-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
2.5 TDI részfogyi adat 1300 km, vegyes menet, dugó, normál 130, tempós 180 és egy hosszasabb 150-es rész.
Eddig: 6.8 liter/100 km.
Lehet marad. Az új csúccsal nagyon baba.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz adidas4death #80030 üzenetére
Én Anglia - Mo távot 7.2-vel jártam meg klímázva, automata A6-al.
Ebben volt 60-as útépítés, dugózás, tartós 140-150 és rövidebb 180-as szakasz is.
Amit Munez is ír, a vezerles csere az nem olcsó, illetve a motorban elég sok minden mélyen el van dugva, pl egy karter gáz szűrő vagy egy termosztát csere nem szokott a szerelők álma lenni. Ettől függetlenül én imádom.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MunezXBK #80628 üzenetére
Kellene vmi jellegzetes illatot érezni az ózonos tisztítás után?
Az magyar autóklubnál csináltattam akcijóban 1900 pénzért. De van egy olyan érzésem hogy hozzá se nyúltak az autóhoz, csak kiadtak egy kamu számlát.
Amikor atvettem az autót, a klíma beállításai, hőfok, fordulatszám, minden ugyanott állt, vmint az üzemanyag szint jelző sem mozdult 1 mm-t se. Pedig ott elvileg fél-1 órát járatni kellett volna a motort, be kapcsolt klimaval, max fordulaton.
A szag sem igazán változott és semmilyen fertőtlenítő "illatot" sem érzek az autóban.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Bubee82 #81128 üzenetére
Szerintem a szelvedo alatt folyik be a pollenszuron keresztül , mert fel van válva a műanyag vízelvezető csatorna. Tipikus A6 betegség, nekem már a másodikat kellett cserélni 3 év alatt.
Nyúlj be a kesztyutarto/műszerfal mögé. Ha nedves, akkor már meg is van a probléma. -
Ck.
addikt
Fékcsövet csak a filmekben lehet elvágni vagy a valóságban is? Esetleg magától is szét tud durranni?
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #82277 üzenetére
Már elfogyott. Ez már nem megy a saját lábán sehova. Tiszta levegős az egész, alig van fék hatás. Autópályán hazafelé jövet az utolsó 4 sávos körforgalomnál kiirta a kompi hogy alacsony fékfolyadék, ellenőrizzem, mire hazaértem már szépen fel volt puhulva a fék. Utána öntöttem, de ezzel így már nem megyek forgalomba, életveszély.
-
-
Ck.
addikt
Urak,
Fejlemények vannak, úgy tűnik, hogy a féknyeregnél spriccel ki a folyadék. Itt az angol webáruházaknál ezt találtam: [link]
Ők lennének azok? Ha leszűkítem a találatot A6 2000, 2.5 TDI-re, akkor kihoz egy párat bal hátsóra, 50 fonttól 250-ig, de ránézésre ugyanattól a gyártótól. Mi a különbség köztük? Egyáltalán jó alkatrészt nézek?
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
-
Ck.
addikt
Uraim, 2004-2006-os dizli A6 melyik motorral nem ajánlott? 2.0 pd-vel meddig gyártották? Azon kívül másik veszélyes konstrukció? Mit mond a konszern Varázslója?
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #82879 üzenetére
A morcos orrú. Ha az a C6, akkor az.
Ugynezki szőrt-szőrért tudom cserélni az enyémet egy ilyenért. Csak a kormány van a másik oldalon, de ez nem akkora kompromisszum, ami miatt nem érné meg a dolog.
Itt a kérdés az automata vs manual és hogy mekkora dizli motor legyen.
Igazából ótomatát akarok csak az angolok nem tudják hogy kell autót vezetni, ezért picit félek. Még annyira sem, mint a magyarok.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Srácok, bajtársak,
Ha fél nap alatt kellene S.O.S. eladni az ótógépjárművet, akkor mi lenne a max. amit hirtelen kp.-ban sikerülne egy neppertől kicsikarni? 4-5-600 pénz? Másfél év műszaki, téli-nyári garnitúra, alu+lemez felni. Jelenleg hibátlan állapotban.
- A6 Avant 2.5 V6 TDI, 5-ös Tiptronic, elsőkerék, 2000/12Volt kollégám most vett egy ismeretlen előéletűt 1,3m-ért, nem tudott várni addig, hogy hazahozzam az enyémet neki...
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
-
Ck.
addikt
Micsoda? Mikortól kötelező? Karacsonykor jövök haza UK-ból, nyári pacsker van rajta, a téli szett itthon. Nem akarok 24 óra út miatt venni feleslegesen egy masik téli szettet, amit aztán dobhatok ki másnap. Végig takarított autópályán jövök komótos tempóban és az autó úgy néz ki már csak eladásra jön haza. Így is rengeteget bukok rajta, papír buzuki stift árában mennek hahun a 2.5 TDI A6-ok. Nem akarok még a gumin egy másik 100-ast elbukni.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Kell-e vkinek UK-ból cucc, amit nem postáznak ide, vagy csak nagyon drágán?
Karácsonyra elhozok bárkinek bármit ami befér a csomagtartóba, ingyért. -
Ck.
addikt
-
Ck.
addikt
Bajtársak!
2 napja csak fortyogok a saját levemben, nem mertem még ide sem írni, mert minimum bannoltak volna.
Röviden a lényeg, otthagyott a szemétláda az autópálya kellős közepén.Hosszabban a sztori:
Minden előjel nélkül autózgatok a pályán, majd egy 4-es körforgalomból kigyorsítva olyan 90-es tempónál egyszercsak elkezd rángatni az autó, majd lassulni és nem reagálni a gázadásra. Folyamatosan eső fordulatszám, végül pedig leáll a gépállat.
Teker-teker, de nem indul. A gázolajszűrő teteje picit gázolajos, vszínű az egyik csőnél vhol picit szivároghat, de nem hinném hogy az lenne a gond. Leszedtem, visszaraktam, próbálgattam, nem indul.
Hát akkor gyite neki, jöjjön az assistance. Kijöttek, levették a levegőszűrőnél a csövet, belefújtak hidegindítóval, beindult, de azonnal leállt. Ezt még 2-3x megpróbálták, de leállt, nem tartotta meg a fordulatot. Hidegindító nélkül pedig továbbra is csak teker utána, nem indul. Közli az assistance, hogy ebből vontatás lesz, helyszínen nem javítható. Vszínű üzemanyag pumpa vagy adagoló.
Hazahúztuk, azóta is ott áll a ház mellett a tróger. Soha nem hagyott még cserben. Eddig.Most aztán tanácstalan vagyok, jelenleg mozgásképtelen az autó, így szervizbe sem nagyon tudok elugrálni vele megnézetni alaposabban. Házilag ki lehet-e zárni vmit esetleg? Adagoló hiba hogy néz ki? És az üzemanyag pumpa halála milyen? Más ötlet esetleg? Ja és mitől? Egyszercsak a semmiből az autópálya kellős közepén?
Hehe, még jó hogy nem vette meg senki innen, égett volna most a pofám rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Boldog Karácsonyt Kívánok minden kedves (és megmaradt) klubtagnak!
Számomra ez az év nem éppen úgy sikerült minden tekintetben, ahogy elterveztem, így hát egyelőre határozatlan időtartamra búcsúzom is egyben.
Kitartást a mindennapokhoz és sok gondtalan km-t.
-
Ck.
addikt
És ez már a második dízel ami beszopat. Igaz, ez majd 5 év után, de akkor is...ha egy autó a semmi közepén megáll alattad ahol semmi civilizáció, ott nálam örökre oda a bizalom.
Erősen gondolkozok, hogy eztán dízelből majd csak szalon újat, garisat vagy semmilyet. Jelenleg közelebb állok egy 4 literes benzineshez, mint egy 2 literes dízelhez. Hiába megy ugyanúgy, vagy jobban a 2.0 dízel, mint a 4.0 benzin és eszi harmadát, ha nem alszok nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Nagyszájú lengyel kollégámnak 2006-os A6-ja van, 2.0 TDI. Neki még akkor EZ az öngyilkos fajta van, vagy már szerelték ebben az évben CR-rel is?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Boldog Új Évet Kívánok minden kedves konszern-béli barátnak, sikeres és élményekben teli következő esztendőt, mind családban, magánéletben, munkában és persze a 4 kerékben egyaránt.
U.i.:
RS5 helyett én beérem egy 2.5 TDI feltámasztással is.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MunezXBK #88449 üzenetére
Hol voltál az elmúlt 6 hétben more?
Megállt alattam a pályán 120-nál menet közben, a sztyeppék kellős közepén. Még szerencse, hogy nem Karácsonykor hazafelé menet vhol Európa kietlen pusztájában, hanem előtte 3 héttel.
Vszínű adagoló, vagy üzemanyag szivattyú, vagy mindkettő, vagy egyik sem.Közben majdnem aktív munkakereső is lettem miatta, úgyhogy most más márkánál keresem a boldogságot már néhány hete, aki nagyobb biztonsággal el visz a munkahelyemre.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz K Norbi #88552 üzenetére
Taxisok ezt csinálják. Télen-nyáron, esőben-hóban-napsütésben örökké járatják. Csak nem értem miért. Ha 5 percet várnak a következő áldozatra, ha 50 percet, tök mindegy. Jár-jár-jár, megállíthatlanul. Képtelen vagyok felfogni miért. Aztán sír a szájuk, hogy keveset keresnek. Nem is csodálom, ha elégetik alapjáraton azt a pénzt is, amit legombolnak az utasról.
Ha éveken át bevált ez a szokás, talán olyan nagy kárt nem csinál egy keményebb, fagyos éjszakán a hó fogságában.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MunezXBK #88570 üzenetére
Tökmindegy, hogy francia vagy német, vagy akár magyar, itt a lényeg azon van, hogy miután lerobbant az a trágyadarab német, onnantól tegnapra kellett autó, hogy be tudjak járni melózni. Úgyhogy nem volt időm sokat szarakodni, a lehető leggyorsabban kellett egy legkisebb rizikójú döntést meghoznom, és egy 6 évvel fiatalabb autó nyert. Ami mellesleg francia. És?!
Egy dolgot elfelejtsz. Nem otthon vagyok, ahol a sarki Jóska elugrik a zsigulival és hazahúzza az Audit, majd 3 üveg sör mellett segít kibányászni az adagolót. Hanem 2000 km-rel arrébb. Itt baromira csak magára számíthat az ember, nincsenek hozzáértő haverok, barátok csak az angol 70 fontos rezsióradíj, valamint az 50 fontos állapotfelmérés + diagnosztikára. Igen, még drága kinti honfitársaink is ezeken az árakon dolgoznak, de cserébe még hülyének is nézik a másik magyart, úgyhogy azokkal se lennék előrébb.
Nem tudtam rohangálni az autóval 6000 féle helyre, egy helyre eltoltam EGYEDÜL, majd ott árajánlatot kértem, 900 font + előzetes diagnosztika, összesen cirka 1100, ha más gond nem lenne. Felhívtam még 3 másik szervizt a városban, nem nagyon akartak látatlanban árat mondani, de egyiksem quote-olta 1000 font alá. És ezek még mindig csak elméleti javítások. Nem mellesleg 1 hétre vállalták volna a kezdést és legalább 2 nap. Szóval akkor addig nem dolgoznék, sőt utána se már, mert addigra már nem lenne hova bemennem. Úgyhogy ezek után szépen ráhagytam az egészet, visszatoltam és úgy döntöttem, hogy veszek egy másik autót, ami nem egy időzített bomba. Mellesleg az állásom is majdnem elvesztettem drága 4karikás barátunk miatt.
A hab a tortán az lett volna, ha hazafelé jövet vhol Belgium-Hollandia környékén állt volna meg alattunk a semmi közepén egy halom csomagban, kemény mínuszban. Bele sem merek gondolni. Az lett volna ám az igazi móka. Karácsonyi ajándék német módra.Úgyhogy ezek után ne franciázzon nekem senki, amíg egy német autó ennyi szopatásra képes, egy 2.0 TDI-ről már nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MunezXBK #88616 üzenetére
Én nem foglalkoztam vele??! A vezerműtengelyen és az adagolón kívül mindent kicseréltem benne, a vásárlást követő 2 hónapban.
Olajcsere szigorúan 10 ezrenként, minden cserekor gázolajszűrő, levegő-és pollen, a legelső koppintáskor már kapta az új lengőkarkészletet, 60 ezrenként vezérlés csere. És nem azért mert szar volt, hanem mert egy jó autót akartam sokáig. Egyedül a kartergázszűrő késett el, de az is már ki lett cserélve azóta.
Nálam most lesz 5 éves az Ódi, várjuk meg Veletek mi lesz 2 év múlva.
Egyébként nagyon megnézném milyen lehet a Te tökéletes autód vezérműtengelye.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Opel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Gaming notebook topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs