-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
válasz intelMMX #142891 üzenetére
bocs (#142891) intelMMX ez új bejegyzés lett volna, csak még korán van
..elég komolyan nyomják a "sárgák"
https://www.erisin.com/erisin-es6405v-8-android-60-octa-core-car-multimedia-stereo-gps-sat-dvd-dab-for-vw-8core-autoradio_p760.htmlhttps://www.erisin.com/erisin-es5025v-8-car-radio-pure-android-60-car-dvd-3g-gps-sat-navi-for-vw_p804.html
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz lenko #143539 üzenetére
...én is kitöltöttem a kérdőívüket, és komolyan gondolkodtam a CC csipszelésén, de annyira nyomultak, h csak Ők, és a legjobbak, csak nekem. Folyamatosan írtak, kerestek telefonon. Olyan íze volt az egésznek, mint egy gagyi TV shop-os promóció. 1xűen elment a kedvem tőle, ezt közöltem velük, azóta nem b@...ogatnak.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz JHONNY 79 #143636 üzenetére
Hagyjátok már ezt a "A MOL üzemanyagot felejtsd el" storyt! Megalapozatlannal tartom, Ennyire releváns a Bárdi? Biztos, h az üzemanyag volt a hibás?? A tulaj van annyira agilis, h ha ezt tutira tudja akkor perre viszi a dolgot, könnyebb volt ezt a megoldást választania. Hidd el, itthon egyik üza sem "életbiztosítás". Pár éve nagyon benne voltam ebben a témában, és pozitív elmozdulás ma sem történt e téren.
Szóval egy biztos, nem az határozza meg az üza minőségét, h milyen logo van a tankeren, vagy a totemen.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #143686 üzenetére
Mági!!
Sok dologban igazad van, ezt nem szeretném elvitatni! De, mint írtam már anno régen, h az üzemagyagok régóta két helyről érkeznek hozzánk, egyfelől tőletek, meg Százhalombattáról. A schwechati szállítás már rég megszűnt! De, ezen is lehet vitatkozni. A Shell kutakat mint ahogy az OMV-t sem maga az anya cég üzemelteti, de persze a MOL-t sem, ezek franchise rendszerben működnek. A minőség sajnos a bérlőn múlik, és ebben rejlik minden, de minden. Ő tárolja, fejti, adalékolja, és árusítja. Ha böcsületes, akkor jó a nafta, viszont nem él meg. A többi meg benne lenne a következő mondatomban. Én cc 15 éve MOL-t tankolok, nem jó, ez tény, de veszem hozzá az adalékot, és csak azzal használom, 5-ik dízel szekerem tolom azóta, és a MOL üza miatt még nem volt gondom, pedig az elején még az Irakban szolgáló kollégáimtól vettem a DuraLube-ot, itthon akkor ismeretlen fogalom volt az adalékolás.
Szóval nem olyan egyszerű ez. A Bárdi témára csak egy reagálás, a naponta hűtőrácson lógó lábakkal közlekedő terítők mennyire foglalkoznak a dízelmotor lelkivilágával? Ebben is benne van minden, csak gondold át. Egyszerűbb az üzemanyagra fogni.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #143729 üzenetére
..de, ez nem egyenesen arányos a minőséggel, sajnos kevesen vagyunk akik folyamatosan teletankolunk. Ez is egy ok, de vannak még tényezők. Most (is) kint vagyok a horvátoknál, INA-nál tankoltam, no adalék és azt veszem észre, h lomha disznó a kocsi tőle. Szóval ha vannak nemzetközi előírások, szabványok a minőségre, akkor nem szabadna ilyen különbségeknek lenniük. Egyébként van ebben valamennyi szubjektív dolog is, talán nem is kicsi. A dízelnél hiba esetén olyan az üzára fogni az okozati tényezőt, mint orvosnál betegség okán a dohányzásra, italra, kávéra hivatkozni.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Acheron #143745 üzenetére
...akkor még egy utolsó (és tényleg utolsó! ) gondolat ehhez a témához. Azt hiszed, h a szerb szeparatista képű Mol vezér Hernádi alakítja az árakat? A kúrmányunk nyúl ebbe de velősen, az ország össz bevételének a 60%-át az üza megadóztatása adja! El tudod képzelni, h ez mit jelent? Továbbá, h miért magas a dízel ára (is), mikor az előállítása lepárlása kisebb költségekkel, alacsonyabb technológiai megoldással készül mint a benzin? De, vehetnénk éppen a kerozin árát is. Sajnos amire van kereslet. Nem tudom itt ki hány éves, de egy jó párszor megetették már a népet, és ez nem kormány és párt függő. (bocsánatot kérek, nem szeretném a politikát bele szőni ebbe a kis monológba) Volt egy fűtőolaj sztori, most a földgáz, és nem lesz ez másként a villanyos autók "tankolásával" sem. No, ha majd azok nyernek teret és a francnak sem kell a fosszilis származék, tessen megnézni, h akkor mit fog taksálni egy liter dízel. A lényeg, h ebben kő kemény gazdaságtan van és nem egy-egy cég akarata. Jó példa volt erre a BP kivonulása otthonról, akit érdekel nézzen utána.
Továbbá jelentem, h a Dél-Dalmát tengerparton ez idő tájt zergeb@...szó hideg van.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz do3om #143836 üzenetére
..akkor a recés felső része a nívó teteje?? Ezeket az ábrákat meg akkor nem lehet komolyan venni! Még arra sem veszik a fáradtságot, h olyan képet tegyenek fel, mint ami valójában a kocsiban van.
(#143837) lenko: na, ja, csak a nagyjából, vagy a majdnem olyan az sajnos nem olyan.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
-
simonjoe
senior tag
válasz morfondőr #143860 üzenetére
...én nemtom milyen algoritmus alapján szívat, két napja voltam vele közel 3e km-es 95%-ban autópályás túrán, ma álltam be a garázsba és leállítás előtt láttam, h megemelte a fordulatot. Gyorsan kiugrottam belőle, ilyenkor a kipöffentőből giga forró levegő jön és igen büdös. Kiálltam, majd rárongyoltam az M1-es pályára és 2400-2600-as perdületen utaztam vele cc. fél órát, majd normál üzemben haza. Összegezve, én úgy vettem észre, h a normálnál magasabb 1000-1100 fordulatra emeli az alapjáratot, időnként a hűtőventilátorok is nagy fordulaton pörögnek, továbbá magas hőmérsékletű kellemetlen szagú gáznemű távozik a kipufogóból.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Én azért ezzel együtt tudok élni. Magam hibáztatom, mert amikor "szerelembe" estem, nem jártam körbe, h milyen buktatók vannak. A tök...@m tudta ennek előtte, h mi az a DPF, vagy hexagon olajos b@....ás. Most ez van. Én is állítottam már le regenerálás közben, mert nem tudtam, h mi a történek. A Ti segítségetekkel világosodtam meg. Nekem viszont sokat számít a fogyasztás, a dízel adta nyomatékos motor, sokat megyek, megyünk. Nem szeretnék benzines aggregátot többet. Ami benzinesben tudja ezeket az erőviszonyokat az rohadt sokat zabál. Minap elrúgtam egy Volvo V8 4,4-es S80-at, torzult a pofám az élménytől, de amikor megláttam a 19,7l-es fogyasztást, úgy becsuktam az ajtaját, h vissza sem néztem.
Engem ebben a dízel regenerálódási botrányban csak az zavar, h semmi visszajelzés a műszerfalon. Hova tovább még azt is eltudnám képzelni, h esetleg előrejelezné a közelgő folyamat kezdetét. Nem hiszem, h ezt olyan nagy dolog lett volna megoldani. Hisz kifejezetten káros, ha nem sikerül végrehajtani, vagy esetleg a folyamat elején, közepén kivesszük a kulcsot a kocsiból. Vagy direkt erre utaztak amikor ezt így tervezték meg??Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz do3om #143887 üzenetére
..de, milyen időközönként tegyem üresbe?? Én haladni szeretek és nem azzal foglalkozni, h mi a szart csinál, vagy esetleg csinálja-e az autó. Azt gondolom, h ez az autógyárak szégyene! Tényleg sokat megyek, és többnyire pályán, hosszan. Az tegnap el is felejtettem írni, h pár nappal ezelőtt jöttünk haza egy hosszabb útról, viszont tegnap is kint voltam Ausztriában, az is cc. 400km, többnyire pályán 130-150 közötti tempóval, érkeztem délután négy körül, volt még egy kis dolgom itt a környéken, majd 6 óra körül álltam volna be a garázsba, és nem sikerült, mert akkor jött rá a regenerálhatnék, szóval ez a bosszantó!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #143901 üzenetére
Letöltöttem, (a fizetőset, nem egy nagy összeg) ajánlj hozzá valami hardvert is, lécci! Milyen csatit vegyek hozzá?
(#143911) Qru : Szerintem nem, mert tegnap amikor lejöttem a pályáról, én is agresszívabbnak éreztem a CC-t.
Autópályán 2400-2600 között szoktam tolni ez 133-150km/h közötti sebességet jelent. Ez nem elég regenerálni??Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz grizlisandor #143961 üzenetére
..én nagyon szeretem, annak ellenére, h nyűgös a frissítése, de használom.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #144000 üzenetére
jaaaaa
Más, most néztem a postaládát, benne egy értesítő, h ajánlott letter jött a Porsche Hu-tól. Valszeg a szoft átírás miatt. Én nem nagyon szeretném ezt a beavatkozást.
Itt néztem egy cikket az eredményről, de nem kerek ez nekem, mint ahogy a készítő is többször utal arra, h ha nincs változás dinamikában, teljesítményben, akkor miért csaltak????????
https://www.youtube.com/watch?time_continue=330&v=Fw8roeo4Dy8
Nektek mi a véleményetek erről??Joe
-
simonjoe
senior tag
..azt mondod, h nyugodtan vigyem el és frissíttessem? Egy kicsit, vagy talán nagyon szkeptikus vagyok. Ha csak tényleg ennyi a történet akkor mi a francnak ment bele a VAG csoport ebbe a bődületes nagy botrányba. Ami, valljuk be őszintén, nem kis törés a cég történetében, főleg ahogy ezt az USA lereagálta.
(#144010) DZs : sok esélyed már nincs szerintem, meg kellene nézetni, h hány százalékos az eltömődöttség, mennyi korom van benne, és a szerint lépni. Vannak hókusz-pókuszok, tisztítók, spray-k, de az mint vak lónak a kontaktlencse, szerintem. Vagy valami korrekt céggel kitisztíttatod, (Mági a múltkor belinkelt egy ilyet) és a csere.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Danex #144029 üzenetére
....sokat gondolkodtam rajta az este, annak ellenére, h Mági infói után a döntésem végleges. Szóval a márkaszervizek messzire kerülendők. Még az jutott eszemben, h esetleg műszaki vizsga során fény derülhet erre, de a sors fintora, h pont az ellenőrzések során dolgozik a "csaló" szoft, viszont ha ennek ellenére esetleg gond lenne, akkor jó magyar szokás szerint valahol megoldatom "okosba". Nagyon sokat vagyunk külföldön, a németeknél nem keveset. Hosszú évek alatt egyszer kértek télen hóláncot, de akkor még a gumik állapotát sem nézték. Azt gondolom ott féljenek azok akik átütik a DPF-et, és már messziről füstöl mint egy szoci gyárkémény. Azon is gondolkodtam, h ez mennyire jogellenes, hisz ezzel a "frissítéssel" becsapnak, és nem kicsit!! Szóval, így vagy úgy de valahol ismét átb@....nak!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz i-sti #144032 üzenetére
Ez sajnos nem ország függő, a probléma és ehhez való hozzáállás határokon átívelő, határtalan. No, meg azért Te még ide tartozol!
Egyik barátom dolgozik itthon egy felkapott ismert márka szervizében, szervizvezető, minden hivatalos, csilli-villi, papír hegyek mindenről és megy a "fekete vizsgáztatás" Ezt hogy tudják megoldani, sejtelmem sincs.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz grizlisandor #144061 üzenetére
....hát gyorsan meg is válaszoltál magadnak. Bár ahogy a mostani aktivitást elnézem, jobban is jártál így!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
Estét!
Véleményeteket szeretném kérni.
Kedvenc szervizemben rendeltem fagyállót a CC-be, gyári volt az igény, de a srác ezt rendelte helyette:
A.Z. MEISTERTEILE KFS 12-70
Elhoztam, bár nemtom minek. Szerintetek megfelel ez a kocsinak, vízpumpa szeretni fogja??
Vagy inkább töltsem a céges kocsikba, utántöltésnek oda jó lesz.THX!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #144295 üzenetére
Mindenki ilyen ma már, ezen nem lehet csodálkozni, csak azon gondolkodtam el erősen amit előzőleg írtál. Miért nem azt rendeli amit én szeretnék???!! Ráadásul nem kevés pénzt hagytam nála, mert megrendeltem az olajcseréhez szükséges olajat és szűrőket, továbbá készülök a vezérlés cserére is, így most megvettem a generátor szarjait is, hogy ne akkor adjak ki egy valag pénzt amikor vezérlés szettet veszem meg. Továbbá ugye megegyeztünk abban is anno, h nem vihetem a "cuccokat" majd Ők, de adnak nagy 25% kedvezményt. Szóval felb@....tam az agyam, ma is dolgoznak így visszaviszem ezt sz@...rt és vagy megrendeli amit kértem, vagy majd én magam.
(#144294) focvis: Ez itt nálunk egy nagy olasz márkának a spec szervize.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Ahoj!
Nem tudja valaki, h a 2.0-ás CR-es paszúlyba (CBAB) mennyi hűtőfolyadék kell? Mennyit vegyek??
THX!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
Igaza van Máginak, sajnos a meleg zabálja az akkut. A nagy hő eredménye a felgyorsult intenzívebb elektrolízises folyamat. Mire tél lesz, annyira legyengül az akku, h akkor "dob" hibát. Senki nem árt azzal az akkunak, ha télen időnként felteszi egy komolyabb, áram és feszültségkorlátos töltőre.
Az Exide sajnos már nem a régi, mint minden területen itt is érződik az ár verseny, lenyomják az árakat, így a minőség is veszendőben. Bár nekem is az van most a kocsiban, nemtom meddig bírja. A piacon a jelen lévő akkuk közül a Rocket a favorit, egy nagy kínai gyár terméke, a top 5 legnagyobb gyártó között van, és még nem Q....vultak el. A csúcskategóriát továbbra is a MOLL képviseli, sajnos az árán meg is látszik, továbbá, ha jól tudom az itthoni forgalmazásuk meg is szűnt.Joe
-
simonjoe
senior tag
Urak!!
A hűtővizet milyen ciklusonként illik cserélni??
THX!
Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
Alkatrészvadászok segítségét kérném.
A CC jobb első műanyag sárvédő burkolata valamitől csúnyán eltört, cserés lenne. Valaki kisegítene egy cikkszámmal??
THX!!!Ez tudom, h nem ide illik, de nem eladni, valakinek oda ajándékozom, ha eljön érte.
Szóval találtam 15"-os gyári VW dísztárcsákat, mind a 4-et, ha kell valakinek jelezze.Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Marvel Snap
- Politika
- Formula-1
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Robotporszívók
- Autós topik
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen