-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz Neoteric #11293 üzenetére
Hali
Igen eldurrant a patron, nekünk is volt ilyen a Fabia-ba csak az anyósülés övének patronja durrant el, az ibizába nem tudom lehet csak patront cserélni bár én ugy tudom ha eldurran akkor az egész öv kuka.
Bontóba próbálj meg keresni, lehet van olyan konszern modell aminek az öve kompatibilis az ibizával (a miénkbe is VW öv lett téve).
VR6 megelőzött..
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Neoteric #150663 üzenetére
Abba a "fapados" A6-ban több extra van mint az én Comfortline Passatomban. De te is elrugaszkodtál rendesen. Ki beszélt itt 3000-es quattroról meg ilyenekről. Ennyi erővel egy Passat GTE is mondhatnék vagy egy alltrackot. Azok is sarkos példák lennének. Passat amúgy is a Suberb/A4 vonalon van. Mindegyiknél megtartva a minimál árréseket.
Az egész okfejtésnek az volt a lényege, hogy egy 4 éves újkorában 11 milliós autó 150-nél már örüljünk ha megy a gyári alkatrészekkel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
válasz Neoteric #159393 üzenetére
Szerintem a sok ezer levezetett km mellé nem lenne ártalmas egy kis ... nyelvi rutin is. Az idézet részben csak az van leírva hogy egyiket lomhának tartom , a másikat nem. Az nincs és nem is volt benne hogy egymáshoz hasonlítottam volna valaha a két autót. Domi a 3 literjéhez képest volt lomha , a gastra meg meglepően fickós vezetési érzetet ad pörgetve.Ennyi és nem több.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Neoteric #159396 üzenetére
Érdekes h Reggie0 -akinek szintén azzal a bizonyos motorral szerelt a4-e van - meg senki más nem értette félre. Mi több Reggie0-nek pont az a véleménye mint nekem a kérdésben. De tudom, mi nem értünk hozzá
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz Neoteric #177035 üzenetére
Hát nem tudom, ültem már az új A7 (ezt vezettem is) és A6-ban is.
Nekem minőségbeli stb kifogásom nem volt. Az új rendszer stb nagyon komoly, de igen ezen kívül már nagyon új és jobb nem tud lenni mer az előzőek is már minden téren nagyon jók.A fekete dolgok meg ízlés kérdése. Igaz hogy ujjlenyomat gyűjtő a zongoralakk fekete de én kifejezetten szeretem!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Neoteric #177046 üzenetére
Igen , fekete mániás vagyok (nem Emó-s )
Nekem Dupla üvegezésű, semmi hang. Ha a napfény tető szövet nincs elhúzva akkor onnan hallani valamit épphogy.A virtual cockpit nekem is bejövős, de az analóg műszernek megvan a varázsa.
Tesóm BMW-jébe is az van. Tök jó, szép meg minden de valahogy Autósjáték érzésem van tőle.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Neoteric #180114 üzenetére
Hát igen. Ez az egyetlen dolog amit negatívumnak fel lehetne hozni ellene. Viszont minden másban meg olyan jó, hogy simán el lehet fogadni a hiányosságait.
Na ja Etron GT... már folyik a nyálam rá nagyon
(Háááandrás videó volt pont róla, hogy a Norvégek az Etron-t veszik a legtöbbet!
fél év alatt majdnem annyit vettek mint 5 év alatt Model X- ből! Pedig árban is hasonlóak, de mégis, hiába gyengébb, meg kisebb hatótáv. Ami hiányzik a Teslaból (minőség, csend stb) azt tudja az Audi és ezért is veszi mindenki azt ott! Durva. valami 9ezer darabot adtak el még model X ből 5 év alatt 11 ezer darabot)| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Neoteric #182950 üzenetére
+Reggie0
Hát nyilván, a Porse" a legjobb.
Jó persze az S5-sem rossz, meg ott azért van minőség meg összeszerelés az tény.
Igazad van mint mondtam én is, jó autó azért a Tesla, csak túl van árazva. Mondhatni a kocsik Iphoneja ? Na jó nem mert az Iphone legalább minőségi és drága.
Mondjuk a szélzajjal pont nincs baj M3-ban saját tapasztalatom szerint ugyan akkora a szélzaj mint az A7-ben. Mindezt úgy, hogy a tesla egész teteje üveg.
Míg nálam erősen hallható az, hogy ha a kis napfénytetőmön elvan e húzva a szövet vagy nincs.
Szóval szélzajban pont, nincs baj a Teslával.De maradjunk az arany középúton amit mondasz : E-tron GT
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Neoteric #182955 üzenetére
Hát én ezt tapasztalatból mondom. Én is meglepődtem rajta. Először még majdnem, hogy azt mondtam volna, hogy az A7-ben hangosabb a menetzaj, de azért neem .(csak akkoriban lett meg az A7 aztán még nem volt annyira tapasztalatom azzal se) Pedig nekem az A7 gyárilag Dupla üvegezésű (panaszkodtak is a hangos szélzajra A7 nél nagy tempónál, tuti azért kérte bele aki vette a dupla üvegezést) (szél és gumira gondolok, természetesen a motort nem veszem bele, 8.ban 1400as fordulaton 130-al szó szerint nincs motorzaj)
Erősen hasonlónak mondanám a 2 kocsit menetzaj szempontjából.
pedig a nagy üvegtetőre nézve ahogy beültem, hát mondom ez kurva hangos lesz... de nem.
Tényleg meglepő, persze valid adatokat méréssel lehetne nézni.Pedig én is tudom amiket mondasz, de érdekes ugyanúgy nincs nagyobb hangja a Teslán se a 255/35 R20 gumiknak sem az utastérben.
Vannak más hiányosságok, meg mint mondtam egyre jobban jönnek elő a gyerekbetegségek meg az "olcsó" előállítás miatt hozott dolgok bajai. De a menetzaj pont nem olyan rossz mint ahogy mondják.Ui: Nézegetem azóta az A6/A7-eket de hálistennek, még mindig azon a véleményen vagyok hogy nagyon jó vétel volt az A7. +1-2 milliókkal többért van ez az évjárat hasonlóan kevés Km-el és akkor még Extrában mindig van hiány az enyémhez képest.
(arról nem beszélve, hogy sima fekete / alu belsős a nagyrészük)[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
kk831228
addikt
válasz Neoteric #182955 üzenetére
Kicsit túl van nyomva ez szélzaj, rákérdeztem egy tulajtól youtube - on, és azt mondta nem vette eszre, hogy hangosabb lenne, sőt hallkabb mint az előző autói... Szóval nem hiztos hogy olyan hangos az, mint ahogy előadják sokan...
Ha az A7 is hasonló akkor meg főleg nincs nagy probléma, mi lenne ha még le is lenne normálisan szigetelve...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
nagyúr
válasz Neoteric #183059 üzenetére
Az utakat sajnos ez sem javítja meg. Azon kívül, h a futómű keménységet állítja, én nem igazán érzem a "jótékony hatásait". Inkább azt mondanám rá, h egy nagy humbug az egész. Bár nyilván nem az.
focvis: Nekem is tetszik, szép a színe is, futásteljesítmény is OK, de azért begurulnék vele egy szakszervizbe vásárlás előtt - biztos ami biztos.
[ Szerkesztve ]
-
newmoonlight
senior tag
válasz Neoteric #185802 üzenetére
Aha, valószínűleg még Aweriot is félreértette.
Komolyra fordítva. 2 évvel ezelőtt nekem is volt egy ilyen dilemmám. Kb. fél évig kattogtam, hogy Arteon 2.0 TDI, vagy A6 (c7) 3.0 BiTDI.
Végül az utóbbi lett a befutó, de egyrészt nem maradéktalan az örömöm, másrészt még most is nyálcsorogva nézem a (facelift előtti, "Elegance" kivitelű) Arteonokat.
Sajnos úgy tűnik, hogy beteljesületlen szerelem marad, mert mire elpusztul az Audi, addigra valószínűleg kihalnak a klasszikus (benzines, dízel, autó formájú) autók.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
-
grizlisandor
addikt
válasz Neoteric #189547 üzenetére
Azt a videót megtaláltad, de pár résszel előttit nem, ami neked lenne releváns.
Toldi Diesel Performance - Car Performance Garage, így videó alapján érti a dolgát.
(#189549) dssport:
Ezzel az 1.4 szívóval nem egy erőgép, városba elmegy.
Sajnos rengeteg Golf 5 küszöbje és első sárvédői rohadnak, mert megáll a sár a dobbetét mögött és ritka az a tulaj, aki legalább évente takarítja. -