-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz AMD Power #22632 üzenetére
Én a G4-re már több mint 500k-t költöttem 5 év alatt.
Dugattyú gyűrűzés, hengerfej síkoltatás, 2x vezérműszíj szakadás szerelő hiba miatt -> vezérműszíj készletek, szelepek, szimeringek, akkumulátor csere, különféle munkadíjak, motorvezérlő csere, kopogásérzékelő csere, féktárcsa és betét csere, vp tükörlapok cseréje (tükörfűtés hiba miatt), tetőantenna csere, ablaktörlő mechanika csere -És ez mind azért, mert elromlott!!!
A kötelezőket, mint olajcsere, szűrőcsere biztosítás,üzemanyag, téli gumi, acélfelni - még nem is számoltam bele.
Természetesen ezek nem az én hibámból szorultak cserére. Használtan vettem. Nem volt kompresszió. Szar szerelőhöz vittem ... és még folytathatnám.
Mire kitapasztaltam mindent, addigra ráment egy fél vagyon. De nem érdekel. Mostmár jó. Foglalkozom vele, ápolom, karbantartom.
És a mai napig rengetegen kérdezik, hogy jéé ez tényleg 11 éves? Nem látszik, nagyon szép!
Eladó e? Természetesen nem eladó!
Tessék, szoptam én is eleget. De mostmár semmiképpen nem akarom eladni (pedig rengeteget gondolkodtunk rajta). Kitapasztaltam, megszoktam, sokkal jobban megszerettem... Az első autóm[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz AMD Power #22636 üzenetére
Látod koma, akinek autója van, mind perkál. ki többet, ki kevesebbet.
De annak tényleg nincs értelme, hogy azért cseréled a vasat, mert sok a gond vele. Sajnos a vásárlás pillanatában nem tudod, hogy mi fog elromlani. Én sem tudtam.
És az autók 98%-ával váráslás után probléma lesz. Kicsi vagy nagy, de lesz.
Zsákbamacska... (nekem félmillás macska jutott - de megcsináltattam, és jobb mint valaha )
Ja és persze ott van az átírási költség is... ez se kevés.
Sajnos az én autóm is amortizálódik rendesen. Hiába mondanám az új vevőnek, hogy "nézd milyen patent a kocsi, ez is új, meg ez is, meg ez is... - nem fogja érdekelni, annyiért amennyit neked ér, nem fogja elvinni.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #22655 üzenetére
Lassan nekem is cserés lesz a kipuff rendszer, mert szépen kezd rohadni.
Viszont valahol hallottam hogy a G4 1.4 AHW gyári kipufogó rendszerét csak egyben lehet cserélni?
Létezik ez?Más: Most políroztam le a verdát jó kis prevent polír pasztával. "sszátok meg, a tető a legmunkásabb. leszakad a kezem
-
Morris
veterán
válasz VR6-Fan #22679 üzenetére
fasza. Gondolom akkor egy vagyon a csere.
Hol érdemes egyébként kipuff rendszerd venni? Azt se akarom, hogy átverjenek.
Nekem az AMERO-nál van vagy 40% kedvezményem, nem tudom jó e amit ők árulnak.Az a baj, hogy nem értek hozzá, pedig egy iczipiczi plusz teljesítmény és/vagy kevesebb fogyi nekem is jól jönne.
Ki tud ezzel kapcsolatban tanáccsal ellátni? Előre is köszönöm!
Ja és nekem is hajlított végem van. a műanyagot én se vágnám kiFoBCRaistlin: cseréltél már a sajátodon?
[ Szerkesztve ]
-
-
Morris
veterán
Üdv urak!
Erről esetleg vélemény? [link]
ez menne a golfomba -
Morris
veterán
felcsap, felcsap...
VW 501.01. Ezt a szabványt kéri az én ótóm. Már többször hallottam, hogy a mai olajok jóval jobbak mint ez a szabvány, így ha már rajta van a VW a flakonon, az már jót jelent. 2001-es autó. Nem mai darab már.
Egyébként kézikönyvem nincs sajnaA castrol-lal kapcsolatban már annyi mindent hallani...nem bízom már benne 100%-osan.
[ Szerkesztve ]
-
-
Morris
veterán
válasz kircso13 #22898 üzenetére
ez k*va jó érzés, mikor rájön az ember egy kis szivatós baromságra
Grat!
Ööm é bódttá van mi?Én ma olajat cseréltem. Visszapártoltam a Valvolinhoz (synpower 5W-40).
Eddig szutyok Castrol volt benne. Soha többet ilyen szart . Hidegen úgy kerregett a benzines vas mintha rossz régi dízel lett volna.Szóval legalább annyira örülök az olajcserémnek mint Te a hibafeltárásnak!
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz tomcsi23 #22906 üzenetére
Komolyan mondom, nekem nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. Bár mondjuk már alapból is hülye voltam, hogy váltottam. Szóval ez az én baromságom volt. Tényleg nem értem. Boltban vásároltam, így a hamisságot 5%-ban kiszűrtem
Igazából kíváncsi voltam, mi ez a nagy marketing...
Ráadásul a szaga is olyan mint egy 20 éves ásványi olajnak. -
Morris
veterán
válasz tomcsi23 #22910 üzenetére
Nem tudom. Lehet. Nem, nem benzinkutas téma. Autósboltos. "A" betűvel kezdődik, de nem akarom elmondani. Privibe elküldöm ha nagyon kíváncsiak vagytok rá!
Gondolkoztam én is Rob mester olaján. Még legalább 21-szer át kell gondoljam, de nem elképzelhetetlen, hogy átváltok majd arra én is!
Egyébként rossz biztos nem lehet, mert majdnemhogy aranyárban mérik azt is! -
Morris
veterán
válasz rob210 #22924 üzenetére
Milyet szoktál a vasba rakni? 10W-40 vagy 5W-40?
szerk: akkor gondolom átérzed a helyzetemet. Mindenki hülyének néz, de csak TE tudod magadról, hogy normális vagy (nem vicc, tényleg így van )
szerk2: 5500Huf volt 4lityi Castrol Magnatec 10W-40 ótósboltban.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz zoo8800 #22939 üzenetére
Le volt akciózva a boltban, azért volt ilyen olcsó. Az árával nem is volt gond, mert jobbára tényleg majdnem ebben az árfekvésben meg lehet kapni a 10W-s olajokat.
Szerintem nem is volt hamisított vagy mi. Mostanában nagyon sok az ilyen off hír/megjegyzés.
Annyit tudok csak, hogy korábban Valvoline Max life 10W-40 volt beletöltve és azzal nagyon szép hangja volt az autónak. Majd jött a castrol és vele a hangos motorhang is.
Most szintén Valvoline van benne, csak synpower 5W-40 full szintetikus. És ezzel is csöndes.
Ergo, csak az olajjal lehetett valami gigszerNem akarom reklámozni, csak mint tapasztalat írom le. Gondolkoztam még a Mobil 1 new life 0W40-en is, meg a Total Quartz 9000 5W40-en is, de ezt maradt.
Szerintem a 0W- igencsak fogyott volna a gyűrűzés illetve az új szelepszár szimeringek ellenére.
10W40-nél abszolut nincs olajfogyás. Ennél meg majd kiderül...[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
No, túl vagyok én is egy hideg indításon (-13.8). Az üzemanyag szivattyúm nem kattant, mikor elaludtak a piktogramok. wtf? Gondolom egy picit megfagyott valami a közelben. Ráindítottam, pöcc röff. Aztán leállítom, megint gyújtás és ekkor már kattant.
Hála az égnek eddig még soha nem volt olyan, hogy ne indult volna be.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz tomcsi23 #23054 üzenetére
nekem elöl ferodo van, hátul meg nippon. Fékezésnél mostanában kezdett el egyre inkább visítani. Szerintetek melyik?
szerintem a ferodo, de nem vagyok benne biztos. Nem tudom a nippon mennyire puha.
egyértelműen nem tudom megállapítani, hogy hol nyikorog, elöl vagy hátul -
Morris
veterán
válasz rob210 #23101 üzenetére
Én tegnap ugyanezt véltem felfedezni, de egyből megragadtam a WD40-et és adtam a görgőnek.
Először a hosszbordás szíjnál hallottam, adtam neki gumiápolót. Elhallgat, majd 20 másodperc és kezdi megint. Na akkor már WD40 ment.
Nekem a generátor nagy görgője adta ezt a hülye hangot. Befújtam, azóta kussol -
Morris
veterán
-
Morris
veterán
-
Morris
veterán
válasz Pancsermeste #23269 üzenetére
Esetleg retkes a fojtószelep,
esetleg fojtószelep potenciométer,
esetleg lambda szonda,
esetleg hideg van az üzemanyag szivattyúnak (nem megfelelő üzemanyagnyomás),
esetleg nagyon retkes EGR szelep,
esetleg kihagy valamelyik gyertya,
esetleg gyújtótrafó szarakodik (nem tudom, hogy központi trafós vagy már az újabb hengerenkénti trafós)
esetleg motorvezérlő (de ez szinte kizárt)Én első körben ennyire tudok gondolni
Katalizátor kizárva - mivel ha jól tudom a 2002-es octavia egy darab lambda szondával készült ami a katalizátor előtt van. így az nem ugat bele a keverékbe.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz 14adam #23275 üzenetére
Milyen autó ez, hogy 250k bele egy katalizátor?
az enyémbe egy utángyártott 15-20k Ami addig van benne az autóban amíg át nem megy műszakinPancsermeste: Egy diagnosztika /hibakód kiolvasás/ lehet többet mondana.
Egyébként az én üzemanyagszivattyúm is furán viselkedik.
Reggel az első indítás előtt (gyújtáson) nem kattan a szivattyú. második indításra mikor előállította a nyomást akkor már kattan. érdekes...[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Persze ez is benne van, de én meg rengeteg olyanról hallottam, hogy igaz, hogy garis az autó, de nem cserélik az alkatrészt garanciában, mert az egy kopó alkatrész.
Most nem fékbetétre és társaira gondolok hanem pl egy vezérműszíjra. Ismerősömnek elszakadt. Gari időn belül. Természetesen rendbe rakott mindent a motorba. És a szervíz elutasította a francba. Mondván ez egy kopó/mozgó/forgó alkatrész amire nem vonatkozik a garancia.
Szóval így is úgyis fizetni fog.
Ha én vennék egy új autót, akkor a hivatalos márkaszervíz közelébe sem mennék az is biztos. Egyes autóknál 7 év garancia...na persze...Elhiszem, hogy vannak kivételek, meg azt is, hogy hinni kellene benne...de nekem sajna nem megy
-
Morris
veterán
válasz TazLeacher #23474 üzenetére
Én pár hete cseréltem, de gyárit nem találtam. Ha cserélsz, akkor ajánlom a hirschmann-t.
Erősítős és 10k-ba kerül. Lehajtható az antenna része.
Ki lett próbálva egy másik 5k-s kategória is, de az elektronika része annyira gyenge volt, hogy a rádiók csak sisteregtek (ez mondjuk nem volt erősítős, de a korábbi antennám sem, azon meg szépen bejött minden.).Marsu, elfelejtettem megkérdezni, mi pénz a gyári antenna?
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz TazLeacher #23480 üzenetére
Szia!
Biztos, hogy menetes. Szerintem mákod van és elég lesz neked a pálca rész!
Abból meg mindegy, hogy milyet választasz., csak a menet része legyen jó. -
Morris
veterán
válasz TazLeacher #23483 üzenetére
Akkor filléres megoldás lesz.
Nekem az egészet cserélni kellett, mert a tető és a csonk közötti gumi tömítés szépen elrepedezett és elrohadt. Féltem, nehogy beázzon, mert akkor nagyon csúnya lesz belülről.
Így kicseréltettem. 12k-ba fájt. Munkadíjjal együtt. Ez most megint bírni fogja egy ideig. Csak azt nehezményezem, hogy nem lehet levenni a pálcát, hanem csak lehajtani lehet. Mondjuk nem hiszem, hogy valaha is menni fogok gépi autómosóba. Igazából ott lenne hátrány.
Viszont van előnye is, nem tudják lelopni -
Morris
veterán
Valvoline Synpower 5W-40.
Nagyon szép motorhang és eddig nagyon frankó!szerk: A hang szerintem csapágy lesz! Mégpedig valamelyik a hosszbordásszíj görgői közül. Vagy régi a szíj. ez az én tippem
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest