Új hozzászólás Aktív témák

  • dino_m

    senior tag

    Gondoltam leírom, hogy mások is okuljanak.
    Múlt hónap 14-én elvitte a Szervíz Kft. embere tőlem a Philips 55PUS7304/12-es TV-met, garanciális javításra. Idén májusban vettem a Telekomtól. Annyi baja volt a TV-nek, hogy a jobb felső saroktól elindult egy elszíneződés, korábban képet is raktam fel ide a topikba.
    Azt mondta a hölgy a szerviznél, hogy 10 nap-két hét és az ember is aki elvitte, ugyanezt mondta. Két hét után se hírük se hamvuk, ahogy mondani szokás. Rájuk telefonáltam, azt mondták, hogy panel csere lesz, de először valami baj volt a panellal, így rendeltek egy újat. Újabb egy hét. Megint semmi. Változás annyi, hogy nem vették fel a telefont, tehát email. Több emailt is küldtem. Semmi. Gondoltam egyet és elküldtem az emaileket az ügyvezető igazgatójuknak. Na, erre jött a válasz, hogy valóban, már jött két panel, de egyik se volt jó, így engedélyeztetniük kell a saját cégen belül egy cserét. De eltart egy hétig, mert Taiwanon engedélyezik és átmegy pár emberen. Múlt héten újabb email. Azt írta az egyik emberük, hogy éppen az nap jött meg az engedély és még aznap vagy másnap postázzák. Ez volt múlt csütörtök. Tegnap is küldtem egy emailt és felvetettem, hogy amíg ideér a posta, addig küldjék el elektronikus úton. Erre azt írta a fickó, hogy nem tudja elküldeni, mert nem lehet egyszerre forgalomban az eredeti és egy másolat. Erre komoly magasságokig felhúztam a szemöldököm, de ráhagytam, gondolván talán szerdára már tényleg ideér a levél. Ma szerda van és még mindig nincs itt a levél. Ha gyalog jönne postás, akkor is itt lenne már ennyi idő alatt. Szerintetek még mit tehetnék ez ügyben, hogy végre megkapjam a csereutalványt, hogy kis eséllyel még idén egy TV-hez jussak?

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

Új hozzászólás Aktív témák