-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #171635 üzenetére
...nem, a szerelőmnek is ez volt az első kérdése. Az sérülésmentes. Meg talán annak nagyon látható nyoma lenne, hisz azt még fedi a műanyag alsó takaró, az is ép. Az olajhűtő felett szutykos minden, nemtom mi lehet ott, de valahol arról a környékről jön az olaj. Azt mondta a srác, h valami filléres tömítőgyűrűk öregedhettek el, és azért ereszt. Csak le kell szednie a hűtőt is, h hozzáférjen, remélem igaza lesz. A tömítéseket már megrendelte, várom, h szóljon mikor vihetem. Ma vettem észre a turbót is, ahhoz meg én rendeltem meg a cuccot, köszönve neked. Bár az ha most nem kerül bele, talán nem lesz akkora gond, nagyjából egy hónap múlva megyek vissza olajcserére, majd akkor beépíti.
(#171634) Gergőke88:
nem nagyon figyelek ha gyorsan írok, tudom hiba. A főiskola elvégzése óta nemtok helyesen írni. Ott annyit körmöltünk mint állat, nem a helyesség, sokkal inkább a mennyiség volt a mérvadó. Az pedig már nagyon-nagyon régen volt már. Azóta sokat javultam.
No, meg Feribá (Kazinczy) is megmondta: "nincs helyesen író ember, csak betűvető", számomra Ő hiteles ebben (is)
Vagy állhatunk egyenlőre is[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #171844 üzenetére
Nekem szintén ezt csinálja a CC. Az volt a Continental mérnökének a válasza, h ha többnyire egy ember ül az autóban akkor "pattog" a kocsi hátulja mert könnyű, és ez eredményezi a rendellenes abroncs kopást. Általa javasolt megoldás: tegyek a csomitartóba egy másfélmázsás vaslapot , vagy 5-7k km enként cseréltessem az abroncsokat, az elsőket hátra, a hátsókat keresztbe előre. Az utóbbit is kétkedve fogadtam, de ennél maradtam.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #171848 üzenetére
..megpróbáltam, de jól odabasztam a kiváló minőségű magyar utakon, úgy, h a felnit görgőzni kellett. Persze nem biztos, h a -0,2 bar volt a ludas, én annak tudtam be, így azóta gyári értéken szaladgálok vele.
(#171849) kleinguru : Az előző abroncsom volt Conti sport contact 5, 40k után ki kellett dobnom mert bár még nem voltak szarrá kopva, de annyira idegesítően búgó hangja lett, h lecseréltem. A mostani: BARUM Bravuris 3HM 97Y XL sokkal olcsóbb, de ez sem fog többet bírni, most tartok 30k körül amit beletoltam. Az ajánlás alapján cserélgetem, egy darabig jobb a csere után, nem jó, csak egy kicsit jobb, majd újra Q...va hangos. Annyira búg, h nem akarom elhinni, nem kerékagycsapágyas a vas. Majd amikor felkerül a téli, akkor jövök rá, h tényleg a guma a xar.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #171937 üzenetére
Ebben teljesen igazad van, én elsőre nem gyárit raktam bele, mert rábeszéltek, jóvanazbele mantrázta a pék. Olajcsere előtt finoman váltott, nem lett volna kötelező, de 100k-nál amikor átvettem az autót, gondoltam nem ártok neki egy cserével. Oszt csere után szarabb lett mint vót, nehezen mozgott, nehezebb volt pozícióba helyeznem is.
Gyorsan gyárira csere, és mint a vaj!!! Pedig a paraméterek megegyeztek, és Castrol-lal, lett feltöltve, na, a lényeg, a gyári a faxa!! Lehet, h drágább, de jobb!! Ez nem vélemény, tapasztalat!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz i-sti #171949 üzenetére
..hát elég fájdalmas kiadásod volt akkor. Biztos, h rakat bele valamit, valami pluszt a gyártó amitől érezhetően jobb, és ennek sajnos ára van, nem is kevés.
#171950) momo2828:
sok szerelőt nem értek, h miért a szart erőltetik. Talán nagyobb a haszna rajta, vagy várja, h széthulljon és újra vidd hozzá?? Tényleg nem értem. Én ezek miatt váltottam szerelőt, mert minden szar bazári egypálcás cuccal rakta volna tele.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz c00per #171952 üzenetére
tudod! A kivétel csak erősíti...
Persze nem tartom kizártnak, és én is sokallom a gyári olaj árát. Volt már példa nálam, h a gyári szar volt, nem olaj, hanem szűrő, annak is tömítőgyűrűje. Életemben először vettem gyári szűrőt a kocsiba, előtte MANN-t használtam, soha semmi baja nem volt vele. A gyári tömítése két hónap alatt úgy felkeményedett, olyan lett mint a fagyott kutya lába, és míg be nem melegedett, addig először spriccelt, majd később csak folydogált, üzemmelegen megszűnt a folyás. Hát soha többet gyári olajszűrő!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #171992 üzenetére
Sokat beszélgettem a szerelőmmel az utóbbi időben, mert sűrű "vendég" voltam nála mivel egyre több szarság üti fel a fejét a kocsiban. Az egyszerű gumitömítéstől a szívó csappantyúsoron át, most éppen az elektromos kézifékrendszer szarakodik.
Szóval azt mondta a szerelőm, h ma már mindegy milyen autót veszünk, egyformán szar mindegyik. Döntsek érzelmi alapon, ami tetszik, abba üljek bele, oszt ha szerencsém van, nem költök rá vagyonokat. Talán igaza van.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Flowtation #172022 üzenetére
A két szín külön értendő. A piros konstans, állandóan feszültség alatt van, az biztosítja a beállítások meglétét, pl. rádió csati, idő stb. A sárga kapcsolt szál, "gyújtás" ráadásakor aktivizálódik, így tudod csak bekacsolni a rádiót. Használják még külön erősítő vezérléséhez, vagy régen ez a szál mozgatta az elektromos antennát. Ha a pirosat átkötöd a sárgára, akkor tudod kulcs nélkül is bekapcsolni a rádiót. De nem felcserélni, átkötni kell!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Flowtation #172024 üzenetére
A rádió oldalán összekötöd a sárgát és a pirosat, arra a bejövő pirosat, majd a maradék sárgát leszigeteled. De miért kell neked, h állandóan menjen a rádió? Nem ismerem a Te kocsid, de nem buszos a rendszerű?? Mert azok még kivett kulcs után is engedik a kapcsolt szálat egy ideig feszültség alatt.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #172026 üzenetére
..na, jól van! Igazad van.....megint!!
Tudod ebben még az a szégyen, h évekig szereltem be autókba Hi-Fi-t, na most meglehet a véleményed
1ébként soha semmihez nem nyúlok, és kötök, míg ki nem mértem. Sajnos ért már meglepetés.
(#172036) Flowtation :
Némi módosítást kell figyelembe venni, a Mester óvatosságra intett és teljes joggal.
Minden stimmel amit előzőleg leírtam, csak a színek nem, tehát amit írtam előzőleg, az úgy szar ahogy van.
Nem a piros a az állandó feszültségű vezeték, hanem a sárga!!!! A többi stimmel. Tehát a sárgát kell igénybevenni az állandó bekötéshez. A rádión marad a sárga-piros közösítése, csak ne a pirosat, sokkal inkább a sárgát kösd rájuk!
Akit előző írásommal félretájékoztattam, szíves elnézésüket kérem!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Flowtation #172045 üzenetére
A motor hibára én neked sajnos nem tudok mit írni, majd jönnek a nagy "öregek" és megszakértik.
A nyáktisztítással valszeg szerencséd volt, de oda spec anyag kellene, ami tuti leszedi a szmötyit.
[link]
Ezt használom és ajánlom is!(#172050) kleinguru:
Az alcantarával nem sok dolgod lehet, próbáltam már spec tisztítóval, de semmit sem ért, bár az enyém sosem volt koszos (gondolom én), annak elég ha alaposan kiporszívózod és semleges mosószermentes nedves ronggyal felfrissíted.
A többi bőrhöz AutoGlym bőrtisztítót és a hozzá tartozó ápolót használom.
[link]
de erre van külön fórum.
[itt][ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
Ezt olvastátok már?
[link]Joe
-
simonjoe
őstag
Szép estét Hölgyek, Urak!!
Szerintetek a G13-as fagyálló meddig áll el, ha nincs felbontva?? Nem találok rajta szavi időt. Kicsit többet vettem a kelleténél.
Vajon a következő fagyi cseréig (2év) kibírja a flakonban??Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz negyedes #172889 üzenetére
Én csak ezt a márkát használom, a pollenszűrőkből a MANN gyártott először Polifenolos aktívszenes szűrő-t. Az egyik legjobb szerintem a piacon bőven megéri az árát.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz zsolt19900 #172951 üzenetére
Kíváncsi leszek a tapasztalataidra. Én kora tavasszal nyomtam bele a CC-be, de semmi konkrétumot nem tudok írni róla.
Előnyei:
Felújítja az alkatrészek felületét és védi a folyamatos kopás ellen.
-Erről nem tudok nyilatkozni.
Kiegyenlíti és megnöveli a kompressziót a hengerekben.
-Erről nem készült a kezelés előtt mérés, így szintén nincs tapasztalat
Az olajrendszer nyomását a névlegesre visszaállítja.
-Szintén nem volt mérés ez irányban sem
Védi az alkatrészeket a túlterhelés okozta túlmelegedés ellen.
-?????
Javítja a motorolaj kenési tulajdonságait, és a motor szerkezeti egységeinek súrlódási paramétereit.
-?????
Csökkentheti az üzemanyag fogyasztást.
-Csökkentheti, de nem tette.
Növeli a motor teljesítményét és a gyorsulást.
-Lóf@...szt növelt, nem teljesítményt (bár ezt sem mértem előtte) és gyorsulást!
Csökkenti a motorzajt és a vibrációt.
-Ez szintén Lóf......
Megnöveli a motor élettartamát.
-No, erről majd 10 év múlva!
Szóval nálam ezek a tapasztalatok.Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Tudtok valakit aki vissza tud "rakni" gyári szoftot? Pontosabban visszahívott dízelbotrányban szereplő 2011-es Touran-on kellene "alaphelyzetet" állítani. 1általán van erre lehetőség?Joe
-
simonjoe
őstag
válasz rob210 #173328 üzenetére
"Ezért is szoktam mindig azt mondani, annak aki hozni akarja az alkatrészt, hogy rendben, de ha nem jó akkor kétszer fizeted ki az árát."
Ebben teljesen igazad van, de én pont emiatt váltottam szerelőt. előző autóimhoz én vittem az alkatrészeket, a CC-t úgy vállalta, h ez már nem játszik. Ok! Majd amikor mindenféle ismeretlen márkájú, meg UNIX saját termékeit akarta bele tenni, h jó az bele, hát NEM!! Így elváltak útjaink.
Ja, és az árak meg fedték a gyári alkatrész árait. A mai "netes" világban nehéz megmagyarázni a 400%-os haszonkulcsot egy alkatrészen. Az ügyfelek zöme nem biztos, h hülye, vagy vak.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Winchester95 #173512 üzenetére
..nekem csalódás volt, semmi érdemleges dolgot nem tolt, sőt, még valótlan dolgokat is.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz diablo1984 #173576 üzenetére
Ezt én cáfolnám! Nekem a Yorki hátul olyan nyugodtan el van, nyoma nincs a kocsiban. Csak a plüss fekhely. Szeret autózni, semmit nem karmol, barmol össze.
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
SOS segítségre lenne szükség! Egy kedves kolléga 11-es Touran-ja a héten vaddisznó általi súlyos sebeket szenvedett. Kiskorú kölöxök transzportálására szolgáló jármű, ezért sürgős lenne a hadrendbe történő visszaállítása. Első lökös kellene, de nagyon! Ha tudtok forrást, kérlek titeket toljátok már, akár priviben is. Tényleg nagy szükség lenne rá, idáig nem jártunk sikerrel. Hálás köszönettel!!!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #173620 üzenetére
..szarrá tört, az egész autó eleje siralmas volt.
(#173621) MunezXBK: én magam nem vagyok facsés, a srác már ott is keresett. Az a baj, h nem radaros, nem xenonos, viszont ködlámpás a cucc. Ebben a felállásban ezidáig lyukra futottunk. Nézem már a külhoni oldalakat is, ha kell ki is utazunk érte azonnal, mert tényleg nagy szükség lenne rá, de nem találunk. Bár most 7vége van talán hétfőtől ismét.Joe
-
simonjoe
őstag
Köszönöm mindenkinek!!!
Peti!! Megoldjuk, pontosabban megoldják a szállítást. Már ez is nagy segítség!!Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Tudom, h nem szabad, de nem eladom, elajándékozom ha kell valakinek.
Van egy 16.9-es VCDS kábelem, egy darabig működött, már nem akar. Ha szeretne valaki "szenvedni" vele és eljön érte, mert nekem annyit sem ér, h a posta miatt fáradjak. Keressetek priviben.Joe
-
simonjoe
őstag
Dízel Audi-VW-Skoda-Seat füstje borítja a tájat,
Karácsonyi bejgli növeli a hájat.
Pihen a VAG-os, fázik keze-lába,
90 fokra áll be az ő termosztátja.
Mi lesz a fa alatt? Izgul ő most nagyon,
R-Line kormány? Hú, az egész vagyon!!
Csodálja a család: nem olajos a keze?
De jól tudják, hogy most is a gépen jár az esze.
Ha véget ér az ünnep, újra fúr és farag,
Hogy az ünnepek után újra hajthassa a vasat.
Ha elfogyott a tudomány, sebaj ott a Fórum!
Nagyobb okosság az, mint kártyában a lórum.
Segít a társaság bizony fűnek, fának,
Tanárnak, mérnöknek, sofőrnek, diáknak.
Áldott Békés Ünnepeket minden VAG-osnak !!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #174924 üzenetére
Peti! Beleolvastál mostanság az oldalukba??
Van egy érdekes cikk:
"A dízelek tisztítják a város levegőjét"Joe
-
simonjoe
őstag
válasz TraktoristaT #174926 üzenetére
Azt hiszem ennyiért nem gyárit, csak valami utángyártottat kapsz, ami valljuk be őszintén nem egy életbiztosítás.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #175282 üzenetére
Nem a mi stílusunk . Az a helyzet, h sokat gondolunk arra, h visszaköltözünk az Alföldre, valami tanyára, mindenféle állatokkal körülvéve, (lenne egy igazi kutyánk is ) de Noé bárkája sehol se lenne hozzánk képest. Én inkább nem ennék, de mészárszék nem lenne.
Ennek ellenére nagyon szeretek mindenféle húst.Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen