-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
Sziasztok!
3-as Golfhoz keresek levegőcsövet, elég speciális kell sajnos és nem találok sehol, hátha valakinek akad egy... vagy valami jó ötlet a javításra, szétrepedt a kartergáz-bevezetőnél és kompletten elszakadt (bár ezt meghackeltem) a légszűrőtől jövő cső is (ahol elkanyarodik a motor fele).
AEK 1.6i motor, gyári száma a csőnek: 1HM-129-627-B (ez van ha jól tudom a 2.0-s 8v-s motorokhoz is, de nem 100%)
Google sem a barátom, Bárdi Unix és társai se, de még az ismerős bontók sem tudtak infóval szolgálni, másik darabbal meg végképp nem...
Köszönöm,
Tamáswww.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Sziasztok!
Van egy Seat Leon 2003-as 1.9TDi-m, őszinte 203000-el az órájában (igaz az óra mérföldet mutat ).
A problémám a következő lenne, és a szerelők nem tudnak rájönni mi a gond:
Lassú bal kanyarodáskor illetve tolatáskor egyetlen, határozott koppanó hang hallatszik. Ha kitartóan körözök egy kördorgalomban, nem ismétlődik meg, illetve hosszabb tolatás után sem. Abban az esetben, ha egyenesen megyek, vagy előre gurulok tolatás után, és megismétlem a műveletet ismét hallatszik a koppanás.
Az alábbi videón 17mp körül hallatszódik:
[link]Van valakinek ötlete rá?
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Sziasztok!
Vettem egy 2006-os Srat Leon MK2-t, de csak egy kulcsot kaptam hozzá. Olvastam a leírásokat, hogy kell egy PIN az új kulcs adaptálásához. Honnan lehetne ezt a PIN-t megtudni?
A másik kérdésem, hogy hogyan lehet az átlagfogyasztást és a többi információt mérföldről km-re váltani? Egymásnak ellentmondó infók vannak a neten erről.
A kijelzőm még a kis méretű, piros verzió (lehet később majd kap egy újabbat).
Köszönöm !
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Mágus2 #165565 üzenetére
Értem, akkor megpróbálok egy kört futni a forgalmazónál - holnap úgyis megyek váltóolaj cserére, mivel sajnos az előző tulajok ennek fontosságáról nem tudtak, számomra pedig a vásárlás után egy nappal derült ki 105780 mérföld van az órában). 200 fontért cserélik az olajat + átvizsgálják. Kicsit félek, milyen csontvázak hullanak ki belőle... éljen a teljes szervizkönyv, amivel itt reklámozzák a kocsikat.... van benne pár Seat pecsét, de érdekes módon nem jelent meg a hivatalos szerviztörténetben, amit a forgalmazó elküldött emailben (ami tuti az a vezérműszíj, olajcsere az elmúlt 2000 mérföldben, illetve az új papucsok, amivel adták).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
KTTech
veterán
Sziasztok!
Adott egy 2006-os Seat Leon, BKD motorkód, DQ250-es DSG-vel, nemrég vettem ismerkedünk egyelőre (kb 800 mérföldet raktam bele eddig). Friss olajcsere, dsg olajcsere megvolt.
A problémám az alábbi: amint felmelegszik a motor az alapjárat elég hangossá válik, némi vibrációt okozva. Ezzel egyidőben ha leállítom a motort, nehezen indul újra. (Hidegen nincs gond).
Van esetleg valakinek ötlete mi lehet? A szerelő azt mondta, a zajos alapjárat normális, de a régi Leon nem ennyire hangosan nyomja...
Köszönöm!
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz bajnokpityu #166016 üzenetére
Inkább csak nem minden motorkódot érint. Pl. a BKD-ben másféle pumpa van (láncos, nincs hexa tengely, ha jól láttam).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz chester99 #167183 üzenetére
Most vettem egy Pioneer AVH-X490DAB-ot kemény 49000 Ft-ért 1 év garanciával + hozzá a kiegészítőket (CAN busz átalakító a kormányról a vezérléshez, DAB antenna, kézifék "átverő", hogy ne kelljen bekötni a beállításokhoz a kézifék jeladóját, beépítő keret) majdnem ugyanennyiért.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz aero. #167200 üzenetére
Igazából nem zavaró a sebessége, sose hallottam, hogy lassítva játszaná le a zenét mást meg vezetés közben nem szoktam vele csinálni (nem keresgetek albumot a filerendszerben vagy hasonló). A DAB+ jól működik, hozza a rengeteg csatornát amit kell, a Wazet is ki lehet rá tenni, bár ez nem annyira kényelmes, mert mennie kell a telón is a kijelzőnek közben. A hangminősége jó, főleg ha veszi az ember a fáradtságot és mérőmikrofonnal állítja be, a Flac-ot szépen játsza, amire nekem szükségem volt. Sajnos a BT az nem APTX, de az sajnos még nem eléggé elterjedt codec, viszont gyorsan párosodott és hibátlanul működik a Huawei Note 8-al, ami azért nem egy mainstream teló. Budget megoldásnak szerintem jó kompromisszum (ellentétben a kínai izékkel, amik olcsók, gyorsak és nagyon vacakul tudnak szólni a tartósságuk pedig esetleges).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz CharlieDrop #167203 üzenetére
Semmi kedvem konvertálgatni - még akkor sem ha egy album megvan 15-30mp alatt... szóval egyszerűbb rádobni (és az MP3 meg 320-ban is néha zavaró számomra, még autóban is).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Sziasztok!
Seat leon mk2 2006, BKD motorkód, 2.0 TDi, 140Le, 6 sebességes DSG-vel. 107559 mérföld van az órában, kettőstömegű volt cserélve kb 900km-el ezelőtt (melegen, alapjáraton csörömpölt), vezérlés kb 3-4000km-el ezelőtt az előző tulajnál.
A következő problémával állok szemben, sajnos:
Hidegen gond nélkül indul az autó, melegen nagyon nehezen, és amikor elindul néhány mp-ig olyan mintha nem menne az összes henger, aztán kisimul és szépen jár.
Amit még észrevettem, hogy nagy gázadásra füstöl (illetve egy nagy puffot csinál, aztán rendben van), de ezt csak sötétben láttam meg, amikor megvilágítottak hátulról.
Természetesen nincs hibakód eltárolva.Merre tapogatózzak vajon? A szerelő a coolant temp szenzort mondta, ennek cseréje vasárnap fog megtörténni (5 font volt egy új, gyári szenzor), de van egy olyan érzésem, hogy nem ezzel lesz a gond... mivel kiolvasva szépen változik az érték.
Köszönöm!
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Mágus2 #167277 üzenetére
Nincs kéznél VCDS jelenleg, de megnézetem (akitől vettem, annak műhelye van, de épp költözteti a következő 2.5 hétben másik városba...). A füstölés szépen lassan jött elő, most már induláskor is pöffent. Még van kb. 1.5 hónap "garancia" a kocsin, megnéztem, elvileg nem zárja ki a befecskendezőket - 1000 fontos limitig - (de pl. az indítómotor már nincs benne). Bolondok ezek az angolok.
(és sikerült belenyúlnom a kocsiba: szépen megnéztem, nem füstölt a próbaúton rendben volt... ehhez képest 3 héten belül 415 fontért cserélték a kettős tömegűt, a jobb első abs szenzort és a jobb hátsó féknyerget, igaz a kettős tömegű árát, illetve munkadíját feleztem az eladóval. A vásárlás napján még cseréltek rajta egy bal első stabilizátor összekötőt, mert a próbaúton semmi zaja nem volt, de elég szar az út az utcában - visszasírom néha a magyar utakat , itt sokszor a pálya is kritikán aluli - és előjött a hangja...).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Keef_Lee #167528 üzenetére
Az autó elektronikájának halvány lila gőze sincs az akkuk kapacitásáról (ugyanez igaz a fő akku kapacitására is). Pont ugyanúgy fogja tölteni, mint az eredetit, ha minden igaz olyan 60mA körüli töltőárammal (így kb. 3x annyi időbe fog telni neki 0-100% töltés, de ez max. akkor lehetne gond, ha dT alapú lenne a töltés - amit már ezer éve nem láttam, csak biztonsági időzítőként -, mindenhol dV-t használnak). Amint feltöltődik, automatikusan csepptöltésre (3-5mA) kell váltania az elektronikának. Persze azzal számolj, hogy nem lesz örökéletű ez az akku se, nem hiszem, hogy cellánkénti töltést használna...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Doki16 #167545 üzenetére
Nem tudhatja milyen van éppen benne, azt meg főleg nem, mekkora a kapacitása (amit elég nehéz meghatározni, mivel teljesen fel kell tölteni, nullára meríteni és ujra feltölteni, hogy kiderüljön, ami egy autó esetében elég valószínűtlen művelet). A töltőelektronika sincs túlbonyolítva, a legszükségesebb minimáldesign. Nincs adatbusz az ECU és az akku közt, még a hőmérsékletét se tudja monitorozni, pedig az elég fontos infó a töltés folyamán (emiatt simán ki is tudja nyírni...). Egy átlagos generátor 100-140A-el tud tölteni, az elektronika csak a feszültség változást figyeli (dV), az alapján kapcsolja a generátor kuplungját ha tölteni kell.
Persze ez nem a hibrid/elektromos járművekre igaz, hanem a normál indítóakkumulátorokra. A start/stoppos rendszerek már kicsivel fejlettebbek, de ott is inkább csak az akku technológiája ami fejlettebb a normál akkukénál (sokkal kisebb belső ellenállásúak, hogy jobban bírják a sok indítással járó terhelést, illetve emiatt nagyobb a töltőáram is amit elviselnek).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz rostiron #167890 üzenetére
Mikrorepedés van rajta, én is így jártam, csak annyi különbséggel hogy egy körforgalomban teljesen meg is állt... amíg ki nem száradt 2 óra alatt. Aztán még hazamentem vele (10km), és csere lett. (Igaz az egy 1995-ös Golf mk3 1.6-os volt. Beru-ra cseréltem, ami működött amíg bontóba került a kocsi tavaly - nem bírta az angol éghajlatot - ráadásul rossz helyen volt a kormánya az itteni közlekedéshez, bár ezt megszoktam - és menthetetlenül elrohadt).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz gzbotii #167893 üzenetére
Igen, 1.5 évig itt használtam. Sok cucc volt, ez volt a legegyszerűbb megoldás (és legolcsóbb... most havonta fizetek 60000Ft-ot csak biztosításra és útadóra, egy 2006-os 140-en lovas Seat Leon TDi-re)
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz aero. #167897 üzenetére
Egyik sem... a másik Seatra (2003.1.9 Tdi 110LE) sokkal kevesebb volt (37000 Ft). Egyszerűen ennyi a "bünti" az automata váltóért, a magasabb árért (450 fontért vettem a 2003-ast, a mostanit meg 2550-ért), és a nagyobb teljesítményért. Mindkettőn van EU szintű asszisztencia, így az nem oszt/szoroz (sokat járok Disneylandbe )
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz KTTech #167898 üzenetére
A fele elveszett a hsznek, ahogy látom.
A Golffal párszor állítottak meg, apróságokért (pl. nappali menetfénnyel mentem éjszaka, mert nem vettem észre, hogy elfelejtettem felkapcsolni a lámpát, de büntit soha nem kaptam), de soha nem volt gondjuk vele, hogy itt használom, pedig beletekertem sok ezer km-t. Aztán a kiköltözés előtt nem sokkal cserélt kuplung 25E km után feladta a küzdelmet, kicseréltettem, hogy hazamenjek vele műszakira, de az már nem történt meg (túl sok rozsda volt, a küszöb és az alváz tökéletes volt, azt megcsináltattam kiköltözés előtt, de a hátulja szétrohadt), állt még otthon egy évet, aztán elment a bontóba. Mondjuk folyamatosan tudott munkát adni, úgy tűnik, ha autót veszek azzal megszívom.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz aero. #167904 üzenetére
40 éves (de jogsim csak 4-5 éve van, és még nem konvertáltam GB-re), 2 jogosult sofőr, Bedford, legolcsóbb biztosító amit feldobott a net (még a 2003-as Seatra, azt cseréltem a biztosításban - de még az is megvan, csak a road tax fut rajta, nincs használva).
A hivatalos türelmi idő egyébként itt is 6 hónap/év, eredetileg annyira is terveztem kint tartani a kocsit, csak aztán máshogy lett.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz rob210 #167919 üzenetére
A 2003-as Seatomban is ez a motor van... halkan még nem járt (még csak 327700km van benne, ebből 43000 az enyém, és 450Fontos bekerülési költség után költöttem rá 3000-t, de mindig tud új hibát felmutatni, most épp egy a szerelők által 1 éve keresett - eddig 600 fontba került - koppanási hiba a soros) és az üzemanyag mindig bubis...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz macilaci78 #169055 üzenetére
Két jeladó van, az egyik az ECU-nak dolgozik, a másik az óracsoportnak.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Sziasztok!
A 2006-os BKD Seat Leonom kezd az idegeimre menni... a melegindítási gond, egy dolog, 80 fokos víz felett nehezen indul el. Ez megoldható lesz egy ECU programozással (kicsit optimista a lelkem indítási táblája).
Az alábbi problémákat produkálja: elkezdte fogyasztani a vizet. A radiátor lyukas volt, csere. Szerelő szerint OK. Erre ma kb 1000km után ismét jelzett. Jobb híján feltöltöttem egy kis vízzel, mert kissé távol vagyok otthonról
A turbo szintén a mai napon úgy döntött, hogy nem viszi túlzásba a működést. Korábban már csinálta, hogy nagy gázadásra indián üzemmódba váltott és füstjelekkel kommunikált. Ma ezt sikerült szinte állandósítania más kisebb gyorsításnál is. Elég ciki a dolog. Kb 1 hete lett egr és asv takarítva, mivel szerintem még soha nem volt109000 mérföld van az órában).Van valami ötlet, hogy merre tapogatózzak? Vagy egyszerűen locsoljam le benzinnel, ha már diesel és gyújtsam fel, vegyek helyette egy japán autót (3 hónapja megy, a vételár felét már ráköltöttem javításokra).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz CharlieDrop #169115 üzenetére
Nincs melegedés probléma. A füstölés nem függ össze az ECUval, az a melegindításra vonatkozik (volt pár EDC16-os, amibe olyan map került, hogy bizonyos fordulat alatt nem ad üzemanyagot indításnál, míg másik szériánál ad. Nálam 70 fok alatt minden rendben van, azonnal indít, felette küzd.)
Angliában kissé nehéz specifikus szerelőt találni, mivel a márkaszervizek sem javítanak - csak főegységeket cserélnek. Lehet át kell venni az itteni szemléletet: hajtani amíg megy, aztán eladni valakinek.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz CharlieDrop #169118 üzenetére
Igen, mert nálam ez különálló gond. A víz hőmérséklete mindkét jeladón megfelelő, nem forr. Nyomás alatt van, mert amikor megálltam, és kinyitottam a tágulásit, akkor kiengedte a gőzt (és vissza is jött egy adag víz a tágulásiba, normál szintig majdnem). A vízpumpára nem gyanakodnék, vezérléscsere kb. 5000 mérfölddel ezelőtt volt (szervizkönyv alapján).
A turbó ha meghalt inkább kivágom (lehet, hogy csak takarítani kell, nem tartomkizártnak, a pakikból lassan bármit kinézek), kompletten leömlővel 215 font, 2 év garival. A gond, hogy min. 300 fontot kérnek el a beépítésért...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Sziasztok! Mitől lehet, hogy melegen kb. 1500km után eltűnik a hűtővíz, bejelez a kocsi, megállok, semmi a tágulási tartályban, de ahogy kinyitom a tartályt, hirtelen visszaömlik bele egy csomó víz (és jó nagyot szisszen persze, amikor kinyitom). Ilyenkor kb. 0.5-1dl a max amit rá tudok tölteni, de már maxon felül mutatja azt is.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz bul07 #169394 üzenetére
Én pont fordítva vagyok: soha többé nem fogok magánszemélytől venni. Kereskedésnél (erre legalábbis) elég keményen számon lehet kérni, ha valami nem stimmel. Magánszemélytől meg semmit (és emiatt költöttem el már a kocsi vételárának több mint 1/3-át eddig javításra 3 hónap alatt és még nincs vége. A próbaúton persze minden rendben volt, és amennyire laikusként tudtam, át is néztem...)
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz zsolt19900 #169391 üzenetére
Nekem ez akku hibának tűnik első körben. Leesik a feszültsége terhelés hatására. Kipróbálnám egy másik akkuval, és csak aztán ugranék neki az önindítónak, ha azzal is produkálja a hibát.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz csabi324 #169399 üzenetére
A testpontokkat, kontaktokat érdemes átnézni a műszeregységnél, de lehet maga a műszeregység is hibás. Nekem hasonló módon ment tönkre a '95-ös évjáratú Golfban az MFA-s egység (csak ott a km óra kezdte a vacakolást, aztán már semmit nem akart mutatni, majd a fordulatszámmérő és a km szűmláló is feladta. Másik órával még évekig jó volt).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz MunezXBK #169521 üzenetére
Az lehet, hogy bután néz ki, de én nagyon örülnék, ha a Seat Leon MK1-em R15 195/65-öse lenne a Leon MK2-m-ön az R17 225/45 helyett (felmerült bennem az, hogy felcserélem - a mk1 már csak tartaléknak van -, de nem ellenőriztem még, hogy lehetséges-e. Pontosabban azt tudom, hogy a mk2-re van R15-ös, a MK1 a kérdéses)... ezzel gyakorlatilag a hangyát is érzem az úton, és az angol utak nem valami jók...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Na, meg van az újabb szívás a Leon-nal: hengerfejes lett az átkozott (BKD motor, A-s hengerfej revizió). Legalábbis a szerelő szerint, mert sehol nem talált nyomot a hűtővíz folyására (de 1.5 dl-t elszopogat 250km-enként). Meg a turbo se 100-as (füstölgök feketén). Bánom, hogy megvettem ezt az átkozottat. A következő autóm tuti nem VAG lesz.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz macilaci78 #169553 üzenetére
Ez a 3. konszernes autóm ('95-ös Golf mk3 1.6 101LE, '03 Leon MK1 110LE, '06 Leon MK2 140LE). Eddig egyikkel sem volt 2 hónapnál több hibátlan működésem. Mindig valaminek el kellett romlania rajtuk... (egyébként ez a hiba úgy tűnik már vásáráskor fennállt, csak beletöltöttek tömítő anyagot eladás előtt).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz *Mukeey* #169569 üzenetére
Ha 170000km-nél leharcoltnak számít egy TDI, akkor már régen gond van (vezetett szervizkönyv mellett). A másik Leonban pont dupla ennyi van (igaz azt 1/5-öd áron vettem, kemény 450 fontért), és még megy (bár rá kell néznem a turbojára majd, mert limp módba vált, ha nagyon odalépek - ez nem volt még amikor 3 hónapja utoljára használtam komolyabban, azóta csak átparkoltam vele egyik helyről a másikra). Annál még elnézem a megbotlásokat, de ennél elég nehezen tudom.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz *Mukeey* #169583 üzenetére
Ebben az esetben nem: rengeteg BKD motor, aminek A revíziós a hengerfeje (és sok B is), megdöglött, legalábbis a netes felmérések alapján (és a szerelőm szerint) a legtöbb 80 és 120E mérföld közt. Csak erre én már későn jöttem rá. Ez nettó gyári hiba.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz freaghill #169608 üzenetére
Erről nem találtam infót. Ha körültekintően vásárolsz, elkerülheted a gondot. Pl. a Skodákban már nem is nagyon használtak B alatti reviziót (később jelent meg), míg pl. az Audikban rengeteg az A-s. Ha találsz C-set azzal elvileg nem lesz gond.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz freaghill #169645 üzenetére
Turbo kompletten 200 font (leömlővel együtt), új AMC hengerfej kompletten (vezérműtengelyek és injektorok nélkül) 700 font + az apróságok (de van nyomáspróbás hengerfej már 320 font körül). Ha alkudni tudsz 450E-t akkor teljesen problémamentessé tehető, és onnan tuti a dolog.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Runner_fxr #169696 üzenetére
Ezek az árak még itt, angliában is erősek lennének... ( a műszaki az más kategória, de itt évente van. Legutóbb 10500Ft-ot fizettem érte).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Dika22 #170269 üzenetére
Ez ugyanaz a "hiba" mint nekem is van, kicsit optimista az ECU indítási mapja. Át lehet írni (gyári séma alapján), hogy normálisan induljon (a másodlagos indítótáblában általában a jó értékek vannak). A másik megoldás az önindító felújítása/cseréje, de van amikor ez se oldja meg.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Nálam döntés született: a 2.0 TDi Leonnak mennie kell. Túl sok vele a gondom. Helyette egy 2016-os Toyota Yaris HSD lesz (jövő pénteken vehetem át, 20500 mérfölddel, 2 év 3 hónap gyártói garral), illetve megmarad az 1.9-es Leon Mk1 is, hogy ontopic maradjak.
Az első tapasztalatok a Yarissal: kicsi (de belül elég hely van), nincs hangja és a 2.0 tdihez képest nem villám (az 1.9-essel kb egálban van). A CVT érdekes a DSG után, de nem vészes.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz i-sti #170611 üzenetére
Két Easyjet kompatibilis táskának elég lesz... mostanság úgyse kell több. Ha mégis, ott a Leon mk1 (az 55L-el nagyobb), belefért egy 55" Pana plazma is, természetesen álló helyzetben - a mk2-be nem menne bele..
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz bkiky01 #171013 üzenetére
Külön rendszeren van a légzsákvezérlő. Amíg nincs figyelmeztetésed a légzsákokra, addig működnek. Nem kiírták, hanem egyszerűen kikapcsolták (VCDS-ben kb. fél másodperc), egyetlen hátránya, hogy nem csak a hang tűnik el, hanem az óracsoporton megjelenő figyelmeztetés is.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz molnarpeter #171016 üzenetére
Tudtommal nem figyeli, csak akkor nem nyílik, ha le van tiltva a légzsák.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz tomrRRR #171977 üzenetére
Az enyémben 13 éves, és köszöni jól van, egy tisztítás kellett neki, rögtön fogyiban -0.5L lett. De a MAF nem szokott ilyen indulási hibát produkálni, konkrétan nélküle is gond nélkül kellene indulnia (csak az alapjárat lesz rossz és a fogyasztás magas). Ilyen sokadikra indul hiba inkább üzemanyagellátás, vizhőfok jeladó, akkumulátor csatlakozások és önindító szokott lenni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz tomrRRR #171980 üzenetére
Vajon be is állította a fojtószelepet, miután takarította? Két vízhőfok jeladó van, az egyik csak az óracsoport fele mér, a másik dolgozik az ECU-nak, és szereti feladni. Ha lehúzva azonnal indul, az a gond (volt ilyen gondom, bár ott melegen volt hiba, persze hibakód semmi nem volt).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz tomrRRR #172030 üzenetére
Ha privát személytől vetted, akkor így jártál. Bizonyítani nem fogod, hogy eladáskor is fennállt a hiba sehogy sem (vagy annyit fogsz költeni igazságügyi szakértőkre, hogy zsebpénz hozzá képest a felújítás). Aztán jöhet a polgári peres rész, amit szintén Te fogsz állni (főleg ha bukod), és még csak nem is rövid idő. Röviden ennyi a lényeg.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NBA és kosárlabda topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...