-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #135520 üzenetére
Sajna nekem is ugyan ezt produkálja. Linkelt itt egy kolléga adalékot, azt kellene lehet megpróbálni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #135520 üzenetére
Ezt olvastam:
Amennyiben az ékszíj és a feszítők állapota megfelelő, bizonyos típusok esetében (VW, Audi, stb.) a generátor ékszíjtárcsája ún., szabadonfutó csapágyazással van ellátva.
Ennek meghibásodásakor az ékszíj meg-megcsúszik, illetve csattoghat. Egyéb esetekben az ékszijtárcsák kopását érdemes megvizsgálni.Szóval lehet nem a szervó a bűnös, hanem valamelyik szabadonfutó?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #135702 üzenetére
Ha már itt vagy...
Tegnap délután egyik indításkor kiírta a szekér, hogy csekkoljam a fékpofákat. Mondom what?
Még bőven látok rajtuk anyagot (igaz a belsőt nem látni). Ránéztem VCDSel, hogy melyikre sír, de hibakód nincs. Azóta pedig nem jelzett ismét. Csak szivat? Vagy kábel törés lehet?Meg lehet azt valahogy lesni, hogy melyik nem tetszik neki?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz ACAB95 #135783 üzenetére
AVF - nekem ez van. Szinte ugyan az mint az AWX.
Nekem megvétel után kb 1 hónapra beszart. Eltört benne a rükverc kuplungja. Kb. 300k-ban állt meg a történet. Használt automata lutri. 60ezrenként olajat kell bennük cserélni, de mivel elég drága, szinte senki sem csinálja. Nem szabad nagyon tiporni őket. Az olajszivattyú ami beadja a kulcsot bennük. Ezt érdemes cseréltetni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Színkódot honnan tudom meg? A matricán melyik kód mutatja?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Küldött már innen valaki postán vagy futárral kerékszettet MO-n belül? Be kell csomagolni?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Speeedfire #136218 üzenetére
Linglong?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #136605 üzenetére
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
-
atos19881101
senior tag
válasz FoBCRaistlin #137202 üzenetére
Nekem a venti adta be a csődöt tavaly, azért nem ment.
kk
Cserélted a csapágyat is?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
válasz marci1250 #137782 üzenetére
Ha kell elérhetőség szerelőre, írj rám. Balatonfűzfőn csinálták az enyémet.
A szeleptömbre azt mondta a szerelő, hogy nem nagyon szokott tönkre menni. Inkább az olajszivattyú adja be a kulcsot a gyárilag fos csapágyazása miatt. Én erre tippelnék nálad is.
Ha elfolyt volna az olaj, azt észre vennéd. Majd 8l van benne. Az nem kis nyomot hagy.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy Tab S8 és Tab S8+ - méretvariációk egy témára
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Hardcore café
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Cyberpunk 2077
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gyúrósok ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs