-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz RohamDroid #35222 üzenetére
Viszont!
Talán a lengéscsillapító garnitúrát kell majd csereberélni. Motorikusan végre megoldottam a problémát. (szerintem legalábbis)
Egyébként sztem ok. Bár lehet, hogy találnak még olyan dolgokat, hogy szilent és társai...
De ott még minden a gyári, szóval én optimistán tekintek a folyamat elé! -
-
Morris
veterán
Urak, motorolajos kérdésem lesz!
Adott a viszkozitás (pl - mm2/s @ 100°C fok).
Minél magasabb ez a szám, annál sűrűbb vagy annál vékonyabb az olaj ezen az adott hőmérsékleten? -
Morris
veterán
válasz Mágus2 #35395 üzenetére
Arról is van szó. Csak éppen két különböző olaj.
Az egyik a Valvoline SynPower 5W-40, a másik a Valvoline MaxLife Synthetic 5W-40.
Megnézegettem a két olaj adatlapját és a maxlife üzemi hőmérsékleten (ezek szerint) vastagabb egy kicsivel.
Eddig a Synpowert használtam, de 1 év alatt csipegette kicsit. Persze csak annyira, hogy olajcserénél nem ment bele a teljes 4 liter és így az 1 év elteltével a fennmaradt olajat is bele tudtam tölteni.
Ezért is váltanék maxlife-ra. Amúgy is 100e fölött vagyok már. -
Morris
veterán
válasz Mágus2 #35410 üzenetére
Nyilván ennek is nagyon örülök, de a korábbi 10W40-esből nem fogyott semmi. Azért is mennék a kettő közé kicsit. hátha! Arról nem is beszélve, hogy kifejezetten a 100e fölötti vasaknak van fejlesztve
Gyárilag 1000km-en nálam megengedett az 1 liter. Na ez nincs szerencsére. -
Morris
veterán
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #35646 üzenetére
áhh szerencsére nem.
2 éve volt szelepszárszimering csere, gyűrűzés, vezérlés csere.
10W-40 = nuku olajfogyasztás
5W-40 = 10.000km alatt csipeget kicsit, de elenyésző (Olajcsere alkalmával mindig 4 liter olajat szoktam venni, de nem szoktam beleönteni soha az egészet. hanem, kb 3,5 litert. Na most 10.000km alatt beleöntögetem apránként a többit) -
Morris
veterán
Elmosolyodtam ezen a "cikken"
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #35993 üzenetére
én ugyanezt gondoltam!
És DE!hóban hosszú a fékút, drágajóanyámborogass...
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #35999 üzenetére
eeeeezigen!
valamiért őt is szeretjük!én kérek elnézést!
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
[link]
Az új amerikai VW. Nekem nagyon bejön, de sajna itthon nem hinném, hogy látni fogom... -
Morris
veterán
Üdv az Uraknak!
Egy kis szösszenet következik:
Megvolt ma a légszűrő, pollenszűrő és az üzemanyagszűrő cseréje!
Az első kettővel nem volt gond, ámde a harmadik...Ahogy alánéztem a vasnak valami furcsa volt. Aztán rájöttem, hogy a szűrőn lévő nyíl hátrafele mutat a csomagtartó irányába. Fordítva volt berakva az üzemanyagszűrő. B+, WTF Mire operálnám le az egyik csati rendben lejön (persze úgy rendben, hogy a szűrő kis szürke csonkja beletört az üzemanyagcső csatijába) Na mondom fasza. A másik csati (90fokos hajlított csatlakozó) a hajlításnál tört el, úgy, hogy az meg a szivattyú és a szűrő közötti csőbe szakadt bele!
Gondolkodás, (persze patakokba ömlik rólam a víz - hogy most a mi a f*sz lesz, mert kell az autó hamarosan)
Be fater verdájába, irány a bontó. Ahh, siker, két csatit kaptam egy ezresért (kapitalista szemetek).
Gyerünk haza.
szivattyú és a szűrő közti kábel le - melegítés, beletört csonkok eltávolítása.
Ezután kb másfél órát szoptam, azzal, hogy vissza tudjam rakni a rövid csövet, mert kib*ott szűk a hely a cső meg merev.
A végeredmény siker lett szerencsére.
kocsog VW
a szerelő, aki cserélte korábban az üa szűrőt - bekaphatja! -
Morris
veterán
válasz Mágus2 #36173 üzenetére
igen, tudom hogyan működik. Nem akarta adni magát, mondjuk nem is cibáltam, csak szépen széthúztam...volna...
Mindegy, mostmár jó. Többet nem nyúl hozzá senki más rajtam kívül az is biztos.rob210: Az a szégyen, hogy ezt anno pár éve egy hivatalos VW szervízben cserélték itt Békéscsabán. (postaautó)
Még nem próbáltam ki. kb 2 óra múlva indulok vissza Békéscsabára (most Gyulán vagyok a szüleimnél - itt történt esemény). Gyula és Csaba közt 2x2 sáv van 110-es km korlátozással, szóval megkukkantom mi változott! -
Morris
veterán
válasz rob210 #36175 üzenetére
No, megvolt az észleléses túra!
És hát... mosolyogva jöttem haza
A szűrőcserékhez (MANN) bónuszként lekötöttem még a kartergázcsövet is. Kegyetlenül megy így az autó! Korábban lusta dög volt, de szépen intenzíven gyorsult még 120 fölött is.
Egyszóval megérte a sok szerencsétlenkedés -
Morris
veterán
Urak, Golf négy alá milyen hátsó dobot javasoltok? Elég rozsdás már kívülről a jelenlegi, meg szerintem a belseje is szénné korrodálódott és eljött a csere ideje.(olyan hülye hangja is van)
Tudnék most szerezni vatta új bosal hátsó dobot (véggel) 14k-ért.
Szeretnék egy kis szolid mélyebb hangot neki, de nem fejfájósat. Paragit érdemes nézni? -
Morris
veterán
válasz MunezXBK #36222 üzenetére
Aha. Bosal-lal esetleg van tapasztalatod?
Árban ez lenne a jobb, csak nem tudom beválna e. Mert ha emellé vennék még egy középső dobot, akkor kb a paragi árában lennék, és majdnem új lenne az egész.Viszont a paragi meg jól néz ki. Nézegettem youtube videókat a hangról, de ezt élőben kéne hallani.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz AMD Power #36278 üzenetére
Aranyos vagy... Azt hiszed, hogy a következő autóra nem kell majd ennyit költeni? Dehogynem. Az enyém most megy majd műszakira. Kapásból cserés a lengescsillapito garnitúra. Kb 40k plussz a műszaki vizsga díja 25k. Ja és kipufogó csere legalább 20k
Lehet gondolkodni... Egy suzuki sem olcsóbb. Az autóra sajnos folyamatosan költeni kell. Kívánom, hogy ne így legyen, de így lesz. Jobb ha belenyugszol.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen