-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz DJ. Ru$y #167372 üzenetére
Tolatólámpába tettem már w5w ledet, arra nem dob hibát, illetve külföldi fórumokon találtam hibakód mentes h11-et is.
Tehát van error free.
A legalitás már nehezebb téma, de nem tompítottba kell, tehát vakítás veszélye nem áll fenn.
A kanyarfény csak alacsony sebesség él, kanyarodáskor ég, rövid ideig, a ködlámpa meg csak ködben használható. És azt is illik lekapcsolni, ha utolérsz valakit. A CH-LH meg álló helyzetben, parkoló ám világít, ott szintén nem lehet belekötni.
De nyitott vagyok emberi áron hideg fehéren világító, halogén izzókra is.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #167376 üzenetére
Hát ez az. Hogy a felhasználás módja és az ár megkérdőjelezi a csere fontosságát.
Ali-n kb. 5 termékre szűkítettem eddig a nagy választékot, 12-20$ között. Ha ennyiért kapnék boltban emelt fényerejű és hideg fehér izzót, akkor nem gondolkoznék. De annyiért nincs sajnos.
Most nézem milyen szépen átjavítgatta a telefon az előző hsz-t.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz molnarpeter #167761 üzenetére
Nem tudom mennyibe kerül, de biztos olcsóbb a szakszerviz ~16K Ft/liter gyári "nagyteljesítményű hajtóműolaj" —ánál.
-
1stVikman
senior tag
válasz basel00 #168263 üzenetére
Nem gyári fejegység, hanem egy kínai androidos szerkezet.
Hasonlít a gyárira, ezért szépen beépíhető, jól néz ki, de ha rádiót is akarsz hallgatni, akkor nem ajánlott az utólagos fejegység, mert nem lesz erős a vétel.
Ezt leszámítva elég okos és sokoldalú.
Tolató kamerát nem tudom, hogy tartalmazza-e alapból , de biztosan ráköthető.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz simonjoe #167358 üzenetére
Sziasztok!
Kanyarfénybe szeretnék valami hidegfehéren világító izzót. Xenon mellett elég sárgásnak hat, meg jó lenne a nagyobb fényerő is.
Nem létszükség, csak p.i.m.p. lenne, így nem is költenék túl sokat rá.
Épp Spar-ban vagyok és találtam ilyeneket :
Elvileg fehéres lenne a "bluish" verzió :
Ködlámpát már megoldottam
Bal oldalt még meleg fehér izzó, jobb oldalon már fehér. -
1stVikman
senior tag
válasz -=Vacsek=- #168730 üzenetére
Márkaszerviz megmondja ~6000Ft.
Legalábbis Skoda szalon ezt mondta nekem, mikor érdeklődtem.
Végül nem kellett, mert megtaláltuk a papírok között. Előző tulaj lekérte.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz -=Vacsek=- #168749 üzenetére
Tegyél rá gyújtást, a jobb oldali bajuszkapcsolót told egyet fel a szakaszos törlésre, és spriccelj vizet a szenzorra.
Ha nem megy, akkor a kábeleket nézném meg először. -
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Skoda octavia 2, 2005, 2.0 pd-tdi, bkd.
Első tengelyre Zimmermann betét mellé Zimmermann tárcsa mehet ?
Vagy legyen valami más, Ate, TRW, stb. ? -
1stVikman
senior tag
válasz tomszli11 #168979 üzenetére
Fékfolyadék Dot4 legyen. Fél liter kell a cseréhez, de ha át akarod alaposan mosni, akkor inkább literes kiszerelést vegyél.
Üzemanyagszűrő-höz kéne, hogy milyen motorral van szerelve, lehetőleg motorkóddal. Szerelték ezeket 3 ágú nyomásszabályozós, 2 ágú sima, szűrővel is.
Nekem 1.4 74kW, bbz van, abba 3bar-os szeleppel szerelt kell. -
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Kis helyzetjelentés, mert el vagyok maradva.
Szóval az alany egy VW Golf7, 2014, 110kW, CRBC, ~182000 km, múlt hétvégén megcsináltam az olaj+szűrőcseréket:
Olaj 14000km és 295 nap után lett cserélve.
Levegő- és gázolajszűrő állapota ~18 hónap és ~29 ezer km után:
Mágus javaslatára a levegőszűrőt minden olajcserénél kidobom ezután.
Üzemanyagszűrő-ház:
Csere után VCDS-sel beállítottam újra a fix 15000/ 1év periódust, és megjárattam az üzemanyagpumpát, hogy légtelenítődjön a rendszer: -
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #169113 üzenetére
Összedobtam egy képre az előző csere képeivel:
Közben még május végén cseréltem a kanyarfényben a H7 izzókat, sima egyszerű, de elvileg fehérebb és picivel erősebb izzókra:
Képen annyira nem jön át, de valóban fehérebb, és kicsivel erősebb a fény.Más:
Xenon-nak kb.mennyi az élettartama, illetve mikor érdemes cserélni?
Utóbbi időben mintha sárgásnak látnám (bár úgy tudom, hogy épp kékesedik, ha gyengül), és mintha gyengült volna a fényereje is. De lehet csak bebeszélem magamnak, miután a ködlámpa meg kapott egy elég magas színhőmérsékletű ledet, mellette minden sárga és halvány.És még egy kérdés a végére:
Tisztítanám a klímát, vezetékes-habos spray-jel. Ez kivitelezhető úgy, hogy alulról, a kondenz kivezetőcsőnél feldugom a tisztító csövét, és úgy telibenyomom habbal?
Ha igen, akkor ezek vajon a kivezetők nyílásai?:[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz L1ZRRR #169117 üzenetére
Szia!
Írtam, ~másfél év és ~29000km, de ez csak a levegő és a gázolajszűrőre vonatkozik.
Olaj az ~14000km után volt cserélve, szűrővel együtt.(#169122) Reggie0
És akkor gondolj bele, hogy a gyártói ajánlás ennek a többszöröse, ha jól tudom 90ezer km vagy 6 év (levegő és gázolaj), pollenszűrőre meg 60ezer vagy 2 év. (klímatisztítás után ezt akarom még cserélni) -
1stVikman
senior tag
válasz rob210 #169132 üzenetére
Nekem ferdehátú van, átlag inkább 6,5-7 liter vegyesen.
Használtam sokáig városban munkahelyre napi 2x3 km-t, ez nyáron 7,5 télen (mindig hideg motorral) 12 liter fogyasztást jelentett a fedkomp szerint. De ha elugrottam vásárolni is és mentem legalább 6 km-t, akkor télen is beesett 8 liter alá.
Városon kívül 10 km alatt 6,5-7, felette 5,5-ig le lehet vinni. (max. 2 fő esetén klímával is.) -
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #169114 üzenetére
Erre tud valaki okosat?
Xenon-nak kb.mennyi az élettartama, illetve mikor érdemes cserélni?
Utóbbi időben mintha sárgásnak látnám (bár úgy tudom, hogy épp kékesedik, ha gyengül), és mintha gyengült volna a fényereje is. De lehet csak bebeszélem magamnak.És még egy kérdés a végére:
Tisztítanám a klímát, vezetékes-habos spray-jel. Ez kivitelezhető úgy, hogy alulról, a kondenz kivezetőcsőnél feldugom a tisztító csövét, és úgy telibenyomom habbal?
Ha igen, akkor ezek vajon a kivezetők nyílásai?:[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #169155 üzenetére
Szia!
Xenon akkor marad még, klímát viszont ebben az esetben hogyan lenne érdemes megközelíteni?
Cserélném a pollenszűrőt, és előtte azért ráengednék egy kis tiszítást.
Van itthon bomba és hab is. Én utóbbit preferálnám, csak honnan tudom jól befújni vele, hogy a hőcserélőre is jusson belőle bőven?#169158) focvis
Igen, főleg drl-lel megyek, abszolút nem kék, inkább meleg fehérnek látom utóbbi időben.
De mint írtam, ez lehet amiatt, mert a ködlámpába ledet tettem, az meg sokkal fehérebb és erősebb.
Mellette minden sárgásnak látszik.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz MunezXBK #169160 üzenetére
Mert nem vagyok Fehérváron.
Bár lehet hétvégén megyek haza, de jobban bízok egy fizikailag is érintkező anyaggal (jelen esetben a hab) végzett tisztításban.
Azért lehet teszek egy próbát, ha lesz rá időm. (A Selyem utcai lenne az amúgy?)bitpork
Azt szeretném, csak nem tudom a mikéntjét.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #169169 üzenetére
Hmm, ez nem jó hír, akkor marad az ózon.
Találtam egy ilyen képet: [link]
Itt az utasoldali lábtérnél hozzá lehetne férni a kondenz csőhöz. Azon bebújtatva a hab csövét és befújva a hab nem tudna eljutni oda, ahova szükséges? Vagy pollenszűrő felől?
Vagy habbal ennél a kocsinál nem jutok semmire?focvis:
Ilyen a bomba: [AM klímatisztító teafaolajjal] Elvileg alkoholos + teafaolajos, tehát kéne fertőtlenítenie. Lidl-s bombám volt, az tudom, hogy csak illatosításra jó. Amúgy szerencsére nem büdös, csak ha érkezés előtt kikapcsolom a klímát, hogy leszáradjon, mire megérkezek, akkor olyan nyomott, fülledt páradús szaga van.
A habos spray meg Prevent. -
1stVikman
senior tag
válasz MunezXBK #169171 üzenetére
Az a helyzet, hogy mindenhol azt olvasni, hogy érkezés előtt érdemes lekapcsolni, hogy leszáradjon a hőcserélő, így ne tudjon kialakulni rajta a baktériumkolónia. Viszont én is azt vettem észre, ha nem kapcsolom ki előbb, akkor nincs szag. Ha kikapcsolom, akkor meg van.
Szóval kissé paradoxon.Fabiaban is mindig lekapcsolgattam, de ott jó volt. Mikor nem kapcsoltam előbb ki, akkor bebüdösödött. De ott pollenszűrő felől be tudtam fújni a habot, aztán alul kifolyott a cucc. Új szűrő és megint jó volt.
Most nézegettem karbantartási leírásokat. Ha minden igaz, a ventilátor felől be lehetne jutni a csővel, közvetlen befújni a hőcserélőt. Elvileg kis szerencsével a pollenszűrő felől lefele és középre imádkozva a csövet, talán eljutna a hab a helyére anélkül, hogy másban esetleg kárt tenne:
-
1stVikman
senior tag
válasz zsolt19900 #169391 üzenetére
Akku milyen állapotban van? Ha gyengélkedik, az is ilyesmi tüneteket produkál.
-
1stVikman
senior tag
Mágus
SK-ban milyen szabályok vonatkoznak az autóüveg fóliázásra? Elsődlegesen UV és hővédelem miatt akarok valamit elkövetni. Illetve ismersz valami megbízható márkát? DS környékén érdekelne elsősorban.
Előre is köszi[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs