Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    válasz Mágus2 #38076 üzenetére

    A katalizátor az más tészta azt énis cserélném ha kellene...
    a DPF egy parasztvakítás..
    Tudom nano részecskék stb stb.

    Hidd el nekem nagyon sokat utána olvastam... a DPF károsabb mintha nem lenne...
    Mivel a regenerálások folyamán sokkal több más káros anyagot is a légtérbe juttat amit amugy nem is termelne az autó stb sőt még a betiltását is tervezték neki... szerinted miért jön be most már meg a kamionoknál miért van 4-5 éve az 'adblue" adalék minden gyártó máshogy hívja...
    Muszáj hozzátenni hogy a regeneráláskor keletkező sok szart nitrogénre és vízre bontsa...

    De hát mindenki nézete más, a felfogás stb. Én nem ítéllek el se semmi. Te ezt gondolod én azt.
    A DPF egy parasztvakítás.
    De majd megkeresem neked a részletes leírását ennek.
    :)

    Szerk: Ami kicsit túlzás tőled azért... hogy Audi fenntartás... értem én, hogy ha sajnálok az újonnan 30 milliós Audimra 400ezeré DPF-et venni akkor pusztuljak el és vegyek suzukit...
    Ez SZÉP ÉS JÓ Lenne.
    De ugyan olyan drága a DPF a frodba, toyotába, hondába opelbe stb stb... ráadásul ezekhez képest az Audik DPF rendszere ÁLDOTT rendszer olyan jól megvan csinálva..

    Aztán egy 4.5 millás 1.5 mitudjam én milyen Toyota dizelre ne kelljen már 400é DPF-et venni... itt ne mondhatod hogy jajj Audi meg a fenntartási költsége...

    Részletkérdés én véleményem :))

    [ Szerkesztve ]

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

Új hozzászólás Aktív témák