-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Eagl3 #183691 üzenetére
150-et szerintem is elmehet a gyári lánccal, de nyilván használatfüggő. Nálunk a családban CAXC A3-ban 150-nél lett a komplett vezérlés cserélve, ott már hidegindításkor erősen lánchangja volt. A vezérléssel az olajszívattyú is módosított lánckereket kapott új lánccal. Utóbbival elvileg többet forog, ezáltal nagyobb a szállítási volumen. 157-nél volt diózva, ami a képek alapján má ráfért, de igazából nem volt trágédia, és használat során sem volt ég és föld a különbség utána. Leginkább hidegen simult ki az alapjárat. Turbó, magasnyomású szivattyú, befecskendezők egyelőre tartják magukat, de mindenből kapja is a legjobbat, meg azért ésszel van használva.
Ezt figyelembe véve én kifejezetten szeretem ezt a motort. Jól autózható, egész dinamikus és takarékos motor. (A3/Golf méretben nézve)
-
erdey_a
őstag
válasz Eagl3 #183691 üzenetére
a 400ezer forint annak fényében húsbavágó, hogy pl. egy fiat stilo-n a vezérléscsere ennek ugye tizedéből megvan, illetve a 9-10 éves autó árához képest kis túlzással majdhogynem gazdasági totálkár egy ilyen akció.
Az meg, hogy nekem 7 éves a kocsim és a második lánccsere jön, megint nem a 9 évente egyszer dolgot mutatja. Pedig őszintén mondom, elég megkímélt a szekerünk és minden jót megkap. Gond se volt vele soha. Szóval a kocsit szeretem, soha ilyen jó autónk nem volt (illetve de, egy 1.2 Fiat Punto ELX), de a 400ezres szervizeket nem.Hol van a totalcar cikkben emlegetett "bűnbánó készlet", amit okoskerékkel együtt 80ezerért dobálnak?
[ Szerkesztve ]
Vérboci
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest