Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • degec

    senior tag

    válasz focvis #71012 üzenetére

    csak ide ÉRDiekhez,, tudós gyerekek, nagyon durván ott vannak ! bemutatkozót érdemes megnézni..stb..
    Nekünk is epc lámpa vagy mi a bánat meg realtiv eggyenetlen alapjárattal kezdődőtt 78 ezernél !
    Csak mol evoval ment az auto, mivel céges kocsi molkártya + üzemanyag elszámolva így mindegy... ;]
    de mint kiderült semmit sem számit az üzemanyag minősége mivel a szelepek nincsenek mosva mert nem permetezi a benzin a hátulját, nem mossa le ezeket az égéstermékeket amit visszavezet az egr, ergo lerakódik.. nem tucc micsinálni.. kartergáz szellőztető külön beépítve sem oldja meg mivel az égés folyamán olyan dolgok keletkeznek amik ottmaradnak..ahogy írják is! jó hír az új mocik már nem ilyenek ,1.8-2.0 tsik de a golf7 ben debütált 1.4 tsi továbbra is ilyen sima közv befecsis, nem port injektoros és közv befecsis..viszont kartergáz szellőztető rendszere pcv-je igencsak továbbfejlesztett..az 1.4 nek is hááát majd az idő mögmondja mi változik a TE 1.4 edhez képest...ebből a szempontból.
    Utolsó mondatra érdemes odafigyelni hogy tisztítás sem mindegy hogyan !!! Másik cégest elvitték namajd mi megkaparjuk szelepeket mivel úgy is láccanak nem szedjük szét ortodox módon miszlire a hengerfelyet.. na lett is baj :) jutott a turbóba is ott maradt kormocska osztán kinyírodott az is ::(
    Más autogyár miért tud erre figyleni, pl ford 2.0 benzinesek, ezek VW nél miért nem! kár ! Érdekes még hogy baromira sok szerelő minden szarral probálkozott mire ide jutottunk hozzájuk, tökre nem vágják az ilyesmit az átlag autóbuherátorok.--> hu gyertya hu gyertyakábel hu trafó, hu jeladó..hu lofa**! SZÍVO OLDALI LEKORMOLÓDÁS !!! ennyi ! ;] ;]

Új hozzászólás Aktív témák