-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
degec
senior tag
AKI TUDJA ! HELP !
EGR hibánál tegyük fel hogy a belső szerkezete akadozik elkopott.. milyen hibajelenségeket kell tapasztaljak?
..szerintem ezzel lesz bajom.. de inkább itt is megkérdezem a boyraszeroktól hátha tudják, pd tdi euro4 2.0 !köszmá ! ha ez is elbaszo*ik a kocsin telenyomom tankot porcukorral és meghajtom padló2 ön és olajbeöntőn meg homokot nyomok bele valami finom 0,0000000000001.-est !
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #80460 üzenetére
rángatni rángat de nem annyira mint múltkor, köhögni nem köhög,füstölni nem füstöl dpf től annyira nem is tud.. szerintem.. rejtély gyerekek rejtély mitől rángat...de az a fura most már ott is tud rángatni ahol EGR zárva van tehát 3 as tempomat 3000rpm...hmmmm megint kezdődik valami baszakodás..
tresh: euro4 től nem lehet egrt vakolni mögbeszéltükmán 32 szer! egrt kiírni sem lehet JÓL vezérlésből ! ehhe ehhe ujtsibe nincs már egr ! megint a tsi a nyerőbb..[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
de épp ez az basszus hogy azok akkor állnak ha lekox miatt elvisszük vakarni de az 2,5 évente van- volt eddig 2 szer, semmi más !! ez itt tapasztalat mondtam már nem levegőbebeszélés..álmodás! na nyugi van már! alig várom hogy mán végre kiderüljön ez a rángatás szar mitől van. map szenzor csere megoldotta nagy nagy rángatást, de most előjött megen..csak más fordulaton és máshogyan rángat....kiderítem imádom fürkészni a hisztiverdát ! addig élek is jövő tavaszig ki kéne bírnia aztán mehet a francba! szeretem szeretem vigyázok rá, de tök feleselegesen.. motoron kívül minden más elbasz*dik benne amire nem tudol vigyázni. map szenzorra hogy vigyázol? vagy majd most ami rossz lesz arra hogy vogyázta mvolna? lehet kasztrolllal kellet volna kenegetni a map szenzort is meg a múltkor múltkori dpf nyomáskülönbségérzékelő szenzort is..én kenem öcsém ha ez lenne a megoldás
-
degec
senior tag
na NANA ! más nyomorán !!! ne izéjjé!! beraklak én minnyár tiltólistára van itt olyan?
Kollégám ide jött nem nagyon beszédes fajta de kajak nem, lerakta a passat TSI kulcsát, megveregette a vállamat rámnézett, aszondja: tdi majd kinövöd... jóvan bért én utalom úgyhogy te meg majd azt növöd ki vagy meg sem találod! ehhhe ehhe! hüjebenzinesesek
-
degec
senior tag
válasz K Norbi #80481 üzenetére
Nokian nagy kedvenc ! lehet teszteken nem a legeslegeslegjobb de amúgy puha de mégsem vaj, nem keméynedik meg 2 év után. nagyonnagyon jó hóban és vízben..5 évig nyúztam nokiant de jobb volt mint a mostani csúcs tesztgyőztes Conti ts850-es ! ezzel egy tél után már ezt tudom mondani ! ezsem rossz de valahogy kicsit hangosabb ez az amaz. passzáton 225/50/16 ban bevált asszem50 es vagy 55ös nem tudom.
-
degec
senior tag
-
degec
senior tag
Szevasztok hejjj ! Mia helyzet? a kérdés persze csak elméleti !
A (#80662) Geli -> a legnagyobb király azzal a képpel ! óriási !
ja: pd tdimet vakarják koxtalanítják egr + folytószlepet!
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
jóvan téged is felveszlek a miniklubba castrolos vagy !
vezetem itt excelbe hogy ki a fas*a gyerek!
És mi pukkant el a pdben ? látom hidrotóke! ahan ez meg 150 nél dejó ! akkor nemsokára nekem is lesz ilyen bajom pffffMorris: hát hidrotőkét !ez nekem is friss infó hogy 150 nél cserélni kell
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
benzines egyterű alhamabarara.. TE JÓ ISTEN ! hallod Te még nálam is ritkább fehér holló vagy itt! tsi passzáttal is azok vagyunk nemhogy egyterűvel ! ne merd megvenni azzal ! az már tényleg lekajálja gatyádat ! vagy kimodiznak mert benzines egyterű nincs is ! agyfas*t kap itt mindenki!
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
oszt mára ennyi !előre benzinesek! csakaTSI !
[link][ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #80813 üzenetére
vaksi
Tsi passzatot megkaptam kollegátol hétvégére (eddig a hét év alatt még sosem volt nálam 10 percnél tovább).. elvoltam vele..jó ez jobbb ez.. akármit is köpködtök ! mint a tdim.. stb.. enyimnek megvakarták az egrjét folytószelepjét, nem rángat már úgy, de az egr szelep sanszos hogy cserés lesz, a benne lévő járókerék fogaskerék mittómén mi valszeg akadozik eltört stb..nem volt idő szétszedni megnézni de szaki mondta neki hiszek..! lehet rákölteni újabb 50-60 ezret ! jejeje forever pdTDI -
degec
senior tag
válasz Morris #80816 üzenetére
ne rakjál bele semmit! gázolajon kívül.. elolvastam az összes spuri infót, nagyon szkeptikus ember lévén nehezen tudom elhinni hogy egy adalék jó a benzineseknél a lekoxooldás ellen, egy másik lötty a dizelenél a dpf eltömődés ellen, továbbá megóv mindent stbstb.. hüjeség...pontos J vel !
Ha nagyon akarsz akkor minőségi prémiumot tankolj, de tiedbe nincs dpf, ergo mindegy a kéntartalma is, csak rendes kúton tankolj nem tudsz rá vigyázni jobban..se pd elemre se semmire, többet ér egy rendszeres gázolajszűrőcsere vagy idő előtti, egy tank átmosás 10 év után mint spuri adalék hidd el! nem mondom hogy rossz de ...én bele nem tőteném ! pedig az én vasam ritka finnyás jószág ![ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz Morris #80822 üzenetére
de egy flakontól nem fogsz látni érezni semmit sem.. nem érted a lényeget. ez pont olyan majmolás hogy a castrol olaj szar de a likvi molly jó (főleg ha kidobod belőle 10 ezrenként), és ezt te látod érzed hallod kiméred? ugyan...
A magyar prémium gázolaj kéntartalma szinte nulla! pont ahogy más országokban is! nem kell szkeptikusnak lenni vele ! én csak prémiummal jártam az elmúlt 7 évben,vezetem a tankolásokat mivel céges is.. talán így van értelme, de németbe kimenve és ott is prémiumot tankolva semmit sem éreztem másképp jobban, pont úgy ment pont olyan büdös volt.. pedig nagyon akartam hinni a városi legendában hogy a kinti gázolaj jobb, hát én semmit sem éreztem ebből és kimérve se fogyasztott kevesebbet, csak szokásos hétfelet -
degec
senior tag
válasz Morris #80825 üzenetére
számoljunk már gyerekek 65 literbe belrakunk 1decit a spuriból, az egy munkaütemre vetítve hágy köb mililiter gázolaj és azon belül a spuri aránya mennyi? ez fogja a te pd elemedet megvédeni? az a 0,000000000000001 köbatom mililiter? istenem ne már ! nemegy munkaütem fog hatással lenni nyilván, de akkor is.. ez egy átnyomás !
-
degec
senior tag
hát én tuti más boJgóról vagyok, de nekem a castrol is tökéletes és adalék sem kell és a német gázolaj sem hozott jobb eredményt, se fogykóban se hangban! vagy a boJgó más vagy az én vasam egy rakás szar ! na hajrá ! én nem írok ide én már semmit se mert, úgy is fehér holló vagyok a vasaimmal, meg kasztrol is + benzines is meg adaléknélküli, gyárifelni mániám nemvaló ide !
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
ITT VAGYOOOOOOOOK !!!
Gyorsan leírom miről maradtam le amire ezeket válaszolnám úgy is:
CSAKATSI !!!!!! CSAKAGYÁRI FELNI !!! no tuning no babra.., tankba csak gázolajat..stbstb ja és nem kell adalékolni a gázolajat..
Valaki keresett ! vagyok ám csak nem volt időm nagyon de nagyon...kocsim jól van él és virul !
Tavasszal cseréljük TSI-re ! b8 1.8 tsi vagy 2.0 tsi ha lesz kéziváltós...bár kétlem. 190 lovas 2.0 egyturbós tdi sincs kéziváltóval ami azért FURA ! Mi a helyzet? még mindig oktáv2 vel a Mágus2 vezeti itt a sort? Épp autótechnikát olvastam amikor jött msg.. hogy kerestetek.. ajánlom elolvlasni az újfajta kettőstömegü lendkerék csodát ami az új bmw be van..himbás csoda! marha izgi! Kérdés van jöhet... ! elmúlt időben sokat fórumoztam GTI fórumon a németen. és sok érdekes dogot hallottam láttam olvastam.. balblaba elsősorban az új tsikről kérdezősködtem 1,8 2.0...![ Szerkesztve ]
-
-
degec
senior tag
válasz K Norbi #86250 üzenetére
errről van nagyBA-szó !! ...érdekes ez is TSI ! hogyhogynem...pfff ez sem dízel
Gondolom olvastátok mi történt SZEGÉNY fórumtárssal : Integrával.. elszomorító.. RIP NEKI ! jó arc volt itta PH-n régi motoros, benzines honda integrája volt...sajnálom Őt ! elég nagy IT szaki volt !
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
nem dehogy ! japók nem hülyék hogy dízelezzenek ! azoknak van eszük ! ótó benzinnel megy...euro6 tól + végképp.. ezt szoktam még mondani.. ja boccs
K Norbi: your welkám !
u.i. igyekszem itt is lenni, meg nem csak troll hozzászólásokat írni, de az én érdeklődési köröm azért más az autókkal kapcsoaltban mint hogy milyen olaj milyen gumi, milyen gyertya, hol tankoljak mit öntsek bele ami itt 80% ban szól..
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
még nyögöm ja..de remélem nem sokáig.. ezen dogozok...hogy áttérjek a normális oldalra..a sötétről..
erőssen fosok tavaszig attól hogy a koromszűrő 7,5 év után és 120 e km után megadja magát vehetek bele újjat..baromira megkéne úszni a b6 osba nezta kérdést.. ima talán segít, mega puha gáznyomkodás hogy minél kevesebbet kormolódjon bele.. aztán aki megveszi úgy is kiheréli a dpf-et[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
Bréking nyúzz..:: Tarlós Sztív.. választási sikereinek örömére, az autósoknak kedvezve az alábbi intézkedést foganatosítja jan 1 től:
-
degec
senior tag
van kettő tsi 2.0 b6 kézi a cégnél.. nem horrorrrr az átlag fogykó, valamit valamiért a dpf mentesség, nyomatékkarakterisztika és nyomatékosság, NEKEM átlagban +1,5l ert megér ! az erő és a csend is ! ilyesmi a gondolatmenet..ja és a hibamentesség de ez nem mérvadó mert a pd tdi dpf el igen egy félresikerült moci. euro5 ös tdik nyilván sokkkal jobbak..de az nem hogy nincs hanem nemvan! és nem is lesz !
-
degec
senior tag
figyu b6 pd tdim 7.5 öt eszik átlagban, télen 8at simán, mert sok város van benne..most ehhhő képest a 9 féltíz nem sok.. 7.5 öt az ÉN talpammal nem tudtam lejjebb vinni, talán egyszer ment 6 alá de az Münchenig egy gázon 130 al.. dpf regenárálás ami egyre sűrűbben jön elő révén öregszik benne a cucc, az is nyel további litereket..feleslegesen ugye.. + egy időzitett bomba ez az autó dpf + pd elem.. jáááj menekülni kell már belőle ! valakinek ez még jó lesz..
-
degec
senior tag
siemens es ez 170 le pd tdi dpf el, ez nem készült bossal sose de itt alapvetően a koromszűrő a gáz, meg az azzal járó minden..de ezt leírtam itt már meg szerintem te is tudod.. nehezen tud utóbefecskendezni, sok városi használat mellett nehéz a dpf et kondiban tartani..főleg miután öregszik a belseje hiába regenerál ég ki rendesen.. hamutartalom nő..stbstb. olaj sokat hígul a sok regenerálás mellett 7-8 ezrenként cserélni kell mert benne van 3-4 regenerálás.. annak a kölcsége..számolj számolj.. főleg ha úgy csinálod hhogy én.. nem kakilom le a kocsimat..hanem odafigylaek rá nagyon is ! a céges tsikkel semmi nyűg nincs csak a szívó oldali van kivakarva(ortodox hengerfej szétszedés vakarás+lánc gyertya tömítések nem olcsó) meg lánc.. olaj..heló.. gyertya..10 ed ennyi nyűgje van..akárhogy is nézem.. és 200 le és nincs hangja
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
ide még egy valami..nem büdös a TSI !! az enyém hidegen valami elképesztően büdös mostanában..20 éve dízelezek, van fogalmam róla, de nem tudom hogy a dpf öregedése vagy a benne maradt gázolaj dolgai miatt vagy bármi más miatt de irtózatosan büdös és rettentően szúrós szagú!!! vagy a belekerült olaj miatt..Eszement szaga van ! de tényleg !
200 lovas, de csöndes na úgy értem nincs rajta racsing dob minek ? ellenkezik az alapelvemmel, csakaGYÁRI! mindenből...
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
ne háborogj ! az új tsi ben már nincs kipuff visszavezetés ! benzin motornak amúgy sem kell nagyon rettenetőre, és régebben IS meg lehetett volna e nélkül oldani az eus normákat csak nem lépték meg.. mostaniban már megvan lépve..egy kosárnyi csiribiri kellet hozzá de meglett !
Aki meglépte régebben is azt úgy hívják Lexus benzinmotorkája.. abban 2005 óta nincs egr ha jól sikerült kinyomoznom..kicsit sokkal előrébb jártak benzinmotor fejlesztésben..mint VW..meg van abban motorban más is amit VW csak most rakott bele VÉGRE ![ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
igen orvosolták ezt a koxosodást is hogyne !utánajártam böcsülettel, csak még megspékelték azzal IS hogy egr sincs ebben az új cuccban...átestek aló másik oldalára az az igazság...régi tsi egr nélkül is lehetett volna patyolat tiszta belül egy jobb karterszellőztető rendszerrel dupla befecsi nélkül,, erre most dupla befecsi no egr atom karter szellőztetés is van.. szóval eddig semmi most meg minden belekerült... érdekes! mondjuk kaptak hideget meleget emiatt a koksz miatt a juzerektől igen szépen.. ! no meg a
lánc miatt is ! Erre is van már megoldás 1.8, 2.0 tsiben van rajta kémlelő nyilás a láncfeszítőnél saját kis szemeddel meg tudod nézni hogy a lánc hány osztásnyit nyúlt meg.. ha eléri a 7 es osztást csere !! tehát 5 nél csere ! mivel mindent a lánc csinál..mondjuk így konyhanyelven...bevágom majd az autotechnika cikkét erről a motorról ahol igen szépen ki van vesézve ez a moci.holnap megcsinálom vagy még ma este.. -
degec
senior tag
Te! én akárhogy próbálom, próbáltam a dsg-t nem jött be..egyszerűen nem megy nekem..nem komálom..kétszer is volt nálam fél fél napra egy golf7 gti dsgvel de nem sikerült összebariznunk..drágább is tőle az autó újabb hibaforrás..IS,..meg nekem lassú is, ez a pöckölöm a fülekkel, mint valami puncipöcögtető meg eleve nem tetszik !..Meg az elv hogy erősebb motorhoz csak automata..na ez végképp nem tetszik..kb ennyi tömören!
-
degec
senior tag
Ahogy fentebb ígértem: TSIről egy cikk egy igen jó!
Olvasni magolni, felfogni megérteni: csakaTSI! : [link]
Kérdések jöhetnek.. dízelmajmoknak ugyanez létezik dizelből is ha van ráJA igény felrakja a télapó! ne legyen ! -
degec
senior tag
válasz Mágus2 #86331 üzenetére
német fórumokon sokat időztem, ott elég sok ilyen motor fut (németeknél, ugye 2012.01.01 óta szerelik ezeket audikba..aztán jött a golf7 gti aztán skoda oktáv 3 szeát leonszió..stb..) írogat egy pér szerelő is, rosszat nem mondtak róla egyáltalán ami meglepő látván hogy tényleg kurvabonyi...
Hatványozottan a lánc cseréje idő előtt !! és az olajmennyiség és minőség amit kiemeltek..szervizes gyári belső visszahívás nincs EDDIG,, semmi szerviz buletin vagy mi, ami felhívná a figyelmet valami elképesztő állatságra ..stb. semmi ilyesmi..a hengerfejbe integrált leömlő sem reped..ami amúgy magyar mérnők terméke !!!! 100 e km körül futott motorokról van eddig infó...300 400 ezres futásról nemigen.. de eddig TALÁN bíztatónak mondható ![ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz brumi1024 #86408 üzenetére
zasszony golf6 jára akartam szerezni gyári felnit, bontót vw bontót hívtam, Pesten valamelyiket a 2-3 közül ami a neten is fent volt,aztán ott egy ürge kapásból mondta, hogy eredeti gyári felnik vadi zsír új van, minden vw hez jó áron.. szólni kell megszerzik és van.. asszem itt mondta valaki.. 2 éve volt nem tóm pontosan..de elég határozottan állították megszerzik..
megvan itt: vwbonto.hu
István volt az ürge fel is írtam magamnak.. preckósra.. két éve volt! szóval kéretik úgy kezelni.! 70 ért hozott volna érintettlen ontatlan gyári felnit golf6 ra 17 est..szerintem ez kvajo ár most is ![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen