-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ImpersonatoR #116613 üzenetére
Mik a méretek? Nyomás rendben?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zeus_2k14 #116935 üzenetére
A váltószoknya hátsó részénél lenyomva a bőrt be tudsz nyúlni a keret alá, ezt felfelé kipattintod, majd hátrafelé húzva kicsit fel tudod emelni. Erről csinálj egy képet, illeszd be ide, és megmondom
TaaT: Nekünk pl. 5-ös váltó, és 23mm (2003, 1.9 SDI - csak a rend kedvéért )
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ilyesmi tanksapka tartó gumiszalagot tud valaki jóárasítva?
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz F_Zolee #117373 üzenetére
Pár kép+angol leírás Ha nem rozsdásodik még, érdemes megcsinálni időben.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz F_Zolee #117379 üzenetére
Kerék ki, a sárvédő közepénél van felül. A sárvédőív felső pontját kezdi ki belülről a szivacs, mert összegyűlik a nedvesség, aztán jön a gravitáció, nameg a piszok is bekerül hozzá és a lemez közé, így szép lassan csiszolja sorban a védőrétegeket a fémig. Ha már megindult, az átrozsdásodási garancia pedig még érvényes, meg lehet próbálni márkaszervizben, persze érdemes elvinni az előző link alján képként letölthető service bulletint kinyomtatva.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Hátha valakinek volt dolga szilikon csövekkel: mennyit tudnak nyúlni ezek a csodák? Erőgépre kellene 18mm belső átmérővel könyök, de csak 16mm vagy 19mm kapható jóárasítva. Hűtőfolyadékhoz menne, a gumi tekercselt szövetesek 1-2 évet bírnak, remélhetek jobbat a drágább anyagtól? Az olcsóbb max 500, Kínából a 16-os szilikon 1300 postával...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Mivel nemrég kellett 600+ km-t tekernem a kis SDI-be egy nap, felmerült a kérdés: milyen fordulatot tolerál hosszabb távon? GPS-es mérés alapján 3500-as fordulat (gyakorlatilag +-150 rpm nagyjából tempomat hiányában) még beleférne, de a motor nem sértődik meg miatta? Vegyünk TDI-t most nem opció
Ha már írok ide: a napokban megkapta a friss olajat és a négyféle filtert, kíváncsi leszek a szenes pollenszűrőre. A korábban rakoncátlankodó tükörállítás időközben megoldódott, kapcsoló lett cserélve (utángyártott $2.32 aliexpressről ).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #119195 üzenetére
Köszönöm Ritkán fordul csak elő hosszabb táv, akkor meg kutat is útba ejtünk és csurig (amúgy is tele, kivéve ha itthon dől bele egy 20L-es kanna, mikor elkezdi jelezni a tartalékot), viszont az idő miatt évente kétszer kényes a 3000 vagy 3500 Mentségemre szóljon, lassan két éve használjuk a vasat, de nem volt ingerünk megnézni, "mennyi a vége", a rémtörténetek meg pláne megerősítik, hogy jobb a békesség.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bdanyy #119205 üzenetére
Google-ben bontást keress szerintem, konkrétabban jófogás, racing bazár, autoalkatresz.hu amit érdemes lehet megnézni. Külső lemezeket is lehet hogy megérné bontani, illetve ami csavarral rögzül. Nagy szilárdságú dolgokat gyári technológiával érdemes csak szvsz, még ha drága is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Egy barátom kinézte magának ezt az A4-et (B7, 1.9 TDI). Vélemény, illetve mit érdemes ennél a generációnál külön figyelni? Márkaszerviz átvizsgálást javasoltam emberünknek (különös tekintettel PD elemek állapotára, első futóműre, fényezés vastagságára), mivel Kassa messze volna ahogy nézem
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Néhány hónap után újra kísért a féklámpakapcsoló ördöge Ha az utánfutó vezetékeit a hátsó lámpákhoz kötötték be, az okozhatja a gyors tönkremenetelt? A biztosíték is igen randa lett, a műanyag megolvadt, bár a szál tartja magát.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zeus_2k14 #119607 üzenetére
A dísztárcsa szujektív - gyári csak ezüst van tudtommal, fekete utángyártottra én nem költenék, inkább karbantartásra csoportosítanám át az összeget, de amúgy arukereso.hu/argep.hu segít - bár kétes minőség általában, szóval a gyenge rögzítést gyorskötözővel kiegészítve pláne nem mutat annyira jól szvsz. A géptetőn elől középen megvan a VW jelnek a köríves bemetszés, nem lett eltüntetve jelnélküli rács miatt? Rácsot bontottan keress egy feketét, ha ez a szín a kívánalom.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zeus_2k14 #119609 üzenetére
Egyszer jel+fényezett rács, másodszor a mögötte lévő műanyag legjobb tudomásom szerint. Neked elég az előbbi, bontottan 5000 körül mennek, akkor a festéssel sincs gondod, fényeztetve kétszer ennyit tippelnék. Jófogás, racing bazár, facebook csoportok valamelyikében biztosan akad.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Féklámpakapcsolót kirelézni mennyire rossz ötlet? Közvetlen van bekötve a horog vezetéke, nem bírja sokáig a kapcsoló. Biztosíték +5A-es lenne bent. Van olyan relé, ami elég gyors ilyen kapcsoláshoz? Rossz felé indultunk a gondolatmenetben?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #119714 üzenetére
...s a sör nem ital Másik verzió: fix 12v vinni hátra, úgy relé a jelenlegi vezetékre. Import közben került fel a kocsira a horog, nem ismerem teljesen a gyári bekötést, de amit sikerült találni, az alapján ingerküszöbön felül szét kéne robbantani a belteret. Bontott gyári szettet (horog nélkül) sem láttam még nagyon sajna.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz xtevo #119847 üzenetére
Padlólemez alapján (legjobb tudomásom szerint) jellemző, hogy az első sárvédő ív felül és az ajtóhoz közel alul tud rozsdásodni (előbbi szerencsén múlik nagyjából, ha nincs átrohadva, menthető talán; utóbbi törődés kérdése általában, és néha a küszöb elején is megindul vele együtt a rozsda). Hungarian Octavia Klub csoportot nézd meg facebookon, hátha árulnak valami jót (hahu árból is szoktak alapból engedni klubtagoknak).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz davenport #120238 üzenetére
Illetve ha már régebbi autóról vált emberünk, rozsdát ne felejtsük: alapvetően a galvanizált mivolta bizalomra ad okot, de érdemes az első kerékjáratok felső részét belül ellenőrizni, illetve a dobbetét eltávolításával a sárvédő ajtó felőli alsó részét megnézni (utóbbi helyen felgyűlik a piszok, évente érdemes legalább egyszer kimosni, ha még nem rozsdásodik), innen tovább tud menni a baj a küszöbök elejére is. Hátul szerintem a csomagtérajtót érdemes átnézni a zár és a rendszámvilágítás körül. Javaslom facebookon a Hungarian Octavia Klubot, autó és bontott alkatrész miatt egyaránt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gzbotii #120501 üzenetére
Guminyomás Variant esetében 2,2 körül vált be, nálad reális a 2,0, bár én előre max körül, hátra terheléstől függően szeretem (kúszás előnyösebb). Havonta nézd meg a gumik kopását a futófelület szélein és a közepén, az adott gumitól is függ az ideális nyomás.
Ha jobbra - balra próbálod tekerni, egyből feléled kicsit elforgatva kell tartani, akkor ugrik egyet a szám. Balra óra, jobbra perc.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz máyköl #121100 üzenetére
Bontott alkatrész: valamelyik Golf 4/Bora csoportban "Laura Demjén" néven hirdető személytől vettünk pár dolgot, eddig korrekt. Új alkatrész: egy bizonyos titkolózó topiklakótól , illetve ebay vagy aliexpress (főként utóbbi). Ha ez reklám, törölhető
Csak a közvetlenhaszonszerzési cél miatti tilos (aláírásban az sem).
[ Módosította: Qru ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest