-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #70046 üzenetére
Mármint a butítás módja a kérdés, vagy maga a butítás? A konszernen belül most hirtelen nem tudok példát, de a kék-fehér bajoroknál eléggé jellemző ez a dolog: 14-16-18i szinte pontugyanaz, 18-20-25d szintén, aztán az előbbieknél van 65 az utóbbiaknál van 75 le különbség a legkisebb és legnagyobb közt.
Más: A jelenlegi DSG engem sem győzött meg. A korábbi Passat B6-unkban jó volt, de egy másfél hónapja próbáltam az új A3 sedanban és tetszett. A nagyobbaknál használt ZF sokkal jobban bejön. Bár az új Passatban már másik DSG lesz, mert a jelenlegi nem tud 500NM-nél többet átadni.
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #70046 üzenetére
A konszern 1literes 3hengeres szívóbenzinese ilyen (Skoda Citigo/Volkswagen up!/Seat MII). Citigo-s ismi mesélte hétvégén, hogy van erre egy embere aki chiptuning mellett ezzel is foglakozik. Már csak arra vár, hogy lejárjon a kocsiról a garancia azonnal viszi hozzá mert kevesli a 60lóerőt. Két darab a motorhoz kapcsolódó külső alkatrészt kell áttenni a 75lovas verzióból a 60lovasba + a computerére feltölteni a 75lovas motor gyári programját és kész a műtét. 50ezer a komplett beavatkozás és teljesen kockázatmentes.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs