-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
A park assist egy szűk helyről kiállíni is képes, vagy csak befelé?
havri
-
havri1
félisten
B7-ben hogyan tudom átállítani a nyelvet angolra? Lehet számítógép nélkül?
havri
-
havri1
félisten
Doksi német (sajnos), távol áll tőlem, de megpróbálom, köszi
havri
-
havri1
félisten
Megtaláltam a menüt. Hosszan kell nyomni a léptetőt, akkor belépett egy almenube, onnan átállítottam angolra.
havri
-
havri1
félisten
Elolvastam az itteni összefoglalót, de olaj ügyben a TSI-re nincs külön sor. Más fórumokon a CASTROL EDGE Professional Titanium LongLife III 5W-30 hozzák ki ajánlottnak., Szerintetek?
Én nem vagyok híve a longlife periodusnak, 10e vagy 1 év, mindig cserélek olajat + szűrőket. Baj?havri
-
havri1
félisten
No, tartalék kulcs megrendelve, gyári (franc egye meg, a szervizkulcs önmagában 28e ft , így azt nem kértem), kötelező szerviz megejtve, olaj, szűrők, pollen. Most remélem sok sok km-ig gondozásmentes lesz a gép Üzemanyag szűrő nem volt a szervizkönyvbe írva, tehát nem cserélték még. 60-e-nél kellett volna. Illene azt is cserélnem ugye? 81-82e -nél tartok kb 1.4 TSI
Koszos lett, nem fotóztam, 1-2 elkapott kép van csak még:Ami fura, tegnap MFA-t írt az óra helyén, ma meg MFD. Ez mitől változik?
Winter tyres mit aktivál itt? Tudom, hogy téli gumi, de mi a funkciója ennek a menünek?
Ki lett olvasva meginbt minden értékes adat géppel, 2 hiba volt még mindig benne (elvileg törölték múltkor, de mégsem, dátumra ua). Kulcs nem érzékelés, és feszültség ingadozás. Emiatt komfort elektronikából levett valamit, mondták is, de nem emlékszem pontosan. Lehet emiatt nem működik a coming home és a párja? Tehát kulccsal nyitás/záráskor nem világítanak a lámpák elöl/oldalt indexnél.
Most törölte, de nappal nem tudom ennek kéne e működnie.
Varta gyári akksi van még benne.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
Na, agyfaszt kapok. Eddig 3x indítottam én hidegen, semmi lánc hang. Ma délelőtt ugye olajcsere. Lehult, most indítom, csattog az elején.
Szar olaj? Most ment el a "dolog" pont olajcserenel? Motul-t rakott bele, esküszik rá a szerelő..nem tudok típust...
Vegyek gyorsan másikat, amit ajánlotok, és gyors csere?[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
válasz focvis #146536 üzenetére
Az, hogy VAG specialista, ezt nem tudom megmondani. Mindkettőnek van gyári vag-com szoftver meg kábel, minden típushoz. A szentendrei srác csak a szervizt és azzal kapcsolatos dolgokat tudja megcsinálni a géppel, hackelni nem tud, nincs rá szoftvere, pont ma mondta. Én nem értek hozzá ennyire, igazából semennyire, csak amit mutat, azt látom.
havri
-
havri1
félisten
válasz focvis #146532 üzenetére
Most próbáltam, érdekes, most nem csattogott. Egy nagyon minimálisan erősebb hangja van, de olyan, mintha szelep lenne. Kb 2 mp. Azt az iszonyatos csattogást nem produkálta. Figyelni fogom, kíváncsi vagyok, bár ha egyszer valami tönkremegy, az nem javul meg, tapasztalatom szerint
havri
-
havri1
félisten
válasz morfondőr #146593 üzenetére
TT5-nél ugyanez volt. Hidegen 1-2-3 nál rántott. Pár km után, észre sem lehetett már venni. Rögzült bennem, hogy hidegen különösen kímélve indulok, váltáshatárnál kicsit visszaveszem a gázt, és így finomabb ez a rántás. Általában akkor csapott oda erősebben, ha nagy volt a terhelés. Esetleg egy tempósabb indulás, vagy emelkedőre menetnel felfelé valtasnal.
havri
-
havri1
félisten
Ismerősöm 1.9 pdtdi-je rosszalkodik. (B5.5 Passat). Nem tudom milyen motorkód. Sima 4 sebességes automata.
Hidegen minden ok. Amint üzemi hőmérsékletet eléri, alapjárat, behúzza D-be, és mintha 1 henger leállna. Dadog, puffog. Gazadasra életre kel, teljesítmény is rendben. Csak melegen, és csak alapjáraton csinálja.Mire tippeltek? Diagot ajánlottam neki elsőre, de ideges. Elhiszem.
havri
-
havri1
félisten
válasz Mágus2 #146704 üzenetére
Én is sokat gondolkodtam a kérdésen. Végül pajzs lett, és ezen felül amit írtál, ezt más is ajánlotta. Egy átalakító a csati helyére, nem okoz gondot a későbbi diagnak? Gondolok itt arra, hogy plusz kötések, csatlakozók nem befolyásolják a kapcsolatot?
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Üléshuzat.
Védeni kellene, legalább hátul a gyerekek miatt. Gödön találtam egyet, kollégám csináltatott velük, full gyári minőség, bőr, 1 osztály, 90e..
Ennyit így most hirtelen nem szeretnék, na meg ha olyan szép, azt is védeném
Szóval valami egyszerűbb kellene, de mégse valami gagyi.Nejem meg ezt találta, kérdezte mi ez, mondom majd én megmondom..aha, persze., Nem tudom Szerintetek mi ez? Hátsó ülésre? azt meg hogy? Alul a kapcsok...nem vágom [link]
havri
-
havri1
félisten
válasz Mágus2 #146779 üzenetére
Ez biztos, mindegyik kompresszorra így van? Egyik szerelő a b5.5-nél azt mondta, hogy annál töltöttek rá külön, mert teljesen száraz volt, és állítólag van nívó is ahol lehet ellenőrizni. Őszintén mondom, én el se láttam odáig, olyan mélyen volt, nem láttam semmit.
Most a B7-ben még nem is néztem. Ebben akkor már a gázzal együtt lehet? Köszönömhavri
-
havri1
félisten
válasz Mágus2 #146789 üzenetére
Tehát esetemben akkor mindig használni az AC-t, ha kell ha nem, had kenje. És mielőbb lecserélni a teljes töltetet.
Ha jól láttam a szakinál, a gép beállítás után leszívja, vákumolja, majd visszatölti. Minden esetben újat tölt rá, vagy a sajátját? Olaj miatt kérdezem természetesenhavri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
Ha van az autóban fényre sötétedő külső tükör, az ugye mind a kettőre vonatkozik?
havri
-
havri1
félisten
válasz djherby #147103 üzenetére
Nekem is ez a motor van, és azt kell mondjam, hamar melegszik.Sokkal hamarabb, mint az előtte lévő 1.9PDTDI. AUTO módban rárakja a klímát is, azt ilyenkor kikapcsolom, és manuálba fűtök. Hiába teszem 26 fokra pl AUTO-ban, lassan fűt. MAX, és venti maxon, AC ki. Így hamar felmelegszik.
Más: Pótoltatom a kulcsot, mert egyiket elhagyták. Mozaikba, gyári. Az egyik ügyintéző azt tanácsolta, hogy néha használjam hagyományosan a gyújtáskapcsolóba is a kulcsot, mert az tölti.
Kicsit fenntartásaim vannak ezzel kapcsolatban, hiszen elvileg sima elem van benne. Vagy ebbe már nem?
Smart key-es a kocsi.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz focvis #147121 üzenetére
És igazából a csörgést a lánc nyúlása okozza, vagy a feszítő már nem feszít, esetleg mindkettő? Utána miért nem csörög, akár 5-6-8 óra állás után sem? Tudom, hogy olajnyomás miatt már nem csörög, csak számomra furcsa, hogy egy reggeli csörömpölés, majd 2km utazás, és 10 óra állás után már nem csörög.
Legalábbis enyém ilyen. Folyamatban van a rendelés, még idén ki akarom cseréltetni.(#147122) Mágus2: Autóban képesek a klímák fűteni is? Hőszivattyú elven? Imént kérdezték, engem is érdekelne. Köszi
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #147172 üzenetére
Ha mo-i, miért kapott új rendszámot? Vagy 2008-ban már L-es rendszám volt? Hmhm
Szerk, 2008-ban már adtak ki, ahogy nézem, úgyhogy ez stimmelhet.
[ Szerkesztve ]
havri
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elektromos autók - motorok
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- További aktív témák...