-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz !Overdose! #82335 üzenetére
Még gondolkozok rajta, hogy hétfőn felhívom és megkérdezem mennyi foglalóért/előlegért lenne hajlandó szombatig megtartani nekem, hogy megnézhessem.
-
Kickass
őstag
válasz cool13 #82525 üzenetére
Szép verda, de akkor még nem gratulálok hozzá csak ha már kezedben a forgalmi meg a kulcs.
Ha tényleg van időd és körbefotóznád ezt a piroskát megköszönném.
Feltűnt a kopott kormány, valószínűleg van csavargatva, de annyira nem tűnik vészesnek még ha dupla ennyi is van benne az is jó. Ráadásul ezzel a motorral elég ritka. De ugye nem kilométerállást veszünk.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Üdv Urak!
A hétvégén még tervezek egy uccsó autómustrát és valószínűleg a fővárost is útba ejtem.
Van 3 kiszemelt autó, ha esetleg valaki a környékükön jár és le körbe tudná nézni nekem, esetleg egy két fotót lőne róla, főleg azokról a részekről amit a nepperek/tulajok szeretnek eltakarni azt megköszönném!
Íme a jelöltek fontossági sorrendben:
Golf - tudom hogy nem GTI
Bora benzin/gáz - talán ez esik ki legjobban, Pilisborosjenő
B5 Passat - egynyóc
Előre is köszönöm!
-
Kickass
őstag
válasz varsam #84769 üzenetére
Utolsó opció, néztem itt helyben már egy ilyet, szépen egyben van volt csak nem sikerült még szeptemberben megegyezni a sráccal. De persze ő elmondta a reális fogyi értékeket, meg volt már 1,8 szívóm igaz nem konszern autóban, tudopm, hogy lehetetlen 7 alá vinni, de még 7re is nehéz.
A Golf meg a Bora jobban adja. -
Kickass
őstag
Sziasztok!
Autócserén gondolkodom, készítettem magamnak egy kalkulátort, hogy ne csak szív de ész alapján is döntsek a lehetséges jelöltek között.
Hosszas mérlegelés után az jött ki, hogy a köv. autó valószínűleg egy dízel Passat B5.5 lenne, ha sikerül találni egy megfelelő állapotút.Leginkább a 96kW-os AVF/AWX motorkódú példányok jöhetnek szóba, ja és kizárólag kombi (majd ha meglesz veszek mellé Fila táskát is hogy teljesen egyedi legyek )
Az alábbi kérdésekkel fordulnék a nálam sokkal jobban hozzáértőkhöz:
- számítógépes diagnosztikával lehetséges e a pd elemek állapotának ellenőrzése, képesek e ilyen diagot pl. márkakereskedésben normálisan elvégezni
- pd elem, egr illetve tandempumpa problémákról olvastam főleg nem megfelelő karbantartás esetén, ezeken kívül van e esetleg még valami amire érdemes odafigyelni vásárláskor (már az egyébként szokásos kasztni/futómű/fék/stb állapotának felmérésén kívül).
- van e még ajánlott más dízel motor típus/kód ezen a családon belül -
Kickass
őstag
válasz Kickass #124939 üzenetére
Kimaradt hogy csak manuális váltós lehet.
maximilian4: 1.9 pd-nél is ennyire kardniális milyen gyártmány a PD elem? az nem csak 2.0-nál számít?
Persze a kettőstömegű hibajelenségekre is figyelni fogunk, de sajnos belelátni senki nem lát bele, így inkább az bele van kalkulálva hogy lehet hamar cserélni kell[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz tresh #124945 üzenetére
A nagy km futás tiszta sor, bár a kínálat tetejéről próbálok nézelődni, ez se garancia de hátha nagyobb az esély.
Akkor a pd elemek értékei diag szoftverrel kiolvashatók, ez jó hír, én biztos nem fogom max egy szervízben ahol átnézetem, ide se nagyon másolgatnék, autóvásárlásnál nem lesz erre idő hogy kiolvastassam ide belinkelem majd itt még megszakértik, és vissza h ok minden más rendben kell az autó. Nem életszerű.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Két Audit szeretnék véleményeztetni ha esetleg valakinek van kedve rájuk pillantani:
1eske - ha gyári a xenon akkor nem kellene a lökösben mosónak lenni?
2eske - ez a rökáró (sic!) vajon gyári vagy utólag rakták bele? Alvázszámmal tudom csak chekolni? Ha igen tudnátok dobni egy oldalt ami VIN alapján kidobja a gyári felszerelést?
Köszöntem!
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
BLS/BKC/BXE 105lovas pd motorhoz volt-e valah DPF és ha igen évjárat alapján ki lehet szűrni hogy adott autóban vn vagy nincs? (Jetta 1K2)
Előre is köszi!
-
Kickass
őstag
Urak,
Egy kis óévi unaloműző, már aki olvassa.
Konszern benzinesekkel (főleg nagyobb köbcentisek) szeretnék kicsit jobban képbe kerülni. Mi az amit szabad mi az amit mindenképp kerülni érdemes mert konstrukciós zsákutca.
Van most egy offos dizelünk, ezt valószinűleg meg is tartjuk egy darabig. Viszont gondoltam mellé valamit amibe befér a család is alkalom adtán, viszont van benne valami kis huncutság 'apának'
Ilyenekre gondoltam mint: 1.8/2.0TFSI, esetleg valami bővérűbb mint pl.: 3.2 V6 FSI, 4.2 V8, vagy ami az igazi álom lenne egy S6 5.2 V10
A közvetlen befecsisek gondolom itt is kokszosodással küzdenek.
Az ehhez párositott hajtás mondjuk Audi vonalon Quattro, minden más esetben valószinűleg FWD.
Váltóban szintén nem nagyon vagyok, otthon, DSG, Tiptronic pro kontra.Egyelőre irányvonalat keresek, valószinűleg ilyen kaliberű autóból (akár konszern, akár más) megkimélt állapotút találni egy hosszabb kutatási projekt eredménye lesz és lehet nem is Mo-ról fog származni.
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #162412 üzenetére
Motorkód?
Ez a vezérlés csere is, megúszod, azért ilyesmin nem cserélsz minden évben vezérlést, még ha nem is annyiba kerül mint egy swiften. -
Kickass
őstag
Sziasztok!
Jottem haknizni ide is az autokeresos sztorimmal. Meg mielott beutott a sz*r eldontottuk, hogy auto csere lesz, kicsit idos is mar a Merci, meg hat a kozel fel misis futott km se keves, mindig ker valamit.
Van egy racionalisabb vonal, ahol foleg VW/konszern modellek sorakoznak, csak eleg sok a kerdojel.
A felhasznalas 50% varosi dugozas BP-n illetve 50% autopalya, mivel BP-n sokat kozlekedem a budai oldalon (Kiscelli ut, Filler utca kornyeke, Levay ut stb.) ezert automata vagy minimum auto hold/hill hold mint felszereltseg must have kategoria.
AMit konszern vonalon eddig neztem az vagy 1.4Tsi vagy 2.0CR. Kb 25-30k km-t megyunk egy evben 'bekeidoben'.
1.4-nel a szaraz DSG kb. ki is esett, a 2lityos dizelhez tartozo olajos DSG nem lenne rossz de itt es mashol is azt olvastam, hogy a dugozast, melygarazsozast es emelkedozest annyira pont nem szereti.Kicsit kategoriaban is ugralok, benzinnel inkabb egy Golf Sportsvan vagy esetleg egy kombi Golf johetne szoba mig dizelnel ott lenne a Passat/Superb esetleg Octavia vonal. Ja igen es ha dizel akkor csak Euro6 lehet. Valamennyi pakolos hely kell gyerkoc(ok)-el.
Nehany peldat is bedobok:
Superb - barmelyik randomot ide lehet kepzelni manualban is auto holddal
Passat
SportsvanPro kontra esetleg mas javaslat konszernen belul? Keret max. 4,5M.
(Golf GTI es R javaslatot mar kaptam focvis-tol )
-
Kickass
őstag
Ez peldaul igy mar sokkal validabb informacio mivel semmilyen duplakuplungos csodaval nincs tapasztalatom, nyilvan nem is a napi ketto melygarazsbol felmenes, inkabb a dugoban vagy az emelkedon alldogalas/araszolas ami mindennapos.
De olyasmi is erdekel, hogy ezeknel van e meg olyan motorkod amit esetleg erdemes kerulni.
Most meg inkabb csak figyelem a hirdeteseket/arakat, nyilvan valamennyire esesre spekulalva, bar ezzel is meg lehet szivni ha a korlatozasbol tilalom lesz.
(Ha lesz is vetel a Merci akkor is marad amig vissza nem all a normal elet, egyebkent se lehetne eladni meg elfer az udvaron/haz elott). -
Kickass
őstag
válasz Doki16 #179352 üzenetére
Ezt nem lattam sorry...Auris nalam a hanyas kategoria, meg a Prius is jobban adja kivul belul, de inkabb egyik se, jo lenne meg valami autoszeru auto, az urhajok raernek kesobb is.
GTE jo lenne, de gyerekkel (plane esetleg kettovel) 272 liter az eleg karcsu (passat GTE-re nincs penz), meg a V60 PHEV is azert esett ki mert bar 330 liter, de kicsit se praktikus meg magasan is van. (De pl. focvis Golf R otlete egy pillanatra megfogott mert hat ott mar csak 350 liter csomi, de aztan kiderult hogy megse mert az osszkerek onnan is elvesz majd 100 littyot.)
Passat (illetve nalam a Superb is, bar gondolom kb ugyanaz az auto a ketto a lemez alatt) a legeselyesebb ebbol a vonalbol. Oktavbol is inkabb a dizel RS-ket nezeggetm.
-
Kickass
őstag
Letezik olyan konszern vin checker, ahol alvazszam alapjan felszereltseget, a megrendelt auto eredeti celorszagat illetve hasonlokat ki lehet listazni?
Elore is koszi!
(kerestem a hsz-ek kozott de nem talaltam, ami nem jelenti azt hogy nincs )
-
Kickass
őstag
válasz Doki16 #179420 üzenetére
pl.: ARD, lejtmenet asszisztens, hutheto kesztyutarto, terdlegzsak
Ezek egyike se letfontossag, de mivel a kereskedok szeretik feljebb pozicionalni a portekat nem letezo extrak feltuntetesevel igy nem art resen lenni.
De akar mar az is segitseg lenne ha vhol le van irva milyen felszereltsegi szinthez mi tartozott by default.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Nálunk is bővült a család (ez még nem a Merci utódja és nem is olyan érdekes mint egy S5 vagy egy FR Leon). Majd csinálok róla valami előnyösebb képet is.
AWY, 1.2 6V, 99000km, szülőké volt, most nálunk lesz bölcsijárat/feleségem munkábajárósa.Hasznos infot a vezérléssel kapcsolatban elfogadok. Van intervalluma? Mikor szokás cserélni (azon kivül hogy amikor már csörög)?
szerk.: igen még téli van rajta..
Munez: Úgy tudom igen.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #180730 üzenetére
A zinternetes legendárium szerint ez nem ugrik át. De jó lenne valami konkrét info erről. Semmi hangja nincs, már a 3 hengeres 'brekegésen' kivül.
focvis: Danke csak majdnem
ez #mekafapad -
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #181234 üzenetére
Észrevennéd azt a 0.5 secet?
bitpork: 2. autó, igaz 10 éve én ezzel megjártam 4 emberrel csomaggal Horvátországot klima nélkül ma már nem vállalnám be.
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #184210 üzenetére
Gusztáv mondjuk kicsit messzebb van mint a IV vagy XIII
-
Kickass
őstag
Üdv a topiknak!
Alany egy AWY 1.2 HTP Fabia.
Kiváncsiságból mértem egy fogyit aztán az lett hogy 7 liter
Lehetséges? BP. 25-30km van benne dugó is, dinamikusan közlekedek vele (haha 54 ló meg a dinamizmus ) de nem nyélgázon.Érdemes elkezdeni valami hibafeltárást vagy ennyire alulmotorizált lenne?
Előre is köszönöm a meglátásokat!
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Van esetleg valaki Érd vagy dél-buda környékéről akinek van VAG-COM? De ha csak egy hozzávaló gyertyakulcs lenne már az is segítség. Skoda Fabia 1.2 6V hibafeltáráshoz kellene.
Privi rám ha esetleg tudsz segíteni.
Köszönöm!
szerk.: bocs nem válasz akart lenni
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Porki e-tronja és Reggie balesete mellett ez lehet most elsikkad de hátha.
Autós topikban felvetődött, hogy az MBQ platformos konszern autók mindegyike tudhatja a HHC-t (Hill Hold Control vagyis magyarul visszagurulás gátló) csak maximum nincs aktiválva.
Igaz lehet ez vagy rosszul értelmezte valaki az infokat?Konkrétan Oktáv 3-ról lenne szó (1.4TSI CZC).
Előre is köszönöm az infokat!
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Kineztunk egy 3as Oktavot, 2016, 1.4TSI (CZD, 150LE) manual 6 valtoval.
Van barmi ellenvelemeny ami miatt ne vegyuk meg? Nyilvan nem a szubjektiv kulso/belso alapjan. 168k km van a kocsiban, egy diozas osszeget a kotelezo csereken (folyadekok illetve vezeles) kivul meg azert felreraktuk. Mas amit esetleg tudni kell rola?Ehhez kapcsolodo kerdes, hogy egy kedves kereskedo ugy hirdette hogy a kettostomegu is cserelve az autoban, de sajat kutatas alapjan a manualban ilyen nincs csak a szaraz kuplungos DSG-ben. Jol tudom?
Lassan vege fele kozeledik az auto keresos saga, volt itt mar hasznalt dizel/hybrid meg minden, de arra jutottunk csak valami igazi fiatalitast kell.
-
Kickass
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs