-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #199303 üzenetére
Már 2012 végén volt ACT 1,4TSI-ben, Golf 7-ben és társaiban.(Illetve egy nagy kedvencemben, a Polo BlueGT-ben) Előbb 140Le (CPTA), majd 150Le (CZEA) teljesítménnyel. A hengerlekapcsolás ezekben is csak a 2-es és 3-as hengert kapcsolta le. Ezek lassan 10évesek lesznek. Engem nagyon érdekelne egy kompressziómérés, mondjuk az említett 250ezer km környékén.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
grizlisandor
veterán
válasz Mágus2 #199303 üzenetére
Érdekes, ahogy csiszolgatják a technikát.
Novoth tett ki egy fb postot egy gyári egr vakdugós 2015 évi RS Skodán, itt csak a DPF utáni megszűrt gázt vezeti vissza.BMW vonalon dízelen bevett szokás a szívócsatorna koksztalanítás ( diózás ), a kigyulladásos dologhoz is köze van...
1.5 TSI akkor nem fogja bírni itt a ridegtartást a felhasználóktól, lesz itt hiszti, hogy így rossz, úgy rossz konstrukció.
Szerk.:
(#199361) yodamester10:
Levegőszűrő?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Xbox Series X|S
- Milyen egeret válasszak?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- NiMH akkumulátor
- általános iskolai rendszergazda
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs