-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neoteric
addikt
Hali mindenkinek!
Van egy olyan gondom, hogy tegnap egy elég szar úton sikerült leverni egy ilyen típusú seat ibizát a talajra, és a vezető ülés biztonsági öve berántott, miután az egész kocsiba puskapor szerű szag lett. Először azt hittem leszakadt a fél autó.. de aztán körbementem, megnéztem alját, nem láttam semmi furcsát rajta, folyatni sem folyatott semmi ill műszerfalon sem jelzett semmit.
Szerintem aza piropatron ment el és hát most a biztonsági öv használhatatlan, nem húzza vissza magát.Kérdésem az, hogy kb mennyi HUF egy ilyen cuccnak a cseréje? Egyáltalán ki lehet cserélni csak azt a patron izét, vagy tokkal vonóval az egész övet kell?
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz tomcsi23 #11297 üzenetére
Hát a kocsi alja "megcirógadta" a száraz földet. Nem volt leaszfaltozva az utca, aztán csak az ilyen hepehupás földút volt.
Köszi a tippeket a többieknek is. Valszeg az lesz, hogy körülnézek bontóban.
Ha netán sikerülne találni egy ilyen cuccot és odavinném márkaszervízbe a kocsival együtt, akkor azt beleaplikálnák nekem? Így gondolom valamivel olcsóbban jönnék ki, mintha ők adnák az új övet tokkal vonóval.PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
Azt kb-re tudjátok, hogy mennyibe kerül egy ilyen modul?
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz Doki16 #150648 üzenetére
Hasonlítod az extrázott Passatot a fapados A6-hoz, makes sense. Ha raksz motort is bele (3.0 TDI) már majdnem 16 milliónál vagy, ha urambocsá' quattro-t is ikszelsz már 17, és akkor még full fapad. Józanésszel felextrázva 20 alatt nehezen áll meg, de ha már 4 karika kell a kocsi elejére, akkor kelljen a f@sza ülés, a bose (neadjisten b&o), fingfújó, meg a többi szirszar is, aztán hiphopp 25 lesz. De ha elgurul a gyógyszer könnyen összerakhatsz egyet 30-ért is.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz negyedes #153136 üzenetére
Ott nem tudom honnan szerzik a sima naftát, de van rá egy söröm, hogy nem a MOL-tól, de főleg nem Schwechatról. Odahaza Nyugat-Mo és Bp van csak Schwechatról, többi OMV kút Battáról kapja. Kivéve a MaxxMotion100-at és MaxxMotion Diesel-t, az Schwechati.
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz Speeedfire #157549 üzenetére
öemfau
ha már grammarnaziskodunk, csináljuk rendesen
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz Reggie0 #159376 üzenetére
Még talán el is hiszem, hogy valaki lomhának találja a 245lót egy A6-ban, mert végülis minden relatív.. de egy szívó 1.4 gastrához képest..? Ne vicceljünk már.
Vezettem párezer km-t 3.0TDI C7 A6-ban ill 4L és 4M Q7-ben is, és egyedül az első generációs Q7-re mondanám, hogy egy picit öreguras, de az 1.4 gastrát még az is körbehugyozza.PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz bitpork #159394 üzenetére
Jó, hát nem fogok arról vitatkozni, hogy mit lehet még belegondolni, én abból indultam ki ami le volt írva. Egy mondatban szerepelt a kettő, amit egy olyan kötőszóval kezdtél, amit akkor szokás használni, ha az utána jövő mellékmondatok között valamilyen ellentétet vagy párhuzamot szeretnél érzékeltetni. Csak ha már nyelvtani rutin és személyeskedés.
Örülök, hogy legalább a lényeget tekintve ezek szerint mégis egyetértés van.
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz Kiskokó #177020 üzenetére
Új A6 modernebb, multimédia ügyileg jobb is, de minőségérzetre nagyon nem. Ezüstözött fémes hatású finoman kattogó intuitív tekerők és gombok helyett totál feleslegesen ujjlenyomat gyűjtő érintő panel, mellé kötelezően odaokádva az utálatos karc és ujjlenyomat gyűjtő fekete zongoralakk műanyag. Zajkomfortja se lett jobb, sőt. Érezhető a dízelbotrányos nadrágszíj összehúzás a négykarikánál is. Szvsz a 2014-től gyártott jól felszerelt faceliftes A6 belülről prémiumabb érzetű, mint a mostani.
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz Kiskokó #177040 üzenetére
Hát ha szimpi a fényes zongoralakk, akkor neked kánaán az összes új.
A7-et sajna még nem vezettem, pedig kíváncsi lennék mekkora a szélzaj 140-nél mondjuk egy A6-hoz képest. Ha legozhatnék, akkor egy új A7 külső, régi A7 belső + virtual cockpit lenne az ideál.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
-
Neoteric
addikt
válasz bulikavagyok #178540 üzenetére
Gyarilag csak A6/A7/A8/Q5/Q7, illetve ezek sportos verzioikban van/lehet legrugo.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz focvis #180118 üzenetére
Itt a Performance hibait osszeszedi Handras. Szoval ez a kimaxolt verzio, ennel csak fapadosabb Model 3 van.
(#180117) Kiskokó: Lattam ja. Pedig a Model X az sokkal jobb ezen a teren, mint a Model 3. De hat nem is lehet elvarni, hogy ~10 ev alatt ott legyen, mint a nemet premiumok.
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
-
Neoteric
addikt
B8 Passat Alltrack az legrugos es szintezheto, mint egy A6 Allroad, vagy csak meg van emelve picit es korbe van hanyva muanyaggal?
PSN: ne0teric_sAN
-
-
Neoteric
addikt
válasz Kiskokó #182947 üzenetére
Felőlem lehet hiperszuper a Tesla M3 Performance, de annyiért akkor is inkább S5 kéne, hiába lomhább. Ha annyi pénzt kiadok egy autóért, akkor ne zörögjön-csörögjön, ne legyen hajtogatható a b oszlop, és ne nyomja el a menetzaj a hangomat ha út közben beszélgetni akarok. Ha már lúd, legyen kövér +1 a Taycanra. Illetve majd inkább az Etron GT-re.
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz Kiskokó #182953 üzenetére
Biztos nem volt szétbontva az A7 mielőtt hozzádkerült?Érdekes amit mondasz, mert eddig mindenkitől azt hallottam, hogy a Model3 Performance zajszigetelése egy kalap kaki. Se normális szigetelés, se dupla üveg, se kipárnázott kerékdobok, se vibráció nyelő tűzfal, neadjisten aktív zajszigetelés. Egy jól felszerelt Audiban pl ezek többsége megvan. Én magam sajna még nem tudtam kipróbálni a teslát.Jövő ilyenkor már talán lesz etron gt.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
-
Neoteric
addikt
-
Neoteric
addikt
válasz bitpork #189545 üzenetére
Aha. Hát tudnék mesélni, hogy a Porsche Győr-nél milyen szakszerű minőségi követelmények vannak, mikor össze kell legozni egy pár hónapos Q7-t.
Ehhez kapcsolódóan tudtok amúgy valakit, aki kvalitásra legalább olyan, mint a Vörös Jenő, csak VAG vonalon?
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
Hali
1.0 TSI 110LE-vel (2018) van valakinek hosszabb távú tapasztalata? Neadj isten Golf 7-tel? Mennyire beteges?
Fogyasztási adatai és dinamikára relatíve egész megnyerő a maga nemében.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz CharlieDrop #190158 üzenetére
Mondjuk ha a cikkíró nem egy fapados A4-et tesztelt volna, akkor mindjàrt más lenne a leányzó fekvése. Mindenestre egy fullos Passat szerintem is jobb döntés, mint egy fapad A4.
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz focvis #196311 üzenetére
Hivatalosan ha osztrak hauptwohnsitze(!) van osztrak munkahellyel, akkor nem vezethet magyar rendszamos kocsit a bejentkezestol szamitott egy honap utan, tok mindegy ki a magyar kocsi uzembentartoja. Minden tovabbi csak szerencse kerdese.
L1ZRRR: Szoftvert szerintem sem nézik. Viszont a kipufogo gazt nezhetik, szal ha mocskosabb lesz a chiptol, akkor valszeg visszadobjak.
PSN: ne0teric_sAN
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban