Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz m3tr0 #7514 üzenetére

    vezérlésnél azt kell cserélni amit kell (jól megaszonttam :DDD ) szóval: szíj/feszítő görgő/vízpumpa/ék szíj/

    olajak, szűrők cseréje meg volt?

    váltóra leges legelső kőrben azt tudom mondani hogy ez egy rudazatos váltó (szal maga a váltót és a kart egy rúd szerkezet köti össze) és a rudak kapcsolodásánál műanyag gömbcsuklok vannak amik hajlamosak ki kopni, ezeket kell cserélni (régi leszop, új bezsírozva fel rak) nem olyan nagy összeg, de undorító meló cserélni.

    ha ezek szarok akkor lötyögös és pontatlan a váltó.

    nyikorgás meg lehet a kuplung rész miatt is, nekem is szól néha a kinyomó csapágy.

    ha nem veszi be a segességeket vagy kidobálja, az pl arra utal hogy szarok szinkron gyűrűk.
    nehezen veszi az azért is lehet mert pl túl sűrű olaj van benne.

    am szerelő látta már a kocsit, mit mondott a kasztnira?

    más:tuti bevallott km :DDD felni viszont kéne...

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák