-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz springfield0 #106346 üzenetére
A dugattyú gyűrűk be vannak égve. Nem normális jelenség a javítás meg jó drága.
hdman A motorral több maj lesz, mint a DSG-vel. A chip meg a váltónak nem tesz jót. Amúgy amire nem elég 170 ló és 350Nm, arra a 200/400 is kevés lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz springfield0 #106351 üzenetére
A nagy audiban ez a legkisebb és leggyengébb motor, ezért szar.
[ Szerkesztve ]
-
Halver
csendes tag
válasz springfield0 #106353 üzenetére
Az F Astrad milyen súlyú?
És az Audi?
hány kg jut 1 pacira? -
veterán
válasz springfield0 #106351 üzenetére
A C14SE egy nagyon jó és sikeres Opel motor.
-
tresh
addikt
válasz springfield0 #106358 üzenetére
Ja csak az asztrán bicikli kerék/gumi van.. van itt kis millió tényező Lényegen nem változtat az az 1.6 nem igen szereti azt a bodét.A 170ezer km meg szerintem inkább a duplája
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz springfield0 #106358 üzenetére
Nagyon rövid váltót kapott ehhez a bódéhoz. Aki ezzel rendszeresen pályázik, az hamar kinyírja. Nem az audi szar, csak rendes motorral kellett volna venni. Aki ezt a motort B5 passatban vagy A4-ben megvette, az mind így járt, nem egyedi eset, ezért vágja rá alapból mindenki a felújítást.
zsolt19900 A hibakódban szereplő szenzort cserélni, nem pucolni, nem taknyolni, cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz springfield0 #106363 üzenetére
De az új korától, nem azért mert kopott. Az sajátosság, nem út közben kialakult hiba.
-
Morris
veterán
válasz springfield0 #106366 üzenetére
Ott kéne lennie a user maualban. A golf IV könyvében ott virít az 1000km/1liter olajfogyi. Tök természetes.
Szóval sztem el fognak hajtani.
Az az 1.6-os moci gyenge. Hiába 101 ló. Az én 1.4 16V-m is egy tetű volt a G4 kasztnijában.[ Szerkesztve ]
-
Thunderbolt
tag
válasz springfield0 #106401 üzenetére
Szerintem nem az informálódásra értette, hanem hogy ha reklamálni akarnál, akkor azt mondják, hogy az 1 l / 1000 km még épp tűréshatáron belül van.
-
válasz springfield0 #106401 üzenetére
A modernebb motorok is tudnak furákat produkálni. A gyártók azért írnak ilyen szélsőségeket a felhasználói kézikönyvbe, hogy ne lehessen a júzer errort rajtuk számon kérni. Érthető ha sokan érzékenyek az autó üzemeltetési költségeire, de ha egyszer valami nem adott dologra van szánva (pl pályázás), akkor csak azért, mert nincs lehetőség másra, még nem lesz jó más felhasználási területen. Példa a VAG 3.0 tdi motra. Fasza pályázó motor, 130 körül fogyaszt va kemény 7 litert. Ugyanakkor ha sokat van városban használva, akkor telifossa a motorolajat gázolajjal, amitől akár szét is könyököl ha nem figyel a gazdi. Ez nem a motor hibája, hanem a felhasználóé.
Persze lehet most és bármikor jönni hogy a távol keletiek így meg a távol keletiek úgy, de akkor azt kell venni (megjegyezném hogy volt alkalmam toyota corollát bérelten használni ami sokat bír a fáma szerint, de ahogy felmentem pályára az addigi 6 liter körüli fogyi valahogy felugrott 8 literre, ami az 1.4től számomra kérdőjeles)https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz springfield0 #106866 üzenetére
Az audi prémium brand és a szerviz árak is ehhez igazodnak
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000