-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #185656 üzenetére
Erre valaki?
Annyit utána néztem, hogy a 2 fekete szál, 1-es, 2-es pin a fűtés, azon kell szakadást mérni multiméterrel széthúzott csatlakozónál. Meg ellenállást is.
Aztán feszültséget meg a másik csatlakozóban járó motornál ugyenezen a lábakon.
VCDS tesztet nem tudom, illetve a fenti mérést is a szívó benzines 1es fabia workshop manual-jából szedtem. -
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #185656 üzenetére
Fejlemény :
Multiméterrel mértem 1,2-es pineket, nincs szakadás.
Motorvezérlő felől jövő csatlakozóban, szintén pin1, 2-n mérve járó motornál ~12,2V.
Lamda teszt lefutott, OK.
Lambda fűtés tesz időtúllépés.
Teszt előtt nem töröltem a tanult értékeket, nem tudom, hogy kellett volna vagy befolyásol - e valamit vagy sem.
Illetve először valami feltétel még nem volt elég a teszthez, pedig úgy tudom, csak a hűtővíznek kell 80 fok felett lennie, az meg teljesült.
[kép]
Mit nézzek még meg?
Vagy csere mindenképp?Vasárnap óta ezek kerültek a hibatárolóba :
17138 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit
P0141 00 [237] - Malfunction17142 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
P0138 00 [237] - Signal too High
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen