Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz DeadMeat #3432 üzenetére

    hüm lehet tényleg nem ez a magyars kocsi akkor viszont meg kell venni(egy ilyen állapotú 1,8T látam eddig Cordoba(!!) cupra volt, 180-as alapban kicsit meg volt piszkálva, hát azt kell hogy mondjam vetekedet a VR6-os poloval, bár ez annyira nem kapart 3.-ban :D )

    hüm nem a legjobb max a 2. 1,8T(még jó gazdával) sem látam 500km-t elmenni nagyobb szervizelés nélkül(turbo, (dugok), gyűrűk csere, lehet hogy szelepek is) VR6-ból eddig gyári cuccal 680e km-s volt nálunk, volt vagy 120 ló, 18 litert evet mondjuk. Gyűrűzés után elég jól ment és 12-13 liternél többet nem lehetet megetetni vele(érsd egy napig pályázás 200 fölött).
    és még vagy 150e km belett pakolva a motorba

    sajnos ezt nem lehet meg csinálni egy 1,8T-vel, de ahoz képest a többinél rendre jobbak, bár az újabb fajták sora eszik a gyújtó trafokat és nagyon kényesek a gyertyákra, még ha mindenből teljesen gyárit használsz akkor is :((( .

    nem tudom új kocsinál olaj csere és általában szijjak is cserések ha magunknak vesszük :)

    mazda626:kerék íveket, küszöböt érdemes átnézni (ezek szoktak lenni tipus hibák, korrodáládnak igen hamar), ha törést kerestek akkor a legegyszerübb megnézni az üvegeken az év számokat (ha egyeznek akkor feltételezhető hogy nem volt nagyon törve) ill egy festék vastagság mérőt...

    arról hogy gyenge annyit tudok mondani hogy fateromnak van egy 2000-es évjáratú Toledoja régi 1,6 SR(8V. 1,4 16V nem ajánlom, gyenge és a poloknál voltak vele gondok) kicsit piszkálva vna úgy 125lóra, 200-ig dinamikusan gyorsul, utána lendőlat, végtére kényelmesen autózható, ha kell erős, de nem verseny gép...
    de egyesek "szerint nem autó" mert az érdi pálya részén 130-ról 5.-ben nem gyorsul elég nagyot :D

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák