-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeadMeat
veterán
válasz #00809728 #3323 üzenetére
Na nee ez vicces kicsit.Szelesebbnek szelesebb lesz persze a nyomtav,dehogy 50k a 4 pogi az azert kicsit tulzas..
Nameg az elozo hsz is igen erdekes hozzaallast bizonyit,miszerint az embert rendszerint hulyenek nezik lepten nyomon...
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Kicker
senior tag
válasz #00809728 #3332 üzenetére
asszony ne ossza az észt...
W polot sem mert drága és fapados. ha nulla extrával veszed persze fapad.... vegyen fabiát, de ne 1.2-est... vagy van 1.2-esbe klímás extásabb darab?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz #00809728 #3357 üzenetére
perpillanat a tescos lemon és forest wc szagosító mellett döntöttünk, beakasztottunk 2 db-ot a motortérbe /autónként/. meglátjuk mi lesz vele, de lehet más megoldást is nézek. Van egy macskánk, de az csak nem megy bele... azért azt észrevennénk.
amúgy a rétesen totál elhűltem, le kellett volna fotoznom...
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
pzulfi
újonc
válasz #00809728 #3397 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Imádom ezt a gépet.Ma is kitaláltam valamit hogy mehessek vele.Hétvégén megyünk vele hosszabb útra hogy bejárassuk. Nejemnek nagyon tetszik,csak meg kell neki szokni a samara után.Hátsó fejtámlákat ki lehet szedni ? Talán jobb a kilátás hátra!
Kormányon nem érzem az út visszaütését,-gondolom a nagy kerekek miatt-.Amugy kezesbárány.Beleszerettem nagyon. csinálok teloval képet róla ha érdekel valakit.Kamion:Renault Premium 450le
-
mazda626
addikt
válasz #00809728 #3449 üzenetére
Szeret enni, nem vitás. Kímélve lenne, nem hajtaná szét tesóm. Első hetekben biztosan élvezné a "lapulunk az ülésbe, de jó!!!" effektet, utána leszokna róla. Dinamikusan közlekedik mindenki a családban nálunk, de ez nem jelenti azt, hogy benne vagyunk a gyorshajtók Mo.-n TOP10-ben. Tiszteljük a technikát, ha mi tiszteljük az autót, ő is tisztel bennünket.
-
mazda626
addikt
-
mazda626
addikt
válasz #00809728 #3460 üzenetére
Nekünk pont a moci kezdett szarakodni, a kasztni korához képest rendbenvolt, jó a kesztyűtartó úgy szét volt rohadva, hogy az útra potyogott belőle a forgalmi. Szerencse, hogy garázsban tűnt fel. Motorban mindig kihagyott 1 henger, megcsináltattuk, rá két hétre jó nagy hideg télben 2004 02-ben Debrecen-Tiszafüred táv alatt elsült a motor. Mikor városunk táblájánál jártunk, már vas-vas hang jött ki belőle, pont a házunk előtt mondta, hogy nyekk. Alig bírtuk betolni a garázsba. Ezután többet nem kölöttünk rá, romák vitték el.
-
DeadMeat
veterán
válasz #00809728 #3460 üzenetére
Pedig ez pont nemjo,hogy melegiteni probalod a motort allo helyzetben.Meg benyasnal csadieselnel nem igazan.
Fel perc,mig rendesen folall az olajnyomas,aztan moderalt gazkezelessel mehet.Kozepesen magas fordulaton,hogy minel alacsonyabb legyen a tarheles.---->hamarabb bemelegszik.
Tc-n is volt rola egy cikk olvasd el,tanulsagos.
meg is van[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz #00809728 #3463 üzenetére
Hat hogy oszinte legyek en is a koztes megoldast hasznalom.Par perc jaratas,addig korbejarom az autot,aztan megyek,nem forgatva,de nem is tul alacsony fordulaton.
A kenese elvileg nem lehet sokkal roszabb az olajnak (legalabbis ezeknek a full synt cuccoknak) alacsony hofokon,mint uzemi hofokukon.Legalabbis nem annyival roszabb,hogy karositana a motort.Kivettem a cikkbol egy reszet,amit eleg ertelmesnek latok
"A motor akkor melegszik, ha hajtjuk, és minél több üzemanyagot elégetünk benne. (Meg ha bekapcsoljuk az állófűtést, vagy betoljuk egy szaunába, esetleg a globális felmelegedésre bízzuk a dolgot, de most nem erről van szó.) Az egyhelyben ácsorgás, alapjáraton motormelegítés ebből a szempontból tehát a lehető legrosszabb megoldás. Az üzemi hőmérséklet elérése alapjáraton nagyon sokáig, dízeleknél akár órákig is eltarthat (ha elérik egyáltalán), és nem mellékesen Európa és Észak-Amerika nagy részén a környezet védelme és a szomszédok nyugalma érdekében tilos is.
A második pont szerinti kopásminimalizálás tehát egyrészt az alacsony fordulatszám - nagy terhelés kombináció elkerülését jelenti egyszerű visszaváltással: ugyanazt a teljesítményt valamivel nagyobb fordulaton, a dugattyúk kisebb terhelése mellett is elérhetjük. Másrészt a magas fordulatszámok is kerülendők.
Totalcar ajánlása: a motor elindítása után kb. 2-3 másodperc várakozás. Ezt az időt remekül ki lehet használni akár a biztonsági öv bekapcsolására, akár a tükrök gyors ellenőrzésére. Ezt követően azonnali elindulás. Cél a maximális fordulatszám fele, vagy annál valamivel kevesebb: dízeleknél 2000, benzineseknél mondjuk 2500. Óvatos gázpedálkezelés. Cél itt is a maximális terhelés (nyomaték) legföljebb fele. Vigyázat! Elektronikus gázadagolásnál a félig nyomott pedál nem fél terhelést jelent, hanem sokkal többet"
Kb ennyi a lenyeg szvsz.Hogy ebbol mi igaz... Hallottam mar ezt is ajanlani,azt is.A szerelom azt ajanlotta amit en csinalok,es en igy is teszek.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Gebriel
veterán
válasz #00809728 #3471 üzenetére
Az éveként megrendezet WV találkozón(ha nem tévedek Wörthersee-be szokót lenni),bármilyen vendég autó(márka) bemehet,legyen az amcsi vagy japán kivéve az Opel-t
Opel a GM-hez tartozik közük nincs a németekhez,max csak annyi hogy ott gyártják
Gondolom ez lehet az oka hogy a német autó talákozókon nincs helye az opelnek.Szerk:Nekem igazábból semmi bajom az opelel.Családban is van egy Omega.
[ Szerkesztve ]
-
csumez
csendes tag
válasz #00809728 #3529 üzenetére
Végülis rendesen megakadt a köröm a karcokban. Csak mint mondtam, több réteg lakk van rajta, így töbszöri csiszolásokra eltünt. Utána már csak polirozni kellett hogy ismét megkapja a régi színét. Még a festő is csodálkozott rajta, hogy ennyi csiszolással még mindig nem érte a festéket. Pedig első nekifutásra csak a festésre tudott gondolni. A végén meg is jegyezte finoman, hogy ez sem egy Suzuki....
-
DeadMeat
veterán
válasz #00809728 #3542 üzenetére
Hehe pont a minap hoztam el egy 5-os golfot pestrol a muzeum utcabol 35k km-el,forgalommal szembe parkolt,szoval legalabb 2 eve ott volt az auto.Amin meglepodtem,hogy aksi csere utan poccre indult...
Jofajta 1,4-es motorka.De csalodnom kellett benne,a fabiamhoz kepest egy hurka evvel a mocival az 5-os golf igaz majd 300kg-al nehezebb.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
marsu
addikt
válasz #00809728 #3551 üzenetére
Jót tesz az autónak, ha 15.000km utnán kicseréljük az olajat, olajszűrőt. A 30.000km az sok ... Nekem is Castrol LongLife volt benne, de én is kicseréltem 15.000km után, mert érezhető a változás. Pedig ebben is csak egy 1.4-es 75 pacis van ...
Press any key to continue ...
-
Gebriel
veterán
válasz #00809728 #3586 üzenetére
Innen le töltdheted .
Köszi a DVD-tSzerk: De hogy is,semmiség
[ Szerkesztve ]
-
Flex Wheeler
tag
-
DeadMeat
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest