-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142731 üzenetére
A gumigyűrűs megoldás jutott eszembe nekem is, de a hajlítgatás sem rossz ötlet. Mielőtt hajlítgatnék azért lehet veszek egy tartalék mickey mouse fület, biztos ami biztos.
Mocskosul utálom az ekecs megoldásokat, szóval ha bárhogy is alakul ez a része a dolognak nem maradhat így. Próbálkozni persze érdemes vele.Esetleg maga a gázolajszűrő ezen részének kialakítása lehet sz@r? Túl nagy a bevágás ezért nem olyan feszes a mickey mouse biztosítószeg? Egy Mahle szűrőnél csak nem kell emiatt izgulni
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142737 üzenetére
És ezzel a hsz.-el lett még egy "lehet" a listán
Te mivel kezdenéd:
a,: próbálkozás a mickey mouse biztosítószeg környékén
b,: új gázolajszűrő (így már nem tudom milyen márka, eddig mindig Mahle volt), amúgy is van már benne ~12k km
c,: egyből megvenni a szűrőkosár-egységet
d,: felgyújt a pics@babitpork: A mickey mouse cuccra gondolsz? Amikor vettem a "T" szelepet VW-ben akkor rákukkantottam a monitorra, 8xx Ft volt az ára.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tresh #142747 üzenetére
Azért nincs ekkora baj, sőt.
Az előzményekből látható, hogy egy olyan hibát keresünk ami van is meg nincs is. Az autótulajdonosok jelentős része szerintem észre sem venné, vagy csak hosszú idő után. Nekem is idő kellet hozzá, a Mágus által leírt jelekből vált nyilvánvalóvá a megléte. Valamint az egész cirkusz amit rendezek itt vele kapcsolatban az azért van, mert nem akarok feleslegesen megvenni semmit. Bár ha tokkal vonóval kicserélek mindent ami szóba jöhet evvel kapcsolatban az is max. 40rongy. Nem sok, bár idén eddig ~200k-t vertem rá, és ezek csak a kötelező dolgok (vezérlés, hidrotőkék, akksi, etc hatalmas kedvezménnyel vásárolva). Kezdem kicsit sokallni, főleg egy ilyen korú és értékű autó esetében, ezért nem vásárolgatnék feleslegesen.
A minap oldalborda faterjának egyik alkalmazottja kérdezte hogy nem-e adom el, meg mennyi meg hasonlók. Csak annyit válaszoltam: Ez az autó már csak számomra érték. Aki csak visszakeresi a hsz.-eimet láthatja hogy csak minőségi alkatrész kérült bele. Nálunk azért ez nem divat ilyen kaliberű autóknál, sőőőt, inkább nem is folytatnám.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tresh #142766 üzenetére
Így van, ez is már 16éves, és még mindig csak apróságokról tudok beszélni. Tudnék másikat venni, de addig nem fogok még nem tudom garázsban tartani. A ridegtartás már meglátszik ezen is, de műszakilag próbálom a lehető legjobban rendbentartani. Bármelyik percben el mernék vele indulni hosszú útra. Még a (néha) meglévő hibájával is.
Mi került eddig látókörbe az asszonynak?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tresh #142780 üzenetére
Nálunk ha a lánykának bejön az új meló, illetve hosszú távon is járható útnak fog tűnni akkor neki is szükség lesz valamire.
Én Polo 6R-ben gondolkodom 1,4 vagy 1,6 szívóval. Amire neki kell(ene) arra tökéletes. Árban elfogadható, egyszerű, biztonságos. Nyugaton vannak jól felszereltek emészthető áron. Meg persze ez tetszik neki is.
Viszont ha neki lesz autó akkor nekem ez megmarad még egy ideig.
Polo-ra még nem gondoltatok?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz LWhite #143275 üzenetére
A szenzor cikkszáma 1UZ 998 250, szerintem mielőtt cseréled nézd végig minden szenzor csatlakozását illetve a vezetékeket. Egy havernak egy egyszerű csatlakozó-szétcsúszás volt a hiba, bár az off autó volt.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #143827 üzenetére
Egyébként a hajtórúd-csapágyat érdemes mindegyik 77kW-os 1,9 pd-ben cserélni, legyen az BJB, BKC, BLS, BSV, vagy BXE? Vagy csak néhány kód "veszélyes"? Ha csak néhány akkor melyik konkrétan?
Más: A "levegő a csőben" történethez visszatérve... Az új thermoszelep és a kicserélt bilincsek mellé jött egy új gázolajszűrő (MANN), új tömítések a thermoszelepre, na nem mintha túl régiek lettek volna... Vettem tartalékba egy mickey mouse rögzítőt is. A szűrőcsere után még minig voltak bubik és a szelep is mocorgott egy kicsit az új szűrőben. A régi mickey mouset addig hajlítgattam míg betonbiztosra szorította a szelepet, viszont ha elég keményen nyomom a szelepet a befelé a szűrőbe még mindig megjelenik néhány bubi alapjáraton. Már nem merem tovább húzni a bilincseket és a szelepet sem tudom jobban befeszíteni, elfogytak az ötletek... Nyilván való hogy ott a hiba valahol, de hol??!!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
Sziasztok!
Ismét esemény van Még mindig Bora Variant 1.9TDI ASV
Sziszeg, levegő szőkik a fékpedál mögül. Innen:
(Nem saját kép, a piros körben lévő részről beszélünk!)A harmónikás gumicső mögül folyamatosan sziszeg. Ha az ujjammal b@sztatom a gumit akkor változik az intenzitás. Mindezt akkor mikor a pedál nincs benyomva, amint benyomom elnémul, mikor engedem fel már ismét hallani. A fék maga hibátlan(nak tűnik), jó a padálút, fog rendesen, a pedál visszajön szépen, nem esik be vagy hasonlók.
Ötletek?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #143966 üzenetére
"a fék nem játék"- az első dolog volt amit megjegyeztem autóval kapcsolatban, nem is spóroltam rajta sosem.
ESP-s ez a klozet. Tudom hogy már rég nem kellene szopnom egy 15éves szarral, a baj csak az hogy nemrég vettem és rendeztem be egy lakást kp.-ra (küldhetitek a NAV-ot ). Szerencsére lenne tartalék egy épkézláb autóra, csak nem szeretném lenullázni magamat. Illetve nem is szeretnék egy normálisan kinézőt, értékesebbet az utcán tartani, mert most még csak ott tudom. Viszont annak sincs sok értelme hogy ebbe döntöm a dellát...
Hogy néz ki ennek a cseréje? Hidraulika részt is bontani kell hozzá? Ha igen akkor gondolom eshet még ki csontváz a szekrényből? Főfékhenger vagy nem tudom még mi jöhet...
atos: Jól emlékszem hogy neked is volt ilyen gonodod ugye?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #144042 üzenetére
A fékrásegítős témában annyit még hadd kérdezzek, hogy csak gyári alkatrésszel érdemes foglalkoznom?
Találtam pl. ATE-t ~70€-ért, nem akarok spórolni rajta, megveszem a gyárit ha szükséges. Csak megelepett hogy ennyiért is van, és azért az ATE fék témában nem a legalja.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #144045 üzenetére
Rendben, köszönöm!
Közben rájöttem hgy mire is kell a csodaszerszám a fékpedálnál. Konkrétan arra, hogy ebből a műanyagból kiakassza az emberke a fékrásegítő nyomórúdjának végén lévő "golyót". A cucchoz még tartozik egy ilyen, talán persely. Ugye ha nem a szerszámmal csinálja az emberke akkor ez a műanyag eltörik. A vicc az egészben hogy a szerszám kerül amibe kerül, és elvileg csak erre a műveletre szolgál. Viszont a műanyag meg a kis fémdarab kerül ~12€-ba, cseréje egy mozdulat. Hát akkor már törjön a francba ennyiért, tizensok évesen és sok millió pedál lenyomás után már biztos nincs a legjobb kondícióban.
Mondjuk ez az én eszmefuttatásom, ha másképp látod jöhet az oltás!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #144048 üzenetére
A kurv@k is úgy tartják hogy ne erővel, ésszel! Emellett én örülnék a legjobban, ha egy olyan szerelőt találnék akinek ott van ez a szerszám a fiókjában. Akkor talán úgy lenne megcsinálva ahogy azt kell.
Kicsit túlgondoltnak tartom azért, de ugye nem ez az egyetlen túlgondolt dolog a konszernnél.BossBoss: Nálam ABS jeladó-hiba produkált hasonlót, de biztosat csak akkor fogsz tudni ha kiolvastatod. Próbáld meg üres úton hogy van-e ABS-ed, nehogy rosszkor jöjjön a meglepetés, mert amíg világít addig nincs sem ABS sem ESP!
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #144096 üzenetére
Itt valami nem kerek, korábban ezt linekelted nekem hogy jó lesz, ennek H a cikkszám vége.
Az előző hsz.-ban, az e-bayes linken egy J-vel végződő cikkszámú van.H-s cikkszám ATE webkatalógusban
J-s cikkszám ATE webkatalógusban
A kettő nem ugyan az, szerintem, akkor melyik a számomra jó cikkszám. Gyári cikszámra keresve mindegyiken ott a VW/Audi logo mellett az ATE logo is. Szerinted egyezik az ATE a gyárival?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #144101 üzenetére
Nagyon köszönöm!!
Kicsit visszakanyarodva, szerinted az ATE viszi a VW-nek is? Magyarul ugyan az lehet a gyári és az ATE csak a cimke más?
Úgy tűnik lesz valaki aki megcsinálja, viszont ha a gyárit kell kifizetnem (amit kifizetek ha mindenképp szükséges) akkor az a "szerelői felárral" közel 500€ (most nem menjünk bele abba, hogy mennyit fog a szerelő az alkatrészen, tudom és meg is értem őket, egy bizonyos mértékig, enélkül éhen halnának). Viszont ha az ATE tök ugyan az mint a gyári, és meg is szabad venni, akkor az nekem "szerelői felárral" is csak ~130€. Ez azért nem nem kérdés senkinek szerintem...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
válasz SeniorTilla #144362 üzenetére
Na ne tessék itt riogatni a népet kéremszépen!
Alig 3hónapja vettem a 77Ah-ás Exxide Premiumot, és ahol az én autóm van télen, ott bizony tényleg hideg van. Reméljük a legjobbakat.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz simonjoe #144454 üzenetére
Nem teljesen világos melyik alkatrészre gondolsz, egy kép jó lenne, meg évjárat.
Ha a dobbetétre gondolsz akkor itt láthatod őket. Évjárathoz és PR kódhoz is kötve van a számodra megfelelő ahogy látom.Hol lennének azok a dísztárcsák? Lehet kellene egy havernak.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz simonjoe #144459 üzenetére
A PR kód/ok azok a 3 jegyű kódok amik a pótkerék mellé beragasztott matricán találhatóak, általában jó sok egymás után. Az egyik meglététől függ hogy melyik a megfelelő dobbetét az autódra.
Zsámbék felé nem járok mostanában sajnos.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Sziasztok!
Rég jártam itt. Már egy ideje bekerült ez is:
ATE rásegítő lett, a szaki szerint is ugyan az mint a gyári. Bár már annyira nem érdekel, addig csak kibírja míg férjhez lesz adva vele az Öreglány.
Megvettem a fékpedálba is az alkatrészeket, de nem volt rájuk szükség mert gyári szerszámmal lett szétszedve.A szívókosár-egység a tankban pénteken lesz kicserélve, két kezem által. Már egy ideje a boltban vár a cucc, csak idő nincs, meg hely.
A szaki aki a devandert csinálta azt mondta ezzel kapcsolatban, hogy egyszer látott ilyet (VW márkaszervízben dolgozik huszonéve) Transporternél. Szerinte tankoljam tele, ha teli tankkal nem csinálja akkor a szívókosár lesz. Így is tettem (mondjuk mindig teli tankolom) és persze szépen is ment minden. Amint 3/4 alá ment a szint elkezdett romlani a helyzet. Bár érdekes módon egyik nap, mikor már fél alatt volt a szint megint rendben volt minden. Lehet a rossz időt szereti, mert az nap bizony nagyon rossz idő volt.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Speeedfire #145061 üzenetére
Láng Autó-nál veszem mindig a gyári váltóolajat. Tavasszal 5000Ft volt literje 10% kedvességgel (gyári cuccra csak ennyit tudnak adni)
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Speeedfire #145093 üzenetére
Most hadd ne keressem meg és fényképezzem le a számlát tavaszról...
9900Ft volt a két liter váltóolaj, bár gondolom a tiédbe más cikkszámú kell, de hihetetlen hogy ekkora lenne az eltérés.
Webshopban nézted?Ha igen, annak ne higyj, menj el személyesen valamelyik üzletükbe!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Speeedfire #145095 üzenetére
Melyik cikkszámú kell neked?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Speeedfire #145099 üzenetére
Ez a legjobb ajánlatom. A bolt megbízható, nagyon is. Nem sok dolgot rendeltem még innen, mert elég komoly kedvezményt tudok intézni egy hálózat egy bizonyos üzletében. Viszont ami mégis innen jött, az rendben volt, mindig.
Ha futárral szeretnél gyári alaktrészt akkor az árát előre el kell utalnod! Az üzletük Pesten van ha személyesen egyszerűbb.
A listában alul egyébként ott vannak az aftermarket ajánlatok is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Speeedfire #145104 üzenetére
Nézd meg még egyszer a linket és olvasd el amit írtam!Tételesen vannak egymás alatt a termékek. Az első, kép nélkül, sárga keretben 3sor szöveggel a leírás alján a gyári termék amire szükséged van. 10153 Ft az ára.Lejjebb görgetve, alatta a helyettesítő termékek az adott cikkszámra. Magyarul az utángyártottak, mint a Febi és társai.Jó, mindenki látta, meg szerkesztett is azóta, szóval alles klar!
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz atos19881101 #145384 üzenetére
Sajnálom a történteket!
Az olvasottak tekintetében én is arra tippeltem, hogy azt a 40+120ezret lefutotta még az előtt hogy az előző tulajhoz került. Talán az nyugtathat hogy ennyi idő alatt ekkora távot (~2000km/munkahét) szinte csak autópályás üzemben lehet megtenni, ami azért jobb a motornak mint pl. a városozás. Mert ha taxi lett volna az alatt a másfél év alatt, az azért meglátszana, illetve csak feltűnt volna az előző tulajnak.
Tenni szerintem nem nagyon tudsz mit. Elkezdted már amúgy is rendbe tenni, ha még hosszabb távra tervezel vele akkor add meg neki amit még kér. Aztán használd ameddig megy, gazdasági szempontból talán így jársz a legjobban.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz atos19881101 #145396 üzenetére
Csatlakoznék kk+sok szám-hoz, szeirntem sem kellene annyira "rohanni".
Bár nem emlékszem mennyi kartergáz volt, még ott Siófokon, de csak nem lehet már most akkora a baj. Ne ess bele abba a szituba hogy keresed a baját ami még meg sincs, elő jön az majd magától is.
Elhiszem hogy most egekben a vérnyomás a valós futásteljesítmény tudatában, de ne feledd hogy ezek még nem azok a motorok, amelyeknél ott lebeg a guillotine 300ezer km-nél.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tresh #145405 üzenetére
Használjátok egészséggel, sok balesetmentest!
Azért pont Mazdát és pont onnan? Nem rozsdás? Én semmit sem mernék onnan hozni, sokat töltöttem ott, főleg télen, saját autómon is tapasztaltam az ottani tél hatásait.
Csak egy példa: ez egy Golf 5 első sárvédője, a kép valamikor 2014-ben készült, szóval max. 10éves lehetett az autó és mindkettő ilyen volt.
[/ L]Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tomcsi23 #145415 üzenetére
Nem tudom, elég régen is volt, de szerintem igen.
Tényleg csak példaként hoztam az osztrák autók témájában. Voltak még durvák, és nam csak VAG, sőt.tresh: Jól hangzik, reméljük a legjobbakat. Korrekt alvázvédelmet neki, meg talán kicsit több odafigyelést a kasztninak aztán hadd menjen.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Mágus, ha erre jársz, ismét kellene valami ötlet!
Az előzményeket nagyjából ismered, ki lett cserélve a szívókosár egység is. VDO került be, a gyári logók és cikkszám is utólag vannak kicsiszolva rajta...
A helyzet változatlan, a bubik szaladnak, illetve minden tünet ugyan úgy megvan ahogy korábban.Továbbá, van olyan hogy egy önindító szorul? Mindegy hogy hidegen vagy melegen. Új akkuval is néha leesik a feszültég indításkor 10V alá. Első körben arra gondoltam, hogy biztos amiatt hogy több a rövid táv mostanában az új lakóhely miatt. Csakhogy, közel 200km folyamatos menet után is felvillanntak a visszajelzők a második indításnál. Ekkor azért már fel van töltve az akksi rendesen.
A kettőnek nem hinném hogy köze van egymáshoz, ami viszont biztos az az, hogyha nehezen indul akkor szarul is jár a motor.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #145535 üzenetére
A pirossal bekarikázott részen (nem saját kép)
már alapjáraton is összegyűlnek nagyon apró buborékok, majd persze elmegy egy-egy nagyobb is, fordulaton folyamatosan. A szűrőnél a csöveket már megcsináltam menetes bilinccsel ugye, új maga a szűrő és a thermoszelep is. Egy jó barátom (autószerelő, de nem dolgozik benne, emiatt nem is szokott "okoskodni") szerint a szűrő és az adagoló közötti csőszakaszban lehet hajszálrepedés. Emiatt alapjáraton a kissebb vákum miatt kevesebb-, fordulaton a nagyobb miatt több levegő jut be.
Az akksi egy alig 4hónapos Exxide Premium EA770 és azért nem tudok rá gondolni, mert ha szépen indul akkor viszont nagyon szépen. Hidegen is fél fordulat után már ketyeg. Egy akksi vagy jó vagy nem, nemde?
Annyit persze megér hogy megnézessem.Maga az egész probléma ugye nem állandó, egyszer tök jó, másszor tök sz@r.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Sziasztok!
Rég jártam erre... de az üzemanyagrendszer még mindig levegős...
A minap, azaz péntek este emberünk szeretett volna leparkolni. Sikerült is, mégpedig elég hosszú időre, a sípálya mellé:
Ma reggel még ott volt szegény a hasán fekve, csakhogy ma még leesett ~fél méter hó. Meg akkora a szél hogy ember nem áll meg a lábán.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Gratula az új járgányokhoz grizlisandornak és Morrisnak! Sok balesetmentes kilométert velük!
A Golf Plus különösen tetszik, korábban ültem egy olyanban, igazán kényelmesnek tűnt az az üléspozíció és a belső is frankónak tűnt (a szellőzőrostélyok nem tetszenek csak). Egy 105 lovas pd-t még el is fogadnék belőle. Csak sajnos azzal a motorral még a régebbit szerelték. Mert ha jól látom ez már "Golf 6Plus"...
A minap sajnos egy Caddyvel kevesebb lett az utakon. Az egyik kolléga "elfelejtett" elsőbbséget adni, úgy 80-nal találták oldalba, szegény autó menthetetlen. A kolléga karcolás nélkül szállt ki. Egy időben nagyon sokat jártam vele és imádtam vezetni, 2.0 cr, 110le, 4Motion, manual 6 gang. Béke poraira...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen