetére
Cégnél a buszokat vízzel hígítható vegyszerrel fertőtlenítik, abból kaptam, de ezt közvetlen a hőcserélőre kell vastagon fújni, átmosni. Mondjuk ezt itt nagyon nem tudom kivitelezni, alá se férek, ha ott van..
Kell egy komplex takarítás, mert ez így gáz. Eddig (B5.5) habos spray-el csináltam, jó vastagon befújtam a szívó oldalról csurig, majd a beömlőkbe is végig. Fél óra után a hab folyadékká változott, és kiszáradt. Hogy ért e valamit..passz. Nem tudom szakszerűen hogyan tisztítják a teljes klímát.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Szektaptam. Pollent is cseréltem, tele volt dzsuvaval. Beletoltam egy tubus habot, most járatom. Remélem valamennyit ér addig is. A klimanak a hocserelojehez nem férek hozzá, úgyhogy ez skip itthoni körülmények között.
havri
-
havri1
félisten
válasz BUZZLGHTYR #154527 üzenetére
Az M2-t nem tudod elsumákolni. Minden valtasnal a kartorteneti igazolást csatolni kell, anélkül nem él az új szerződés. A biztosítók közötti árkülönbség az, ami jól jöhet, ezért kell mindig kalkulálni.
havri
-
havri1
félisten
Kész az ozon tisztítás! Mind a kettőn megcsináltattam, hosszú, fél órás programmal. Egyelőre nem tudok nyilatkozni, mert még fura szag van a kocsiban, át kell még szellőznie. Remélem ért valamit. Köszi a tippet!
havri
-
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #154672 üzenetére
Kíváncsi vagyok az ATE tapasztalatokra, nekem mind a 2 elől pár hét után ütött, pedig nem szoktam izmosat fékezni. Brembo ment fel utána, azzal adtam el 25e km múlva, és még mindig jók.
havri
-
havri1
félisten
válasz focvis #154735 üzenetére
Nekem a mostani az első 2 zónás autóm. Tesztelgettem, de igazából nem sokat ér. Lehet hosszabb távon jobban kijon a különbség a 2 oldalon. Innentől kezdve nekem is azonosan van beállítva a 2 oldal. Első és hátsó üléseknél jobban el tudom képzelni az érezhető különbséget. Talán jobban el van választva a légtér, mint jobb és baloldalt.
Ja, ma 18 fokban indítottam, és 1000rpm körül indult.
havri
-
havri1
félisten
válasz golfvariant #154739 üzenetére
Én is így próbáltam hétvégén, meg is fáztam
Innentől kizárólag szélvédőre vagy tetőre, nem hagyom auto-n.havri
-
havri1
félisten
Nyestre valami hatékony áram nélküli megoldás létezik?
Kint állok az utcán, nincs garázs. Látok nyomokat a motortérben, rágott szigetelőanyagot, kábelt még nem..havri
-
havri1
félisten
Találtam fixen szerelhetőt is a motortérbe: [link]
havri
-
havri1
félisten
válasz molnarpeter #154766 üzenetére
Van tapasztalatod vele? Valamit kell vennem, mert sokkal több kárt okoz ha valamit elrág. Főleg ha a pajzsot, még kinyitni se tudom a géptetőt..
havri
-
havri1
félisten
Tegnap voltam klímásnál, lecserélte a gázt, illetve nézegettem a gépet..egy tartály van, de hátul 3 műanyag tartály is van, egyikben olaj. Remélem olajozva ment vissza a gáz. 7e.
480g volt benne, 600 körül van a gyári érték állítólag.A klímás lakatos és villanyszerelő is, kértem nézze már meg a bal első csipogót, mert néma. Kárpit le, és a mély ami alul van, ott a víz kárt tett belül a csatlakozóban, és onnan a baj, csere elvileg. NA hát jól van ez így...
Viszont a hangszóró körül már porlad a gyári szigetelőanyag a lemeznél, ami a belső burkolata az ajtónak. Látszik kis rozsda és oxid is. Úgyhogy 7 év alatt elöregedett az anyag.
Nem akarom leszedni, így fogom, és valami tömítővel kihúzom a francba körbe. 8e / oldal csinálta meg a másikon tavaly, valami gumis anyaggal, azóta is jó. Ha egyszer ráveszem magam, megcsináltatom mind a 4-et.Jobb hátsó ajtónál a kilincs nehezen húzható. Nem szedte szét, arra nem volt idő, de elsőre mondta, nem normális, valami oxid vagy korrodálás lehet bent, ajánlotta fújjam be wd40-el vagy valami kenőanyaggal. Másnál jelentkezett már hasonló? Nem ismerem a zárat, hogy épül fel.
Múltkor említettem, hogy néha nyekereg a kuplung. Ma megnéztem, és befújtam zsírzó spray-el, megszűnt. Ahogy a tengely megy be, ott volt száraz. Kíváncsi vagyok ez volt e vagy nagyobb e a probléma.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
B7-ben be lehet azt valahol állítani, hogy ha esik az eső (ablaktörlő aktív), akkor a tompítottat felkapcsolja auto-n?
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz negyedes #155145 üzenetére
Így van. Ha megállás előtt pörgetted, főleg huzamosabb ideig, akkor a turbó felmelegszik, illetve nagyon gyorsan pörög. Ezzel üzem közben semmi gond, mivel folyamatosan kapja az olajat-kenést.
De ha egy ilyen hőmérsékletű turbót/motort leállítasz, abban a pillanatban az olajnyomás leesik, a turbó meg besül.
Megálláskor érdemes alapjáraton járatni mindig, hogy a turbó alap fordulatra lelassuljon, illetve hogy lehűljön.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Kutya! Valszeg macska vagy nyest lehetett a motortér alattt, és a kutya megharapta a kocsit.
Vagy rendes fényezés, vagy gányolás sajnos.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
No, ma voltam a horpadásjavítósnál, a kutyaharapást megcsináltatni. Tudta volna még húzni, de a fényezés megsérült mind a 2 mélyedésben, és a lakk megrepedt volna már, picit meg is indult, le kell zárni.
Van javítóm, azzal lezárom. Amúgy is kell a 2 karcolás miatt. Alapvetően elégedett vagyok, nem gondoltam volna hogy ragasztós würth-el ennyire szépen ki lehet húzni
Előtte:Utána:
Beszerelésre került egyben egy nyestriasztó is, köszi a tippeket, innen ajánlottátok mind a 2-t!
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
A parkoló szenzornak bírnia kéne ezt a meleget? Ha sokat tűzi a nap, az egyik állandóan bejelez. Nem tudom ez az extrém meleg okozza, vagy azóta szar, amióta megszórt menet közben egy teherautó búzaval nagy tempóval.. Esténként, meg napközben általában jó. Szennyeződés nincs rajta, de egy búza nyoma pont látszik.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Nekem is ilyen van, caxa. Kokszról én is olvastam, de egyelőre nem tudom milyen tünetei vannak, ha jelen van a probléma. Prémiumot tankolok mindig, és néha kipörgetem, aztán majd kiderül.
Lánc viszont jellegzetes az első hidegindítás alkalmával, pár mp, aztán megfeszül. Enyémben 86e van, még bontatlan a motor. Nagyon ritkán hallani már a láncot. De még nem cseréltem én sem. Majd meghallgatom, ha hazaérek.[ Szerkesztve ]
havri
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest